Det handler om deg Skrevet i går, 16:14 #14721 Skrevet i går, 16:14 (endret) tausen skrev (12 minutter siden): Hun er vel oppvokst med en far som predikant, det sier vel sitt..... Besteforeldrene da? Som ber for dem i sosiale medier. Skjønner at moren ikke ønsker sitt ansikt på selv datterens snap… Vi ser lite fra den siden. Bortsett fra gaver og bilde av den dyre kofferten hennes. Endret i går, 16:15 av Det handler om deg 1 2
Horisonten Skrevet i går, 16:20 #14722 Skrevet i går, 16:20 tausen skrev (17 minutter siden): Hun er vel oppvokst med en far som predikant, det sier vel sitt..... Mulig familien ser lite av det hun legger ut? Hun er langt i fra prektig. Veldig spesielt å lage abort overskrifter når hun har drevet med IVF behandlinger tidligere og ble kjent for det. Det var da hun fikk mange følgere og karrieren tok fart! 1 7
Frøken fjong Skrevet i går, 16:20 #14723 Skrevet i går, 16:20 Jeg har avfølget i mine kanaler. Håper aldri hun dukker opp der igjen 🤮 7 6
Maia3 Skrevet i går, 16:21 #14724 Skrevet i går, 16:21 Horisonten skrev (Akkurat nå): Mulig familien ser lite av det hun legger ut? Hun er langt i fra prektig. Veldig spesielt å lage abort overskrifter når hun har drevet med IVF behandlinger tidligere og ble kjent for det. Det var da hun fikk mange følgere og karrieren tok fart! Fullstendig usmakelig!! 4 5
tausen Skrevet i går, 17:04 #14725 Skrevet i går, 17:04 Horisonten skrev (42 minutter siden): Mulig familien ser lite av det hun legger ut? Hun er langt i fra prektig. Veldig spesielt å lage abort overskrifter når hun har drevet med IVF behandlinger tidligere og ble kjent for det. Det var da hun fikk mange følgere og karrieren tok fart! Familien synest nok det er greit, det er ikke stuerent å tene penger på å være predikant ......finnes ikke hemninger hos slike mennesker 2 6
Andrea59 Skrevet i går, 18:24 #14726 Skrevet i går, 18:24 Treplussto skrev (12 timer siden): Det som virkelig skremmer meg oppi alt dette her er at dem må stole blindt på alarmsystemet sitt. Vi har samme system, og vi VET at dem ikke har kapasitet til å komme på minimum ti minutter pga avstand. Alle vet hvor dem bor, når piloten er borte, når tid hun er alene med barna, hvor verdisakene står (garderoben for eksempel), hvor barna går på skole, barnehage. Nabohuset er bare et skall enda uten alarm, og der er nok enkelt å klatre over fra og ta seg inn på baksiden. At hun/de ikke tar dette på alvor med innbruddsbølgen som herjer rundt oss er naivt og rett og slett dumt. Vesker, sko, klær osv er også lettsolgte varer her, og her er MANGE desperate sjeler. Vitner om at ting har gått så i hodet på dem og at ingenting skjer med dem fordi utstyret er på bra og dem har så mye penger. Ti minutter..! Det er lang tid! Nærmeste politi for dem er Policia Local i Altea som er mer som en bevæpnet Securitas, og så er der Guardia civil Altea som er 10-12 min unna. Folk her sitter bare å rister på hodet. Flere jeg kjenner har blitt gasset på natta mens de sov, hunder har mistet livet, og det har vært innbrudd midt på lyse dagen hvor alt av verdier var rensket ut av huset. Wow, det gode liv, liksom 😅 Kjenner at jeg misunner dem enda mindre… 2
agitator Skrevet i går, 18:28 #14727 Skrevet i går, 18:28 https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill 6 1 7
Det handler om deg Skrevet i går, 20:07 #14728 Skrevet i går, 20:07 agitator skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill 👏🏻
Horisonten Skrevet i går, 20:27 #14729 Skrevet i går, 20:27 agitator skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill Godt å se at noen bruker stemmen sin! «Oppmerksomhet er som luft for influensere». Om Snapchat hadde sluttet å betale, tror jeg fruen hadde fortsatt å utlevere seg selv. Hun er avhengig av bekreftelse fra andre. Meg, meg, meg…. Alltid fokus på seg selv. Sånn har det alltid vært. Det oser det samme av gamle bloggen hennes også. Merkelige innlegg. Meget selvopptatt! 3 7
Kilami Skrevet i går, 21:09 #14730 Skrevet i går, 21:09 Frøken fjong skrev (4 timer siden): Jeg har avfølget i mine kanaler. Håper aldri hun dukker opp der igjen 🤮 Så bra!!! Da slipper vi kanskje også å se en mindre her inne som driver med oppgulp og mobbing av personer du ikke kjenner.
Velinda Skrevet i går, 21:29 #14731 Skrevet i går, 21:29 Horisonten skrev (59 minutter siden): Godt å se at noen bruker stemmen sin! «Oppmerksomhet er som luft for influensere». Om Snapchat hadde sluttet å betale, tror jeg fruen hadde fortsatt å utlevere seg selv. Hun er avhengig av bekreftelse fra andre. Meg, meg, meg…. Alltid fokus på seg selv. Sånn har det alltid vært. Det oser det samme av gamle bloggen hennes også. Merkelige innlegg. Meget selvopptatt! Det tror jeg også,trenger enormt med bekeftelse den dama der,tipper hun har meget lav selvtillit 2 2
Fru Uperfekt Skrevet i går, 21:36 #14732 Skrevet i går, 21:36 Kyvol skrev (På 21.9.2025 den 16.41): De var i bursdag i går. Å folk fra mange forskjellige land var der. Både Holland å Nederland osv. Trodde flygere hadde peiling på land jeg. Vet han ikke att Holland å Nederland er samme land 🤭😂 Holland er 2 av regionene i Nederland, de jeg kjenner som er fra disse to regionene omtaler seg selv som Hollenderne og ikke Nederlendere
Fru Uperfekt Skrevet 23 timer siden #14733 Skrevet 23 timer siden Det handler om deg skrev (14 timer siden): Disse barn til fruen og pilot vil klare seg de. Se på arven da!!! Tenker du på all gjelden de kan arve? 4 1
Det handler om deg Skrevet 23 timer siden #14734 Skrevet 23 timer siden Fru Uperfekt skrev (12 minutter siden): Tenker du på all gjelden de kan arve? Kan du si… stakkars barn.
Det handler om deg Skrevet 23 timer siden #14735 Skrevet 23 timer siden Hva har piloten gjort på i det siste?
Donnap Skrevet 23 timer siden #14736 Skrevet 23 timer siden Regner med piloten har fått refs for snappen sin, derfor han har sluttet å snappe. Muligens fra arbeidsgiver? Ingen skal fortelle meg at han har sluttet helt uten grunn, med den shoppingen de driver med trenger de vel hvert øre de kan tjene 2 3
Horisonten Skrevet 23 timer siden #14737 Skrevet 23 timer siden Donnap skrev (7 minutter siden): Regner med piloten har fått refs for snappen sin, derfor han har sluttet å snappe. Muligens fra arbeidsgiver? Ingen skal fortelle meg at han har sluttet helt uten grunn, med den shoppingen de driver med trenger de vel hvert øre de kan tjene Enten er det Norwegian som har gitt et ultimatum, han representerer tross alt Norwegian. Eller så er dette et stunt… for å tjene inn mer penger. Vet aldri! 2 2
Sh999 Skrevet 22 timer siden #14738 Skrevet 22 timer siden Donnap skrev (7 minutter siden): Regner med piloten har fått refs for snappen sin, derfor han har sluttet å snappe. Muligens fra arbeidsgiver? Ingen skal fortelle meg at han har sluttet helt uten grunn, med den shoppingen de driver med trenger de vel hvert øre de kan tjene Han har snappet i dag. Sa han hadde vært uten sosiale medier en stund, og at det var helt uproblematisk. Fikk ikke med meg alt han sa, for jeg orker ikke høre på han snakke så tregt 😅 skal slette han og. Håper de leser saken i Dagbladet og VG om de. Men tviler på at det går inn noe uansett. 2 4
Donnap Skrevet 22 timer siden #14739 Skrevet 22 timer siden Horisonten skrev (8 minutter siden): Enten er det Norwegian som har gitt et ultimatum, han representerer tross alt Norwegian. Eller så er dette et stunt… for å tjene inn mer penger. Vet aldri! Nei man vet aldri med de der to. En ting er helt sikkert, det er ekstremt useriøst av en pilot å sitte på snap og dele det om graviditeten som ikke var en graviditet. Jeg håper det er Norwegian som har sagt ifra, det burde man faktisk kunne forvente av dem om de vil man skal ta dem eller piloten seriøst. 3 4
Donnap Skrevet 22 timer siden #14740 Skrevet 22 timer siden Sh999 skrev (9 minutter siden): Han har snappet i dag. Sa han hadde vært uten sosiale medier en stund, og at det var helt uproblematisk. Fikk ikke med meg alt han sa, for jeg orker ikke høre på han snakke så tregt 😅 skal slette han og. Håper de leser saken i Dagbladet og VG om de. Men tviler på at det går inn noe uansett. Han er blokkert for lenge siden hos meg. Jeg greier ikke å få han opp på utforsk engang, synes han har en slesk oppførsel, og jeg kan ikke fordra sleske folk. Jeg fikk bare med meg at noen sa han hadde sluttet å snappe, er en god stund siden jeg sluttet å følge henne, hum ble svært usmakelig synes jeg. Følger absolutt ingen influensere lenger og kommer nok aldri mer til å gjøre det. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå