Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Det handler om deg
Skrevet

Denne vesken har hun hintet til i månedsvis.

Så det var bra gutten(e) spantet denne på henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (10 timer siden):

Hun kommer vel t å svare me den roooolige stemmen sin at: nei for dette har JEG fortjent. Og klappe seg selv på skuldrene. 🤮

Det fikk du rett i 🤢🤢🤢🤢

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Dere får løpe inn og gi Henrik Troy og gi litt likes, var flere bilder under innlegget hans! IMG_0203.thumb.jpeg.34db6e270f0d602ca46aec05700d99f8.jpeg 

Endret av Bellabellee
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Det som er mest harry med veska er egentlig behovet for å dele hva alt koster og at hun "får" 40k av Ulrik.

Men ser hun stolt deler at hun har gått masse skritt på storbyferien. Hele 15 000 skritt på tre dager. Tar hun taxi til alt hun skal eller? Taxi mellom hotell, shopping og restaurant? 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Sol79 skrev (20 minutter siden):

Det som er mest harry med veska er egentlig behovet for å dele hva alt koster og at hun "får" 40k av Ulrik.

Men ser hun stolt deler at hun har gått masse skritt på storbyferien. Hele 15 000 skritt på tre dager. Tar hun taxi til alt hun skal eller? Taxi mellom hotell, shopping og restaurant? 

Sånn jeg ser det, er dette veskekjøpet kun for clickbate. De som har «penger» viser det ikke…disse to er så harry at jeg blir flau på deres vegne. Stil og klasse kan ikke kjøpes, Julianne og Ulrik 💸 
De er voksne og tar sine valg…men barna deres gjør ikke det! 
Det er min grunn til å ikke følge eller gi klikk og håper at flere tenker det samme…❤️

• Liker 6
  • Nyttig 9
Gjest Det handler om deg
Skrevet
Lajolla skrev (36 minutter siden):

Sånn jeg ser det, er dette veskekjøpet kun for clickbate. De som har «penger» viser det ikke…disse to er så harry at jeg blir flau på deres vegne. Stil og klasse kan ikke kjøpes, Julianne og Ulrik 💸 
De er voksne og tar sine valg…men barna deres gjør ikke det! 
Det er min grunn til å ikke følge eller gi klikk og håper at flere tenker det samme…❤️

Synes synd på guttene som ble dratt inn i denne veskeseansen. Og som må dele med verden hva mormoren har fikset i kalendergave 1. Så kommer oldeforeldres kalendergaver, morfaren, farmoren og farfaren sine kalendere. 

Skrevet

Dette er jo alt som er feil i verden kort oppsummert. 

De får jo klikk. Og engasjement. Og tjener da mer. 🤢

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Haha, tror ikke et sekund at denne «gaven» ikke var planlagt for å lage innhold! Så flaut! 🙈🙈🙈

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (7 minutter siden):

Haha, tror ikke et sekund at denne «gaven» ikke var planlagt for å lage innhold! Så flaut! 🙈🙈🙈

Hele turen var nok planlagt fra hennes side - hun trengte jo nytt pass! 🤦‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Bellabellee skrev (13 timer siden):

Hun kommer vel t å svare me den roooolige stemmen sin at: nei for dette har JEG fortjent. Og klappe seg selv på skuldrene. 🤮

Flere som syns hun fortjener det. Hvorfor??

Screenshot_20251201_135540_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Får dette virkelig klikk???

IMG_4527.thumb.jpeg.af474ad499fbd3e25ce61ed9d88d6051.jpeg

Endret av Lajolla
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Lajolla skrev (1 time siden):

Får dette virkelig klikk???

IMG_4527.thumb.jpeg.af474ad499fbd3e25ce61ed9d88d6051.jpeg

Tenker hun kan gi ham penger…., f.eks 40.000,-…. - som han kan kjøpe noe for, eller sette inn igjen på kontoen…. 🙈😂😂

Endret av Tiara07
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Han får alltid kontanter.

Skrevet
Det handler om deg skrev (2 timer siden):

Han får alltid kontanter.

Cringe... 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet
maryJane4 skrev (11 minutter siden):

Cringe... 🤦‍♀️

Ja, sant 🫣🥴

Mon tro om bestevenninnene hennes egentlig liker henne.

Skrevet

Synes det faktisk er motbydelig av denne bedriften å flashe penger slik nå i adventstiden, når en vet hvor mange barn og familier som går en vanskelig tid i møte fordi de ikke har råd. 
Dette er typisk clickbait av drevne influenserbedrifter som vet hva som skal til for å provosere. 
Kvalmt at dette faktisk får klikk og ikke blir møtt med boikott. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Gjest Det handler om deg
Skrevet
BuffaloDuck skrev (33 minutter siden):

Synes det faktisk er motbydelig av denne bedriften å flashe penger slik nå i adventstiden, når en vet hvor mange barn og familier som går en vanskelig tid i møte fordi de ikke har råd. 
Dette er typisk clickbait av drevne influenserbedrifter som vet hva som skal til for å provosere. 
Kvalmt at dette faktisk får klikk og ikke blir møtt med boikott. 

Nå er jo fruen raus og donerer en pose klær til «se på hun d e r da» søsteren I.

Skrevet

Dette er bare flaut! Tenk å være godt voksen og utlevere seg selv på den måten. Takket være alle følgerne så sitter de på de midlene de har i dag. Eier verken skam eller integritet! Hun fremstår veldig narsissistisk. Tar bilde av seg selv i alle speil og vinduer hun går forbi. Har et enormt behov for å snakke om seg selv også. Stakkars barna! Hva er det disse to voksne ikke gjør for penger? Husker det året før de flyttet, da slet de med lus. Fruen la ut om alt på snap og plukket ut alle lus foran kamera. Sendte barna i barnehagen dagen etter. I dag snakker hun om «fresht og lyx». Ord hun ofte bruker på snap. Hygiene har vel aldri vært en prioritet. Kjøper kjøkkenservice og spiser rett av uten å vaske det først. Samme med sengetøy. Fruen bare ler når noen kommenterer det. Så er det disse clickbaitene! Overskriftene om graviditet og abort måtte til, hun skulle jo til Madrid. Viktig med penger på kontoen da. Hun eier ingen skam. Fatter ikke at piloten støtter dette! Det er mye fasade. I høst hadde de sønnen på utredning på sykehus i Spania. Ulrik snakket om dette på snap og var tydelig preget. Fruen derimot var strålende glad og hadde bredt smil i hver eneste snap hun la ut. Det var direkte forstyrrende å se på. Da måtte jeg avfølge! Hun virker helt virkelighetsfjern. Håper barna får tilbake moren sin igjen, for nå virker hun totalt fraværende og har nesa i telefon hele tiden.

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet
TR72 skrev (På 29.11.2025 den 21.52):

Syns så synd på ungene som skal se hvordan pengene til barndommen deres ble skaffa😢😢

Å er det mulig å være i Madrid på denne tiden i året å lage så kjedelig innhold😴😴😴

Uff ja, dette er fryktelig ille😟 Hvordan har dine barn klart seg med tanke på hvordan du fikk inn penger til deres barndom? 

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Flere som syns hun fortjener det. Hvorfor??

Screenshot_20251201_135540_Snapchat.jpg

DusteRandi! 😡🥵🫣

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...