Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Møkkalei skrev (På 14.11.2025 den 22.15):

Hun er jo ikke pen. Virker svært enkel. Mannen hennes er ikke kjekk. Hun skryter av sin velferd, som er oppnådd gjennom å sitte foran pc-en og fise daglig mens hun legger ut trivielle bilder av seg og den wannabe mannen sin. Jeg bor finere enn hun noen gang gjorde i Oslo, kunne produsert flottere bilder og image en hun. Men jeg vil ikke være som hun. Fordi uansett hvor mye hun tjener og hvor hardt hun prøver å være noen, så sitter hun bare på en stol og promper og bidrar ikke med noe. Low life. Gå ut og gjør en innsats for de tusenvis som lider i Norges land. Det falske smilet ditt og alle tingene dine er ikke noe imponerende. 

Kommentaren din er full av nedsettende og aggressive formuleringer (“low life”, “sitter og promper”, “wannabe”). 

Det tyder som regel på at personen ikke egentlig snakker om influenceren, men uttrykker sin egen frustrasjon eller misnøye, og bruker influenceren som et mål for det. -veldig spesielt språk og formidling!

Du snakker om utseende, bolig og status som om det skulle være bevis på verdi, men det er rett og slett en sammenligning basert på egen frustrasjon. Og det er merkelig at du mener du kunne laget “flottere bilder og image” enn henne, samtidig som du sier du ikke vil være som henne. Det gir absolutt ingen mening!

Det at du slenger inn “å gjøre en innsats for de som lider i Norge”. Det er helt tydelig et forsøk på å heve deg selv moralsk, men poenget ditt forsvinner bak bitterheten.

Det her er ikke konstruktiv kritikk. Det er et emosjonelt utbrudd.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Donnap skrev (9 timer siden):

For de som følger så lurer jeg jo på om hun er gravid siden jeg fikk henne opp på utforsk med en graviditetstest.... Regner med det kun er clickbait for å få flere visninger og følgere. Så dere som vet må gjerne spoile det her, sånn at ikke folk trykker seg inn på den snappen 

Hun tok graviditetstest. Selvfølgelig kun for å skape klikk. Hadde hun hatt mistanke om å være gravid hadde hun tatt den privat sammen med mannen sin, og ikke postet dette på snap.

Dette paret er godt voksne folk, mannen nærmer seg vel 50 år. Se hva de gjør for å få penger. Fatter ikke at de ikke er flaue. Hun filmer raua si, og han filmer seg selv dusje. (Leste i tråden her han filmet seg i dusjen) Tjener de ikke så mye lengre på snap at de må finne på sånne ting som det her? Er det desperasjon vi får se?

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet
Really skrev (17 minutter siden):

Hun tok graviditetstest. Selvfølgelig kun for å skape klikk. Hadde hun hatt mistanke om å være gravid hadde hun tatt den privat sammen med mannen sin, og ikke postet dette på snap.

Dette paret er godt voksne folk, mannen nærmer seg vel 50 år. Se hva de gjør for å få penger. Fatter ikke at de ikke er flaue. Hun filmer raua si, og han filmer seg selv dusje. (Leste i tråden her han filmet seg i dusjen) Tjener de ikke så mye lengre på snap at de må finne på sånne ting som det her? Er det desperasjon vi får se?

I tillegg drar hun ut det å vise resultatet…. Mener mannen er sterilisert, så sjansen er vel heller liten. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg må si at jeg på en måte forstår hvordan raske penger kan gå til hodet på folk. De lever livets glade dager i nuet, pengene renner inn og de blåser i hvordan de svarer folk.. Hvordan ståa er om ti år er en annen sak. Det samme gjelder f.eks Anna Rasmussen og CBE. De skviser vel siste rest av sitronen fordi de ikke har tenkt langsiktig. Dermed har de lite å falle tilbake på når de faller i popularitet. Jeg mener å huske at CBE skrev om tidlig pensjon pga gode inntekter for mange år siden, så hva de driver med i dag er ikke godt å vite..

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Tiara07 skrev (1 minutt siden):

I tillegg drar hun ut det å vise resultatet…. Mener mannen er sterilisert, så sjansen er vel heller liten. 

Jeg så ikke hele, ble for dumt når hun holdt den fram for å vise resultatet. Var hun gravid? 🤣 Det var viktigere å dele resultatet med snap enn mannen sin altså. Uff, fælt å si, men hun virker ikke særlig smart. Mener hun vi tror på dette tullet? Hva finner ikke denne dama på for å få inn noen ekstra kroner.  

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
tregutter skrev (1 time siden):

Jeg må si at jeg på en måte forstår hvordan raske penger kan gå til hodet på folk. De lever livets glade dager i nuet, pengene renner inn og de blåser i hvordan de svarer folk.. Hvordan ståa er om ti år er en annen sak. Det samme gjelder f.eks Anna Rasmussen og CBE. De skviser vel siste rest av sitronen fordi de ikke har tenkt langsiktig. Dermed har de lite å falle tilbake på når de faller i popularitet. Jeg mener å huske at CBE skrev om tidlig pensjon pga gode inntekter for mange år siden, så hva de driver med i dag er ikke godt å vite..

Nettopp, Anna R og CBE er gode eksempler på at folk går lei av de deler privatlivet sitt og at det går en grense for hvor lenge det kan være interessant.

I tillegg vil det være sånn at følgerne utvikler seg og modnes (utdanning, jobb, familie) og har et travelt, innholdsrikt liv,  mens influencerne står på stedet hvil. De unge er ikke interessert i å følge disse halvgamle utdaterte, men velger dem på sin egen alder. 

Det er nok en begrenset gruppe mennesker som er interessert i graviditetstesten til et voksent par.

Så at de blir desperat er ikke rart. De har jo levd herrens glade dager og må kanskje begynne å se på livsstilen. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Og testen var NEGATIV! Enda la ho ut «vil jeg ta abort» dagen etter ho tok test 🤣

Endret av Bellabellee
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Lavmål Julianne. Å bruke en falsk graviditet og spørsmål om å ta abort i penge jakten din er smakløst.🤢🤮 Nå framstiller du deg selv i et svært dårlig lys.

• Liker 9
  • Nyttig 22
Skrevet

Tragisk! Desperasjonen er stor. Hun er nok bekymret for om hun må lette rumpen fra solstolen og gjøre noe for pengene. 

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg åpnet 1 snap, kun for å rapportere. Håper flere gjør det samme. Tragisk, desperat, umoralsk og lavmål med abort klickbate. Det er ikke greit att folk tjener penger på å drive slik. Ta av dem snap inntekta, så får vi se hva de egentlig duger til!

• Liker 11
  • Nyttig 17
Skrevet

Gubben hennes brakte meg inn hit nå. Sett kona har skikkelig gjennomskubar clickbait-framside på discover, men nå hadde Ulrik det også. Graviditetstest-emoji og teksten "det er ikke alltid eg blir først informert om ting". Gikk heldigvis ikke inn å så hos noen av de.

🤮🤮🤮 

At de ikke blir flau over seg selv. Men på en måte er det bra at fler og fler influensere synker til dette nivået, sånn at folk ikke lenger kjøper disse falske greiene og ikke klikker seg inn. 

• Liker 8
  • Nyttig 18
Skrevet

Dum og dummere trenger ikke ikke formere seg flere ganger. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Gubben hennes brakte meg inn hit nå. Sett kona har skikkelig gjennomskubar clickbait-framside på discover, men nå hadde Ulrik det også. Graviditetstest-emoji og teksten "det er ikke alltid eg blir først informert om ting". Gikk heldigvis ikke inn å så hos noen av de.

🤮🤮🤮 

At de ikke blir flau over seg selv. Men på en måte er det bra at fler og fler influensere synker til dette nivået, sånn at folk ikke lenger kjøper disse falske greiene og ikke klikker seg inn. 

Det har vel vært litt lite oppmerksomhet i det siste, da må det jo noe idiotiske greier til. Som iphone og vannscooter til barn, å nå det her. De er ikke dumme, men de lever av å irritere og provosere folk som betaler for gildet. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Det vitner vel om at det går nedover med snap-inntekter når de faktisk begynner med samme gravid-clickbait som Anna Rasmussen. Flaut. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet

Altså! «Voksne» (middelaldrende) mannen.. Er det mulig å synke så lavt?

Heia Henrik Troy💪

IMG_8969.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Føler det er et tegn på endetid at slike folk har følgere. 😳

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Stargaze skrev (27 minutter siden):

Altså! «Voksne» (middelaldrende) mannen.. Er det mulig å synke så lavt?

Heia Henrik Troy💪

IMG_8969.jpeg

Patetisk. Ikke mer å si om disse to. 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet

Trist. Angrer på at jeg gav henne klikk.. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Syns så synd på ungene som skal se hvordan pengene til barndommen deres ble skaffa😢😢

• Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...