Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LiteTouch
Skrevet

Han der Ulrik-piloten dukka opp på min snap, og jeg klarer ikke å undre meg over hva som gjør at en voksen mann må filme at han pusser tennene. Noe så utrolig uiteressant. 

Men alle monner drar, og de ler nok på vei til banken. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
LiteTouch skrev (3 timer siden):

Han der Ulrik-piloten dukka opp på min snap, og jeg klarer ikke å undre meg over hva som gjør at en voksen mann må filme at han pusser tennene. Noe så utrolig uiteressant. 

Men alle monner drar, og de ler nok på vei til banken. 

Ja så lenge du sitter å ser på det og han tjener penger på det, så vil jo dette fortsette 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 6
Gjest LiteTouch
Skrevet
T. S skrev (21 minutter siden):

Ja så lenge du sitter å ser på det og han tjener penger på det, så vil jo dette fortsette 🤷‍♀️

Ja, akkurat… sånn fungerer det, og heldigvis er jeg klok nok til å skjønne det. Jeg følger ingen av disse såkalte influenserne, svært mange er blokkert, noen popper opp slik som piloten gjorde  - og en sjelden gang kan jeg bla meg fort gjennom. . Så med hånden på hjertet, de tjener ikke penger på meg 

Det er svært få av disse menneskene som påvirker meg i noen som helst retning. 

Skrevet
LiteTouch skrev (17 timer siden):

Ja, akkurat… sånn fungerer det, og heldigvis er jeg klok nok til å skjønne det. Jeg følger ingen av disse såkalte influenserne, svært mange er blokkert, noen popper opp slik som piloten gjorde  - og en sjelden gang kan jeg bla meg fort gjennom. . Så med hånden på hjertet, de tjener ikke penger på meg 

Det er svært få av disse menneskene som påvirker meg i noen som helst retning. 

Påvirker deg jo på en måte når du bruker tid på å fortelle oss dette.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest LiteTouch
Skrevet
June93 skrev (1 time siden):

Påvirker deg jo på en måte når du bruker tid på å fortelle oss dette.

Det tok ikke lang tid av tiden min å skrive det……..og svaret ditt er jo bare tullprat. Hvis du vil ha det inn med pipette; så påvirker det meg overhodet ikke, ikke han, ikke andre  - men det forundrer meg hvordan de holder på. Forundrer meg at en voksen mann kan filme seg mens han pusser tenner. Det forundrer meg at han ev tror at noen kan la seg påvirke, og jeg lurer  på hva han vil formidle. 
Nå er han som flere andre borte vekk hos meg….

Skrevet
LiteTouch skrev (På 11.11.2025 den 10.05):

Det tok ikke lang tid av tiden min å skrive det……..og svaret ditt er jo bare tullprat. Hvis du vil ha det inn med pipette; så påvirker det meg overhodet ikke, ikke han, ikke andre  - men det forundrer meg hvordan de holder på. Forundrer meg at en voksen mann kan filme seg mens han pusser tenner. Det forundrer meg at han ev tror at noen kan la seg påvirke, og jeg lurer  på hva han vil formidle. 
Nå er han som flere andre borte vekk hos meg….

Det forundrer meg enda mer at en voksen mann filmer seg selv i dusjen  - slik han gjorde idag......

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjekk siste video av Mia Gundersen på facebook, Pilotfrue er kliss lik!

Skrevet

Og dopapirrull som serviett til gjestene er tydeligvis både "fresht" og "lyx", for fint skal det jo være! 😬🤦‍♀️ 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun er jo ikke pen. Virker svært enkel. Mannen hennes er ikke kjekk. Hun skryter av sin velferd, som er oppnådd gjennom å sitte foran pc-en og fise daglig mens hun legger ut trivielle bilder av seg og den wannabe mannen sin. Jeg bor finere enn hun noen gang gjorde i Oslo, kunne produsert flottere bilder og image en hun. Men jeg vil ikke være som hun. Fordi uansett hvor mye hun tjener og hvor hardt hun prøver å være noen, så sitter hun bare på en stol og promper og bidrar ikke med noe. Low life. Gå ut og gjør en innsats for de tusenvis som lider i Norges land. Det falske smilet ditt og alle tingene dine er ikke noe imponerende. 

Endret av Møkkalei
  • Liker 5
  • Nyttig 18
Skrevet

Husker når de var med i bloggerne, da de prøvde å bli gravid så tok U fillers!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest LiteTouch
Skrevet
Møkkalei skrev (På 14.11.2025 den 22.15):

Hun er jo ikke pen. Virker svært enkel. Mannen hennes er ikke kjekk. Hun skryter av sin velferd, som er oppnådd gjennom å sitte foran pc-en og fise daglig mens hun legger ut trivielle bilder av seg og den wannabe mannen sin. Jeg bor finere enn hun noen gang gjorde i Oslo, kunne produsert flottere bilder og image en hun. Men jeg vil ikke være som hun. Fordi uansett hvor mye hun tjener og hvor hardt hun prøver å være noen, så sitter hun bare på en stol og promper og bidrar ikke med noe. Low life. Gå ut og gjør en innsats for de tusenvis som lider i Norges land. Det falske smilet ditt og alle tingene dine er ikke noe imponerende. 

Hun plages vel med magen da siden hun fiser daglig og sitter på en stol og. promper. 

Skrevet
LiteTouch skrev (8 timer siden):

Hun plages vel med magen da siden hun fiser daglig og sitter på en stol og. promper. 

Så mye ræl som de spiser så er det ikke så rart at det både fises og har vondter!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Litt kvalmt å skryte over at huset koster 22 millioner? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg følger ikke,men dukket opp i feed nylig der det sto " housetour av vårt 22 mill hus". Hvorfor nevne prisen🤔 Litt kleint. Helt normalt legge ut innlegg hvis man kjøper nytt hus, men da er det mer " huset ble vårt" eller vårt nye hus....ikke prisen.... Det er skryt, veldig opptatt av penger.

Endret av M.H85
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (24 minutter siden):

Jeg følger ikke,men dukket opp i feed nylig der det sto " housetour av vårt 22 mill hus". Hvorfor nevne prisen🤔 Litt kleint. Helt normalt legge ut innlegg hvis man kjøper nytt hus, men da er det mer " huset ble vårt" eller vårt nye hus....ikke prisen.... Det er skryt, veldig opptatt av penger.

Akkurat den så jeg også. Følger henne heller ikke 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Nu skal de pusse opp bade?!??? Lenge har de bodd der??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (12 timer siden):

Nu skal de pusse opp bade?!??? Lenge har de bodd der??

Hæææ, tuller du? De er jo nettopp flyttet inn

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Axa skrev (23 timer siden):

Litt kvalmt å skryte over at huset koster 22 millioner? 

22 mill er egentlig ikke så mye fir et hus idag. Så «rike» er de nok ikke…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

For de som følger så lurer jeg jo på om hun er gravid siden jeg fikk henne opp på utforsk med en graviditetstest.... Regner med det kun er clickbait for å få flere visninger og følgere. Så dere som vet må gjerne spoile det her, sånn at ikke folk trykker seg inn på den snappen 

• Liker 7
Skrevet
Summerwinter skrev (9 timer siden):

22 mill er egentlig ikke så mye fir et hus idag. Så «rike» er de nok ikke…

Say what? Det er over 100 000 bare på boliglån, med renter, pr måned. Gjennomsnittlig årslønn i Norge er på ca 59000, så det å omtrent påstå at et hus til 22 mill er vanlig/ikke er mye, er vel å ta i litt. 

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/lonn-og-arbeidskraftkostnader/artikler/hva-er-vanlig-lonn-i-norge

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...