Kilami Skrevet 20. oktober #14581 Skrevet 20. oktober Donnap skrev (1 time siden): Tenker hun har bra panikk i dag når snapchat er nede 😅 Får ikke vist fram møblene sine, treningen, shoppingen, masse selfies i bikini og alt annet hun har vist fram dag ut og dag inn på snappen. Tenker hun har ekstremt godt av det, det må være virkelig deilig for ungene å få tilbake mammaen sin uten at hun sitter med nesen limt inn i telefonen!!! Ja såfremt hun ikke har så panikk at hun prøver å legge ut hele tiden likevel. Håper problemet varer i mange dager. Hun sier selv at hun legger ut 2-300 snap pr dag, nå blir det vel 600 for å kompensere for tapte inntekter, det er vel katastrofe med det vanvittig kvalmende pengeforbruket hennes. Formålet med å legge ut denne meldingen er kun for å spre kvalme! Har du ikke noe fint å si, så kan du la være å si noe! Om du tenker deg om, blir alt mye hyggeligere når vi er greie med hverandre..
Mallisaen Skrevet 20. oktober #14582 Skrevet 20. oktober June93 skrev (16 minutter siden): Jeg har abstinenser!!!!! Håper du kødder!! 😬 4 6
Donnap Skrevet 20. oktober #14583 Skrevet 20. oktober Kilami skrev (29 minutter siden): Formålet med å legge ut denne meldingen er kun for å spre kvalme! Har du ikke noe fint å si, så kan du la være å si noe! Om du tenker deg om, blir alt mye hyggeligere når vi er greie med hverandre.. Nei jeg sier akkurat det jeg ønsker å si. Jeg var gal nok til å følge henne i flere år på diverse medier, hun var triveligere da hun bodde i Norge, og den første tiden I Spania. Hun har blitt så nebbete mot følgere og høy på seg selv nå at jeg fatter ikke at noen gidder å følge henne. Med tanke på hvor mange som sliter økonomisk her i Norge nå, så er det ekstremt kvalmende å se bruk og kast shoppingen hennes dag ut og dag inn. Hadde hun heller brukt litt av alle de pengene og tiden sin på veldedighet eller noe som gagner folkene der hun bor istedenfor den vanvittige shoppingen sin, så tror jeg hun hadde blitt mer respektert. Nå er det en god stund siden jeg fulgte henne, men da hadde hun ikke engang giddet å lære seg spansk. Tror ikke det er så mange av oss "vanlige" mennesker som hadde flyttet til Spania uten å gidde å lære oss spansk. For min del skulle jeg ønske det ble totalt slutt på at influenserene kan tjene sykt mye penger på snap slik som nå. Håper det blir begrensninger på hvor mange snap de legger ut, hvor mye de kan tjene på en dag mm. La barna få foreldrene sine tilbake, istedenfor at de sitter med nesen I telefonen hele dagen for å tjene penger kan de bruke tiden på ungene sine. 9 1 14
Mallisaen Skrevet 20. oktober #14584 Skrevet 20. oktober Donnap skrev (20 minutter siden): Nei jeg sier akkurat det jeg ønsker å si. Jeg var gal nok til å følge henne i flere år på diverse medier, hun var triveligere da hun bodde i Norge, og den første tiden I Spania. Hun har blitt så nebbete mot følgere og høy på seg selv nå at jeg fatter ikke at noen gidder å følge henne. Med tanke på hvor mange som sliter økonomisk her i Norge nå, så er det ekstremt kvalmende å se bruk og kast shoppingen hennes dag ut og dag inn. Hadde hun heller brukt litt av alle de pengene og tiden sin på veldedighet eller noe som gagner folkene der hun bor istedenfor den vanvittige shoppingen sin, så tror jeg hun hadde blitt mer respektert. Nå er det en god stund siden jeg fulgte henne, men da hadde hun ikke engang giddet å lære seg spansk. Tror ikke det er så mange av oss "vanlige" mennesker som hadde flyttet til Spania uten å gidde å lære oss spansk. For min del skulle jeg ønske det ble totalt slutt på at influenserene kan tjene sykt mye penger på snap slik som nå. Håper det blir begrensninger på hvor mange snap de legger ut, hvor mye de kan tjene på en dag mm. La barna få foreldrene sine tilbake, istedenfor at de sitter med nesen I telefonen hele dagen for å tjene penger kan de bruke tiden på ungene sine. 🎯 Er såååå enig med deg! 4 5
Kilami Skrevet 20. oktober #14585 Skrevet 20. oktober Donnap skrev (20 minutter siden): Nei jeg sier akkurat det jeg ønsker å si. Jeg var gal nok til å følge henne i flere år på diverse medier, hun var triveligere da hun bodde i Norge, og den første tiden I Spania. Hun har blitt så nebbete mot følgere og høy på seg selv nå at jeg fatter ikke at noen gidder å følge henne. Med tanke på hvor mange som sliter økonomisk her i Norge nå, så er det ekstremt kvalmende å se bruk og kast shoppingen hennes dag ut og dag inn. Hadde hun heller brukt litt av alle de pengene og tiden sin på veldedighet eller noe som gagner folkene der hun bor istedenfor den vanvittige shoppingen sin, så tror jeg hun hadde blitt mer respektert. Nå er det en god stund siden jeg fulgte henne, men da hadde hun ikke engang giddet å lære seg spansk. Tror ikke det er så mange av oss "vanlige" mennesker som hadde flyttet til Spania uten å gidde å lære oss spansk. For min del skulle jeg ønske det ble totalt slutt på at influenserene kan tjene sykt mye penger på snap slik som nå. Håper det blir begrensninger på hvor mange snap de legger ut, hvor mye de kan tjene på en dag mm. La barna få foreldrene sine tilbake, istedenfor at de sitter med nesen I telefonen hele dagen for å tjene penger kan de bruke tiden på ungene sine. Vet du.. det er mange som lever som henne, og det må vel være helt greit å tjene penger for så å kose seg med det man tjener? Jeg hadde ikke takket nei til et slikt liv, men det betyr ikke at jeg har dårlige verdier fordi. Jeg følger henne, og syns hun har mange fine verdier som mange kan lære noe av! At hun sitter med nesa i telefonen hele dagen er ikke min oppfatning, men ja, det å bruke telefonen er jobben hennes. Prøv å se litt mere positivt på andre og deres liv, så slipper du å sitte å irritere deg så mye, for så å spre kvalme videre. Eller så kan du avfølge alle som nyter av å tjene gode penger 🤷♀️
Mallisaen Skrevet 20. oktober #14586 Skrevet 20. oktober Kilami skrev (4 minutter siden): Vet du.. det er mange som lever som henne, og det må vel være helt greit å tjene penger for så å kose seg med det man tjener? Jeg hadde ikke takket nei til et slikt liv, men det betyr ikke at jeg har dårlige verdier fordi. Jeg følger henne, og syns hun har mange fine verdier som mange kan lære noe av! At hun sitter med nesa i telefonen hele dagen er ikke min oppfatning, men ja, det å bruke telefonen er jobben hennes. Prøv å se litt mere positivt på andre og deres liv, så slipper du å sitte å irritere deg så mye, for så å spre kvalme videre. Eller så kan du avfølge alle som nyter av å tjene gode penger 🤷♀️ Vet at det ikke var meg du siterte. Men jeg har ihvertfall avfulgt for lengst. Men jeg har fulgt tidligere (og skammer meg over det), og er innmari nysgjerrig på hvilke verdier du snakker om? Og lære noe av? Altså- jeg blir målløs. Men, det er nå min mening - og du må jo få ha din. Fin kveld! ☺️👍🏼 10 15
Donnap Skrevet 20. oktober #14587 Skrevet 20. oktober (endret) Kilami skrev (13 minutter siden): Vet du.. det er mange som lever som henne, og det må vel være helt greit å tjene penger for så å kose seg med det man tjener? Jeg hadde ikke takket nei til et slikt liv, men det betyr ikke at jeg har dårlige verdier fordi. Jeg følger henne, og syns hun har mange fine verdier som mange kan lære noe av! At hun sitter med nesa i telefonen hele dagen er ikke min oppfatning, men ja, det å bruke telefonen er jobben hennes. Prøv å se litt mere positivt på andre og deres liv, så slipper du å sitte å irritere deg så mye, for så å spre kvalme videre. Eller så kan du avfølge alle som nyter av å tjene gode penger 🤷♀️ Jeg har avfulgt både henne og alle andre influensere 👌 Jeg fatter ikke hvilke fine verdier folk ser hun har, det er en grunn til at jeg sluttet å følge henne etter å ha fulgt henne av og på siden før hun fikk unger. Spania har forandret henne mye, og ikke til det bedre, tvert imot, det samme kan man vel si at betaling på snap har gjort. Vi er alle forskjellige, men jeg tror de aller fleste foretrekker å ha en jobb istedenfor å sole seg, trene , gå tur, shoppe, shoppe, shoppe, det gjør iallfall jeg. Er så deilig med sydenferie innimellom, men hver dag hele året, nei takk. Jeg opplever ikke at hun koser seg med pengene hun tjener, men at hun flasher med dem for å vise hvor mye penger hun har. Fikk se noen videoer hun hadde lagt ut på tiktok, fikk akkurat samme følelsen av å se dem, hvem tror hun at hun er?? Virker virkelig som om den kommentaren en følger ga henne om at hun var Norges svar på Kardashian har gått fullstendig til hodet hennes, hun er definitivt ikke i nærheten av å være som dem på noen som helst måte. Endret 20. oktober av Donnap 5 12
Skrottefar Skrevet 20. oktober #14588 Skrevet 20. oktober Kilami skrev (34 minutter siden): syns hun har mange fine verdier som mange kan lære noe av! Dagens.......og hvilke verdier er fine og hva i all verden kan man lære av ei som ikke har noen verdens erfaring fra et ordinært liv med jobb, tidsklemme, alskens utfordringer med ditten og datten 8 2 15
Mallisaen Skrevet 20. oktober #14589 Skrevet 20. oktober Skrottefar skrev (42 minutter siden): Dagens.......og hvilke verdier er fine og hva i all verden kan man lære av ei som ikke har noen verdens erfaring fra et ordinært liv med jobb, tidsklemme, alskens utfordringer med ditten og datten Ja, det var virkelig dagens! 👀😂👍🏼 7 3
Tiara07 Skrevet 20. oktober #14590 Skrevet 20. oktober Kilami skrev (1 time siden): Vet du.. det er mange som lever som henne, og det må vel være helt greit å tjene penger for så å kose seg med det man tjener? Jeg hadde ikke takket nei til et slikt liv, men det betyr ikke at jeg har dårlige verdier fordi. Jeg følger henne, og syns hun har mange fine verdier som mange kan lære noe av! At hun sitter med nesa i telefonen hele dagen er ikke min oppfatning, men ja, det å bruke telefonen er jobben hennes. Prøv å se litt mere positivt på andre og deres liv, så slipper du å sitte å irritere deg så mye, for så å spre kvalme videre. Eller så kan du avfølge alle som nyter av å tjene gode penger 🤷♀️ Hvilke verdier syntes du hun har, som hun formidler? 9 4
Velinda Skrevet 20. oktober #14591 Skrevet 20. oktober Tiara07 skrev (2 timer siden): Hvilke verdier syntes du hun har, som hun formidler? Venter i spenning på svaret🙈 9
Kristine79 Skrevet 21. oktober #14592 Skrevet 21. oktober Verdiene hennes finnes ikke. Og hun er stolt av det. Så utrolig lat og tiltaksløs at jeg hr ikke ord. Tipper 95 % av de som følger henne er hatewatchers. Resten har ikke barn. 14 2
Outandabout Skrevet 26. oktober #14593 Skrevet 26. oktober Gikk dessverre innom snap til Ulrik. Filmer seg selv i badebasseng. Går inn på kjøkken, der står frua i bikini. Han filmer henne og dasker henne på hofta. Og jeg angrer bittert på at jeg trykket meg inn i galskapen. 6 4
Treplussto Skrevet 26. oktober #14594 Skrevet 26. oktober (endret) Outandabout skrev (2 timer siden): Gikk dessverre innom snap til Ulrik. Filmer seg selv i badebasseng. Går inn på kjøkken, der står frua i bikini. Han filmer henne og dasker henne på hofta. Og jeg angrer bittert på at jeg trykket meg inn i galskapen. Skjønner ikke at dem har følgere. Så utrolig høye på seg selv, frekke, og aldri tipser dem heller. Nå er det andre gangen jeg har vært på nabobordet til Julianne, og begge gangene har hun sagt at «jeg får tipse neste gang, jeg glemte det og har ikke kontanter» Går an å tipse med kort. Piloten prøver å spare penger ved å finne en billigere gartner som skal rydde, klippe, luke og holde hele hagen. Han betaler 150€ pr mnd nå, og da har han gartner hver uke. Altså 37,5€ pr gang. Hvor billig vil han ha det? Spare en euro her og en euro der sier han mens han spyr ut penger på andre ting. Vil ha det flott, men vil ikke betale dem som jobber for seg. Kvalme begge to! Avfølg!!!!! Endret 26. oktober av Treplussto 10 1 21
Donnap Skrevet 26. oktober #14595 Skrevet 26. oktober Treplussto skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at dem har følgere. Så utrolig høye på seg selv, frekke, og aldri tipser dem heller. Nå er det andre gangen jeg har vært på nabobordet til Julianne, og begge gangene har hun sagt at «jeg får tipse neste gang, jeg glemte det og har ikke kontanter» Går an å tipse med kort. Piloten prøver å spare penger ved å finne en billigere gartner som skal rydde, klippe, luke og holde hele hagen. Han betaler 150€ pr mnd nå, og da har han gartner hver uke. Altså 37,5€ pr gang. Hvor billig vil han ha det? Spare en euro her og en euro der sier han mens han spyr ut penger på andre ting. Vil ha det flott, men vil ikke betale dem som jobber for seg. Kvalme begge to! Avfølg!!!!! Tenk å bruke så sykt mye penger på shopping, biler, interiør mm, men ikke tipse, det sier myyyye om hvor egoistiske og overflatiske de er. Ja de kunne jo spart litt penger på at hun ikke shoppet så vanvittig hele tiden, trengte kanskje ikke bruke 1 million på utemøbler mm, da hadde de sluppet å spare penger på gartner. Nå følger jeg henne ikke lenger, men jeg husker at jeg reagerte på at hun syntes norsk mat var dyr der nede, når hun i neste øyeblikk er og shopper enda mer klær hun ikke bruker uansett. De har noen merkelige prioriteringer. Fikk opp på utforsk at han kom fra Norge og hadde kjøpt masse godteri. Den mengden godteri de ungen propper i seg er helt vanvittig, og sånn har det vært i flere år. 5 1 9
Treplussto Skrevet 26. oktober #14596 Skrevet 26. oktober (endret) Donnap skrev (1 time siden): Tenk å bruke så sykt mye penger på shopping, biler, interiør mm, men ikke tipse, det sier myyyye om hvor egoistiske og overflatiske de er. Ja de kunne jo spart litt penger på at hun ikke shoppet så vanvittig hele tiden, trengte kanskje ikke bruke 1 million på utemøbler mm, da hadde de sluppet å spare penger på gartner. Nå følger jeg henne ikke lenger, men jeg husker at jeg reagerte på at hun syntes norsk mat var dyr der nede, når hun i neste øyeblikk er og shopper enda mer klær hun ikke bruker uansett. De har noen merkelige prioriteringer. Fikk opp på utforsk at han kom fra Norge og hadde kjøpt masse godteri. Den mengden godteri de ungen propper i seg er helt vanvittig, og sånn har det vært i flere år. Helt enig med deg! Virker ikke som at de guttene har noen grenser i det hele tatt. Ikke bruker dem alltid belte i bil, har sett dem halvveis stående i caben til far på promenaden flere ganger. Var en stund jeg syntes det var koselig å følge dem, men det har virkelig snudd 180 grader. Alt er penger, trening, shopping, takeaway (bortsett fra når hun slår på stortromma å steker egg da), og… var det egentlig noe mer? Mulig det har endret seg da, jeg har ikke scrollet gjennom snappen hennes på lenge. Vært uheldig å trykt et par ganger da. Endret 26. oktober av Treplussto 2 1 10
Maia3 Skrevet 31. oktober #14598 Skrevet 31. oktober Bellabellee skrev (12 minutter siden): Fått seg deltidsjobb? Hun har heldagsjobb. Ligge på solsengen 🙈 1 1
Tingelingforever Skrevet 31. oktober #14599 Skrevet 31. oktober Maia3 skrev (5 timer siden): Hun har heldagsjobb. Ligge på solsengen 🙈 Slitne folk. Lite lekkert.😎 5 1
maryJane4 Skrevet 2. november #14600 Skrevet 2. november (endret) Bellabellee skrev (På 31.10.2025 den 15.28): Fått seg deltidsjobb? Haha - hvis så er tilfelle så lykke til! 🤦♀️🤣 Første bud for eiendomsmeglerutdanningen - SELG! "Jeg er bare ærlig!" Ingen potensielle kjøpere vil vel høre om "billige løsninger" "dårlig planløsning"?! Lykke til med salget, hun tok nå tross alt på seg "kjole og skjørt"! Oh my! 🤦♀️ Endret 2. november av maryJane4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå