Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jonette skrev (1 minutt siden):

Tror det betyr" I lag med dem". Hvorfor skrive på dialekt, er ikke alle som forstår slike lokale uttrykk!

Den tok jeg faktisk ikke, aldri hørt 😊

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 minutter siden):

Den tok jeg faktisk ikke, aldri hørt 😊

Nå vet jeg ikke sikkert hvor de sier det ,men i all fall nord for Trondheim.Greit at de sier det, men ikke at de skriver det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstod det, og det tror jeg de aller fleste gjør hvis de gidder…. 
Tipper de spiser med dem, men at de bevisst ikke filmer dem. Når de filmer måltider, gjør de det før barna spiser eller noe i den dur. Og så er det sikkert noen måltider de spiser hver for seg. Om morgenen spiser gjerne barna frokost før mor, far og vertsskap, f.eks? 
På restauranter ser vi heller ikke barnas mat, men de er jo med… 

• Liker 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Spiser lam? 

Lam ja! 🤡

• Liker 1
Skrevet
Tiara07 skrev (På 30.9.2025 den 13.34):

Jeg forstod det, og det tror jeg de aller fleste gjør hvis de gidder…. 
Tipper de spiser med dem, men at de bevisst ikke filmer dem. Når de filmer måltider, gjør de det før barna spiser eller noe i den dur. Og så er det sikkert noen måltider de spiser hver for seg. Om morgenen spiser gjerne barna frokost før mor, far og vertsskap, f.eks? 
På restauranter ser vi heller ikke barnas mat, men de er jo med… 

Nord norge ja! Vi sier lamme og mye anna rart som alle andre nordmenn med dialekt 😉

• Liker 7
Skrevet
Bellabellee skrev (2 timer siden):

Nord norge ja! Vi sier lamme og mye anna rart som alle andre nordmenn med dialekt 😉

En ting er å si det, noe annet å skrive ;) 

Mange østlendinger uttaler vel kan ikke som kanke, er ikke ække - men de færreste ville nok skrive det…

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Det er helt umulig for andre å forstå.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (5 timer siden):

En ting er å si det, noe annet å skrive ;) 

Mange østlendinger uttaler vel kan ikke som kanke, er ikke ække - men de færreste ville nok skrive det…

Men de fleste vil likevel forstå det…. 

• Liker 4
Skrevet

Er det mulig å avslutte denne avsporingen snart?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (På 1.10.2025 den 19.44):

Det er overhode ikke helt umulig for andre å forstå nei 😉😉😉

Bare å bruke hue så skjønner du tilslutt ☺️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke umulig. Leser man setningen, forstår man meningen. Det er lov å legge godviljen litt til.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ukens sitat går til Ulrik om J: «synes ikke du gjør annet enn å vaske, rydde å lage mat «…😂😂

da satt hun på huk å tørket bort en flekk …🙄

Så. Han er i alle fall ikke kravstor når det kommer til partner, det skal han ha.

Endret av MacadamiaNut
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
MacadamiaNut skrev (5 timer siden):

Ukens sitat går til Ulrik om J: «synes ikke du gjør annet enn å vaske, rydde å lage mat «…😂😂

da satt hun på huk å tørket bort en flekk …🙄

Så. Han er i alle fall ikke kravstor når det kommer til partner, det skal han ha.

Kravstor er han definitivt ikke.... Men tenker at han var ironisk her.... Han vet jo at hun ikke lager mye mat (enten så kokkelerer han, eller så bestilles det mat - ja, hun lager frokost) og vaske, strykehjelp har de jo flere dager i uken.... 🤷🏼‍♀️🥴🫣

• Liker 10
Skrevet

Du får google nestegang du e usikker 😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare lurer: er hun gravid?

Følger henne ikke og orker ikke lese gjennom alle sidene her. Så er bare et enkelt spørsmål.

Skrevet
Lyslys skrev (59 minutter siden):

Jeg bare lurer: er hun gravid?

Følger henne ikke og orker ikke lese gjennom alle sidene her. Så er bare et enkelt spørsmål.

Nei

Skrevet
Summerwinter skrev (20 timer siden):

Nei

Takk☺️

Skrevet

Tenker hun har bra panikk i dag når snapchat er nede 😅 Får ikke vist fram møblene sine, treningen, shoppingen,  masse selfies i bikini og alt annet hun har vist fram dag ut og dag inn på snappen. Tenker hun har ekstremt godt av det,  det må være virkelig deilig for ungene å få tilbake mammaen sin uten at hun sitter med nesen limt inn i telefonen!!! Ja såfremt hun ikke har så panikk at hun prøver å legge ut hele tiden likevel.  Håper problemet varer i mange dager. Hun sier selv at hun legger ut 2-300 snap pr dag, nå blir det vel 600 for å kompensere for tapte inntekter, det er vel katastrofe med det vanvittig kvalmende pengeforbruket hennes.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Donnap skrev (1 time siden):

Tenker hun har bra panikk i dag når snapchat er nede 😅 Får ikke vist fram møblene sine, treningen, shoppingen,  masse selfies i bikini og alt annet hun har vist fram dag ut og dag inn på snappen. Tenker hun har ekstremt godt av det,  det må være virkelig deilig for ungene å få tilbake mammaen sin uten at hun sitter med nesen limt inn i telefonen!!! Ja såfremt hun ikke har så panikk at hun prøver å legge ut hele tiden likevel.  Håper problemet varer i mange dager. Hun sier selv at hun legger ut 2-300 snap pr dag, nå blir det vel 600 for å kompensere for tapte inntekter, det er vel katastrofe med det vanvittig kvalmende pengeforbruket hennes.

Jeg har abstinenser!!!!! 

Skrevet
June93 skrev (9 minutter siden):

Jeg har abstinenser!!!!! 

For at du ikke får sett ei som er på ferie hver dag? Håper du tuller, hvis ikke håper jeg det går fort over og at du bruker livet på noe bedre enn å se på alt dette kjedelige og gjentagende livet hennes. Jeg greier ikke å skjønne at noen ønsker seg ett sånn liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...