Donnap Skrevet 4. september #14401 Skrevet 4. september Fikk høre av ei som er innom og sniker på henne innimellom at hun var spydig mot følgere flere ganger i dag også. I tillegg skulle hun gå gjennom klesskapet sitt og sortere ut masse klær hun ikke brukte, slik at det ble plass til mer shopping.. De som fulgte henne da hun flyttet til Spania vet at hun har kjøpt omtrent alle klærne hun har i skapet iløpet av dette året de har bodd der nede, og det er ikke lite klær hun har heller. Snakk om å sløse!! Rett og slett skikkelig kvalmende å sløse så mye med penger når det er så mange som sliter skikkelig økonomisk. De har ett helt vanvittig forbruk. Må si jeg lurer veldig på hvem disse følgerne er som skriver så mye fine meldinger til henne om hvor søt, snill og god mamma hun er mm, familie og venner?? Hun må nå ha kjøpt følgere? Nekter å tro at det er såpass mange som enda ikke har slettet henne. 3 14
Purple Diamond Skrevet 4. september #14402 Skrevet 4. september Maia3 skrev (6 timer siden): Vasker hun?? 🤯😂
Maia3 Skrevet 4. september #14403 Skrevet 4. september Purple Diamond skrev (29 minutter siden): Vasker hun?? 🤯😂 Nei på vei til solsengen med et håndkle i hånda. Vasker 🤣 2 5
Purple Diamond Skrevet 5. september #14404 Skrevet 5. september Maia3 skrev (21 timer siden): Nei på vei til solsengen med et håndkle i hånda. Vasker 🤣 Puh, ble nesten litt bekymra 😂 1
Donnap Skrevet 5. september #14405 Skrevet 5. september Fikk høre at nå er hun kommet på tiktok også. Skal vel legge ut masse der i håp om at flere skal følge henne på snap, trenger vel mer penger... Venninnen min som så dette, sa at foreløpig har hun mest kommentarer fra mannfolk... Hun er sikkert så desperat at hun legger ut film av seg selv i stringbikinitruse også... Var ikke langt unna på den ene filmen, litt onlyfans vibber fikk jeg da veninnen min viste meg det. Tenk om hun kunne lagt vekk mobilen og vært mer mamma isteden, tenk hvis ungene hadde sluppet at moren går med mobilen oppi nesa hele tiden. 5 5
Maia3 Skrevet 7. september #14406 Skrevet 7. september Donnap skrev (På 4.9.2025 den 22.20): Fikk høre av ei som er innom og sniker på henne innimellom at hun var spydig mot følgere flere ganger i dag også. I tillegg skulle hun gå gjennom klesskapet sitt og sortere ut masse klær hun ikke brukte, slik at det ble plass til mer shopping.. De som fulgte henne da hun flyttet til Spania vet at hun har kjøpt omtrent alle klærne hun har i skapet iløpet av dette året de har bodd der nede, og det er ikke lite klær hun har heller. Snakk om å sløse!! Rett og slett skikkelig kvalmende å sløse så mye med penger når det er så mange som sliter skikkelig økonomisk. De har ett helt vanvittig forbruk. Må si jeg lurer veldig på hvem disse følgerne er som skriver så mye fine meldinger til henne om hvor søt, snill og god mamma hun er mm, familie og venner?? Hun må nå ha kjøpt følgere? Nekter å tro at det er såpass mange som enda ikke har slettet henne. Spydig hun? Ikke i det hele tatt ! 2 6
Purple Diamond Skrevet 7. september #14407 Skrevet 7. september Maia3 skrev (6 timer siden): Spydig hun? Ikke i det hele tatt ! 🙄 Hun shopper helt hinsides mye! Hva skal hun med alt? Er det en slags tilstand av å ha så mye penger at hun aldri bli tilfredsstilt? 1 4
Stargaze Skrevet 7. september #14408 Skrevet 7. september Purple Diamond skrev (7 minutter siden): 🙄 Hun shopper helt hinsides mye! Hva skal hun med alt? Er det en slags tilstand av å ha så mye penger at hun aldri bli tilfredsstilt? Hoarder - uten tvil. 3 7
Sol Rampelyset Skrevet 8. september #14409 Skrevet 8. september Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Donnap Skrevet 9. september #14410 Skrevet 9. september Og der har hun lagt ut snapchat kontoen sin på tiktok, snakk om å være desperat etter klikk. Jeg fatter ikke at noen følger henne lenger med alle de usmakelige svarene til følgerne, vanvittige pengeforbruket , og ikke minst samme innholdet dag ut og dag inn. Hvor mange ganger synes folk det er interessant å se møblene, uteområdet, treningen, stringtrusa mm pr dag, innser man ikke plutselig at det er fullstendig galskap å sitte å se på dette? Noe så gørr kjedelig. Jeg er nå glad jeg er ute av snapverden, du verden så gal jeg var når jeg syntes dette var interessant. 14
Donnap Skrevet 9. september #14411 Skrevet 9. september Purple Diamond skrev (På 7.9.2025 den 22.54): 🙄 Hun shopper helt hinsides mye! Hva skal hun med alt? Er det en slags tilstand av å ha så mye penger at hun aldri bli tilfredsstilt? De sier jo at enkelte som shopper som gale slik som hun gjør, gjør det pga de mangler noe i livet, så de trenger den tilfredsstillende følelsen av både å shoppe og ikke minst få vist fram det de har shoppet, se hvor rik jeg er... Aner ikke om dette gjelder henne. Men ingen tvil om at det er helt hinsides hva hun shopper, og når hun i tillegg kvitter seg med masse hun har kjøpt det siste året før hun har fått brukt det, så er det ren og skjær galskap og en hån mot alle som sliter økonomisk. 15
Purple Diamond Skrevet 9. september #14412 Skrevet 9. september Donnap skrev (1 time siden): De sier jo at enkelte som shopper som gale slik som hun gjør, gjør det pga de mangler noe i livet, så de trenger den tilfredsstillende følelsen av både å shoppe og ikke minst få vist fram det de har shoppet, se hvor rik jeg er... Aner ikke om dette gjelder henne. Men ingen tvil om at det er helt hinsides hva hun shopper, og når hun i tillegg kvitter seg med masse hun har kjøpt det siste året før hun har fått brukt det, så er det ren og skjær galskap og en hån mot alle som sliter økonomisk. Stemmer. Helt enig! 1
Sol Rampelyset Skrevet 9. september #14413 Skrevet 9. september Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
Stargaze Skrevet 9. september #14414 Skrevet 9. september Eat, sleep, shop….for et meningsløst liv 14
Lul Skrevet 11. september #14415 Skrevet 11. september Donnap skrev (På 5.9.2025 den 22.36): Fikk høre at nå er hun kommet på tiktok også. Skal vel legge ut masse der i håp om at flere skal følge henne på snap, trenger vel mer penger... Venninnen min som så dette, sa at foreløpig har hun mest kommentarer fra mannfolk... Hun er sikkert så desperat at hun legger ut film av seg selv i stringbikinitruse også... Var ikke langt unna på den ene filmen, litt onlyfans vibber fikk jeg da veninnen min viste meg det. Tenk om hun kunne lagt vekk mobilen og vært mer mamma isteden, tenk hvis ungene hadde sluppet at moren går med mobilen oppi nesa hele tiden. "venninnen min" 2 4
Donnap Skrevet 11. september #14416 Skrevet 11. september Lul skrev (9 minutter siden): "venninnen min" Ja, jeg er ikke på tiktok, men har en venninne som er det, var det så rart? 4
Donnap Skrevet 13. september #14418 Skrevet 13. september (endret) Trillylilly skrev (11 timer siden): Gul stjerna på piloten og🤷🏼♀️ Ja det er enda mer ubegripelig enn at hun har det.. Han tror virkelig han er noe, skikkelig klysete oppførsel til tider. Jeg fulgte han en kort stund, tror det var da de flyttet til Spania, men herlighet noe så totalt gørr kjedelig. Endret 13. september av Donnap 2 4
Trillylilly Skrevet 14. september #14419 Skrevet 14. september Donnap skrev (19 timer siden): Ja det er enda mer ubegripelig enn at hun har det.. Han tror virkelig han er noe, skikkelig klysete oppførsel til tider. Jeg fulgte han en kort stund, tror det var da de flyttet til Spania, men herlighet noe så totalt gørr kjedelig. 🙈😂🥸
Bellabellee Skrevet 14. september #14420 Skrevet 14. september Donnap skrev (21 timer siden): Ja det er enda mer ubegripelig enn at hun har det.. Han tror virkelig han er noe, skikkelig klysete oppførsel til tider. Jeg fulgte han en kort stund, tror det var da de flyttet til Spania, men herlighet noe så totalt gørr kjedelig. Da er det faktisk bedre å se på trim for eldre enn hans snap! 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå