siesta Skrevet 21. august #14361 Skrevet 21. august Donnap skrev (13 timer siden): Og når de spiser middag ute omtrent hver dag til tider, så blir bare det minst 30 000 kr i måneden. De kjøper seg vel noe ekstra som dessert eller noe ekstra god drikke også. I tillegg spises det frokost og lunch ute også til tider. Nå sier jeg ikke at de spiser ute hver dag, men ekstremt ofte den tiden jeg fulgte henne. Mener å huske at den måneden de bodde i gamlebyen så spiste de vel så og si bare takeaway og på restaurant, og mye før det også. Uansett om det er billigere å spise ute I Spania, så blir det ekstremt dyrt i lengden når man ikke gidder å lage mat hjemme. Så tror jeg heller ikke de spiser det billigste på menyen, jeg husker jeg flere ganger har sett kvitteringer etter måltid ute på over 120-130 euro. Husker at hun spurte følgerne om hun skulle regne over hvor mye de brukte på å spise ute I måneden, det regnestykket kom aldri som jeg så, mener det var når de bodde i første huset hun spurte om det. Jeg skammer meg skikkelig over at jeg har vært så totalt idiot og vært med på å sponse den galskapen der med å følge henne aaaaaaltfor lenge... Uff, jeg sluttet å følge for ca 2 år siden. Takk å lov for det. 4 2
Gjest Kort_og_grei Skrevet 22. august #14362 Skrevet 22. august (endret) Hvorfor er det ingen andre influensere som tar turen innom Piloten og co? Ulriksen titter jo på huk å kjører en sånn dyr bil? Aldri sett noe slikt før. Endret 22. august av Kort_og_grei
Pinkipie Skrevet 24. august #14363 Skrevet 24. august Hvordan kan hun tjene så mye på snap egentlig? Totalt oppblåst kjerring som ikke gjør annet enn å shoppe og sole seg. Ser ut som de spiser ute omtrent daglig, må jo koste de 30-40 k i måneden bare det? Sykt. 13 1 1
gladidag Skrevet 25. august #14364 Skrevet 25. august Pinkipie skrev (13 timer siden): Hvordan kan hun tjene så mye på snap egentlig? Totalt oppblåst kjerring som ikke gjør annet enn å shoppe og sole seg. Ser ut som de spiser ute omtrent daglig, må jo koste de 30-40 k i måneden bare det? Sykt. Hun tjener vel så bra på snap for du og mange mange andre klikker inn på snap for å se på galskapen Avfølge er vel enkleste måten å strupe inntekten til snap⭐️stjernene. 11 1 3
Gjest Kort_og_grei Skrevet 25. august #14365 Skrevet 25. august Jeg er nysgjerrig på om hvilke forsikringer disse har. Om de forsikrer fek barna sine. Ulykke, sykdom, ufør. Seg selv. og Ramp som sitter løst i bilen og kan fyke hvor som helst og bak i fanget på guttene
maryJane4 Skrevet 26. august #14366 Skrevet 26. august Det må være utrolig slitsomt å opprettholde fasaden konstant! I går sa hun at hun var så takknemlig for at hun har to friske barn, mens han satt forleden og øste ut en lang tirade om hvordan han i ukesvis har gått med hjertet i halsen og vært redd for hva som feiler minstemann. Han er til utredning på sykehus. Hun derimot, har ikke nevnt noe. Som mor... Jeg synes hun virker iskald. Nei, verden trenger ikke alle detaljer, men å pynte så grådig på og fremstille situasjonen så uproblematisk er spesielt. 5 1 14
Lille harepus Skrevet 26. august #14367 Skrevet 26. august maryJane4 skrev (4 timer siden): Det må være utrolig slitsomt å opprettholde fasaden konstant! I går sa hun at hun var så takknemlig for at hun har to friske barn, mens han satt forleden og øste ut en lang tirade om hvordan han i ukesvis har gått med hjertet i halsen og vært redd for hva som feiler minstemann. Han er til utredning på sykehus. Hun derimot, har ikke nevnt noe. Som mor... Jeg synes hun virker iskald. Nei, verden trenger ikke alle detaljer, men å pynte så grådig på og fremstille situasjonen så uproblematisk er spesielt. Hvorfor er minstemann til utredning? 1
maryJane4 Skrevet 26. august #14368 Skrevet 26. august Lille harepus skrev (8 minutter siden): Hvorfor er minstemann til utredning? Det vet jeg ikke, og vil de holde det privat forstår jeg det. Men undrer meg over at han skravler i vei og uttrykker stor bekymring, mens hun - null, nix, nada! 🤷♀️ 5 2
Me0987 Skrevet 26. august #14369 Skrevet 26. august (endret) maryJane4 skrev (5 minutter siden): Det vet jeg ikke, og vil de holde det privat forstår jeg det. Men undrer meg over at han skravler i vei og uttrykker stor bekymring, mens hun - null, nix, nada! 🤷♀️ Det er vel bare bra at noen i familien sørger for å ivareta barnets personvern? Endret 26. august av Me0987 2 1 1
maryJane4 Skrevet 26. august #14370 Skrevet 26. august Me0987 skrev (2 minutter siden): Det er vel bare bra at noen i familien sørger for å ivareta barnets personvern? Velger du et liv som influenser, står vel ikke barnets personvern øverst på prioriteringslisten?! 5
Stargaze Skrevet 26. august #14371 Skrevet 26. august Det er jo bra at hun ikke utleverer sønnens helsetilstand. Det er akkurat det andre influencere blir kritisert for å gjøre. Men at hun er mest opptatt av seg selv det er vel alle enige i. 3 1 3
June93 Skrevet 27. august #14372 Skrevet 27. august Stargaze skrev (18 timer siden): Det er jo bra at hun ikke utleverer sønnens helsetilstand. Det er akkurat det andre influencere blir kritisert for å gjøre. Men at hun er mest opptatt av seg selv det er vel alle enige i. Ja, galt er det uansett i følge kritikerne 🤣
June93 Skrevet 27. august #14373 Skrevet 27. august Siden det er så mange her som ikke følger, men får med seg alt. Fikk med meg at MR U fikk kommentar på sin snap i dag at han så sliten og gammel ut og hvorfor ikke frua kunne jobbe også. Noe i den duren. Fikk ikke med meg hva han svarte. Noen som fikk det med seg? 2 1
Gjest Kort_og_grei Skrevet 27. august #14374 Skrevet 27. august (endret) June93 skrev (2 timer siden): Siden det er så mange her som ikke følger, men får med seg alt. Fikk med meg at MR U fikk kommentar på sin snap i dag at han så sliten og gammel ut og hvorfor ikke frua kunne jobbe også. Noe i den duren. Fikk ikke med meg hva han svarte. Noen som fikk det med seg? Han kom seg til legen og sammen slo de vel på et filter å snap. Det kom seg, syns jeg 😁. Tenk å få sete rett ved U… Netflix og snap. Endret 27. august av Kort_og_grei
Lille harepus Skrevet 28. august #14375 Skrevet 28. august Ulrik parkerte på Carrefour sin familieparkering UTEN å ha barna med seg. Er mange andre vanlige p-plasser der han kunne valgt. Syns han fremstår som ekstremt selvsentrert. 3 5
Stjertmeis Skrevet 28. august #14376 Skrevet 28. august Lille harepus skrev (15 minutter siden): Ulrik parkerte på Carrefour sin familieparkering UTEN å ha barna med seg. Er mange andre vanlige p-plasser der han kunne valgt. Syns han fremstår som ekstremt selvsentrert. For litt siden parkerte han porscha midt i svingen i et veikryss. Jeg kan ikke spanske trafikkregler, men antar at det der, som her, ikke er tillatt å parkere i et veikryss. 2
Velinda Skrevet 28. august #14377 Skrevet 28. august Stjertmeis skrev (34 minutter siden): For litt siden parkerte han porscha midt i svingen i et veikryss. Jeg kan ikke spanske trafikkregler, men antar at det der, som her, ikke er tillatt å parkere i et veikryss. Han fremstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen 2 1 6
maryJane4 Skrevet 28. august #14378 Skrevet 28. august Velinda skrev (14 minutter siden): Han fremstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen Sånn sett er de jo perfect match! Hun med sin "lasange" og andre talefeil! 🤦♀️ Like greit hun ikke ble journalist, hadde ikke kommet langt med et slikt ordforråd! 2 6
Purple Diamond Skrevet 28. august #14379 Skrevet 28. august Stjertmeis skrev (1 time siden): For litt siden parkerte han porscha midt i svingen i et veikryss. Jeg kan ikke spanske trafikkregler, men antar at det der, som her, ikke er tillatt å parkere i et veikryss. I Spania parkerer de på de mest utrolige steder, faktisk, så er ikke sjokkert. Men det betyr jo ikke at U bare skal gjøre det samme, er jo ikke trafikksikkert i det hele tatt. 3
Joiosa Skrevet 28. august #14380 Skrevet 28. august Familieparkering uten å ha med barna, i veikryss og rundkjøringer og på taxiholdeplassparkeringen overfor Consum.Mens han gjør div ærend.Sitter de i bilen står de med motoren i gang lenge,for å snappe osv så det stinker eksos inn i leiligheter og butikker.Så det flere ganger i sommer og folk snakker. Og kjører altfor fort,det er 30 km fartsgrense i hele hovedgaten,det overholdes ikke. Aldri sett noen andre her nede med de holdningene. 9 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå