Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (1 time siden):

Minste gutten skal belønnes i dag for han må være me piloten og fruen på et møte! Hurrameirundt for et liv! Er da helt vanlig at barn innimellom må bli med på ting som ikke er gøy???? Uten å måtte bestikkes med det ene og det andre! Skal tro det er liv i huset der om ungene må draes vekk fra ipad og PS! «Du skal få is, jah! Du SKAL få iiis, jaaah» 

Virket mer som en trussel - hvis han er flink skal de hente vennen hans slik at de kan leke, hvis ikke null venn. 🤦‍♀️ Skrekk og gru! 

Endret av maryJane4
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
maryJane4 skrev (28 minutter siden):

Virket mer som en trussel - hvis han er flink skal de vente vennen hans slik at de kan leke, hvis ikke null venn. 🤦‍♀️ Skrekk og gru! 

Ja. Ihvertfall en advarsel inni der. Sitt fint og ti stille på møte. Sitter du ikke fint får du ikke leke med vennen din. 

Makan til oppdragelse. Stakars guttunge. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Really skrev (2 minutter siden):

Ja. Ihvertfall en advarsel inni der. Sitt fint og ti stille på møte. Sitter du ikke fint får du ikke leke med vennen din. 

Makan til oppdragelse. Stakars guttunge. 

🫵🏻🫵🏻🫵🏻🫰🏻🤞🏻👌🏻🙂↔️🙂↕️

Endret av Kort_og_grei
Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (3 timer siden):

🫵🏻🫵🏻🫵🏻🫰🏻🤞🏻👌🏻🙂↔️🙂↕️

😆😆 Ser d for meg 

Endret av Bellabellee
Skrevet
Bellabellee skrev (2 minutter siden):

😆😆 Ser d for meg 

Hva ser du for deg?

Skrevet
Really skrev (2 minutter siden):

Hva ser du for deg?

Følg Pilotfrue du, så ser 🫵🏻 (vi) det 😁. Hint.

Skrevet
Kort_og_grei skrev (9 minutter siden):

Følg Pilotfrue du, så ser 🫵🏻 (vi) det 😁. Hint.

Håper du ikke oppfordrer noen til å følge pilotfrue? Heller boikott henne for det vanvittige sløseriet hun driver med, og ikke minst  de vanvittig mange og uinteressante snappene hennes. Jeg følger ingen lenger, og du verden så deilig det er å leve litt liv istedenfor å sitte å irritere meg over manipulerende influensere.  Hvor kommer alle disse såkalte influenserene fra, virker som om mange av dem tror at alle vet hvem de er. Mulig det er sånn for folk som bor i Oslo eller rundt der, men det er svært mange som ikke aner hvem disse er. Det var nå bedre før når kjendiser var ordentlige kjendiser kjent for å være flinke å synge, danse eller skuespill på scene eller i filmer, nå har vi svært mange wannabe kjendiser, som er svært høy på pæra og tror de er noe.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Donnap skrev (22 minutter siden):

Håper du ikke oppfordrer noen til å følge pilotfrue? Heller boikott henne for det vanvittige sløseriet hun driver med, og ikke minst  de vanvittig mange og uinteressante snappene hennes. Jeg følger ingen lenger, og du verden så deilig det er å leve litt liv istedenfor å sitte å irritere meg over manipulerende influensere.  Hvor kommer alle disse såkalte influenserene fra, virker som om mange av dem tror at alle vet hvem de er. Mulig det er sånn for folk som bor i Oslo eller rundt der, men det er svært mange som ikke aner hvem disse er. Det var nå bedre før når kjendiser var ordentlige kjendiser kjent for å være flinke å synge, danse eller skuespill på scene eller i filmer, nå har vi svært mange wannabe kjendiser, som er svært høy på pæra og tror de er noe.

nei, herlighet nei!!

Men hør det for deg, med litt kul pilotstemme 🐅 

Pulotfruen er rå på gestikulering. Spes 🫵🏻

Endret av Kort_og_grei
  • Liker 1
Skrevet
Sol79 skrev (På 18.8.2025 den 20.01):

Når det gjelder Julianne er det jo en bragd at hun tar seg bryet med å mikse vaffelpulver, vann og smeltet smør. I hennes øyne er jo det for matlaging å regne. 😅

Har inntrykk av at det er en svenskebutikk alle steder i Spania der det er kolonier av nordmenn og svensker. Der selger de overprisa skandinaviske matvarer.

Det er jo ikke billig å spise ute i Spania i det hele tatt. Koster omtrent det samme som i Norge.

Mye billigere å spise ute i Spania enn i Norge, jo.

• Liker 2
Skrevet
Sol79 skrev (På 18.8.2025 den 20.01):

Når det gjelder Julianne er det jo en bragd at hun tar seg bryet med å mikse vaffelpulver, vann og smeltet smør. I hennes øyne er jo det for matlaging å regne. 😅

Har inntrykk av at det er en svenskebutikk alle steder i Spania der det er kolonier av nordmenn og svensker. Der selger de overprisa skandinaviske matvarer.

Det er jo ikke billig å spise ute i Spania i det hele tatt. Koster omtrent det samme som i Norge.

Hva mener du med at det koster omtrent det samme å spise ute? Vi bor her nede i samme området som pilotfrue, og det er faktisk MYE billigere å spise ute her enn i Norge. 

Det skrives så mye rart i denne tråden. Ikke finner man krydder i matbutikkene i Spania heller😭 Har aldri handlet så mye krydder før som da vi flyttet ned hit! 

• Liker 5
Skrevet
Purple Diamond skrev (1 time siden):

Mye billigere å spise ute i Spania enn i Norge, jo.

Lille harepus skrev (8 minutter siden):

Hva mener du med at det koster omtrent det samme å spise ute? Vi bor her nede i samme området som pilotfrue, og det er faktisk MYE billigere å spise ute her enn i Norge. 

Det skrives så mye rart i denne tråden. Ikke finner man krydder i matbutikkene i Spania heller😭 Har aldri handlet så mye krydder før som da vi flyttet ned hit! 

Har ikke betalt under 80 euro for middag for fire personer i Spania på årevis. Det ser man også på kvitteringene hun stadig vekk deler bilde av. Det er ikke billigere å spise ute i Spania enn i Norge.

• Nyttig 2
Skrevet
Lille harepus skrev (16 minutter siden):

Ifølge kvitteringene hennes er det dyrt å spise ute i Spania også. Selvfølgelig kommer det an på hva du spiser, og sikkert hvor du spiser, men når man spiser ute så ofte som de gjør så må det gå vanvittig mange tusen i måneden på mat man spiser ute. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol79 skrev (9 timer siden):

Har ikke betalt under 80 euro for middag for fire personer i Spania på årevis. Det ser man også på kvitteringene hun stadig vekk deler bilde av. Det er ikke billigere å spise ute i Spania enn i Norge.

Statistikken fra Eurostat viser at det er 27% billigere å spise ute i Spania enn i Norge, så man kan ikke argumentere mot det med noen kvitteringer fra en influenser eller at du ikke har betalt mindre enn 80 euro på årevis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (9 timer siden):

Hvor kan man spise ute i Norge for tilsvarende 80 euro, 4 personer i Norge? 

• Liker 2
Skrevet
Mariss@68 skrev (3 timer siden):

Hvor kan man spise ute i Norge for tilsvarende 80 euro, 4 personer i Norge? 

På de fleste tilsvarende steder som Pilotfrue-familien spiser på. Altså typisk barnevennlige serveringssteder. Der får du fint mat til to voksne og to barn med brus for rett under tusenlappen.

• Liker 5
Skrevet
Sol79 skrev (46 minutter siden):

På de fleste tilsvarende steder som Pilotfrue-familien spiser på. Altså typisk barnevennlige serveringssteder. Der får du fint mat til to voksne og to barn med brus for rett under tusenlappen.

Og når de spiser middag ute omtrent hver dag til tider, så blir bare det minst 30 000 kr i måneden. De kjøper seg vel noe ekstra som dessert eller noe ekstra god drikke også.  I tillegg spises det frokost og lunch ute også til tider. Nå sier jeg ikke at de spiser ute hver dag, men ekstremt ofte den tiden jeg fulgte henne. Mener å huske at den måneden de bodde i gamlebyen så spiste de vel så og si bare takeaway og på restaurant, og mye før det også. Uansett om det er billigere å spise ute I Spania,  så blir det ekstremt dyrt i lengden når man ikke gidder å lage mat hjemme. Så tror jeg heller ikke de spiser det billigste på menyen, jeg husker jeg flere ganger har sett kvitteringer etter måltid ute på over 120-130 euro.

Husker at hun spurte følgerne om hun skulle regne over hvor mye de brukte på å spise ute I måneden, det regnestykket kom aldri som jeg så, mener det var når de bodde i første huset hun spurte om det. Jeg skammer meg skikkelig over at jeg har vært så totalt idiot og vært med på å sponse den galskapen der med å følge henne aaaaaaltfor lenge...

• Liker 7
Skrevet
hvalstad45 skrev (På 12.8.2025 den 18.48):

All den take away'en de spiser - det kan jo ikke bli særlig sunt i lengden? Veldig mye ekstra fett og usunne ting du ikke får i det når du lager mat fra bunnen. Ferie-kosthold hele året er ikke så lurt i lengden selv om man trener en del.

Hun gidder jo ikke hverken å lage mat, stelle i huset ,  være sammen med barna eller gjøre NOENTING som de aller fleste gjør i et hjem. Hun ligger limt til solsengen hele dage. Hun har hjelp til absolutt ALT.  Det eneste hun gidder er å pleie seg selv på alle mulige slags salonger , og shoppe uhemmet.  Ulrik ser ut som han prøver å gjøre litt innimellom,  men syns han blir mer og mer lik divafruen.  Kvalmt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Greit nok å ha hushjelp/ vaskedame. Men synes de har utstyrt den damen med elendig utstyr.

Knøttliten støvsuger (de kunne hatt sentralstøvsuger), simpelt moppesett til et så stort hus, parfymerte vaskemiddel…., strykebrett i tre, og et enkelt strykejern til sengetøyet. Noen tipset om klesrulle og strykepresse, men det falt ikke i god jord hos Julianne. Bare HUN slapp stryke. Håper inderlig de oppgraderer utstyret en del. Tenker på ryggen til vaskehjelpen ❤️❤️❤️.

Pioten bør ta noe av jobben med hjem når det kommer til HMS. Være seg sine ansatte, men også barn OG hund i bil uten skikkelig sikring.

Endret av Kort_og_grei
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sol79 skrev (19 timer siden):

Har bodd i Spania og vi spiste ute flere ganger i mnd, med mye lavere lønn enn hjemme. Hadde aldri kunnet gjort det samme i Norge. Så jo, det er billigere å spise ute i Spania. Det kommer selvfølgelig an på hvor man spiser, men generelt er det billigere der nede. Nå aner ikke jeg hvor Pilotfrue spiser, så det kan selvfølgelig være mer lyx enn der vi spiste, men jeg står på mitt 😂 Tar gjerne imot tips til fine steder med fine priser i Norge som matcher nydelig spansk mat 😋

Endret av Purple Diamond
  • Liker 1
Skrevet

Ulrik kjøper klær til guttene - og det er kos.

men hvorfor trenger VI vite at han ikke er gjerrig? Var nå ikke noe å skryte av dette?

Noe annet. Er Fruwn veldig lik som mor og barnas bestemor i væremåte? Er det kun på lekeland/ Tusenfryd de kan være sammen?

Ser ikk for meg Julianne sitte og fargelegge eller perle med guttene. Da måned sitte i mørke kjelleren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...