Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gått fra å trene og gå tur snapping til bikini og/eller lørvete klær speil filming! Er det noen som oppriktig syns at de lørve klærne hun kjøper er fine???? Er det wannabe Justine Bieber, er bare han som går rundt me sære klær! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser hun snakker om sin "nye hverdag" (kom opp på utforsk). Hva er nytt? 😅🤭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 timer siden):

Ser hun snakker om sin "nye hverdag" (kom opp på utforsk). Hva er nytt? 😅🤭

Samme som alltid syke mengder fra, trening, tur, kafebesøk og sprade i stringbikini oppi kamera. Min veninne feiler litt med avfølgingen av pilotfrue av og til, og falt for fristelsen å se akkurat dette mens hun var hos meg. Hun skal altså legge seg klokken 9, stå opp klokken 6 for å trene og dusje før hun drar med barna i ca 9 tiden tror jeg det var, så da hadde hun fri til å gjøre det hun ville fra halv 10 til halv 2.... Er så sykt glad jeg har tatt til fornuft og avfulgt henne, hun leverer utrolig dårlig innhold.  Hadde hun gått betydelig ned på antall snapper , kanskje til max 100 pr dag, så kunne det vært interessant innimellom, men hun må jo tjene penger til sitt vanvittige forbruk så det kommer nok ikke til å skje.  Tenk om vi hadde vokst opp med foreldre som brukte tiden sin foran kamera istedenfor med oss, håper virkelig ungene sier ifra en vakker dag om at de vil ha mer tid med foreldrene uten kamera og uten at mange får med seg det de sier hele tiden. Vi vet svært mye om disse ungene, skremmende. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

All den take away'en de spiser - det kan jo ikke bli særlig sunt i lengden? Veldig mye ekstra fett og usunne ting du ikke får i det når du lager mat fra bunnen. Ferie-kosthold hele året er ikke så lurt i lengden selv om man trener en del.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Fy søren hvor frekt hun svarer noen av følgerne sine. Skjønner at hun får litt dritt innimellom, men synes hun har blitt mer usmakelig nå etter de flyttet til Spania.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
esk1 skrev (35 minutter siden):

Fy søren hvor frekt hun svarer noen av følgerne sine. Skjønner at hun får litt dritt innimellom, men synes hun har blitt mer usmakelig nå etter de flyttet til Spania.

Spot on 👌👌 Hadde hun vært like frekk når hun bodde i Norge så hadde jeg ikke fulgt henne til Spania.  De har blitt fryktelig høye på seg selv, Norges svar på Kardashians er visst noe hun likte å bli kalt..... De er vel overhodet ikke i nærheten av å være det for å si det mildt. De har nok mye penger, men de lever jo ett liv med ett vanvittig sløseri av penger. Husk også på at hun deler enormt mye mer nå enn i Norge, bruker både hersketeknikker og spydige svar, håper vel å provosere mest mulige folk for å få flere følgere. Hun har jo faktisk ikke så mange i forhold til mange andre, tror det er gode grunner til det. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
esk1 skrev (53 minutter siden):

Var det svaret hun ga til hun som spurte hvorfor hun ikke tok med ungene og handlet sko? Hva i alle videste verden var galt med det spørsmålet? Kunne gjerne stilt det jeg også den tiden jeg fulgte henne og likte henne. Mulig denne følgeren har irritert dem før i og med de hadde kallenavn på henne, Solstråla 🤣 Men sorry pilotfrue,  du taper så innmari ansikt hver gang du velger å disse følgerne dine sånn. Og nei jeg så det ikke selv, fikk skjermbilde fra ei som hadde sett det. Vedder på at pilotfrue brukte hersketeknikker etterpå der hun delte svar fra følgere som også disset denne følgeren.... Snakk om usmakelig oppførsel,  hun som mener hun er så søt og positiv hele tiden...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Donnap skrev (11 timer siden):

Samme som alltid syke mengder fra, trening, tur, kafebesøk og sprade i stringbikini oppi kamera. Min veninne feiler litt med avfølgingen av pilotfrue av og til, og falt for fristelsen å se akkurat dette mens hun var hos meg. Hun skal altså legge seg klokken 9, stå opp klokken 6 for å trene og dusje før hun drar med barna i ca 9 tiden tror jeg det var, så da hadde hun fri til å gjøre det hun ville fra halv 10 til halv 2.... Er så sykt glad jeg har tatt til fornuft og avfulgt henne, hun leverer utrolig dårlig innhold.  Hadde hun gått betydelig ned på antall snapper , kanskje til max 100 pr dag, så kunne det vært interessant innimellom, men hun må jo tjene penger til sitt vanvittige forbruk så det kommer nok ikke til å skje.  Tenk om vi hadde vokst opp med foreldre som brukte tiden sin foran kamera istedenfor med oss, håper virkelig ungene sier ifra en vakker dag om at de vil ha mer tid med foreldrene uten kamera og uten at mange får med seg det de sier hele tiden. Vi vet svært mye om disse ungene, skremmende. 

Takk for svar!

Veldig enig med deg! Sluttet heldigvis å følge for noen mnd siden og glad er jeg for det, for det ser ut til at det går i det samme gamle. Falt for fristelsen å sjekke innpå i går og ser søsteren skal flytte ned. De skulle finne på "sprell" fremover sa frua. Skal hun endelig gjøre noe nytt utenfor eget hjem? Har mine tvil om at det blir så veldig sprelsk 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Kjekt ulriksen ordnet utelek til barna i dag. Han gjør sikkert sitt beste

Skrevet
Anno1969 skrev (På 10.8.2025 den 19.45):

Er hun ikke det?? Hun svarer spydig på alle spørsmål og kommentarer hun ikke liker… grunnen er nok at hun ikke eier selvinnsikt og ordforråd til å svare mennesker på et normalt voksent vis… Di som forsvarer hennes væremåte og livsstil er jeg veldig nyskjerrig på… Hva gir det dere? Å sitte å følge med på hennes liv er for meg helt uforståelig!!! Noe så hjernedødt.. Det gjelder både henne og mannen… som forøvrig kler hverandre veldig godt.

Men, du gidder å bruke tid på å kritisere dem og oss som liker å følge med! Fantastisk 🤩 flott 👍🏼 

• Liker 1
Skrevet

Utrolig mangesom ikkefølger henne som får med seg alt! Hvorfor interesserende slik når dere ikke følger??

Skrevet
June93 skrev (9 timer siden):

Utrolig mangesom ikkefølger henne som får med seg alt! Hvorfor interesserende slik når dere ikke følger??

Hva gjør du inne på kvinneguiden hvis du er så fan av henne da? Jeg er nettopp kommet hit inn etter å ha fulgt henne og SE i mange år og sett gærnskapen i hva det er vi følger med på. Nå følger jeg ingen, og du verden så mye tid jeg har til andre ting isteden nå. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Ligner Pilotfrue sin mor i væremåte? Moren går liksom under radaren mens resten av familien på farssiden vises frem og virker fine. Men føler ikke jeg ser at Julianne har noe fra dem. 

Er moren og Julianne veldig lik på alle vis?

Så ikke barna hadde noe annet meg mormor å gjøre enn Tusenfryd og det igrunnen upersonlig og enkelt møte.

Gjest Kort_og_grei
Skrevet (endret)

Hva hadde piloten sagt om jeg lot hunden min sitte oppi setet uten belte på første rad i flyet og bli matet med min flymat? «Det var hunden sin det - godt oppdratt». 

…og matet med restaurantens gaffel, noe som  de «strictly not allow!»

de er morsomme, helt til de får en smekk over restaurantenes gafler… 😂

Endret av Kort_og_grei
Skrevet
Donnap skrev (På 13.8.2025 den 12.07):

Hva gjør du inne på kvinneguiden hvis du er så fan av henne da? Jeg er nettopp kommet hit inn etter å ha fulgt henne og SE i mange år og sett gærnskapen i hva det er vi følger med på. Nå følger jeg ingen, og du verden så mye tid jeg har til andre ting isteden nå. 

Kan en ikke være her om en er fan? Er forumet kun for de surmaga og misunnelige som må finne noe å kritisere andre på? Jeg følger med glede og har god tid til andre ting for det 🤩

• Liker 3
Skrevet
June93 skrev (5 minutter siden):

Kan en ikke være her om en er fan? Er forumet kun for de surmaga og misunnelige som må finne noe å kritisere andre på? Jeg følger med glede og har god tid til andre ting for det 🤩

Surmaga og misunnelige? Er du seriøs?? Tipper det er enten piloten, pilotfruen eller venner av dem som skriver her. Jeg er hverken surmaga eller misunnelig. Jeg fikk bare sykt nok av den arrogansen og frekkheten pilotfrue utviser overfor følgere som ikke er enig med henne i absolutt alt , i de vanvittige 200-300 innleggene hun legger ut pr dag ifølge henne selv. Hun tar jo overhodet ikke imot konstruktiv kritikk eller noe, svarer bare spydig tilbake. Hun var mye hyggeligere i Norge og den første tiden i Spania, hvis ikke det også bare var ett spill for galleriet. Ikke vet jeg

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
June93 skrev (12 timer siden):

Hva er det å være misunnelig på ? Synes du de har et fantstisk liv som det er grunn til å være misunnelig på ? Kanskje du helst ville levd det livet selv, men det er mange av oss, som absolutt ikke kunne tenkt seg det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Jeg hadde vært mer enn fornøyd om jeg hadde hatt helse til å bare reist til Spania formen tre-ukerstid.

Skrevet

Hvor mye klær trenger egentlig et menneske? Det er noe sykelig over å shoppe klær hver dag…

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Diana22 skrev (5 timer siden):

Hvor mye klær trenger egentlig et menneske? Det er noe sykelig over å shoppe klær hver dag…

Er jo den eneste interessen/engasjementet dette kvinnemennesket har. Jobben er å handle klær (og annet ræl), vise dem fram, og påvirke andre til å handle mer de ikke trenger.

Bare en fornuftig ting å gjøre: *Avfølg*

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...