Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Donnap skrev (På 28.7.2025 den 19.43):

Jeg har fulgt pilotfrue i mange år på diverse media, og har smått avfulgt henne korte stunder pga diverse. Syntes det var kjempespennende da de flyttet til Spania, og hun leverte tidvis godt innhold. Nå synes jeg både hun og han har forandret seg masse i væremåte, blitt veldig høye på seg selv.  Måten hun svarte enkelte følgere spydig på, for så å dele flere andre følgere sine svar der de rakket ned på de som hun svarte spydig til,for å virkelig få frem at det var mange som var enig med henne. Det var nok mange, inkludert meg som ikke var enig med henne, men som ikke gadd å svare for å slippe å være hakkekylling. Hun delte også at hun legger ut mellom 2 og 300 snap hver dag, og hadde over en million views på dem, så folk måtte like det hun leverte. Dette som svar til de som kritiserte henne for ensformig innhold. Og jeg innser at jeg var en av de gærne som faktisk skipper meg igjennom nesten hele dager med totalt uinteressant innhold og gir henne masse penger inn, da sluttet jeg å følge henne samme dag. Har sluttet å følge alle influensere nå, det er rett og slett galskap at de tjener penger på at folk skipper seg igjennom uinteressant innhold, de burde kun tjene penger når folk ser hele snappene. 

Hadde jeg fått så mange Spydige spørsmål og kommentarer så hadde jeg også svart likedant tilbake! Hun er aldri spydig uten grunn 🤮

• Liker 1
Skrevet

De er ikke så opptatt av sikring av barn i bil i den familien...

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
June93 skrev (3 timer siden):

Hadde jeg fått så mange Spydige spørsmål og kommentarer så hadde jeg også svart likedant tilbake! Hun er aldri spydig uten grunn 🤮

Der er vi nok litt uenig , men det er helt greit. Hun får nok endel kommentarer og spørsmål, men med den enorme mengden snapper hun legger ut hver dag så må hun jo nesten forvente å få det også, ikke bare rosende ord?? Jeg har som du ser fulgt henne i flere år, og det at snapchat betaler henne for alt hun legger ut uansett bra eller dårlig innhold har gjort at hun deler helt vanvittig mye dårlig innhold nå i forhold til før. Det samme gjelder forøvrig for mange andre influensere også. Det hun driver med er hersketeknikker, når noen er uenig med henne kommer hun med spydige kommentarer og bruker sine følgere til å støtte opp om hennes spydige kommentarer. Mange av disse kommentarene fatter og begriper jeg ikke hvorfor hun svarer så spydig på, jeg kunne funnet på å stille samme spørsmålene/kommentere det samme uten at det var stygt ment. Hun deler også enormt mye av meldinger fra følgere om hvor fin og fantastisk hun er og alt som er positivt, virker overhodet ikke som hun tar imot gode råd eller konstruktiv kritikk. Syntes også at det var kjempesynd at hun ikke tekstet noen av snappene sine, men det gidder hun ikke sa hun selv, i og med hun deler så mye. Jeg vedder på at hvis  den dagen kommer  de ikke lenger får betalt like mye på snapchat så slutter hun å snappe, eventuelt snapper enda mer for å tjene penger til det vanvittige forbruket de har. Når det er sagt så er hun en søt jente og jeg likte henne mye bedre tidligere selv om hun også da tok endel valg jeg ikke likte, blant annet en viss telefon og julekalender til ungene, men vi kan jo ikke like alt disse influenserene gjør heller.... Men stakkars unger den dagen de blir gamle nok til å forstå at barndommen deres har vært delt opp og i mente på sosiale medier siden de var født. Det er skremmende hvor mye vi vet om disse både voksne og ungene, og det gjelder alle influenserene med barn. Før var kjendiser skuespillere eller artister, de fleste skjulte det meste av privatlivet sitt, men disse influenserene deler det aller meste, skikkelig skremmende. 

Endret av Donnap
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
June93 skrev (1 time siden):

Pilotfrue er Aldri spydig uten grunn?oj sann 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Me0987 skrev (5 timer siden):

Men piloten har altså stående en Porche til bruk i Norge?

• Liker 1
Skrevet
Sol79 skrev (16 minutter siden):

Men piloten har altså stående en Porche til bruk i Norge?

Og så?

Skrevet
Me0987 skrev (5 timer siden):

Utrolig tåpelig ting å si..!

• Liker 2
Skrevet (endret)
Kilami skrev (8 timer siden):

Utrolig tåpelig ting å si..!

Hva mener du? Synes du det er ok at en fireåring "sikres" med bilpute?

Endret av Me0987
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Snapper nå også fra begravelsen til bestefaren. Da er det virkelig ingenting som ikke kan deles..

• Liker 5
  • Nyttig 17
Skrevet
Sol79 skrev (15 timer siden):

Snapper nå også fra begravelsen til bestefaren. Da er det virkelig ingenting som ikke kan deles..

Har en venninne som av og til følger litt med, hun sa det at nå har hun snappet litt mindre i forbindelse med flytur og begravelse,  hun skulle overhodet ikke inn å se snappene hennes i de nærmeste dagene.. Tenk så mye snapper av alt mulig uinteressant og masse reklamesamarbeid hun kommer til å dele for å få inn mer penger til sitt vanvittige forbruk.... Det er rett og slett kvalmt å sløse så mye med penger, ikke snakk om at de har bruk for så mye klær og utstyr.  Har aldri sett at hun donerer penger til folk som trenger det heller... Og den der lyden hun lager når hun smaker på mat, herlighet så drittlei jeg ble av den, samme som Ulrik sin Hola i begynnelsen 🫩🫩🫩 Jeg er absolutt for å dele matglede, og hun legger visst ikke på seg av noe som helst, så da kan hun jo spise det hun vil 👌 Men den lyden hun lager er forferdelig å høre på....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette topper det meste... Nei jeg følger ingen av de, men alt ligger ute. 🤦‍♀️

I forkant av turen til Norge ramset hun opp en lang liste over alle de skulle møte og alt de skulle gjøre. Det virket som de hadde spikret mye inn på få dager, forståelig forsåvidt.

Etter landing på norsk jord har de vært på shopping - faktisk helt frem til stengetid kl 21! - bilvask, diverse bensinstasjoner, begravelse, besteforeldre og i dag - en tre timers biltur for å besøke en hund! Og så tar de med hunden for å spise sushi, men i Norge er ikke dyr velkomne på restaurant, heldigvis. Så nå mater de hunden sushi mens gjengen spiser middagen i bilen. I regn.

Jeg tenker det er rimelig dårlig stemning nå, gamlelandet er ikke som polert spaniafasade nei! 😬😬😬 Og de skal tre timer hjem igjen også. 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (5 timer siden):

I forkant av turen til Norge ramset hun opp en lang liste over alle de skulle møte og alt de skulle gjøre. Det virket som de hadde spikret mye inn på få dager, forståelig forsåvidt.

Etter landing på norsk jord har de vært på shopping - faktisk helt frem til stengetid kl 21! - bilvask, diverse bensinstasjoner, begravelse, besteforeldre og i dag - en tre timers biltur for å besøke en hund! Og så tar de med hunden for å spise sushi, men i Norge er ikke dyr velkomne på restaurant, heldigvis. Så nå mater de hunden sushi mens gjengen spiser middagen i bilen. I regn.

Jeg tenker det er rimelig dårlig stemning nå, gamlelandet er ikke som polert spaniafasade nei! 😬😬😬 Og de skal tre timer hjem igjen også. 🤦‍♀️

Døøøør🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
maryJane4 skrev (5 timer siden):

Fikk se en snap av hva hun hadde kjøpt for å spise i bilen, masse godteri og søtsaker. . Jeg kjøpte også godteri til ungene når vi dro på biltur, men aldri i nærheten av sånne mengder, er helt overgitt over hvor mye godteri de gir ungene sine. Ungene er jo ikke gamle, jeg hadde aldri i verden kjøpt så mye til mine store barn engang.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol79 skrev (På 1.8.2025 den 22.00):

Sykt om de gjorde det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (9 timer siden):

Fikk se en snap av hva hun hadde kjøpt for å spise i bilen, masse godteri og søtsaker. . Jeg kjøpte også godteri til ungene når vi dro på biltur, men aldri i nærheten av sånne mengder, er helt overgitt over hvor mye godteri de gir ungene sine. Ungene er jo ikke gamle, jeg hadde aldri i verden kjøpt så mye til mine store barn engang.

Haha, jeg og reagerte på mengdene med godteri og snacks de ungene får.

«Frøbaguette» til mor og far etter å ha kjørt en stund, ungene får en pose kanelgiflar og påfyll av godteri. 
Spesielt å gjøre (og dokumentere)

Har de solgt hunden de besøker eller hva er greia?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Trubadur skrev (18 minutter siden):

Haha, jeg og reagerte på mengdene med godteri og snacks de ungene får.

«Frøbaguette» til mor og far etter å ha kjørt en stund, ungene får en pose kanelgiflar og påfyll av godteri. 
Spesielt å gjøre (og dokumentere)

Har de solgt hunden de besøker eller hva er greia?

Hunden eide hun sammen med en venninne hun bodde sammen med før. Mener de delte på å ha henne da de bodde i Norge,  men hun er gammel og fikk være igjen i Norge.

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (6 minutter siden):

Hunden eide hun sammen med en venninne hun bodde sammen med før. Mener de delte på å ha henne da de bodde i Norge,  men hun er gammel og fikk være igjen i Norge.

Ja,det så ut som en gammel hund. Fint for den å slippe flytting 🙂

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (22 timer siden):

Floriamint skrev (På 3.8.2025 den 1.04):

Sykt om de gjorde det.

Såg at hun filmet omtrent hver krik og krok av hjemmet til besteforeldrene, «hele» Norge vet nå hvordan det ser ut hos de nå - hva er vitsen ?

• Nyttig 2
Skrevet
fjellet skrev (1 time siden):

Kun for å tjene penger på snap. Virker som hun deler hva som helst på snap for å tjene penger til sitt vanvittige forbruk. Tror de er utspekulerte som fy, og satser på å provosere folk for å få flere seere, sånn som feks med mobilen de kjøpte til 2 åringen... Er jo ingen normale mennesker som kjøper ny mobil til en 2 åring, men de fikk mye oppmerksomhet for det, muligens nye følgere?? Ungene fostres opp på godteri og takeaway eller restaurantmat, synes faktisk det er fælt å se at så små unger får så mye dårlig mat og sukker i seg.

Skrevet

Ungene har vært tre dager i Norge. Omtrent alle måltidene er inntatt i bilen fra diverse bensinstasjoner. Dag 1 på begravelse, dag 2 minimum 6 timer i bil for å besøke en hund og dag 3 shopping med mamma i Sverige. Ikke rart de lurer på når pappa kommer hjem..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...