Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sol79 skrev (8 timer siden):

Ungene har vært tre dager i Norge. Omtrent alle måltidene er inntatt i bilen fra diverse bensinstasjoner. Dag 1 på begravelse, dag 2 minimum 6 timer i bil for å besøke en hund og dag 3 shopping med mamma i Sverige. Ikke rart de lurer på når pappa kommer hjem..

Har de spurt etter ham? Tror han er mer følelsesmessig knyttet til barna. Julianne virker distansert. 

• Liker 9
Skrevet
Kristine79 skrev (1 time siden):

Har de spurt etter ham? Tror han er mer følelsesmessig knyttet til barna. Julianne virker distansert. 

Han la ut sms fra et av barna hvor det spør når han kommer hjem

• Liker 3
Skrevet
Sol79 skrev (23 timer siden):

Ungene har vært tre dager i Norge. Omtrent alle måltidene er inntatt i bilen fra diverse bensinstasjoner. Dag 1 på begravelse, dag 2 minimum 6 timer i bil for å besøke en hund og dag 3 shopping med mamma i Sverige. Ikke rart de lurer på når pappa kommer hjem..

Barna pleier å sende slike meldinger til U når han er på jobbreiser. Ser ikke noe galt med det. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Kristine79 skrev (På 4.8.2025 den 20.17):

Dette tror jeg du har rett i. Julianne virker til å være følelsesmessig avstumpet ift barna. Vondt å se på. Når J og Ulrik er sammen med barna, hører en til stadighet barna henvende seg til pappa.  Man hører kommunikasjon mellom far og barn.  Når dette er sagt tror jeg nok J vil være en god mor, hun klarer bare ikke være det. 

Endret av Really
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Dette tror jeg du har rett i. Julianne virker til å være følelsesmessig avstumpet ift barna. Vondt å se på. Når J og Ulrik er sammen med barna, hører en til stadighet barna henvende seg til pappa.  Man hører kommunikasjon mellom far og barn.  Når dette er sagt tror jeg nok J vil være en god mor, hun klarer bare ikke være det. 

Ja, dessverre for opptatt av seg selv og snap...hun er ikke en nærværende mor som engasjerer seg i ungene til tross for at hun er hjemme hele tiden...trist. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

De to geniene her, tjener penger på å ha gjort seg selv til to kverulanter. De tuller jo med følgerene sine, tydelige provokasjoner for å dra inn flere klikk og penger i kassen. De driter i det, så lenge de tjener penger. Latterlig😅 men de ler jo sist. Folk er så dum 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hivju skrev (4 timer siden):

De to geniene her, tjener penger på å ha gjort seg selv til to kverulanter. De tuller jo med følgerene sine, tydelige provokasjoner for å dra inn flere klikk og penger i kassen. De driter i det, så lenge de tjener penger. Latterlig😅 men de ler jo sist. Folk er så dum 

Men hvem er det som faktisk blir skadelidende på grunn av de to «geniene» her?

Endret av Summerwinter
  • Liker 1
Skrevet
Summerwinter skrev (9 timer siden):

Men hvem er det som faktisk blir skadelidende på grunn av de to «geniene» her?

Det er «geniene» selv som til syvende og sist blir skadelidende, folk blir lei av å følge de og da blir det slutt på pengene. Jeg var inne å så litt på pilotfruen når hun var i Norge, personligheten var en helt annen enn den hun har i Spania, hvem er hun egentlig 🤔

• Liker 1
Skrevet
Leoline skrev (1 time siden):

Det er «geniene» selv som til syvende og sist blir skadelidende, folk blir lei av å følge de og da blir det slutt på pengene. Jeg var inne å så litt på pilotfruen når hun var i Norge, personligheten var en helt annen enn den hun har i Spania, hvem er hun egentlig 🤔

Det er jo barna som blir skadelidende. Men jeg tror det er sterke trekk på personlighetsforstyrrelse her. Men hva vet jeg

• Liker 7
Skrevet
June93 skrev (På 31.7.2025 den 17.13):

Hadde jeg fått så mange Spydige spørsmål og kommentarer så hadde jeg også svart likedant tilbake! Hun er aldri spydig uten grunn 🤮

Er hun ikke det?? Hun svarer spydig på alle spørsmål og kommentarer hun ikke liker… grunnen er nok at hun ikke eier selvinnsikt og ordforråd til å svare mennesker på et normalt voksent vis… Di som forsvarer hennes væremåte og livsstil er jeg veldig nyskjerrig på… Hva gir det dere? Å sitte å følge med på hennes liv er for meg helt uforståelig!!! Noe så hjernedødt.. Det gjelder både henne og mannen… som forøvrig kler hverandre veldig godt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Kilami skrev (På 31.7.2025 den 23.27):

Utrolig tåpelig ting å si..!

Nei, i den familien er det viktigst at bilen er fin enn at 4 åringen sikres godt nok i den!!! En 4 åring skal aldeles ikke sitte på en bilpute!!!!

• Liker 6
Skrevet
Kilami skrev (På 29.7.2025 den 18.09):

Er vel helt greit det vel? De er ikke siamesiske, så trenger neppe å dele det samme!

Hadde hun delt, ville det sikkert vært feil også.

Bra pilotparet har deg her… skulle tro du var en av dem med det du svarer hele tiden… eller er du leid inn og får betalt for å være her å forsvare dem??😃😃😃

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Anno1969 skrev (8 timer siden):

Er hun ikke det?? Hun svarer spydig på alle spørsmål og kommentarer hun ikke liker… grunnen er nok at hun ikke eier selvinnsikt og ordforråd til å svare mennesker på et normalt voksent vis… Di som forsvarer hennes væremåte og livsstil er jeg veldig nyskjerrig på… Hva gir det dere? Å sitte å følge med på hennes liv er for meg helt uforståelig!!! Noe så hjernedødt.. Det gjelder både henne og mannen… som forøvrig kler hverandre veldig godt.

Men, du gidder å bruke tid på å kritisere dem og oss som liker å følge med! Fantastisk 🤩 flott 👍🏼 

• Liker 1
Skrevet
Hivju skrev (På 10.8.2025 den 11.18):

Det er jo barna som blir skadelidende. Men jeg tror det er sterke trekk på personlighetsforstyrrelse her. Men hva vet jeg

Du vet egentlig ikke noe!

Skrevet
June93 skrev (13 timer siden):

Men, du gidder å bruke tid på å kritisere dem og oss som liker å følge med! Fantastisk 🤩 flott 👍🏼 

Jeg vet ikke hvor lenge du har fulgt henne? Jeg fulgte henne av og på på forskjellige sosiale medier i flere år, og har vært med på hele prosessen før og etter de flyttet til Spania, helt til like før de flyttet inn i nyhuset. Da fikk jeg mer enn nok av henne og oppførselen hennes,  snakk om å manipulere følgerne sine til å tro hun er så innmari søt, hyggelig og alltid positiv, hun har forandret seg mye etter de kom til Spania og ikke til det bedre. Spydig og arrogant oppførsel av henne stadig vekk.  Første tiden i Spania var det kjekt å følge, men så ble alt på repeat og delinger opp og i mente av det samme dag ut og dag inn kun for å tjene inn hennes vanvittige pengeforbruk. Jeg merket at jeg stadig vekk sluttet å følge i over ett døgn for å hoppe over feks samme turen som hun hadde gått maaaange ganger før og filmet omtrent hele turen hver gang, de sinnsykt mange  gangene hun viste frem det uferdige huset der det kun var småtteri av endring gang på gang og ikke minst nærfilmingen av seg på pilates eller hva det nå enn var 🤢. I tillegg til at hun la ut mellom 200 og 300 snap pr dag så greide hun altså å sende masse reklame i tillegg. Ikke lenge siden jeg ble medlem her på Kvinneguiden, men hun og Sara Emilie gjorde at jeg ble nysgjerrig på om det kun var jeg som mente at dette med betaling på snap har gått over stokk og stein, de deler vanvittig mye uinteressant,  og det verste er at de har masse følgere som følger dem blindt, og de tjener sykt mye penger på det... Kan hende du finner det ut en dag du også, at du blir manipulert så det holder... Jeg irriterte meg lenge før jeg sluttet å følge og innser at jeg har ikke savnet henne en dag... Man blir liksom litt avhengig når man følger, føler man må se hva som skjer hver dag. Tenk at vi er kommet dit at vi sitter på snap og ser vanvittig mange videoer av andres liv, helt vilt. Glad snap ikke fantes når mine barn var små, de fikk vår oppmerksomhet hele tiden istedenfor at vi satt i timesvis og så på andres liv på snap. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Anno1969 skrev (21 timer siden):

Bra pilotparet har deg her… skulle tro du var en av dem med det du svarer hele tiden… eller er du leid inn og får betalt for å være her å forsvare dem??😃😃😃

Er vel piloten selv eller pilotfruen som sitter her og kommenterer må du regne med. Har sett hva de har sagt om folk som kritiserer dem tidligere.  Det er bra manipulerende å sitte å prate skit om de som kritiserer dem, hva forventer de med den vanvittige mengden snapper de legger ut, at alle skal være enig med dem og synes pilotfruen er så søt og hyggelig alltid??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hivju skrev (På 9.8.2025 den 20.03):

Spot on 👌👌

Endret av Donnap
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Donnap skrev (5 minutter siden):

Endret av Donnap
Skrevet

Gjør hun noe annet egentlig enn å steke egg, mekke youghurt bowl , sole seg, shoppe , spise på restaurant, bestille take away , bade og sole seg litt mer? Neida jeg er ikke misunnelig, for oss vanlige folk holder det mer enn nok med en uke eller kanskje toppen to med den livsstilen der. Er så glad for mitt vanlige liv og min vanlige jobb , der jeg føler meg nyttig og gir noe til samfunnet. Og ikke minst å glede seg til ferie og kjenne verdien av det.  Kjenner at jeg nesten blir flau på hennes vegne. 

• Nyttig 14
Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Gjør hun noe annet egentlig enn å steke egg, mekke youghurt bowl , sole seg, shoppe , spise på restaurant, bestille take away , bade og sole seg litt mer? Neida jeg er ikke misunnelig, for oss vanlige folk holder det mer enn nok med en uke eller kanskje toppen to med den livsstilen der. Er så glad for mitt vanlige liv og min vanlige jobb , der jeg føler meg nyttig og gir noe til samfunnet. Og ikke minst å glede seg til ferie og kjenne verdien av det.  Kjenner at jeg nesten blir flau på hennes vegne. 

Og være tilstede for andre enn meg selv. Blant annet barna mine.
Hun virker superegoistisk og veldig lat.

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...