Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere, filmer han bevisst kropp? Han zoomer jo nærmest inn på Julianne. I dag filmer han maten hennes, og passer selvsagt på å få kløft i monitor. Da er man rimelig despo etter cash 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol79 skrev (På 22.7.2025 den 21.22):

Må være trist å miste bestefaren når hun ikke har besøkt han på over 1 år kun fordi hun ikke gidder. Blir det Norgetur nå da?

Ja, hun sa så

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Dere, filmer han bevisst kropp? Han zoomer jo nærmest inn på Julianne. I dag filmer han maten hennes, og passer selvsagt på å få kløft i monitor. Da er man rimelig despo etter cash 

Gud vet. Blir svimmel av snappene hans, en dårligere kameramann enn han skal man leite lenge etter! Når han filmer noe rundt seg så svinger han fort med kamera, zoomer inn og zoomer ut hele tiden. Nei, blir bare dårlig av å se på. Fruen må kurse han i snapping. Ikke skjønner jeg noe av d han sier heller, enten holder han forsn mic så han snakker i en boble eller så mumler han bare masse svada! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Juststop skrev (På 21.7.2025 den 0.12):

Det blir alltid anderledes når du tar bilde av deg selv i speilet og når andre tar av deg. Hun ser nydelig og flott ut på begge bildene. Bare anderledes måte å stå på!

Vakker og naturlig dame

Vi kan jo også tenke på at det ene er tatt av mannen hennes, slik han ser henne. Mange menn vil nok like dette bildet vel så mye som det første 😊

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes bildet som mannen har tatt faktisk er det fineste, naturlig og flott- la oss være glade i oss selv og kroppene våre ❤️ 

La oss slutte å snakke hverandre ned, slutte å sammenligne oss med andre damer (det er det vi (jeg ihvertfall) gjør.)

Vi er støpt i forskjellige former, la oss være fornøyde med den vi er 😍

Endret av Elfy
Skrivefeil
  • Liker 6
  • Hjerte 5
Skrevet

Piloten: Lager du mat til meg? 
Frua holder opp maten sin: Me myself and I 

haha, livet altså, de der to

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på ekte; hva får noen her til å tenke at han ikke er noe god pilot? Hadde jeg hørt han prate over høyttaleranlegget ombord, hadde jeg ikke tenkt over om det var han eller Per Olsen som skulle fly. Man kan si MYE om dette paret, men dette stusser jeg litt på hvor kommer fra. Hvis noen har dårlige erfaringer med flyvningene hans, kom gjerne med det.

• Liker 4
Skrevet
Purple Diamond skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på ekte; hva får noen her til å tenke at han ikke er noe god pilot? Hadde jeg hørt han prate over høyttaleranlegget ombord, hadde jeg ikke tenkt over om det var han eller Per Olsen som skulle fly. Man kan si MYE om dette paret, men dette stusser jeg litt på hvor kommer fra. Hvis noen har dårlige erfaringer med flyvningene hans, kom gjerne med det.

For min del handler det om at det virker så uprofesjonelt å kombinere pilot yrket med influenser bransjen. ( og så virker han så innmari treig 🤯) Kan godt være at han er verdens beste pilot for alt jeg vet altså, men til eksempel fikk Norway Rob beskjed fra Tide, at han ikke fikk bruke uniform når han laget tik tok videoer. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Diamond skrev (1 time siden):

Enig! Blir for dumt!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at de som skriver det ønsker bare å lage nye «sannheter» og kvalme.

Om disse menneskene selv tror på sin egen «sannhet»  vet jeg ikke. 
Men mulig enkelte mennesker ikke har det så spesielt godt med seg selv, så det å spre usannheter får dem kanskje til å føle seg bedre? 🤷‍♀️

Ville vært interessant om noen av disse «trollene» kan fortelle hvorfor de velger å oppføre seg som de gjør. Hva de får ut av det osv..

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å begrense meg hadde jeg hatt den isskuffen som de har, og jeg hadde spist is dagen lang 😋

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fulgt pilotfrue i mange år på diverse media, og har smått avfulgt henne korte stunder pga diverse. Syntes det var kjempespennende da de flyttet til Spania, og hun leverte tidvis godt innhold. Nå synes jeg både hun og han har forandret seg masse i væremåte, blitt veldig høye på seg selv.  Måten hun svarte enkelte følgere spydig på, for så å dele flere andre følgere sine svar der de rakket ned på de som hun svarte spydig til,for å virkelig få frem at det var mange som var enig med henne. Det var nok mange, inkludert meg som ikke var enig med henne, men som ikke gadd å svare for å slippe å være hakkekylling. Hun delte også at hun legger ut mellom 2 og 300 snap hver dag, og hadde over en million views på dem, så folk måtte like det hun leverte. Dette som svar til de som kritiserte henne for ensformig innhold. Og jeg innser at jeg var en av de gærne som faktisk skipper meg igjennom nesten hele dager med totalt uinteressant innhold og gir henne masse penger inn, da sluttet jeg å følge henne samme dag. Har sluttet å følge alle influensere nå, det er rett og slett galskap at de tjener penger på at folk skipper seg igjennom uinteressant innhold, de burde kun tjene penger når folk ser hele snappene. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg synes feks at det er totalt uinteressant å se folk ligge å sole seg dag ut og dag inn, gå samme turen flere ganger pr uke og omtrent dele fra start til slutt hver gang.  Fikk også veldig nok da en av følgerne sa hun var den norske utgaven av Kardashian.... Dette delte hun og var så stolt av.. Må si at jeg likte henne bedre da hun bodde i Norge, ikke like høy på seg selv, heller ikke bare takeaway mat og galematias shopping dag ut og dag inn. Forøvrig er hun en søt jente, og er ikke uten grunn jeg har fulgt henne over flere år. Spania har kanskje gjort henne godt på mange vis , men ikke på alle vis. Å flashe med hvor mye penger de har hele tiden, blir rett og slett kvalmende.  Skulle ønske de kom seg ned på jorden med begge føttene igjen snart.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Donnap skrev (21 minutter siden):

Jeg synes feks at det er totalt uinteressant å se folk ligge å sole seg dag ut og dag inn, gå samme turen flere ganger pr uke og omtrent dele fra start til slutt hver gang.  Fikk også veldig nok da en av følgerne sa hun var den norske utgaven av Kardashian.... Dette delte hun og var så stolt av.. Må si at jeg likte henne bedre da hun bodde i Norge, ikke like høy på seg selv, heller ikke bare takeaway mat og galematias shopping dag ut og dag inn. Forøvrig er hun en søt jente, og er ikke uten grunn jeg har fulgt henne over flere år. Spania har kanskje gjort henne godt på mange vis , men ikke på alle vis. Å flashe med hvor mye penger de har hele tiden, blir rett og slett kvalmende.  Skulle ønske de kom seg ned på jorden med begge føttene igjen snart.

Følger de ikke, men har sett innom i ny og ne tidligere. Leser her og forstår at det er ingen endring. Vel, de bruker penger, men tro meg…hadde de hatt god nok økonomi så hadde de valgt f.eks. Marbella 💸💸 Men, her i Albir kan de flotte seg og sole seg i glansen! ☀️🌸🥂🍾

• Nyttig 1
Skrevet
Lajolla skrev (4 minutter siden):

Følger de ikke, men har sett innom i ny og ne tidligere. Leser her og forstår at det er ingen endring. Vel, de bruker penger, men tro meg…hadde de hatt god nok økonomi så hadde de valgt f.eks. Marbella 💸💸 Men, her i Albir kan de flotte seg og sole seg i glansen! ☀️🌸🥂🍾

Jeg har ikke fulgt henne på en stund nå, har en sjelden gang vært innom og sett snappen hennes etter det. Fatter ikke at jeg noengang har syntes det var interessant, er det samme om og om igjen. Min mening når det gjelder influensere med unger generelt er at de burde definitivt ta seg mer pauser fra snap å være med barna sine uten å dele på skjermen hele tiden... Stakkars unger som hele tiden må ta hensyn til mors og fars mobilbruk hele tiden. En annen sak jeg reagerte på når det gjaldt dem er at det virker som om ungene får alt de peker på og mere til, og det gjelder ikke bare disse influenserene. Det å lære ungene at man ikke kan få alt man peker på må da jammen meg være normal barneoppdragelse. La ungene spare penger selv til det de ønsker seg, det er så sunt og bra for dem å se at ting koster penger. Ja vet ikke hvordan det er i Marbella, er vel kanskje for de som virkelig er rike ?

• Nyttig 2
Skrevet
Lajolla skrev (2 timer siden):

Det samme har jeg tenkt, måtte jo vært mer lyx i Marbella 😅

• Liker 2
Skrevet

Litt pussig at han nevner sykehusvisitt, hun sier null? 🤷‍♀️ Og det er ikke første gang.

Hun fortsetter å polere fasaden. 😬 🤦‍♀️ Dette kan jo ikke vare. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...