Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke med dere, men jeg sliter litt med å stole på en pilot/influensaer som går på flyplassen og snakker til kamera , og tar selfies fra cokpit. Er et eller annet veldig feil med det 😅

• Liker 21
Skrevet
Sh999 skrev (19 timer siden):

Vet ikke med dere, men jeg sliter litt med å stole på en pilot/influensaer som går på flyplassen og snakker til kamera , og tar selfies fra cokpit. Er et eller annet veldig feil med det 😅

Om en influencer i tillegg jobber som pilot, brannmann, kassa arbeider, lege, pipe feier, søppeltømmer..osv så er jeg helt sikker på at vedkommende gjør jobben sin så godt hen kan like vel. (Om det var det du mente?

• Liker 8
Skrevet
Kilami skrev (På 26.2.2025 den 23.45):

Dersom du hadde tatt på deg de positive brillene og fulgt med, ville du sett at de også lager sunn mat hjemme.

Åååå kan du nevne noen av de sunne måltidene ? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid to sider av en «sak»… 😬🤦‍♀️

IMG_1270.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
maryJane4 skrev (58 minutter siden):

IMG_1270.jpeg

Ja? Synes hun er flott uansett jeg. 

Liker ikke det hun legger ut, men kroppshaming er så unødvendig. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Trubadur skrev (19 minutter siden):

Ikke kroppshaming, kun et bevis for et tydelig sminket, maskert og redigert liv og livsstil! Pudder og piss! 😬

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
maryJane4 skrev (35 minutter siden):

Ikke kroppshaming, kun et bevis for et tydelig sminket, maskert og redigert liv og livsstil! Pudder og piss! 😬

Hun poserer vel strengt tatt bare. 

• Liker 8
Skrevet
Trubadur skrev (1 time siden):

Hun poserer vel strengt tatt bare. 

Poserer? Er du blind? Ser jo knapt nok ut som samme personen. Ansikt, armer, mage, pupper…. alt er jo annerledes på de to bildene.
Bodyshaming sier noen. Til hvem sier du det? Det må være til dama på bildet da, som ikke kan vise sin ekte kropp. Ingen her har sagt noe om at bilde 1 eller 2 er finere enn det andre. 
Blir helt matt av den rare verden vi lever i. Filter og Photoshopverden. 

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
Trubadur skrev (2 timer siden):

Ja, det må være helt innenfor å være litt rund og trivelig.😊

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (2 timer siden):

Poserer? Er du blind? Ser jo knapt nok ut som samme personen. Ansikt, armer, mage, pupper…. alt er jo annerledes på de to bildene.
Bodyshaming sier noen. Til hvem sier du det? Det må være til dama på bildet da, som ikke kan vise sin ekte kropp. Ingen her har sagt noe om at bilde 1 eller 2 er finere enn det andre. 
Blir helt matt av den rare verden vi lever i. Filter og Photoshopverden. 

Nei, jeg er ikke blind. Ingen grunn til å gå rett på personangrep.

Hun poserer tydelig for å virke smalere. Det er det vel mange som gjør. 

Synes bare det er rart at du trekker frem akkurat de bildene der.

Det er så mye annet å ta henne på mtp redigering av bilder, flashing av penger, overforbruk, rene løgner. 

• Liker 2
Skrevet
maryJane4 skrev (7 timer siden):

IMG_1270.jpeg

Det blir alltid anderledes når du tar bilde av deg selv i speilet og når andre tar av deg. Hun ser nydelig og flott ut på begge bildene. Bare anderledes måte å stå på!

Vakker og naturlig dame

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Åååå kan du nevne noen av de sunne måltidene ? 

Lettere om du nevner det usunne 

• Liker 1
Skrevet
Kilami skrev (7 timer siden):

Lettere om du nevner det usunne 

ALT ! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
J_1990 skrev (1 time siden):

IMG_3120.jpeg

Ironisk svar fordi meldingen hun fikk var lite hyggelig. Ikke et spørsmål, formulert på en hyggelig måte. Men en kommando om å ta på mer klær en bikini når det lages mat. Det er jo ikke en restaurant, men et hjem med familie og venner. Klart de kan lage mat i bikini. Samme gjør jeg i varmen 🥵

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (11 timer siden):

ALT ! 

Nei, «ALT»  er faktisk ikke riktig! Ønsker du å kritisere henne, (og andre ) foreslår jeg at du holder deg til fakta!  
Å spre løgn og rykter er faktisk en ganske stygg ting å gjøre!

• Liker 4
Skrevet

Må være trist å miste bestefaren når hun ikke har besøkt han på over 1 år kun fordi hun ikke gidder. Blir det Norgetur nå da?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Sol79 skrev (3 timer siden):

Må være trist å miste bestefaren når hun ikke har besøkt han på over 1 år kun fordi hun ikke gidder. Blir det Norgetur nå da?

Syk ting å si!!

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes faktisk at det er tristere å i anledningen bestefars død google "pilotfrue [navn på sønnen] morfar" og så være så stolt og glad over at Googles AI-oversikt vet alt om henne, bestefaren, mannen og begge sønnene at hun bare må legge det ut på IG story sammen med hjerte og smågutt-emoji. Jeg grøsser.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Sh999 skrev (På 19.7.2025 den 19.53):

En passende representant for det ubrukelige og useriøse flyselskapet Norwegian.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...