Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør piloten i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
esk1 skrev (14 minutter siden):

Kjøpte søtsaker og godterier😊

Han har visst refreshet noen kurs. Men ingen jobb i sikte enda, så inntil videre går han hjemme og subber på syvende måned, og oppfører seg akkurat slik som dem han rakket ned på for et par dager siden. Blokkert!

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
esk1 skrev (36 minutter siden):

Hva gjør ungene mens mamma soler seg og pappa er på godis handel? Sitt i stua og trykker på ipaden? Fin barnevakt 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Hva gjør ungene mens mamma soler seg og pappa er på godis handel? Sitt i stua og trykker på ipaden? Fin barnevakt 🙄

De ser på tv og spiser godteri med kronisk utestemme 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Treplussto skrev (9 timer siden):

Kjøpte søtsaker og godterier😊

Han har visst refreshet noen kurs. Men ingen jobb i sikte enda, så inntil videre går han hjemme og subber på syvende måned, og oppfører seg akkurat slik som dem han rakket ned på for et par dager siden. Blokkert!

Betyr kurs og sykemelding det samme? Norgesturene kan vel bedre passe med en lengde for en sykemeldingsperiode enn at kursene jevnlig legges til månedlige kurs med oppmøte? Men det genererer muligens ikke like mye klikk? 

Kurs er fint det, men innen den bransjen piloten tilhører, kurses man for opprettholdelse og vedlikehold i jobben av jobben. Jobben kurser ikke dem som ikke er i aktiv turnus. Men han betaler kanskje "kursene" privat, men hvilken arrangør driver så hyppig privat kursing i Norge?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
esk1 skrev (16 timer siden):

Har han sagt noe om hvorfor han ikke har fløyet på mange måneder? Har han hatt permisjon? Sykemeldt? Ikke bestått test i simulator og blitt satt på bakken? Han virket så utrolig lettet og glad nå, nesten som om «endelig gikk det»! 

Har han gitt noe forklaring på det lange oppholdet fra cockpiten?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
reiseglad skrev (1 time siden):

Har han sagt noe om hvorfor han ikke har fløyet på mange måneder? Har han hatt permisjon? Sykemeldt? Ikke bestått test i simulator og blitt satt på bakken? Han virket så utrolig lettet og glad nå, nesten som om «endelig gikk det»! 

Litt flaut å si sannheten…godt han besto denne gang da 🤭

• Liker 1
Skrevet

Jeg får helt spasmer av hvor treigt piloten snakker på snap 🤯 laaaange tenke pauser mellom hvert ord omtrent.  Smatting osv. Influenser buesnissen bør han legge på hylla, ikke alle som passer til det 🫣

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Sh999 skrev (32 minutter siden):

Jeg får helt spasmer av hvor treigt piloten snakker på snap 🤯 laaaange tenke pauser mellom hvert ord omtrent.  Smatting osv. Influenser buesnissen bør han legge på hylla, ikke alle som passer til det 🫣

Har han alltid vært sånn? Latenstiden og den kognitive biten virker ikke forenlig med å være pilot.. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
reiseglad skrev (13 timer siden):

Han har fokusert på sin egne cock(pit) hjemme i solsenga til J i stedet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Trykka meg kjapt gjennom J sin snap, og dette fikk meg til å bråstoppe et øyeblikk.  J sitt nye antrekk, som ho er SÅ stolt over. 

Ho har til og med hatt det hos skredder for å legge opp buksa så den passer perfekt 😅

Jeg har så mange spørsmål! 

Screenshot_20250703_093306_Snapchat.thumb.jpg.0c5f7c913c54ada0c0e702a8a8c01b3b.jpg

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 minutter siden):

Trykka meg kjapt gjennom J sin snap, og dette fikk meg til å bråstoppe et øyeblikk.  J sitt nye antrekk, som ho er SÅ stolt over. 

Ho har til og med hatt det hos skredder for å legge opp buksa så den passer perfekt 😅

Screenshot_20250703_093306_Snapchat.thumb.jpg.0c5f7c913c54ada0c0e702a8a8c01b3b.jpg

Ååh jeg bare hater når man kræsjer inn i jobbens makuleringsmaskin før man tar helg:ler:

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ååh jeg bare hater når man kræsjer inn i jobbens makuleringsmaskin før man tar helg:ler:

🤣🤣🤣

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (6 minutter siden):

Hvis én av de trådene der setter seg fast i noe, åker resten av hyssingen rimelig kjapt!? 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (22 minutter siden):

Minner om gulvmopper 😂

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

😳 Ser ut som noe Shakira kunne brukt i en musikkvideo.

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

😂😂

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Noe av det styggeste jeg har sett!! 😣🤯

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
Stjertmeis skrev (5 timer siden):

Fra kostymelageret til NRK?

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Stjertmeis skrev (5 timer siden):

Må være tull 😆Skal sikkert på karneval. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (På 3.7.2025 den 15.35):

Må være tull 😆Skal sikkert på karneval. 

Den toppen brukte ho en kveld hun var ute med jentene! 😆

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...