Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin rumpe da , skulle gjerne hatt en sånn selv 🤭

Skrevet
Sol79 skrev (22 timer siden):

Nå har de skolebarn, så endelig kan de nyte den lange ferien som hun tror (?) alle med skolebarn har. I morgen starter sommerferien. Har hun aldri hatt  en skikkelig jobb?

Hun virker jo latere enn noen gang etter de flyttet til Spania. Så ferie kan jo ikke komme så brått på....

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Feil tråd….

Endret av Tiara07
Skrevet
Stargaze skrev (På 20.6.2025 den 13.09):

Hun virker jo latere enn noen gang etter de flyttet til Spania. Så ferie kan jo ikke komme så brått på....

Det er sikkert varmen…. 🤪

Skrevet

Når man velger å dandere mobilen i rett vinkel, måler opp, sjekker ut... Skrider bort til solsengen, bretter ut håndkleet med linjalpresisjon, tar seg tid, holder inn luften både foran og bak. Kort både mellom ørene og i kroppen, men lar ikke det stoppe deg. Joda, hun må gjerne ta seg ut, velte seg på flytemadrassen, knyte hengepuppene bak nakken. Men å ikke tåle et minste lite lite pip i retur? 🤷‍♀️

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Måne, admin.

Skrevet

Herregud den tapeten på ene soverommet ser jo ut som skinn på veggen🥹 mye fint i huset men disse tapetene syns jeg var totalt bom, mener å huske de hadde noen grusomme tapeter i huset i Norge også? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
J_1990 skrev (50 minutter siden):

Herregud den tapeten på ene soverommet ser jo ut som skinn på veggen🥹 mye fint i huset men disse tapetene syns jeg var totalt bom, mener å huske de hadde noen grusomme tapeter i huset i Norge også? 

Jeg må faktisk innrømme at jeg likte tapetene opp mot det andre. Her kommer nok bare forskjellig smak inn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Så fyller hun opp den felles dunken (som dekker hele gata) enda en gang med papp som egentlig skal kastes i papp og papirdunken rett rundt svingen igjen. Legger til at den tømmes hver kveld, men det gjør den ikke. Den tømmes to til tre ganger i uka, alt etter sesong. Og hun har atter en gang irritert på seg naboer som ikke skjønner hvorfor hun er mer privilegert enn andre som faktisk gjenvinner. Tror hun at hun kan slippe fordi hun er norsk? Har stort hus? Mere penger? For hun burde tvert imot gå frem som et forbilde på SoMe fremfor å så åpenlyst drite i regler og pålegg fra Alfaz kommune.
Det snakkes i Albiråsen, og hun får snart en liten visitt på døra av sinte folk..!

• Liker 12
  • Nyttig 17
Skrevet
Treplussto skrev (35 minutter siden):

Så fyller hun opp den felles dunken (som dekker hele gata) enda en gang med papp som egentlig skal kastes i papp og papirdunken rett rundt svingen igjen. Legger til at den tømmes hver kveld, men det gjør den ikke. Den tømmes to til tre ganger i uka, alt etter sesong. Og hun har atter en gang irritert på seg naboer som ikke skjønner hvorfor hun er mer privilegert enn andre som faktisk gjenvinner. Tror hun at hun kan slippe fordi hun er norsk? Har stort hus? Mere penger? For hun burde tvert imot gå frem som et forbilde på SoMe fremfor å så åpenlyst drite i regler og pålegg fra Alfaz kommune.
Det snakkes i Albiråsen, og hun får snart en liten visitt på døra av sinte folk..!

Sier hun noe på snap om at hun vet om denne sorteringen og bare driter i det ? Eller vet hun ikke om det ?

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Sier hun noe på snap om at hun vet om denne sorteringen og bare driter i det ? Eller vet hun ikke om det ?

Hun vet om det da både folk på snap har sagt fra, samt naboer. Så leser hun her😉

Hun sier at det er ok å fylle dunken med papp, for den blir tømt hver dag. Nei, den tømmes ikke hver dag, og OM den hadde blitt det så er ikke det poenget. 

Men hun driter i det.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Treplussto skrev (14 minutter siden):

Hun vet om det da både folk på snap har sagt fra, samt naboer. Så leser hun her😉

Hun sier at det er ok å fylle dunken med papp, for den blir tømt hver dag. Nei, den tømmes ikke hver dag, og OM den hadde blitt det så er ikke det poenget. 

Men hun driter i det.

Ja hun liker jo å provosere ! Lite voksen oppførsel da , men blir jo kjedelig med besøk på døren …..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Treplussto skrev (14 minutter siden):

Men hun driter i det.

Man trenger et visst intelligensnivå for å kunne følge lover og regler. De med lettere grad av psykiskutviklingshemning kan helt fint greie å følge klare og tydelige lover og regler, så kanskje nivået her ligger veldig lavt? Skjønner kanskje ikke hva som blir sagt og forklart til henne, det er for vanskelig å forstå?!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Treplussto skrev (26 minutter siden):

Men hun driter i det.

Hun tror nok at hun er bedre enn alle andre og kan gjøre som hun vil 🤮🤮

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (9 timer siden):

Hun tror nok at hun er bedre enn alle andre og kan gjøre som hun vil 🤮🤮

Hadde hun gjort en innsats for å bli bedre hadde hun kuttet de 100 plastflaskene i uka, eller i det minste gjort en innsats for det landet hun er gjest i. Setter skam på Nordmenn her i nabolaget. Folk rister på hodet, dessverre… 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun gjør det nok for å provosere. Og det er forsåvidt trist. Basere karriere på provokasjon. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (30 minutter siden):

Hun gjør det nok for å provosere. Og det er forsåvidt trist. Basere karriere på provokasjon. 

Karriere og karriere 😂🙈 Mye slappe folk i denne verden blitt ….. når du faktisk lever av å plage andre med provokasjon og et bedritent kjedelig liv .. hun er blokkert for lenge siden .. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Sant nok. Jeg har også blokka henne for lenge siden. Jeg rota meg innpå Ulrik sin snap en dag, aldri mer

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (9 timer siden):

Sant nok. Jeg har også blokka henne for lenge siden. Jeg rota meg innpå Ulrik sin snap en dag, aldri mer

Pest eller Kolera de 2 . Begge blokket her . Men de passer jo godt sammen med de holdningene de har . Gleder meg til oppdatering her om de får besøk med voksenkjeft på døren …..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

De setter jo nordmenn i Spania i et et særs dårlig lys. Uhøflige og uforskammede, bare det å påstå at de har et travelt liv.. 
Det må jo bli forferdelig kjedelig med et ferieliv hele tiden. Det som gjør ferien fin er at det er et avbrekk fra det vante, ikke det samme dag ut og dag inn. Det virker ikke som de er engasjert i noen ting og at alt bare er fasade. 

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...