Fullrulle Skrevet 27. juni #14101 Skrevet 27. juni Jeg lurer på hva hun skal finne på når huset er ferdig designet? 1 1
Kristine79 Skrevet 27. juni #14102 Skrevet 27. juni Virker som exvenninna hinter veldig til henne i siste story 😅 2 1
Elvirra Skrevet 27. juni #14103 Skrevet 27. juni Kristine79 skrev (10 minutter siden): Virker som exvenninna hinter veldig til henne i siste story 😅 Hvem er exvenninna? 2
MiominMio Skrevet 27. juni #14104 Skrevet 27. juni Hvordan i alle dager er denne damen relevant er beyond me 3 2
Monika Tgirl Skrevet 27. juni #14105 Skrevet 27. juni MiominMio skrev (3 timer siden): Hvordan i alle dager er denne damen relevant er beyond me Det er jo slike som de som følger og diskuterer dustekjerringa i denne tråden. Slutt å finansiere dette geniet så må hun kanskje skaffe seg en vanlig jobb etterhvert. 5 4
MiominMio Skrevet 27. juni #14106 Skrevet 27. juni Monika Tgirl skrev (1 time siden): Det er jo slike som de som følger og diskuterer dustekjerringa i denne tråden. Slutt å finansiere dette geniet så må hun kanskje skaffe seg en vanlig jobb etterhvert. Kan med stolthet si at jeg har damen blokket på snap med flere + instragram har jeg ikke så er vel dryppene jeg har fra media som sier litt. Men at hun har følgere ...... 5 1
Leoline Skrevet 27. juni #14107 Skrevet 27. juni Fullrulle skrev (10 timer siden): Jeg lurer på hva hun skal finne på når huset er ferdig designet? Hun blir nok aldri ferdig med det, nye trender kommer, da må jo mye byttes ut😅 1 1
maryJane4 Skrevet 27. juni #14108 Skrevet 27. juni Ny "høydare"! Hadde ikke hun en lang og snusfornuftig tirade forleden om at "rødvin, skal aldri drikkes ved bordet inne, nei. Vi liker ikke rødvin, drikker det aldri. De som kommer på besøk får drikke noe annet." Sa hun. 🤦♀️ I dag sier hun ja til vin før spørsmålet er stilt. Og besøket lager og serverer henne maten? Hva i all verden? 🤷♀️ Enig med en over her, de fortjener hverandre. For noen kronidioter! Synkronisere litt hadde vel ikke skadet?! 😅 Han ville ikke drikke melken da den var gått ut på dato og sur, mens hun heller på resten av flasken på barnas frokost. 😬 Hun virker veldig stresset, tydelig at situasjonen er slitsom. Som å nevne at kun småting gjenstår, men hva med hele lekerommet til de "usynlige barna"? Knapt så man hører de! 🤷♀️ Hver gang jeg er inne og myser på det de legger ut, blir jeg satt ut. Og nei, følger ikke, men det meste er jo der uansett. 3 1 2
Måne Rampelyset Skrevet 27. juni #14109 Skrevet 27. juni Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Sol79 Skrevet 28. juni #14110 Skrevet 28. juni Kristine79 skrev (21 timer siden): Virker som exvenninna hinter veldig til henne i siste story 😅 Hva sa hun? 1 1
bonsaijenta Skrevet 29. juni #14111 Skrevet 29. juni 40 sider siden jeg sist var inne i denne tråden. Har de flyttet inn nå?
Treplussto Skrevet 29. juni #14112 Skrevet 29. juni Artig å titte innom snappen til piloten i dag hvor han har en lang tirade om folk som er hjemme å «slubber». Folk må komme seg i arbeid! Som han eller? Som har skubba hjemme med takeaway siden januar? Nei asså..😂 Dagens😂 15 4
JojoMoyes Skrevet 29. juni #14113 Skrevet 29. juni Treplussto skrev (3 minutter siden): Artig å titte innom snappen til piloten i dag hvor han har en lang tirade om folk som er hjemme å «slubber». Folk må komme seg i arbeid! Som han eller? Som har skubba hjemme med takeaway siden januar? Nei asså..😂 Dagens😂 Har sjølvaste pilotfruen noen gang vært i arbeid ? Eg berre spyr 🤮 8 1
Treplussto Skrevet 29. juni #14114 Skrevet 29. juni JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Har sjølvaste pilotfruen noen gang vært i arbeid ? Eg berre spyr 🤮 Du spyr og jeg sitter å ler høyt, for dette er det rareste og dummeste jeg har hørt på lang tid😂 Han må være ironisk.. Han har ikke gjort et dagsverk siden januar (og før det 50%), og han har ei kone hvor dagen går med til å snappe og rydde etter frokost😂 At dem ikke selv skjønner😂😂😂 9 1
K_mb Skrevet 29. juni #14115 Skrevet 29. juni Andrea59 skrev (På 19.6.2025 den 20.36): Ikke for å forsvare fruen, men selv om jeg har vært i full jobb har jeg alltid elsket ungenes sommerferie. Ingen skolemat som skulle lages, ingen lekser som skulle hjelpes med/mases på, ikke få dem til å stå opp tidlig Og: glade feriebarn. Litt ferie selv om man selv jobbet. Egentlig skulle man kunne kritisert dem om de likte best skoletiden for ungene, når de da kunne dyrke seg selv mens andre passet ungene… Joda men mange må ha barna på SFO/AKS og eller barnehage frem til juli og har som oftest 3 uker ferie med barna. Ellers er det opp og stå! Pilotfrue har ferie året rundt. 4 1
JojoMoyes Skrevet 29. juni #14116 Skrevet 29. juni Treplussto skrev (5 minutter siden): Du spyr og jeg sitter å ler høyt, for dette er det rareste og dummeste jeg har hørt på lang tid😂 Han må være ironisk.. Han har ikke gjort et dagsverk siden januar (og før det 50%), og han har ei kone hvor dagen går med til å snappe og rydde etter frokost😂 At dem ikke selv skjønner😂😂😂 Jeg ler mens jeg spyr 😂🙈De er jo latterlige begge to . Selvinnsikt /fornuft er mangelvare men kan de provosere noen så kjører de på ! 5 5
Leoline Skrevet 29. juni #14117 Skrevet 29. juni Treplussto skrev (56 minutter siden): Artig å titte innom snappen til piloten i dag hvor han har en lang tirade om folk som er hjemme å «slubber». Folk må komme seg i arbeid! Som han eller? Som har skubba hjemme med takeaway siden januar? Nei asså..😂 Dagens😂 Helt enig, eier ikke selvinnsikt 😅I dag var han på «hugget» 😅 😳 Han ble skikkelig irritert når han fikk kritikk😂 5 1
Treplussto Skrevet 29. juni #14118 Skrevet 29. juni Leoline skrev (6 minutter siden): Helt enig, eier ikke selvinnsikt 😅I dag var han på «hugget» 😅 😳 Han ble skikkelig irritert når han fikk kritikk😂 Han må fullføre en arbeidsdag selv før han kritiserer andre iallfall. Høy på seg selv nå når han fikk muligheten til å refreshe sertifikatet sitt😊 5 4
Sol79 Skrevet 29. juni #14119 Skrevet 29. juni "Jeg kan rett og slett ikke skjønne de folkene som klarer å bare gå rundt og surre uten å jobbe. Det er mange av de. Det er noen som er bare arbeidssky, noen er bare lazy, noen har ræva full av cash og bare går rundt og surrer og gjør ikke en dritt fornuftig, og mange andre ting. Folk må dra seg sjøl i nakken og komme seg i arbeid og få noe fornuftig ut av livet." Check. Check. Check. Check. Mangler litt selvinnsikt eller? Og så litt senere når han får kritikk, så er det greit når man er influenser, da er det faktisk en jobb. Men om man har ræva full av penger, da er det ikke greit? Juliane lever det livet hun har drømt om for penger hun tjener selv. ALDRI i verden om snapchat-inntektene hennes har betalt for huset til 26 millioner, to dyre biler og det vanvittige forbruket som de har på matvarer, klær og restaurantbesøk. 7 11
JojoMoyes Skrevet 29. juni #14120 Skrevet 29. juni Sol79 skrev (18 minutter siden): "Jeg kan rett og slett ikke skjønne de folkene som klarer å bare gå rundt og surre uten å jobbe. Det er mange av de. Det er noen som er bare arbeidssky, noen er bare lazy, noen har ræva full av cash og bare går rundt og surrer og gjør ikke en dritt fornuftig, og mange andre ting. Folk må dra seg sjøl i nakken og komme seg i arbeid og få noe fornuftig ut av livet." Check. Check. Check. Check. Mangler litt selvinnsikt eller? Og så litt senere når han får kritikk, så er det greit når man er influenser, da er det faktisk en jobb. Men om man har ræva full av penger, da er det ikke greit? Juliane lever det livet hun har drømt om for penger hun tjener selv. ALDRI i verden om snapchat-inntektene hennes har betalt for huset til 26 millioner, to dyre biler og det vanvittige forbruket som de har på matvarer, klær og restaurantbesøk. Håper alle slutter å følge henne da så tjener hun ikke de pengene til å leve drømmelivet . Tenk at hun har drømt om å leve av å provosere folk 🤷🏼♀️🙈 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå