Outandabout Skrevet 14. juni #14061 Skrevet 14. juni Kan vel umulig holde på følgerne over tid dersom det er så ensformig innhold som det var da jeg (dessverre) kikket innom. 6 1
Purple Diamond Skrevet 14. juni #14063 Skrevet 14. juni Outandabout skrev (2 timer siden): Kan vel umulig holde på følgerne over tid dersom det er så ensformig innhold som det var da jeg (dessverre) kikket innom. Enig, jeg skjønner ikke at hun har så mange følgere! 2 3
Treplussto Skrevet 14. juni #14064 Skrevet 14. juni Purple Diamond skrev (4 timer siden): Enig, jeg skjønner ikke at hun har så mange følgere! https://vinyadmedia.no/snapchat/kjop-snapchat-folgere/ 1 3
Velinda Skrevet 14. juni #14065 Skrevet 14. juni Treplussto skrev (39 minutter siden): https://vinyadmedia.no/snapchat/kjop-snapchat-folgere/ Da skjønner man jo mer🙈 3 5
Purple Diamond Skrevet 14. juni #14066 Skrevet 14. juni Treplussto skrev (2 timer siden): https://vinyadmedia.no/snapchat/kjop-snapchat-folgere/ 😵💫 2
Bellabellee Skrevet 14. juni #14067 Skrevet 14. juni Mangler bare hatt på hode så ser ho ut som Huckleberry Finn! 14 2
Purple Diamond Skrevet 15. juni #14068 Skrevet 15. juni Bellabellee skrev (19 timer siden): Mangler bare hatt på hode så ser ho ut som Huckleberry Finn! 🤭 1
Lajolla Skrevet 15. juni #14069 Skrevet 15. juni Innom snap’n til J en sjelden gang og kan ikke forstå at hun har en eneste følger…jeg blir direkte uvel av hennes egoistiske oppførsel og falske smil og syrlige tunge. Shopper og så hjem for å ta oss med på hva hun har kjøpt som vi skal få se når hun er hjemme igjen…sprader rundt i bikini om hun lager frokost, spiser eller tar «oss» med på housetour! En gang for lenge siden skulle hun handle klær til guttene og kom hjem med mange bager… til seg selv og ikke en eneste en til barna! Det er jo hun som sitter på pengesekken så U har nok ikke mye han skulle sagt. Men, legger merke til at det er veldig hyppig annonsering og loop på loop på snap’n hennes…har stefaren hennes kanskje funnet ut at nå er det nok? Eller at han ser hvilken bjørnetjeneste han gjør og hvor usmakelig hun blir dag for dag…? Håper virkelig noen ser hvilken vei dette går…😔 7 8
Outandabout Skrevet 15. juni #14070 Skrevet 15. juni Lajolla skrev (1 time siden): Innom snap’n til J en sjelden gang og kan ikke forstå at hun har en eneste følger…jeg blir direkte uvel av hennes egoistiske oppførsel og falske smil og syrlige tunge. Shopper og så hjem for å ta oss med på hva hun har kjøpt som vi skal få se når hun er hjemme igjen…sprader rundt i bikini om hun lager frokost, spiser eller tar «oss» med på housetour! En gang for lenge siden skulle hun handle klær til guttene og kom hjem med mange bager… til seg selv og ikke en eneste en til barna! Det er jo hun som sitter på pengesekken så U har nok ikke mye han skulle sagt. Men, legger merke til at det er veldig hyppig annonsering og loop på loop på snap’n hennes…har stefaren hennes kanskje funnet ut at nå er det nok? Eller at han ser hvilken bjørnetjeneste han gjør og hvor usmakelig hun blir dag for dag…? Håper virkelig noen ser hvilken vei dette går…😔 Såg på Ulrik sin snap igår (skammer meg). Nesten sånn at jeg følte han zooma inn på brystpartiet til J. Herregud. 6 2
Elvirra Skrevet 15. juni #14071 Skrevet 15. juni Outandabout skrev (9 minutter siden): Såg på Ulrik sin snap igår (skammer meg). Nesten sånn at jeg følte han zooma inn på brystpartiet til J. Herregud. Må selge de bæra en har, si! (ref Petter Stordalen) 😁 Men. (Ikke spes til deg Outsnddabout) Jeg er kritisk til influensinga, og innholdet, og hvordan verden er blitt. At de, og mange andre smartinger, tjener penger på dette, og at de gjerne er så spekka med skjult reklame, unger eksponeres osv. Verdier som løftes frem. Eller mangel på verdier. Penger og forbruk. Men. Synes mange av dere er helt totalt usmakelige når dere går på utseende og noen beskrivelser av personlighet. Mister fullstendig respekt for evt andre argumenter visse nick kommer med, og tenker at det tjener ikke diskusjonen om influensing i det hele tatt. Ta dere sammen og legg lista litt høyere. (Det sagt, strømpebuksa piloten gifta seg i må vi få le av herfra til helvete.) 10 1
Outandabout Skrevet 15. juni #14072 Skrevet 15. juni Elvirra skrev (3 timer siden): Må selge de bæra en har, si! (ref Petter Stordalen) 😁 Men. (Ikke spes til deg Outsnddabout) Jeg er kritisk til influensinga, og innholdet, og hvordan verden er blitt. At de, og mange andre smartinger, tjener penger på dette, og at de gjerne er så spekka med skjult reklame, unger eksponeres osv. Verdier som løftes frem. Eller mangel på verdier. Penger og forbruk. Men. Synes mange av dere er helt totalt usmakelige når dere går på utseende og noen beskrivelser av personlighet. Mister fullstendig respekt for evt andre argumenter visse nick kommer med, og tenker at det tjener ikke diskusjonen om influensing i det hele tatt. Ta dere sammen og legg lista litt høyere. (Det sagt, strømpebuksa piloten gifta seg i må vi få le av herfra til helvete.) Håper ikke jeg er en av desse. Prøver på holde meg saklig. 1
Really Skrevet 16. juni #14073 Skrevet 16. juni Har vaskedama samtykket i at Julianne snikfimer henne når hun vasker vinduer? Totalt mangel på respekt Julianne. Skjerp deg ! 16 3
Really Skrevet 17. juni #14074 Skrevet 17. juni (endret) Slettet. Feil tråd Endret 17. juni av Really
Really Skrevet 17. juni #14075 Skrevet 17. juni Viktig å vise fram rauå si. 🤣 Slik stod hun bøyd foran kameraet i flere sekunder for å rette ut håndkleet på solsengen. Siden hun er så opptatt av å vise seg fram, tenkte jeg å hjelpe henne med å gi rumpen hennes enda mer publisitet. Det er jo tydeligvis det hun ønsker. Får håpe eldstemann slipper å høre om rumpen til mor i skolegården. Dette er jo et typisk snakkis emne blant foreldre, og veldig lett at unger får det med seg om de overhører noe. Pinlig flaut dette, fatter ikke at hun ikke skjemmes. 8 6
Lajolla Skrevet 17. juni #14076 Skrevet 17. juni Really skrev (4 timer siden): Viktig å vise fram rauå si. 🤣 Slik stod hun bøyd foran kameraet i flere sekunder for å rette ut håndkleet på solsengen. Siden hun er så opptatt av å vise seg fram, tenkte jeg å hjelpe henne med å gi rumpen hennes enda mer publisitet. Det er jo tydeligvis det hun ønsker. Får håpe eldstemann slipper å høre om rumpen til mor i skolegården. Dette er jo et typisk snakkis emne blant foreldre, og veldig lett at unger får det med seg om de overhører noe. Pinlig flaut dette, fatter ikke at hun ikke skjemmes. Kanskje det neste blir OF…🤭🤣 3
Jonette Skrevet 19. juni #14078 Skrevet 19. juni J_1990 skrev (31 minutter siden): Hun er så forbanna ufin! For et vemmelig kvinnfolk! 5 8
Sol79 Skrevet 19. juni #14079 Skrevet 19. juni Nå har de skolebarn, så endelig kan de nyte den lange ferien som hun tror (?) alle med skolebarn har. I morgen starter sommerferien. Har hun aldri hatt en skikkelig jobb? 4 7
Andrea59 Skrevet 19. juni #14080 Skrevet 19. juni Sol79 skrev (6 timer siden): Nå har de skolebarn, så endelig kan de nyte den lange ferien som hun tror (?) alle med skolebarn har. I morgen starter sommerferien. Har hun aldri hatt en skikkelig jobb? Ikke for å forsvare fruen, men selv om jeg har vært i full jobb har jeg alltid elsket ungenes sommerferie. Ingen skolemat som skulle lages, ingen lekser som skulle hjelpes med/mases på, ikke få dem til å stå opp tidlig Og: glade feriebarn. Litt ferie selv om man selv jobbet. Egentlig skulle man kunne kritisert dem om de likte best skoletiden for ungene, når de da kunne dyrke seg selv mens andre passet ungene… 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå