Moongirl Skrevet 18. mai #13941 Skrevet 18. mai Han er dum hvis hvis han ikke prioriterer jobben sin. 5 1
Mariss@68 Skrevet 18. mai #13942 Skrevet 18. mai Really skrev (1 time siden): Ulrik sa nettop han hadde tatt seg mye fri fra jobb. Spørsmålet er om han har tatt permisjon, eller om han ikke fikk fortsette i jobben grunnet den testen piloter må gjennom. Tiden vil vise. Han har jo vært på kurs nylig. Hva slags tester er det?
Really Skrevet 18. mai #13943 Skrevet 18. mai Mariss@68 skrev (2 minutter siden): Hva slags tester er det? Jeg vet ikke. Det stod skrevet tidligere i tråden, en test piloter må gjennom fra tid til annen. Jeg har jo hørt om dette, men vet ikke helt hva testen går utpå Kan bare si jeg tror det går både på sikkerhets rutiner, psykisk og fysisk helse til piloten samt faglig kunnskap om å fly et fly 3 1
elskersommer Skrevet 18. mai #13944 Skrevet 18. mai Really skrev (26 minutter siden): Jeg vet ikke. Det stod skrevet tidligere i tråden, en test piloter må gjennom fra tid til annen. Jeg har jo hørt om dette, men vet ikke helt hva testen går utpå Kan bare si jeg tror det går både på sikkerhets rutiner, psykisk og fysisk helse til piloten samt faglig kunnskap om å fly et fly Man bør være 100% sikker på att dette stemmer før en sier slikt 3 4
Really Skrevet 18. mai #13945 Skrevet 18. mai elskersommer skrev (8 minutter siden): Man bør være 100% sikker på att dette stemmer før en sier slikt ??? Jeg skriver jo jeg vet ikke. Jeg skriver jeg tror. Altså jeg er ikke sikker. 6 1
elskersommer Skrevet 18. mai #13946 Skrevet 18. mai Really skrev (18 minutter siden): ??? Jeg skriver jo jeg vet ikke. Jeg skriver jeg tror. Altså jeg er ikke sikker. Er jo en ganske drøy anklage så tror er egentlig ikke nok 4 3
Leoline Skrevet 18. mai #13947 Skrevet 18. mai Lajolla skrev (På 16.5.2025 den 14.12): Hun vasker ingen tekstiler som klær, håndklær, sengetøy o.l før bruk…bare tull å gjøre det har hun sagt og kommer med et hånlig flir…hun vet kanskje ikke hvor mye kjemikalier tekstiler er innsatt med i prosessen til ferdig vare…men, det er nok for mye for henne å sette seg inn i 🤭 De er nøye med bilvasken da 🙈 Vasker sikkert ikke frukten hun kjøpte på markedet i dag heller 😳🤮 1 4
Kønn Skrevet 19. mai #13948 Skrevet 19. mai Moongirl skrev (På 18.5.2025 den 12.30): Han er dum hvis hvis han ikke prioriterer jobben sin. Er han sykmeldt får han jo full lønn, så sikkert lønnsomt for da kan han ‘jobbe’ 100% som påvirker. Jeg følger ikke og klikker ikke på noe som kommer fra disse to. De byr meg rett og slett i mot. Forstår ikke folk som gidder. Er jo mer underholdene å følge med her😊 2 1 7
Gjest SøtSuppe Skrevet 19. mai #13949 Skrevet 19. mai Jeg har blokkert disse menneskene for lenge siden, men jeg mener han sa en gang at han gikk i redusert stilling nå. Dere som følger han kan vel spørre….. om det er viktig, mener jeg.
Guris Skrevet 19. mai #13950 Skrevet 19. mai SøtSuppe skrev (9 minutter siden): Jeg har blokkert disse menneskene for lenge siden, men jeg mener han sa en gang at han gikk i redusert stilling nå. Dere som følger han kan vel spørre….. om det er viktig, mener jeg. Ja de sa han gikk til halv stilling når de flyttet til Spania i August, men plutselig ble det ingen flying i det hele tatt. Følger ikke med på Snappene til paret selv lenger men det sies at han ikke flyr nå. 4 1
Guris Skrevet 19. mai #13951 Skrevet 19. mai Kønn skrev (14 minutter siden): Er han sykmeldt får han jo full lønn, så sikkert lønnsomt for da kan han ‘jobbe’ 100% som påvirker. Jeg følger ikke og klikker ikke på noe som kommer fra disse to. De byr meg rett og slett i mot. Forstår ikke folk som gidder. Er jo mer underholdene å følge med her😊 Åpne Snappene deres er rett og slett fordummende så har sluttet med det for lenge siden. 9 3
Sol79 Skrevet 19. mai #13952 Skrevet 19. mai (endret) Magisk. Helt magisk! De går rundt og viser fram frokostblandingholdere, garderobeskap, bassengområde og sengegavl og alt er helt magisk. De vet å fremsnakke seg selv. 😅 Endret 19. mai av Sol79 9 2
Me0987 Skrevet 19. mai #13953 Skrevet 19. mai Sol79 skrev (1 time siden): Magisk. Heit magisk! De går rundt og viser fram frokostblandingholdere, garderobeskap, bassengområde og sengegavl og alt er helt magisk. De vet å fremsnakke seg selv. 😅 Magisk og/eller fresht. Alt sammen. 3 4
Tiara07 Skrevet 19. mai #13954 Skrevet 19. mai Guris skrev (4 timer siden): Ja de sa han gikk til halv stilling når de flyttet til Spania i August, men plutselig ble det ingen flying i det hele tatt. Følger ikke med på Snappene til paret selv lenger men det sies at han ikke flyr nå. Han har ikke flydd på mange mnd, usikker på om han har flydd etter nyttår. 2 2
maryJane4 Skrevet 19. mai #13955 Skrevet 19. mai Hadde ingen fulgt de på snap, hadde det ikke blitt mye moro her inne! Just saying! 😉 6
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai #13956 Skrevet 19. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Guris Skrevet 19. mai #13957 Skrevet 19. mai (endret) maryJane4 skrev (2 timer siden): Hadde ingen fulgt de på snap, hadde det ikke blitt mye moro her inne! Just saying! 😉 Holder at 1 person følger de ! Jeg orker ikke lenger, er så cringe. Endret 19. mai av Guris 1
Istapp Skrevet 20. mai #13958 Skrevet 20. mai Really skrev (På 18.5.2025 den 12.15): Ulrik sa nettop han hadde tatt seg mye fri fra jobb. Spørsmålet er om han har tatt permisjon, eller om han ikke fikk fortsette i jobben grunnet den testen piloter må gjennom. Tiden vil vise. Han har jo vært på kurs nylig. Sykemeldt? Han måtte jo til Norge for noen uker siden og var da kanskje og forlenget en sykemelding? Hvem vet, lever kanskje på norske NAV-penger? Han er i såfall ikke alene om det av de som er "bosatt" i Spania. 4 2
Really Skrevet 20. mai #13959 Skrevet 20. mai Istapp skrev (8 minutter siden): Sykemeldt? Han måtte jo til Norge for noen uker siden og var da kanskje og forlenget en sykemelding? Hvem vet, lever kanskje på norske NAV-penger? Han er i såfall ikke alene om det av de som er "bosatt" i Spania. Noe er det ihvertfall for han har ikke jobbet på veldig lenge. Sykmeldt, permisjon eller permittert? Selv har han sagt han har gått ned i stillingsprosent, men det harmonerer ikke med at han ikke har jobbet på mange måneder. Noe skurrer ihvertfall.... 9 1
Lajolla Skrevet 20. mai #13960 Skrevet 20. mai Really skrev (1 time siden): Noe er det ihvertfall for han har ikke jobbet på veldig lenge. Sykmeldt, permisjon eller permittert? Selv har han sagt han har gått ned i stillingsprosent, men det harmonerer ikke med at han ikke har jobbet på mange måneder. Noe skurrer ihvertfall.... Ja, helt klart… 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå