Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, piloten på snap i dag til Julianne: 

«du har ikke vært busy en dag i hele ditt liv» 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Han er så harry!IMG_5642.thumb.jpeg.7c2c3f5c10402e5f9a4857ac5345a0b0.jpeg

😂 Gidder han ikke ta en ny hår transplantasjon ? 

Endret av Guris
  • Liker 4
Skrevet
Bellabellee skrev (10 minutter siden):

Han er så harry!IMG_5642.thumb.jpeg.7c2c3f5c10402e5f9a4857ac5345a0b0.jpeg

Ikke si 'lipless' for da begynner han vel med fillers igjen.

• Liker 6
Skrevet

I går snakket hun om hvor digg det er å slippe kildesortering. "Det er ikke kildesortering her!" 😬 

I gaten rett bak de ligger et stort område med ulike containere for ulik type søppel. En rusletur på knapt 3 minutt! 🤦‍♀️ 

Naboene må jo reagere?! Den de bruker er sikkert til restavfall, papp og glass etc. skal jo i egne dunker.

Det er altså så kort og lite opplyst der nede. Hjelpes meg. 🤦‍♀️

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Odirf skrev (16 minutter siden):

Folk har kanskje begynt å våkne nå, P-fruen har gått fra 70.000 til 63.000 følgere på bare noen dager…..👏

Herlig. Håper hun blir fjernet fra programmet til Snapchat. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Odirf skrev (18 minutter siden):

Folk har kanskje begynt å våkne nå, P-fruen har gått fra 70.000 til 63.000 følgere på bare noen dager…..👏

Nei dette stemmer ikke. Jeg har fulgt med på følgere, og hun har nå 63.1 tusen følgere. Jeg har aldri sett hun har 70tusen følgere, og har fulgt henne et par måneder kanskje. Hun har gått opp i følgere

Når hadde hin 70.000 følgere? Du skrev på bare noen dager?

Endret av Really
  • Liker 1
Skrevet
Odirf skrev (1 time siden):

Feil. Hun har fått flere følgere etter at de flytta inn.

• Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (58 minutter siden):

Nei dette stemmer ikke. Jeg har fulgt med på følgere, og hun har nå 63.1 tusen følgere. Jeg har aldri sett hun har 70tusen følgere, og har fulgt henne et par måneder kanskje. Hun har gått opp i følgere

Joda det stemmer! Forrige uke haddde hun 69.900 følgere! 

• Nyttig 2
Skrevet
Odirf skrev (5 minutter siden):

Hun har ikke det. Du må blande med en annen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når de flyttet inn hadde hun 61.300 følgere….

Skrevet
Really skrev (2 timer siden):

Kan de kjøpe seg følgere? Mener å ha lest det et sted…om det er mulig vil helt sikkert J benytte deg av det…bare hun hører ordet «kjøpe» så reagerer jo hun 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lajolla skrev (4 timer siden):

Kan de kjøpe seg følgere? Mener å ha lest det et sted…om det er mulig vil helt sikkert J benytte deg av det…bare hun hører ordet «kjøpe» så reagerer jo hun 🙈

På Instagram kan man kjøpe følgere, men vet ikke om det er mulig på Snapchat.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin. 

Annonse
Skrevet
Odirf skrev (16 timer siden):

Nei det stemmer ikke. Idag har hun 63.2 tusen følgere. Altså, hun får flere følgere, og det har økt siden jeg begynte å følge henne.

Når det er sagt, så forstår jeg ikke hvordan folk, inkludert meg, gidder følge med. Hun tjener penger på å vise hver et plagg hun tar opp av eskene. 

Tipper det går oppover litt til så begynner folk å avfølge. Vi er nysgjerrige på huset og livet deres i albir, men så er livet helt uten mening, kun shopping og restaurantbesøk. Og julianne selv, gjesp....

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Really skrev (1 minutt siden):

Nei det stemmer ikke. Idag har hun 63.2 tusen følgere. Altså, hun får flere følgere, og det har økt siden jeg begynte å følge henne.

Når det er sagt, så forstår jeg ikke hvordan folk, inkludert meg, gidder følge med. Hun tjener penger på å vise hver et plagg hun tar opp av eskene. 

Tipper det går oppover litt til så begynner folk å avfølge. Vi er nysgjerrige på huset og livet deres i albir, men så er livet helt uten mening, kun shopping og restaurantbesøk. Og julianne selv, gjesp....

Jeg har blokka Julianne. Jeg gikk inn og såg på galskapen, rein nysgjerrighet og guilty pleasure. Fant ut til slutt at jeg nekter finansiere den livsstilen hun har. Hun er over middels egosentrisk. Det er kun me, myself and I. Null tanker om miljø og bærekraft. Ingen sterke meninger om viktige saker. Kun «leva livet» nede i Albir området. Hun baserer seg på å provosere, i kombinasjon med at de trofaste følgerne hennes heier henne frem og syns hun er så «nydelig». Burde mista telefonen for alltid og blitt pressa ut i en 7.5 t (samfunnsnyttig) jobb. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Outandabout skrev (9 minutter siden):

Jeg har blokka Julianne. Jeg gikk inn og såg på galskapen, rein nysgjerrighet og guilty pleasure. Fant ut til slutt at jeg nekter finansiere den livsstilen hun har. Hun er over middels egosentrisk. Det er kun me, myself and I. Null tanker om miljø og bærekraft. Ingen sterke meninger om viktige saker. Kun «leva livet» nede i Albir området. Hun baserer seg på å provosere, i kombinasjon med at de trofaste følgerne hennes heier henne frem og syns hun er så «nydelig». Burde mista telefonen for alltid og blitt pressa ut i en 7.5 t (samfunnsnyttig) jobb. 

Gjorde du klokt i. Jeg er ikke langt etter.

Gårsdagens snapper rister jeg på hodet av, løftet det ene plagget opp etter det andre, og det tjener hun penger på? Jeg er nok litt ekstra nysgjerrig da jeg er kjent i albir. 

Hun er usmakelig, frekk og uhøflig, og du har så rett, en egoistisk dame. Kommentaren til kusinen når hun hadde lagt seg i sola var: er visst ei som bare vil sole seg her.  Den kommentaren kom etter kusinen hadde jobbet hele dagen med garderoben. Selve kommentaren vil nok Julianne forklare som humor. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Gjorde du klokt i. Jeg er ikke langt etter.

Gårsdagens snapper rister jeg på hodet av, løftet det ene plagget opp etter det andre, og det tjener hun penger på? Jeg er nok litt ekstra nysgjerrig da jeg er kjent i albir. 

Hun er usmakelig, frekk og uhøflig, og du har så rett, en egoistisk dame. Kommentaren til kusinen når hun hadde lagt seg i sola var: er visst ei som bare vil sole seg her.  Den kommentaren kom etter kusinen hadde jobbet hele dagen med garderoben. Selve kommentaren vil nok Julianne forklare som humor. 

Akkurat den kommentaren var nok på tull, og det visste nok kusinen også. De har sin egen tone seg imellom. Sånn tuller jeg med mannen min og mine venner også, og de med meg! Vi kan ikke ta dem på alt.

Men enig om alle snappene med klærne. Sykt å tjene penger på det! Synes også hun svarer litt frekt på kritikk eller faktisk av og til når folk spør henne om ting også. Skulle også ønske hun viste litt mer engasjement i saker, som miljø og hvordan det er for vanlige folk å bo i Spania osv, i stedet for kun shopping/klær, soling, mat og utseende. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (5 minutter siden):

Akkurat den kommentaren var nok på tull, og det visste nok kusinen også. De har sin egen tone seg imellom. Sånn tuller jeg med mannen min og mine venner også, og de med meg! Vi kan ikke ta dem på alt.

Men enig om alle snappene med klærne. Sykt å tjene penger på det! Synes også hun svarer litt frekt på kritikk eller faktisk av og til når folk spør henne om ting også. Skulle også ønske hun viste litt mer engasjement i saker, som miljø og hvordan det er for vanlige folk å bo i Spania osv, i stedet for kun shopping/klær, soling, mat og utseende. 

Sannsynligvis tull, men bak enhver spøk finnes det noe alvor. Uansett, hun må alltid være frekk og spydig. Finner dama kvalmende. Synes hun har dårlig moral, og blåser i lover og regler. Alle disse arbeiderne hjemme hos de, spør hun om lov før hun snik filmer de? Jeg hadde klikka om det var meg hun filma og la ut på snap. Respektløs er hun.

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...