Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tiara07 skrev (På 12.5.2025 den 23.34):

Det er nok fordi de ikke har kjøkken og kan vaske opp enda. 

Å få ferdig kjøkkenet var ikke første prioritet, viktigere med utemøbler😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (15 timer siden):

Tror nok han ble veldig tiltrukket av pengene som fulgte med å velge henne pga. A.

Hva/hvem er A?

• Liker 1
Skrevet
Kosemose skrev (1 time siden):

Hva/hvem er A?

Albert, typen til moren til J.

Skrevet
Guris skrev (3 minutter siden):

Albert, typen til moren til J.

Ok, er han rik og/eller kjent? 

• Liker 1
Skrevet
Kosemose skrev (42 minutter siden):

Ok, er han rik og/eller kjent? 

Ja han er veldig rik og generøs. Du kan Google han: 'Albert Hæhre' og 'Albert Kristian Hæhre'.

Skrevet (endret)

Å ikke vaske glass og diverse før bruk er vel ingen overraskelse - disse menneskene prøver jo lett klær i butikker på svette turkropper!... 🤢 Og at hunden gjør fra seg rundt husveggene er jo også innafor - eller hva?.!.. 🤢🤢 
Og tipptoppen - doen uten vegg/dør på soverommet!?... Lyd og lukt - null problem tydeligvis!? 🤮

Uttrykket pudder og piss føles dekkende for å beskrive gjengen!? 🤢😬🤢. For noen eklinger!! 🤢🤢🤢

Endret av maryJane4
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Å ikke vaske nye tallerkner og glass før bruk er jo direkte ekkelt…. At hun i det hele tatt legger ut en sånn kommentar og svarer «nope»  bekrefter kun gleden av å provosere… lurer på om hun spiller dum, eller om hun virkelig er det🙈

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Odirf skrev (1 minutt siden):

Å ikke vaske nye tallerkner og glass før bruk er jo direkte ekkelt…. At hun i det hele tatt legger ut en sånn kommentar og svarer «nope»  bekrefter kun gleden av å provosere… lurer på om hun spiller dum, eller om hun virkelig er det🙈

Hun er nok helt klart dum og på toppen av det frekk…alle kan jo se innleggene hennes  og at de hun kaller venner her nede orker å være med henne er for meg ubegripelig! For et ekkelt menneske hun er 🤮

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

J «glass som jeg ikke har vasket før bruk. Spørs om jeg overlever»

Syns hun blir bare mer og mer teit! Greia er vel ikke at man dør om man drikker av et glass som ikke er vasket! Men de står i hyller i uker/mnd og støver ned! Folk tar på de og d i seg selv er udelikat! ÆSJ!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (46 minutter siden):

J «glass som jeg ikke har vasket før bruk. Spørs om jeg overlever»

Syns hun blir bare mer og mer teit! Greia er vel ikke at man dør om man drikker av et glass som ikke er vasket! Men de står i hyller i uker/mnd og støver ned! Folk tar på de og d i seg selv er udelikat! ÆSJ!

Ekkelt🤮 Latskap å ikke vaske først. Blir frekkere og frekkere hu der 🙈

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Leoline skrev (11 timer siden):

Ekkelt🤮 Latskap å ikke vaske først. Blir frekkere og frekkere hu der 🙈

Hun vasker ingen tekstiler som klær, håndklær, sengetøy o.l før bruk…bare tull å gjøre det har hun sagt og kommer med et hånlig flir…hun vet kanskje ikke hvor mye kjemikalier tekstiler er innsatt med i prosessen til ferdig vare…men, det er nok for mye for henne å sette seg inn i 🤭

Endret av Lajolla
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Lajolla skrev (4 minutter siden):

Hun vasker ingen tekstiler som klær, håndklær, sengetøy o.l før bruk…bare tull å gjøre det har hun sagt og kommer med et hånlig flir…hun vet kanskje ikke hvor mye kjemikalier tekstiler er innsatt med for at de skal se penest mulig ut…men, det er nok for mye for henne å sette seg inn i 🤭

🤣👍

• Liker 4
Skrevet
Joiosa skrev (På 6.5.2025 den 18.57):

I Spania som de fleste andre steder er tomgangskjøring forbudt.Pilotparet sitter konsekvent i bilen å snapper lenge med motoren i gang. Det stinker rundt i lang avstand fra der de står. Mange mennesker sliter med luftveisproblemer,hadde ikke en av sønnene en gang falsk krupp? Og jeg lurer på..gir de bare faen i alle andre??? Bøter fra 750-3000 euro for dette,og håper virkelig og tror de blir tatt for dette en dag!

Ja. De gir faen i absolutt alle andre enn seg selv. Det trodde jeg alle visste nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Annonse
Skrevet
Fenomen skrev (7 timer siden):

Ja. De gir faen i absolutt alle andre enn seg selv. Det trodde jeg alle visste nå. 

men hvorfor følge dem? Jeg har blokkert de for lenge siden. Hver gg noen er innom dem  tjener de rått. Og J (selv om hun aldri så mye tjener bra på Snapchat) så kan hun ikke vært helt oppe og nikker vel… ? Noe må mangle av et eller annet

Guris skrev (På 1.5.2025 den 3.17):

Han gir for å få 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor jobber han ikke? Snap på fulltid?

• Nyttig 4
Skrevet
Livetskjer skrev (8 timer siden):

men hvorfor følge dem? Jeg har blokkert de for lenge siden. Hver gg noen er innom dem  tjener de rått. Og J (selv om hun aldri så mye tjener bra på Snapchat) så kan hun ikke vært helt oppe og nikker vel… ? Noe må mangle av et eller annet

Jeg følger de ikke.

• Liker 6
Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Jeg følger de ikke.

Ikke Jeg heller, orker rett og slett ikke åpne Snappene dems lenger, vet jo allerede hva som kommer. Får jo alt som skjer med dem her, i kort versjon, som er mér enn nok. Kan oppsummere en hel måned i livet deres med 1 melding her.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ulrik sa nettop han hadde tatt seg mye fri fra jobb. Spørsmålet er om han har tatt permisjon, eller om han ikke fikk fortsette i jobben grunnet den testen piloter må gjennom. Tiden vil vise. Han har jo vært på kurs nylig. 

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...