Sol79 Skrevet lørdag kl 19:07 #13801 Del Skrevet lørdag kl 19:07 Tiara07 skrev (1 minutt siden): Ja, er ikke det bra 😊 Mye vi kan ta dem på, men her er ikke jeg enig. Ja, det blir sånn når kjøkkenet ikke er ferdig. Dette visste nok svigers om før de kom Men ellers når svigers ikke er på besøk så bestilles det takeaway eller de går på restaurant stort sett to ganger per dag. Hun bestilte sågar kaffe og havregrøt på døren en dag. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet lørdag kl 19:16 #13802 Del Skrevet lørdag kl 19:16 (endret) Sol79 skrev (8 minutter siden): Men ellers når svigers ikke er på besøk så bestilles det takeaway eller de går på restaurant stort sett to ganger per dag. Hun bestilte sågar kaffe og havregrøt på døren en dag. Kanskje de har sagt de ikke trenger å bestille? Og kanskje de ikke orker å gå ut å spise hele tiden? Det kan jo være. Det virker som mange her bare skal ta henne for at hun liksom skal være stygg mot svigers uten at vi har noen holdepunkter for det. Jeg er imot livsfølelsen deres hvor J går rundt og gjør ingenting, men å snakke stygt om svigers, gjøre det til at J ikke virker glad for at de kom, at hun serverer de dårlig mat bevisst, synes jeg blir litt leit! Det er min ærlige mening. Jeg synes hun virket glad for at de kom. Tror neppe de hadde besøkt dem så ofte hvis de følte seg uvelkommen. Endret lørdag kl 19:17 av Tiara07 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet lørdag kl 19:20 #13803 Del Skrevet lørdag kl 19:20 Tiara07 skrev (1 minutt siden): Kanskje de har sagt de ikke trenger å bestille? Det kan jo være. Det virker som mange her bare skal ta henne for at hun liksom skal være stygg mot svigers uten at vi har noen holdepunkter for det. Jeg er imot livsfølelsen deres hvor J går rundt og gjør ingenting, men å snakke stygt om svigers, gjøre det til at J ikke virker glad for at de kom, at hun serverer de dårlig mat bevisst, synes jeg blir litt leit! Det er min ærlige mening. Jeg synes hun virket glad for at de kom. Tror neppe de hadde besøkt dem så ofte hvis de følte seg uvelkommen. Jeg har ikke sagt at hun ikke er glad for at de er der. De virker utilpasse med den iherdige snappingen, og de tilhører også en annen generasjon, så de kunne jo latt de slippe å bli snappa i badetøy dagen lang. Jeg syns det er veldig lite gjestmildt å servere frysepizza og pølse i brød de to første dagene de er på besøk. Greit nok på dag 8 eller 13, men ikke første dagen. Men klart, folk er forskjellige. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryJane4 Skrevet lørdag kl 19:24 #13804 Del Skrevet lørdag kl 19:24 Sol79 skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke sagt at hun ikke er glad for at de er der. De virker utilpasse med den iherdige snappingen, og de tilhører også en annen generasjon, så de kunne jo latt de slippe å bli snappa i badetøy dagen lang. Jeg syns det er veldig lite gjestmildt å servere frysepizza og pølse i brød de to første dagene de er på besøk. Greit nok på dag 8 eller 13, men ikke første dagen. Men klart, folk er forskjellige. Enig, og denne shoppingen sent på kvelden?!... Mat og dill til huset - rart mat i det minste ikke er på plass før gjester ankommer!... 🤷♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet lørdag kl 19:31 #13805 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Sol79 skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke sagt at hun ikke er glad for at de er der. De virker utilpasse med den iherdige snappingen, og de tilhører også en annen generasjon, så de kunne jo latt de slippe å bli snappa i badetøy dagen lang. Jeg syns det er veldig lite gjestmildt å servere frysepizza og pølse i brød de to første dagene de er på besøk. Greit nok på dag 8 eller 13, men ikke første dagen. Men klart, folk er forskjellige. Dette med at de J ikke så veldig glad ut når de kom, ble litt med som en oppsummering av kritikken mot J. Ellers så tenker jeg at de gjør det gjestene ønsker/ytrer ønske om. Det kan like så godt være foreldre til U som har ønsket å gjøre det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet lørdag kl 19:37 #13806 Del Skrevet lørdag kl 19:37 De vil se og nyte bamsegutten deres med Julianne susende på sidekjøttet. de månes vett nok å si at gjester kan vente til sensommeren med å besøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet i går, 09:37 #13807 Del Skrevet i går, 09:37 Reise til Spania og få servert frossenpizza og pølse i brød?! Da hadde eg blitt skuffet, gitt! Og eg er IKKE kravstor i matveien! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet i går, 09:39 #13808 Del Skrevet i går, 09:39 Sol79 skrev (14 timer siden): Men ellers når svigers ikke er på besøk så bestilles det takeaway eller de går på restaurant stort sett to ganger per dag. Hun bestilte sågar kaffe og havregrøt på døren en dag. Hun bestilte stekt ris til svigermor i går, de andre ville ha noe «hjemmelaget» 😅 Piloten sa når han var i Norge , etter å ha spist en sjukt digg kebab, at han var dritt lei hentemat😅 og at han skulle kjøpe seg en sjukt digg grill😅Fruen nevnte også på det i går at hun var lei hente mat😳 Tiden vil vise😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet i går, 09:51 #13809 Del Skrevet i går, 09:51 Leoline skrev (9 minutter siden): Hun bestilte stekt ris til svigermor i går, de andre ville ha noe «hjemmelaget» 😅 Piloten sa når han var i Norge , etter å ha spist en sjukt digg kebab, at han var dritt lei hentemat😅 og at han skulle kjøpe seg en sjukt digg grill😅Fruen nevnte også på det i går at hun var lei hente mat😳 Tiden vil vise😅 Sjuuukt digg grill som de kan eeeeelske fordi den e så fantastisk! syns jeg hører de! Grillen hadde vært en av de første tingene jeg hadde kjøpt når jeg flytta inn! De har nå bodd der i 2 uker uten koke/steke muligheter, og de visste huse måtte males på nytt! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet i går, 09:56 #13810 Del Skrevet i går, 09:56 Bellabellee skrev (2 minutter siden): Sjuuukt digg grill som de kan eeeeelske fordi den e så fantastisk! syns jeg hører de! Grillen hadde vært en av de første tingene jeg hadde kjøpt når jeg flytta inn! De har nå bodd der i 2 uker uten koke/steke muligheter, og de visste huse måtte males på nytt! Har jo hatt airfryern da 😅men den er lite brukt😅 Piloten var å så på grill i går, 2.399 euro, går nok for den😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet i går, 12:06 #13811 Del Skrevet i går, 12:06 Leoline skrev (2 timer siden): Har jo hatt airfryern da 😅men den er lite brukt😅 Piloten var å så på grill i går, 2.399 euro, går nok for den😳 Så billig grill altså!🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 23 timer siden #13812 Del Skrevet 23 timer siden Hvorfor flyttet de til Spania, kun pga varmen? De virker jo totalt uinteressert i alt som har med landet å gjøre. At de ikke en gang utnytter de fantastiske råvarene de har der, er ganske utrolig. Jeg blir sånn minus-inspirert av å høre om disse to, syns det virker så trist og stusselig tross penger. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet 22 timer siden #13813 Del Skrevet 22 timer siden hvalstad45 skrev (58 minutter siden): Hvorfor flyttet de til Spania, kun pga varmen? De virker jo totalt uinteressert i alt som har med landet å gjøre. At de ikke en gang utnytter de fantastiske råvarene de har der, er ganske utrolig. Jeg blir sånn minus-inspirert av å høre om disse to, syns det virker så trist og stusselig tross penger. Og «følger skaren» øker hver dag… Utrolig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 22 timer siden #13814 Del Skrevet 22 timer siden Moongirl skrev (4 timer siden): Reise til Spania og få servert frossenpizza og pølse i brød?! Da hadde eg blitt skuffet, gitt! Og eg er IKKE kravstor i matveien! Dette visste nok foreldrene om, og kan være de selv har bedt dem om å ikke stresse med mat når de kommer. De skal vel være der en stund, så kommer nok «bedre» mat etter hvert. De kommer jo for å besøke familie og kjenne litt på varmen, og ikke nødvendigvis først og fremst for å spise. De kommer garantert til å nyte god mat på turen. Som sagt, foreldrene vet at de ikke har kjøkken enda, og at ting blir litt enkle i matveien, og de har garantert ikke forventet mat på døra til enhver tid. Synes det er mye vi kan ta dette paret på, men dette blir flisespikkeri i mine øyne! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19 timer siden #13815 Del Skrevet 19 timer siden Tiara07 skrev (2 timer siden): Dette visste nok foreldrene om, og kan være de selv har bedt dem om å ikke stresse med mat når de kommer. De skal vel være der en stund, så kommer nok «bedre» mat etter hvert. De kommer jo for å besøke familie og kjenne litt på varmen, og ikke nødvendigvis først og fremst for å spise. De kommer garantert til å nyte god mat på turen. Som sagt, foreldrene vet at de ikke har kjøkken enda, og at ting blir litt enkle i matveien, og de har garantert ikke forventet mat på døra til enhver tid. Synes det er mye vi kan ta dette paret på, men dette blir flisespikkeri i mine øyne! Vi vet alle at det manglende kjøkkenet ikke har noe å si for serveringen i det huset. De hadde ikke brukt kjøkkenet uansett. 😂 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19 timer siden #13816 Del Skrevet 19 timer siden Sol79 skrev (33 minutter siden): Vi vet alle at det manglende kjøkkenet ikke har noe å si for serveringen i det huset. De hadde ikke brukt kjøkkenet uansett. 😂 Vil igjen presisere at jeg ikke har så mye til overs for paret, men har da sett U lage mat til folket. Synes det blir litt mye uforrettet kritikk nå. Virker som folk leter etter å finne feil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryJane4 Skrevet 17 timer siden #13817 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (2 timer siden): Vil igjen presisere at jeg ikke har så mye til overs for paret, men har da sett U lage mat til folket. Synes det blir litt mye uforrettet kritikk nå. Virker som folk leter etter å finne feil. Da har du fulgt nøye med! Han lager sausen sin, den passer til kylling og ris. Siden de flyttet nedover kan man telle på en hånd hvor mange ganger han har svingt seg. Å kjøpe ost, skinke, melon og div. for å dandere på fat er ikke å lage mat "til folket". Men for all del, la de nå ta seg ut nå som de er i hus! 👍 Og jeg er ikke enig; man trenger virkelig ikke lete lenge for "å finne feil" der! 🤦♀️ 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16 timer siden #13818 Del Skrevet 16 timer siden (endret) maryJane4 skrev (16 minutter siden): Da har du fulgt nøye med! Han lager sausen sin, den passer til kylling og ris. Siden de flyttet nedover kan man telle på en hånd hvor mange ganger han har svingt seg. Å kjøpe ost, skinke, melon og div. for å dandere på fat er ikke å lage mat "til folket". Men for all del, la de nå ta seg ut nå som de er i hus! 👍 Og jeg er ikke enig; man trenger virkelig ikke lete lenge for "å finne feil" der! 🤦♀️ Du har rett i at han kanskje ikke har laget mat i Spania, men ellers når de har vært på besøk i Norge, mener jeg han har det. Synes uansett det blir pirkete, all den tid de ikke har kjøkken enda og foreldrene vet dette på forhånd. Vi vet heller ikke om det er foreldrene selv som har bedt dem ikke styre med bestilingsmat til dem hver dag. Endret 16 timer siden av Tiara07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryJane4 Skrevet 16 timer siden #13819 Del Skrevet 16 timer siden Tiara07 skrev (7 minutter siden): Du har rett i at han kanskje ikke har laget mat i Spania, men ellers når de har vært på besøk i Norge, mener jeg han har det. Synes uansett det blir pirkete, all den tid de ikke har kjøkken enda og foreldrene vet dette på forhånd. Vi vet heller ikke om det er foreldrene selv som har bedt dem ikke styre med bestilingsmat til dem hver dag. De 14 dagene uten kjøkken mener du? 🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16 timer siden #13820 Del Skrevet 16 timer siden maryJane4 skrev (1 minutt siden): De 14 dagene uten kjøkken mener du? 🤣 Ok…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå