Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (6 minutter siden):

Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger.

Ehm, stor forskjell på hardtjente og lettjente penger :ler:

(Men helt enig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjest431 skrev (4 timer siden):

Ehm, stor forskjell på hardtjente og lettjente penger :ler:

(Men helt enig)

A har jobbet hardt fra morgen til natt i over 50 år, så ikke lett tjent, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 timer siden):

Hadde jeg vært mangemillionær med en stedatter som oppførte seg så uspiselige, forventet penger av meg og levde av å blottlegge hjernedødt innhold hadde jeg stengt kontoen øyeblikkelig.

Mine hardttjente penger hadde aldri gått til bortskjemte unger.

Han gir for å få husfred ! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nysgjerrig på hvor foreldrene til Piloten skal sove. På solsengene?

Og håper de får litt fred og ro rundt seg i ferien sin. De er jo nermest pensjonister og trenger det. OG til å ha overskudd til å være med sine barnebarn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (26 minutter siden):

Nå er jeg nysgjerrig på hvor foreldrene til Piloten skal sove. På solsengene?

Og håper de får litt fred og ro rundt seg i ferien sin. De er jo nermest pensjonister og trenger det. OG til å ha overskudd til å være med sine barnebarn. 

Skal de komme nå før alt er klart…? De kan jo ikke benytte seg av utemøblene engang…de er alt for lave for eldre mennesker. Håper J kan være litt hyggelig mot de denne gang…men, tror dessverre hun er alt for kjølig og ego til å få det til noen gang! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lajolla skrev (12 timer siden):

Skal de komme nå før alt er klart…? De kan jo ikke benytte seg av utemøblene engang…de er alt for lave for eldre mennesker. Håper J kan være litt hyggelig mot de denne gang…men, tror dessverre hun er alt for kjølig og ego til å få det til noen gang! 

Eldre mennesker? Ærlig talt. De er ikke SÅ gamle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (3 timer siden):

Neida. Men eldre en J sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren ser så bortkommen ut sammen med Ulrik og Julianne. Faren også. Virker som at de MÅ være fornøyd med alt. Bassenget. jAAAAaaa, deiligt. Og sleskesmilet til sønnen.

Håper J er litt hjemme med farmoren, og ikke bare på shoppingfest…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke jobbet siden før jul? På 5’te mnd nå uten å jobbe,kun et par dagers kurs.Reiste til Norge nå på tirsdag,ryddet og ordnet litt og som avtalt tok med foreldrene ned til Spania på torsdag. Altså ingen jobbing,kun assistanse på reise for gamle og skrøpelige foreldre. Passer fint å få bihulebetennelse og legal grunn for folk at han ikke jobber i fly… Influenser på full tid?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å kikke litt idag… Trodde ikke mine egne øyne når jeg så « middagen» hun servert idag. Flaut er ett mildt ord… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (13 timer siden):

Synes de ser rimelig gamle ut jeg. Skrøpelige.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser flere, inkl. meg selv, har spurt om piloten ikke jobber lenger. Blir det ikke nevnt på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (8 minutter siden):

Ser flere, inkl. meg selv, har spurt om piloten ikke jobber lenger. Blir det ikke nevnt på snap?

Hørt fra en kollega her at han har tatt ut permisjon. Bra for oss som har familie som flyr frem og tilbake her om dagen😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treplussto skrev (50 minutter siden):

Hørt fra en kollega her at han har tatt ut permisjon. Bra for oss som har familie som flyr frem og tilbake her om dagen😅

Hva med oss som tilfeldigvis skal ut å fly den ene turen i kvartalet han styrer skuta. &nbsp

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Treplussto skrev (1 time siden):

hei_paa_deg skrev (25 minutter siden):

Hva med oss som tilfeldigvis skal ut å fly den ene turen i kvartalet han styrer skuta. &nbsp

Aha, permisjon, ja. Takk for svar 😊

Regner med han kan fly når han først er pilot 😅 Er det grunn til å tro noe annet?

Endret av Purple Diamond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (29 minutter siden):

Aha, permisjon, ja. Takk for svar 😊

Regner med han kan fly når han først er pilot 😅 Er det grunn til å tro noe annet?

Om han glemmer lett så 😁. Autopiloten 👍🏻🫣

Men nå sitter de og fryser der nede. Komedie.

Endret av hei_paa_deg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treplussto skrev (1 time siden):

Er han muligens rammet av nedbemanning ved at Norwegian la ned utflyvningsbaser. Vet ikke hvilken base U var/er stasjonert fra, men vet at f.eks. Stavangerbasen ble lagt ned. Flere der sa opp grunnet utfordringer med ny utflyvningsbase og logistikken i forhold til familieliv. Har U hatt Gardemoen som base, så har det ikke vært noe omorganisering der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...