Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

hei_paa_deg skrev (46 minutter siden):

Hva om disse virkelig opplever krise?

Som alvorlig sykdom. Der de blir satt helt tilbake.

De har masse familie som vil komme de til unnsetning, så de vil aldri trenge å være alene i noen krise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guris skrev (Akkurat nå):

De har masse familie som vil komme de til unnsetning, så de vil aldri trenge å være alene i noen krise. 

Fint for dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (Akkurat nå):

Fint for dem. 

Ja det er jo fint å ha familie som vil hjelpe. Det meste av pengene deres er jo fra gubben til moren til J, så de er vandt til å få mye hjelp.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Den leiligheten til lillesøstera? Bortsett fra utsikten, så den ganske stusselig ut altså.

Hvor gammel er søster? Mellomleilighet før casa 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (4 timer siden):

Ikke noe hjelp å få fra sin rike storesøster til å leie et fint sted nei, men selv skal J ha millioner fra morens gubbe så hun kan ha stor villa etc. så selv ikke sin egen familie gidder J å hjelpe!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei_paa_deg skrev (4 timer siden):

Første bosted etter å ha flyttet hjemmefra. I Spania. Tenker absolutt ikke stusselig! Bodde selv på et bittelite rom i kollektiv og storkoste meg. Hadde syntes dette var ganske så luksus. Skal søstra og kjæresten jobbe? 

beklager, siterte feil

Endret av happygilmore
Feil
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (12 minutter siden):

Men har begge søstrene tilgang til morens manns penger?

Lillesøsteren er vel faren til J sitt barn som han har fått etter brudd med moren til J, så lillesøster har nok ikke noe med moren til J å gjøre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snappen t Benedicte når strømmen gikk. De var veldig sammensveisa de Nordmennene som hjalp hverandre. De hjalp hverandre ut av porten de var låst bak, handlet sammen, grillet sammen da alle neppe hadde kullgrill. Julianne sine snap er gørr tamme i forhold, DRIT kjedelig for å si det sånn. Er jo bare «eeeeelsker» «fantastisk» skryt, skryt og mere skryt der! Hvem bryr seg hvordan elektriske systemet dems funker, eller hvordan veske hun får! Og hele dagen dems ble vel ødelagt uten strøm. De fikk ikke bestilt mat?!??? Måtte LAGE mat selv i den ene airfryeren de har! Blir ikke content av det. Ukreative er de blitt som lever i feriebobla for alltid!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser dere på snappene hennes, og dermed finansierer hele livet hennes, mens dere sitter her og skriver rasende innlegg om hvor mye deres misliker dette paret? 

Jeg begriper det bare ikke. Slutt å følg med - så slipper dere all denne irritasjonen (og de må finne en annen måte å finansiere luksusen sin).

Det er ikke snap-influencerne som er dumme, men alle dere som følger dem og dermed bidrar til at de blir styrtrike på svada. 

• Liker 4
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (3 timer siden):

Lillesøsteren er vel faren til J sitt barn som han har fått etter brudd med moren til J, så lillesøster har nok ikke noe med moren til J å gjøre. 

Ja men J kunne vel gitt litt til sin lillesøster !? J tjener Jo hundrevis av tusen på Snap i mnd. men nei da, gir kun bort gamle klær og skit de ikke få solgt på Finn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (3 timer siden):

Men har begge søstrene tilgang til morens manns penger?

J og hennes eldste søster har fått millioner.

Jeg mente ikke at lillesøsteren skulle få penger fra gubben til Bente, Jeg mente J kunne gitt litt av sin overflod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (1 minutt siden):

Jeg mente ikke at lillesøsteren skulle få penger fra gubben til Bente, Jeg mente J kunne gitt litt av sin overflod.

Ja, når de først blir lokket ned så. Men depositumet er vel et lån de slipper å betale tilbake. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 minutt siden):

Har ikke stefar egne barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (På 30.4.2025 den 14.53):

Har ikke stefar egne barn?

Jo han har 2 barn 39 -42 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn.

Endret av Guris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guris skrev (31 minutter siden):

Ja men J kunne vel gitt litt til sin lillesøster !? J tjener Jo hundrevis av tusen på Snap i mnd. men nei da, gir kun bort gamle klær og skit de ikke få solgt på Finn.

Det er jo en annen sak, men ser ikke for meg at J deler….. Da blir jeg overrasket! 

Endret av Tiara07
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (19 minutter siden):

Jo han har 2 barn 35-40 år som har fått store villaer på samme tomt som faren bor og de jobber i firmaene til faren. A har mer enn nok millioner til å gi til egne og andres barn.

Da kan de jo bare fortsette å leke rikinger🙈 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (6 timer siden):

Ikke noe hjelp å få fra sin rike storesøster til å leie et fint sted nei, men selv skal J ha millioner fra morens gubbe så hun kan ha stor villa etc. så selv ikke sin egen familie gidder J å hjelpe!

Hvorfor i all verden skal J kjøpe leilighet til søsteren sin? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (1 time siden):

Det er jo en annen sak, men ser ikke for meg at J deler….. Da blir jeg overrasket! 

Nei det skjer ikke, bortsett fra skrot de ikke vil ha lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...