Tiara07 Skrevet 25. april #13701 Del Skrevet 25. april hei_paa_deg skrev (1 time siden): De har bare airfryer enda, så skjønner henne. Det er vel der det ligger - manglende kjøkken. Ja, for såvidt enig, men at hverdagen er hektisk, er vel å dra den veeeeeeeldig langt.. Den blir hektisk hvis hun må på spanskurs og ikke får trene og gå på kafe HVER dag når barna er på skolen... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. april #13702 Del Skrevet 25. april Really skrev (2 timer siden): Veldig fint med hjemlevering av ferdigmat i en hektisk hverdag, skrev Julianne idag. Uff ja du lever et hektisk liv. Ligge og sole seg og svømme i bassenget blir du veldig sliten av 🤣 Jeg ser du har en hektisk hverdag 😂 Hjernen blir jo helt nummen av å ikke bli brukt! 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. april #13703 Del Skrevet 25. april Bare så tragisk å ikke ville lære seg spansk i sitt nye hjemland! Regner med de forventer at nye innbyggere i Norge lærer seg norsk... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 25. april #13704 Del Skrevet 25. april Really skrev (3 timer siden): Veldig fint med hjemlevering av ferdigmat i en hektisk hverdag, skrev Julianne idag. Uff ja du lever et hektisk liv. Ligge og sole seg og svømme i bassenget blir du veldig sliten av 🤣 Jeg ser du har en hektisk hverdag 😂 Hun gjør alt for å provosere frem klikk 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 25. april #13705 Del Skrevet 25. april Pilotfrua har nok ikke så stor kapasitet, da blir selv avslapning, kafé og turer med hunden slitsomt, for et kjedelig liv 😅 Håper de lar barna bli integrert i det minste, Spansk er enkelt å lære. Selv lærte jeg språket i løpet av tre måneder i spansk miljø, så på spansk tv (alt er dubbet) og vips så var språket der. Livet blir helt annerledes når man kan kommunisere, men når man velger å bosette seg i Albir spiller det kanskje ikke så stor rolle, kjedeligste stedet jeg kan tenke meg. Mye hyggeligere noen mil unna. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. april #13706 Del Skrevet 25. april Praten går i albir, det bør Julianne vite. Men tror hun blåser i det, for hun har en attitude jeg er best og vet best. Er kjent der nede, og populære er de ikke. DE Tror de har fått nære venner, men selv i den prates det. Sjømannskirken brukes for å bli kjent med boende. Trist noen overlegne flytter ned og ødelegger tonen og stemningen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 25. april #13707 Del Skrevet 25. april Lajolla skrev (50 minutter siden): Det hun kanskje ikke forstår er at hun ødelegger ikke bare for seg selv…men, også for sine små som også snart vil kunne lese…og ikke minst få høre fra sine venner om foreldrene deres som blir snakket om rundt middagsbordene…praten går J og den er ikke positiv 👀 Hva er det folk snakker om vedr. paret ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treplussto Skrevet 25. april #13708 Del Skrevet 25. april Har hørt praten gå jeg og. Går mest i at dem er overfladiske, korte, har et elendig kosthold, kjører med unger usikret i bil, naboer har hørt dem være direkte ufine mot arbeidere der, ungene uten styring, velger vekk barn i klassen som ikke får være med, backstabbet et par venninner, snakket dritt om folk hvor andre nordmenn har sittet på nabobord og fått med seg alt. Lista er lang.. Føler dem er bedre enn andre. Vi har et flott hus og penger så det holder vi og, og barn på noenlunde samme alder. Jeg er IKKE sjalu. De har gjort et fryktelig dårlig kjøp når det kommer til huset. Naboer på alle kanter, liten tomt, og om nabohuset evt blir solgt så blir det et år med støy før de får en nabo klint inn i husveggen sin. Blir det ikke solgt kan det ende opp med å stå som et tomt skall. Vi har iallfall stor hage, utsikt, to etg og fullstendig gjestehus i gangavstand til alle fasiliteter, og det til halve prisen. Har avfulgt dem for lenge siden, men de dukker opp på «utforsk» av og til. Sørgelig par på så mange måter. Ensporet og tomt der. Dessverre. 4 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agitator Skrevet 25. april #13709 Del Skrevet 25. april Really skrev (1 time siden): Praten går i albir, det bør Julianne vite. Men tror hun blåser i det, for hun har en attitude jeg er best og vet best. Er kjent der nede, og populære er de ikke. DE Tror de har fått nære venner, men selv i den prates det. Sjømannskirken brukes for å bli kjent med boende. Trist noen overlegne flytter ned og ødelegger tonen og stemningen. Det stemmer ikke at «praten går» i Albir – det vil alltid være noen få som snakker (sladrer), men det er i såfall fra en svært liten og uvesentlig gruppe mennesker med behov for å rakke ned på andre. Jeg kjenner ikke Julianne eller Ulrik, men kjenner nok folk her nede til å vite at dette er noe som kun opptar folk som heller burde konsentrere seg om sitt eget liv. De fleste her lever gode liv og bryr seg ikke med sladder eller misunnelse. At noen bruker sjømannskirken for å bli kjent, er da bare positivt – det er jo nettopp det den er til for. Det er trist at noen prøver å spre negativitet, men heldigvis kjenner de fleste igjen forskjellen på ekte fellesskap og smålig baksnakking. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 25. april #13710 Del Skrevet 25. april agitator skrev (21 minutter siden): Det stemmer ikke at «praten går» i Albir – det vil alltid være noen få som snakker (sladrer), men det er i såfall fra en svært liten og uvesentlig gruppe mennesker med behov for å rakke ned på andre. Jeg kjenner ikke Julianne eller Ulrik, men kjenner nok folk her nede til å vite at dette er noe som kun opptar folk som heller burde konsentrere seg om sitt eget liv. De fleste her lever gode liv og bryr seg ikke med sladder eller misunnelse. At noen bruker sjømannskirken for å bli kjent, er da bare positivt – det er jo nettopp det den er til for. Det er trist at noen prøver å spre negativitet, men heldigvis kjenner de fleste igjen forskjellen på ekte fellesskap og smålig baksnakking. Jeg kjenner til dem fra Asker og det som det ble snakket om der, snakkes det også om i Albir kan det virke som. Så er det et definisjonsspørsmål hva man mener med ‘praten går’, men null grensesetting (ler bort alt) samt hamstring og elendig kosthold var en gjenganger. De må selvfølgelig få leve livet sitt slik de vil, jeg bare reagerer fordi de når ut til så mange, dessverre. Også hennes form for humor kan grense til nedlatenhet og i verste fall mobbing. Hun legger seg på et nivå som avsender når hun ‘driter’ dem ut slik hun gjør. 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet lørdag kl 05:42 #13711 Del Skrevet lørdag kl 05:42 (endret) Skjult mobbing ja, på begge to. Og vet også at mange barn har venner valgt av sine foreldre. Arrangerte vennskap om det er der eller her hjemme er ikke uvanlig. Åpen barnehage etc i kirken er også vanlig for å bli kjent. Men synes de som bruker tilbudet bør ha mer respekt for andre. Men akkurat samme her i Norge. Skinnhellige mennesker over alt. Jeg er ok, du er ikke ok. Endret lørdag kl 08:33 av hei_paa_deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet lørdag kl 08:32 #13712 Del Skrevet lørdag kl 08:32 Anno1969 skrev (38 minutter siden): Ja, di begge er faktisk så dumme som di gir seg ut for å være desverre. Di ble mislikt i nabolaget hjemme, og jeg vet at di blir mye mislikt i Albir også. (tom. blandt mennesker di kaller sine venner der. Som omgås dem kun for å ha noe å fortelle om til andre) vet at mange er bekymret for barna deres som ikke eier oppdragelse og det kostholdet di har hjemme. Der er godteri, burger, pizza og is dagligdags. Noen flykter fra problemene og nissen er med på lasset. Dessverre. Skal det snus må en begynne med seg selv. Vi har voksne ungdommer som ikke fikk alt andre hadde som barn og ungdom - blodig urettferdig. Andre sammenlignet seg med oss og barna våres. Og motsatt. Det handler om personlig økonomi og verdier. De har måtte tidlig begynne å jobbe, noe de er glad for i dag. Og de kan i dag studere og jobbe litt ved siden av. Nå som voksen takker de oss. Og det overrasket oss foreldre at de ikke har fått varige men… 🤭. For slik influenserverden er i dag er det lett å bli usikre foreldre. Overflod er heeeeelt vanlig i de fleste gater. Store hus, dyre biler, konebiler, mannebiler, familiebiler, øvelseskjørebiler som kan bulkes… Det renner over!!! Stor forskjell på fattig og rik i vårt land også. Og det handler ikke om å være dum eller uøkonomisk som gjør at en ikke kommer til pengene… slik pilotparet ymter om… lev smart… ARV, flaks, GOD HELSE (evt flaks med dritgod forsikring…). 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fika Skrevet lørdag kl 09:05 #13713 Del Skrevet lørdag kl 09:05 (endret) https://youtu.be/azP6dAj3uIQ?si=zRdU8gQgy94atZ3W Reklamere for dette produktet er kanskje ikke ok eller???? Endret lørdag kl 09:10 av Fika 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet lørdag kl 09:22 #13714 Del Skrevet lørdag kl 09:22 Anno1969 skrev (1 time siden): Ja, di begge er faktisk så dumme som di gir seg ut for å være desverre. Di ble mislikt i nabolaget hjemme, og jeg vet at di blir mye mislikt i Albir også. (tom. blandt mennesker di kaller sine venner der. Som omgås dem kun for å ha noe å fortelle om til andre) vet at mange er bekymret for barna deres som ikke eier oppdragelse og det kostholdet di har hjemme. Der er godteri, burger, pizza og is dagligdags. Godt du og sier dette. Jeg ble nærmest beskyldt for å lyve tidligere i tråden. Jeg er ikke og komme aldri til å bli noen løgner. Jeg er kjent der nede og har mine kilder. Jeg skriver og jeg skulle ønske Julianne og Ulrik kunne begynne å ta noe til seg. Skulle tro de hadde interesse av å være best mulige mennesker, naboer og venner. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet lørdag kl 11:12 #13715 Del Skrevet lørdag kl 11:12 Når skal Pilotfrue gå over til å kalle seg ved navn? Tenkte siden piloten jobber deltid nå. Tøffere og mer seriøst å bare hete Julianne Nygaard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet lørdag kl 11:15 #13716 Del Skrevet lørdag kl 11:15 Fika skrev (2 timer siden): https://youtu.be/azP6dAj3uIQ?si=zRdU8gQgy94atZ3W Reklamere for dette produktet er kanskje ikke ok eller???? Har Julianne reklamert for det jalla greiene der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treplussto Skrevet lørdag kl 11:25 #13717 Del Skrevet lørdag kl 11:25 hei_paa_deg skrev (12 minutter siden): Når skal Pilotfrue gå over til å kalle seg ved navn? Tenkte siden piloten jobber deltid nå. Tøffere og mer seriøst å bare hete Julianne Nygaard? Er han pilot lenger da? Har ikke jobbet på månedsvis..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet lørdag kl 11:54 #13718 Del Skrevet lørdag kl 11:54 Nå lager Ulriksen innhold synes jeg 👍🏻 . Elektrikerinnhold og bitte litt hagearbeid fenger mer enn å se hva J vise frem - det samme hver dag. Kanskje han kommer til å briljere på kjøkkenet også etter hvert. Hvem vet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fika Skrevet lørdag kl 12:59 #13719 Del Skrevet lørdag kl 12:59 Velinda skrev (1 time siden): Har Julianne reklamert for det jalla greiene der? Ja🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet lørdag kl 13:26 #13720 Del Skrevet lørdag kl 13:26 Fika skrev (26 minutter siden): Ja🤣 Gudbedre🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå