Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
J_1990 skrev (2 minutter siden):

Duger ikke fruen til noe annet enn å shoppe og bruke penger?

Nei. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J_1990 skrev (1 time siden):

Duger ikke fruen til noe annet enn å shoppe og bruke penger?

Helt garantert, men hun trenger ikke gjøre mer for å tjene penger fordi folk ser snapene hennes….

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Slutt å følge da vel ! Dere bidrar jo bare til inntekten m å følge. 
☺️ 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Odirf skrev (5 timer siden):

Fra i forgårs til idag har det økt med 20.000 følger. Jeg har nå blokkert mister Pilt Pilot, likeså Pilotfruen.. Folk må snart skjønne hva de ser på…. 

Ikke noe problem å kjøpe seg følgere, og 20 000 fra en dag til en annen sier vel sitt …

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Julianne sine ord: Jeg bruker humor når jeg svarer kritiske meldinger. Jeg mener virkelig ikke å være nedlatende. 

For det første så er du nedlatende Julianne, og dette er den merkeligste form for humor jeg har sett. 

Er det humor å sette Chanel veska i stekeovnen, sånn at hun får brukt stekeovnen? Det var hennes humoristiske svar til en som påpekte hun aldri brukte komfyren.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Really skrev (3 minutter siden):

Julianne sine ord: Jeg bruker humor når jeg svarer kritiske meldinger. Jeg mener virkelig ikke å være nedlatende. 

For det første så er du nedlatende Julianne, og dette er den merkeligste form for humor jeg har sett. 

Er det humor å sette Chanel veska i stekeovnen, sånn at hun får brukt stekeovnen? Det var hennes humoristiske svar til en som påpekte hun aldri brukte komfyren.

Hun er rett og slett bare fryktelig ekkel.  Sånn veldig veldig ekkel. Jeg har aldri fulgt dem, men når de har dukket opp har nysgjerrigheten tatt overhånd innimellom. Nå har jeg blokkert dem begge så slipper jeg det.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Livetskjer skrev (4 minutter siden):

Hun er rett og slett bare fryktelig ekkel.  Sånn veldig veldig ekkel. Jeg har aldri fulgt dem, men når de har dukket opp har nysgjerrigheten tatt overhånd innimellom. Nå har jeg blokkert dem begge så slipper jeg det.

Ja jeg er litt satt ut at en voksen dame kan holde på slik. Jeg har heller ikke fulgt dem, hun dukket opp på utforsk så jeg begynte å følge med for 1 uke siden ca. Jeg visste hvem hun var fra når hun blogget. Men én ting er sikkert, dette er ikke en dame jeg skal gi klikk. Jeg er bare litt nysgjerrig hvordan huset blir, og etter det er det bye bye Julianne.

Det er blitt skrevet her at praten går i albir, og det skjønner jeg veldig godt. Makan til arrogant og nedlatende par. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

De bor vel i praksis på en byggeplass? Ledninger slenger, lys og el mangler, møbler og kjøkken mangler. Dette kan fort ta måneder. Er det lov å bo i et uferdig hus? Er det godkjent? Gidder ikke høre gjennom snappene hennes….

Endret av reiseglad
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Gladidagogså skrev (9 timer siden):

Slutt å følge da vel ! Dere bidrar jo bare til inntekten m å følge. 
☺️

De mottar penger pr snap som vises uavhengig om du følger eller ikke. Så om man går inn når de dukker opp på utforsk genererer det cash  De får for reklame som vises .

Fra det ene til det andre. Følger dem ikke, men måtte inn å se etter å ha lest kommentarer igår (innrømmer ble nysgjerrig og tenkte så ille kan det ikke være  😉 )  Først til de som kommenterer til J at folk er misunnelig (?). Har hus i Spania, hus i Norge og hytte på fjellet, så nop ikke misunnelig men lei meg for at dem sin oppførsel skal gi inntrykk av at dette gjelder alle som har emigrerte. Vet ikke hvor jeg skal begynne fra det jeg så, men dere har jo sett det. 

Aktiv familie? Vet ikke om det har endret seg men når jeg avfulgte var de i bassenget, på en sykkelpark eller restaurant.Aldri noe mer... Da har vel det endret seg.  

At de får flytte inn i uferdig hus finner jeg merkelig jfr det spanske byråkratiet. Men vi holder til på Costa del Sol så kanskje det er ulike regler?

At praten går på ett lite sted er jo ikke unaturlig. Forskjellen er vel om den er positiv eller negativ.  Tror disse to har litt kjendis status å vil naturlig få mange bekjente og kult å være sammen med av den grunn. Mange detter nok av underveis. 

Lykke til J og U, glad jeg ikke dere i dette kaoset.  🤣 

Endret av Notthatbad
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ofte synes jeg det er bagateller folk kritisere enkelte influencere for kostholdsmessig, men denne familien spiser virkelig usunt! Helt greit å kose seg en gang i blant, men her er det godteri, is og junk food over en lav sko. Er ikke J "utdannet" PT? Trodde det var endel kostholdsfokus i slike kurs... Synes synd på ungene, når foreldrene tar så dårlige valg på vegne av dem. Ikke lett å endre/lære å like sunt når man aldri har fått det. Mulig jeg overreagere, jeg følger ikke fast, men hver gang jeg titter innom er det godteri osv. De bor i et land med mye bedre frukt og grønt enn oss, det burde de utforske mer. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Ofte synes jeg det er bagateller folk kritisere enkelte influencere for kostholdsmessig, men denne familien spiser virkelig usunt! Helt greit å kose seg en gang i blant, men her er det godteri, is og junk food over en lav sko. Er ikke J "utdannet" PT? Trodde det var endel kostholdsfokus i slike kurs... Synes synd på ungene, når foreldrene tar så dårlige valg på vegne av dem. Ikke lett å endre/lære å like sunt når man aldri har fått det. Mulig jeg overreagere, jeg følger ikke fast, men hver gang jeg titter innom er det godteri osv. De bor i et land med mye bedre frukt og grønt enn oss, det burde de utforske mer. 

Det synes på henne også. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Korpsnerden skrev (Akkurat nå):

Dette paret lever av å provosere på Internett. Det er sånn de finansierer livsstilen sin. Jo verre de flasher dyre ting, dårlig mat og ufyselig oppførsel, jo mer penger i kassa da flere får inn for å se på idiotien. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (17 minutter siden):

Dette paret lever av å provosere på Internett. Det er sånn de finansierer livsstilen sin. Jo verre de flasher dyre ting, dårlig mat og ufyselig oppførsel, jo mer penger i kassa da flere får inn for å se på idiotien. 

Har de ingen venner fra Norge som kommer på besøk ? Er det bare hennes far, og mor innimellom som kommer på besøk? Og han sine foreldre kommer jo… men han har vel søsken osv? Og hun er visst ikke venner med den ene søsteren sin har jeg skjønt 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva skjedde på Albir Playa-hotellet som gjorde at de flyttet ut fortere enn planlagt? For st huset rr ferdig er jo bare tull.

Kunne ikke bruke lyd, men så en knallsur U samle baggasje på ei hotelltralle seint på kvelden, skjønte det hadde med barna å gjøre?

Eller var det snørr i restauranten? (Tenk all den dryppende svetten og rennende snørra han ikke ser - med 100% restaurant og takeawaykosthold blir det nok noen dl i året). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har så vondt av den lille hunden de har jeg. Må være med på alle bråkete restauranter, shoppingsenter… flytter hit og dit… den ser jo vettskremt ut stakkars… 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Heia Henrik Troy! Sjekk Instagram 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Livetskjer skrev (44 minutter siden):

Jeg har så vondt av den lille hunden de har jeg. Må være med på alle bråkete restauranter, shoppingsenter… flytter hit og dit… den ser jo vettskremt ut stakkars… 

Synes synd på den hunden ja 🥲Ramp skulle kastreres, men det ble utsatt pga en bilyd på hjertet🥲 veterinæren mente det kom av flyttestresset, dyr passer ikke inn i den livsstilen deres.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Korpsnerden skrev (3 timer siden):

Og ikke minst all den brusen og andre søte drikker de tyller i seg hver eneste dag...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke hysterisk og pleier ikke reagere på andres kosthold, men dette tar kaka. Spesielt til ungene: alt, absolutt alt, er ultraprosessert. Drikkeyoghurt, kjeks, ekstreme mengder godis, middager, frokoster… alt. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
happygilmore skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke hysterisk og pleier ikke reagere på andres kosthold, men dette tar kaka. Spesielt til ungene: alt, absolutt alt, er ultraprosessert. Drikkeyoghurt, kjeks, ekstreme mengder godis, middager, frokoster… alt. 

Si det til henne. Da blir d lynsjestemning 

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...