Hollie Skrevet 16. april #13581 Del Skrevet 16. april J_1990 skrev (1 minutt siden): Altså hvor mange typer tre skal de mikse sammen i det huset? Skjønner ikke valget av gulv, kaldere grått, det passer jo absolutt ikke sammen med det varme treverket de har valgt ellers. Også litt mørkebrunt på toppen, ja for ikke å snakke om kleskurven som også er i tre 🥲 De veggene var grusomme. Ser ut som noe fra et offentlig toalett. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 16. april #13582 Del Skrevet 16. april Måtte innom for å se huset. Likte farger osv, jeg 😃 Men stopper der og glad for at jeg avfulgte for en stund siden, fyy så kjedelig innhold 😅 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #13583 Del Skrevet 16. april Joda, fint hus og stil. Bassenget er magisk, og snart går det vel trill rundt for piloten som må passe på vann og salt og dyser og paller…OG madammen på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odirf Skrevet 16. april #13584 Del Skrevet 16. april Piloten har blitt «snufsete» for det kan vi også bli Spania 😂 bra de ikke spiser på restaurant da😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #13585 Del Skrevet 16. april Piloten prøvde å smile i kveld 🥰 og madammen er høflig småfrekk som vanlig…. Hun elsker zara home (fordi interiørarkitekten går aldri på Jysk. Jysk er sikkert litt TEMU…j Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra.1 Skrevet 17. april #13586 Del Skrevet 17. april (endret) Oi, det virker ikke som Ulrik er så fornøyd med utemøblene. Møblene er dritfine, men de krever nok litt vedlikehold. Endret 17. april av Alexandra.1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 17. april #13587 Del Skrevet 17. april Huset er sykt pent. Omg så sure folk er her, blir bare for dumt. Kan du ikke si noe pent, går det faktisk an å la være å si noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #13588 Del Skrevet 17. april (endret) Lineaaa skrev (21 minutter siden): Huset er sykt pent. Omg så sure folk er her, blir bare for dumt. Kan du ikke si noe pent, går det faktisk an å la være å si noe. Samme til paret, de kan også la vær å si om det ikke er pent. Spesielt piloten. Alle er jo tullinger!!!! Palletyver og de som leverer diverse til dem. Og ikke minst «mannen i gata». Fruen er bare høflig ekkel. Kirkevis. Huset er fint - det skal Lorena ha 🤍🤍🤍🤎🤎🤎🤎 pilotparet går bare rundt med pene negler (faktisk - misunnelig på muligheten) og poolGUYen og deler ut pengene sine Jeg innrømmer jeg skulle ønske jeg hadde mer midler, men alle har ikke den muligheten som paret påstår alle har. De må nyte det og være noe mer ydmyke. Endret 17. april av Hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 17. april #13589 Del Skrevet 17. april Mange flotte løsninger i huset - men ikke mitt drømmehus og ikke min stil. Ville gått for ordentlige fliser på gulvet, og ikke noe som forestiller tre. Da ville jeg heller hatt tregulv. For trange uteområder og for tett på andre hus. Smått komisk at de er så fornøyd med dører som er kliss makne til de jeg har i mitt halvgamle 80-tallshus. Flott basseng, men ville heller hatt det i sammenheng med hyggelig, sosialt uteområde med grill, utekjøkken osv. Menmen, deres drømmehus og valg. Nå er det sett, så farvel til Pilotfrue med gemal. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agitator Skrevet 17. april #13590 Del Skrevet 17. april Rålekkert hus! Flott at det er en rød tråd gjennom alt. Slike fliser som forestiller tre er et populært valg i Spania hvor man gjerne vil ha inn litt av den nordiske stilen. Disse flisene har litt struktur og føles varmere å gå på enn de helt glatte. I tillegg synes ikke hundehår etc. så lett da de ikke er helt jevne i fargen. Et fornuftig og godt valg for en aktiv familie. Husk at spanske designere er i forkant av flere globale trender og det som kan synes "uvant" for oss nordmenn nå kommer gjerne i butikkene i Norge om et par år. Gleder meg til å følge de videre! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 17. april #13591 Del Skrevet 17. april (endret) agitator skrev (21 minutter siden): Rålekkert hus! Flott at det er en rød tråd gjennom alt. Slike fliser som forestiller tre er et populært valg i Spania hvor man gjerne vil ha inn litt av den nordiske stilen. Disse flisene har litt struktur og føles varmere å gå på enn de helt glatte. I tillegg synes ikke hundehår etc. så lett da de ikke er helt jevne i fargen. Et fornuftig og godt valg for en aktiv familie. Husk at spanske designere er i forkant av flere globale trender og det som kan synes "uvant" for oss nordmenn nå kommer gjerne i butikkene i Norge om et par år. Gleder meg til å følge de videre! Fliser som imiterer tregulv har man hatt lenge. Naboene våre (i Norge) valgte det for 10 år siden da vi og de bygget hus. Vi ble også forsøkt prakket på slike fliser åå alle fliseforretninger vi var innom fordi det var så populært. Så om det er en ny ting i Spania, er det hvert fall ikke fordi de ligger foran på den fronten. Når det er sagt, så skal jo naturligvis piloten og frua velge de flisene de liker. Og det kan godt være denne typen fliser er praktisk kontra andre typer fliser mtp støv og hundehår. Men aktiv familie, det tror jeg de fleste er enige om at de ikke er 😂 Hvert fall ikke etter norsk målestokk. Endret 17. april av Stjertmeis 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidnr1 Skrevet 17. april #13592 Del Skrevet 17. april Alexandra.1 skrev (3 timer siden): Oi, det virker ikke som Ulrik er så fornøyd med utemøblene. Møblene er dritfine, men de krever nok litt vedlikehold. Men har hun ikke gått igjennom med han hva hun vil ha og har kjøpt? 🙃 😱😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #13593 Del Skrevet 17. april Gravidnr1 skrev (31 minutter siden): Men har hun ikke gått igjennom med han hva hun vil ha og har kjøpt? 🙃 😱😅 Lorena bestemmer. Og Jysk er ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidnr1 Skrevet 17. april #13594 Del Skrevet 17. april 🙄🙄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 17. april #13595 Del Skrevet 17. april Så mye forskjellige treslag og fliser i imitert tre😳 Håper ikke de får problemer med ryggen for harde fliser er hardt å gå på i lengden. Men hun står vel kanskje ikke så mye på kjøkkenet heller. Liker at det ikke er dør fra soverom til bad, men ville nok hatt høyskap på badet. Klesrommet ser ikke spesielt stort ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #13596 Del Skrevet 17. april agitator skrev (2 timer siden): Rålekkert hus! Flott at det er en rød tråd gjennom alt. Slike fliser som forestiller tre er et populært valg i Spania hvor man gjerne vil ha inn litt av den nordiske stilen. Disse flisene har litt struktur og føles varmere å gå på enn de helt glatte. I tillegg synes ikke hundehår etc. så lett da de ikke er helt jevne i fargen. Et fornuftig og godt valg for en aktiv familie. Husk at spanske designere er i forkant av flere globale trender og det som kan synes "uvant" for oss nordmenn nå kommer gjerne i butikkene i Norge om et par år. Gleder meg til å følge de videre! Veldig plantet svar 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppy2021 Skrevet 17. april #13597 Del Skrevet 17. april Måtte le da J hadde babystol og litt utstyr som hun mente var et minimum i et «møblert hjem» 😂😂😂 ser ingen tegn til et «møblert hjem». Det handler virkelig om alt annet enn penger og møbler …. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #13598 Del Skrevet 17. april (endret) Poppy2021 skrev (1 time siden): Måtte le da J hadde babystol og litt utstyr som hun mente var et minimum i et «møblert hjem» 😂😂😂 ser ingen tegn til et «møblert hjem». Det handler virkelig om alt annet enn penger og møbler …. Vi har et møblert hjem, men ingen babystol til alle med baby sin store frustrasjon 😬. Men vi har faktisk ikke plass til slike ekstra møbler 🫣. Og det handler ikke om at vi ikke er økonomisk smarte. Det handler om å bo smart/ lite i forhold til lav inntekt. Smart det også. Forskjell på folk… Så sitter Julianne der alene, da. 🥹 Og Ulriksen er syk, og holder seg hjemme. Det eg jammen bra. Snyyyyyt. God bedring. Endret 17. april av Hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 18. april #13599 Del Skrevet 18. april Hva sa de? skrev (11 timer siden): Vi har et møblert hjem, men ingen babystol til alle med baby sin store frustrasjon 😬. Men vi har faktisk ikke plass til slike ekstra møbler 🫣. Og det handler ikke om at vi ikke er økonomisk smarte. Det handler om å bo smart/ lite i forhold til lav inntekt. Smart det også. Forskjell på folk… Så sitter Julianne der alene, da. 🥹 Og Ulriksen er syk, og holder seg hjemme. Det eg jammen bra. Snyyyyyt. God bedring. U klager over folk som snyter seg, men selv drar han en stor snørr gjennom nesa til flere tusen følgere😅 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 18. april #13600 Del Skrevet 18. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå