Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hva sa de?
Skrevet
Sol79 skrev (7 minutter siden):

Skjønte ikke?

Sånne gamle syke gubber som snyter seg i restauranten de leker charter i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Albir er jo pensjonistenes mekka, så sklir rett inn!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sol79 skrev (56 minutter siden):

Det ee jo ikke rart at han henger på huset. Etter 1 år på ferie og de bor alle fire pp et hotellrom, hva skal han ta seg til for å få dagene til å gå?

Syns dere overdriver bra ang. utseendet hans. Han ser ut som en vanlig mann i 40-årene. 

Det kommer jo an på øyet som ser …. Jeg ser en eldre mann enn deg tydeligvis og det er nok ikke forbudt ..

• Liker 3
Skrevet

Pilotfruen og mannen hennes virker ganske ufordragelige på mange måter. Særlig dette vanvittige overforbruket og trangen til å skryte og briefe med luksusmerker og pengebruk. Mye å "ta" dem på der.

Når det gjelder de siste sidenes harselering med utseende og alder, får jeg bare en vond smak i munnen. Veldig unødvendig å pirke på og kødde med sånne ting. Ikke morsomt.

Harseler heller med den syke livsstilen og trangen til å publisere alt.

• Liker 13
  • Nyttig 12
Skrevet

Nå går han rundt i huset med en taperull og merker alle plasser på vegger som ikke er bra nok. Og det var jammen ikke få.

Stakkars arbeidsfolk, de må være lei denne mannen. De kommer aldri til å komme seg inn i huset slik han holder på. Det er en pirking til å være flau over. Men Ulrik kunne ikke bry seg mindre, langt oppi rauhålet. (Hans egne ord på snappen 🙈🤮)

• Liker 9
  • Nyttig 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet

Ulrik klarer seg meeeeeeget godt når det kommer til harsellering av mennesker. 
Fruen kvitter bare flaut ved siden av og må forsvare han. Jasså, sier hun til han.

Ulrik går også på utseende på folk, og skryting og skjellsord ramler ut av munnen hans. 

Siste er å kalle følgere sine rasshøl. 
Arbeiderne er også f@ck. 
Pensjonistene griser med snått på serveringsbestikket i chartersalen.

Snart kan han griselere på eget kjøkken. Det blir bra.

Han er ikke den eneste som går med tape og markerer feil som må fikses/flikken på før papiret signeres for overtakelse.

Han er ikke den eneste økonomiske her.

Forresten ville jeg brukt blå maskeringstape.

Gjest Hva sa de?
Skrevet

Mye innebygd frustrasjon hos den mannen.

Og vi makter han 🙈 hoff… 

Skrevet (endret)
Hva sa de? skrev (5 timer siden):

Feil info 😅🙈👴🏼🙍🏼‍♂️

Det er en stund til unggutten med skrubbsår på kneet og Porsche er pensjonist og skal drikke sjampis med alkohol til frokost….

Da kommer han nok til å snyte seg i skjorteermet også.

Skulle selvfølgelig stå 50-årskrise! Trodde han var mye gamlere enn det han er da tydeligvis. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har aldri orka å følge han der etter å ha fulgt fruen en stund,siste gang for et halvt års tid siden. Så nok av han der😅 Når snappingen bare førte til irritasjon var det på tide å fjerne vedkommende 😆

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Vinnanna15 skrev (3 minutter siden):

Har aldri orka å følge han der etter å ha fulgt fruen en stund,siste gang for et halvt års tid siden. Så nok av han der😅 Når snappingen bare førte til irritasjon var det på tide å fjerne vedkommende 😆

Enig. Har blokkert Frøken Bibelstripp og Simon i Støa og Ramp.

fy fader 😅🙈

Skrevet

Huset ser jo ikke akkurat innflytningsklart ut og nå starter påsken. Sier seg jo selv om at de ikke får flyttet inn før mai tidligst?

• Liker 3
Skrevet
J_1990 skrev (11 minutter siden):

Huset ser jo ikke akkurat innflytningsklart ut og nå starter påsken. Sier seg jo selv om at de ikke får flyttet inn før mai tidligst?

De kan evt flytte inn i påskeeggene til kidsa...? Største eggene jeg har sett🙈🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Melvina123 skrev (13 minutter siden):

De kan evt flytte inn i påskeeggene til kidsa...? Største eggene jeg har sett🙈🙈🙈

Såpass må det vere for pilotens barn.

netflix og chill på fruen

Skrevet
J_1990 skrev (47 minutter siden):

Han sa i snappen de kan flytte inn omså nå, men de venter til over helgen for de skal liste og skru opp noe speil. De skal la de jobbe i ro og fred, sa han. 😆🙈

Skrevet
Melvina123 skrev (37 minutter siden):

Dyreste også. Va bare godteri 🙈

• Liker 2
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Bellabellee skrev (27 minutter siden):

Han sa i snappen de kan flytte inn omså nå, men de venter til over helgen for de skal liste og skru opp noe speil. De skal la de jobbe i ro og fred, sa han. 😆🙈

Aha… Husokkupanter i eget hus?

Skrevet

Har de fått alle papirer og tillatelser altså?

• Liker 1
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Kjøkkenet er jo ikke ferdig engang? 😆 Fortsatt ikke ferdig montert, og vask og oppvaskemaskin er ikke tilkoblet. Og ingen spotter eller lamper er koblet til. Tar mer enn et par dager detta 😂 og trappa mangler jo trinn! (Eller trinnene er der, men det er jo rett på muren, de har ikke lagt flisene/treborda. Og ja, det er faktisk det de skal ha - en kombinasjon av tre og fliser på selve trinnene (ikke stusstrinnene altså)! Det kommer til å bli pent om noen år, når flisene ser like ut, mens treet har blitt påvirket av lys 😂 

• Liker 5
Skrevet

Hvordan er det med bygningsarbeidere i Spania, har de ferie i påsken, i tillegg til siesta'n? 😛

• Liker 3
Skrevet
Melvina123 skrev (3 timer siden):

Det tenkte jeg og 🙈😂sammen med den Dyyyyre norske sjokoladen . Var viktig å si det høyt !

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...