Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lajolla skrev (5 timer siden):

i tillegg farger han øyenbryn, han er jo mann 😂 men, når han er i bar overkropp og tror han er kjekk…da🤮

Min mann er maskulin og kul vil jeg si , men han farger ikke bryn eller går til hudpleie osv osv for det er femi i hans øyne . Nå synes  jo jeg en trent mann med litt tatoveringer som står for sin alder er hakket mer tiltrekkende enn en sliten småbarnspappa! ( med hot bil) som flyr rundt og tror han ser bra ut og ikke har noen antydning til maskulint på den dvaske skrotten . Bilen er jo da hot i fruens øyne , ikke mine . Takke meg til en «normal mann ute  hot bil med normal inntekt og normal væremåte uten smatting og den bedritne holdningen «

• Liker 1
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Hva sa de?
Skrevet

Ulrik må se sine egne uvaner han kritiserer andre sine uvaner…. 

Og kirkegjengere som de er bør avstå skjult hersketeknikk og pekefinger mot sine følgere.

Forresten så er det ikke uvanlig at religiøse peker på de under dem… og ser ned på med nikkende og blunkende blikk. Provoserer til kritikk gjør de også - slik at de kan fortsette å peke. Usjarmerende stil.

De kan lære litt av Isabell Raad når det kommer til høflighet mot andre mennesker “fattig” som rik.… shoppingen er en annen sak 🙈

Skrevet (endret)
Hva da de? skrev (4 minutter siden):

Ulrik må se sine egne uvaner han kritiserer andre sine uvaner…. 

Og kirkegjengere som de er bør avstå skjult hersketeknikk og pekefinger mot sine følgere.

Forresten så er det ikke uvanlig at religiøse peker på de under dem… og ser ned på med nikkende og blunkende blikk. Provoserer til kritikk gjør de også - slik at de kan fortsette å peke. Usjarmerende stil.

De kan lære litt av Isabell Raad når det kommer til høflighet mot andre mennesker “fattig” som rik.… shoppingen er en annen sak 🙈

Spot on! Går ikke i kirken da. Går på bedehuset,er pinsevenner 😇

Endret av Vinnanna15
  • Liker 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Vinnanna15 skrev (3 minutter siden):

Spot on! Går ikke i kirken da. Går på bedehuset,er pinsevenner 😇

Vet. Men lapskaus og vafler i sjømannskirken er nært kirkegjengeri. Og vet også om tidligere pinsevennlighet.

Skinnhellige. 

Gjest Hva sa de?
Skrevet
panzerpølsa skrev (12 timer siden):

Han har da vel både kjøpt hår, tenner, lepper og diverse botox opp igjennom årene? Nå er det 59-års krisen som har satt inn, herrefred så fryktelig pinlig å se han sprade rundt i disse brillene og åpen skjorte.... 

Feil info 😅🙈👴🏼🙍🏼‍♂️

Det er en stund til unggutten med skrubbsår på kneet og Porsche er pensjonist og skal drikke sjampis med alkohol til frokost….

Da kommer han nok til å snyte seg i skjorteermet også.

Skrevet
Hva sa de? skrev (1 time siden):

Feil info 😅🙈👴🏼🙍🏼‍♂️

Det er en stund til unggutten med skrubbsår på kneet og Porsche er pensjonist og skal drikke sjampis med alkohol til frokost….

Han er vist bare 44 år men får mer følelsen av at han er bortimot 60 og har panikk allerede 🙈😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Han er vist bare 44 år men får mer følelsen av at han er bortimot 60 og har panikk allerede 🙈😂

Tror jeg også. Og han må overbevise seg selv om at han er lang fra pensjonist 🙈😅.

Han må gjøre noe med innstillingen på setet i den porsha. Han sitter jo lutrygget og tygger tyggis og slenger drit om ups og gamle syke gunner som snyter seg i matsalen på charterhotellet økonomen som han er har bestilt til fammen. Sjekket booking. Og jaggu - det er ikke en resprt folket skryter av.

Greit at de lander litt hos menigmann før poolpartyet starter høysesongen.

Gjest Hva sa de?
Skrevet

Og hvorfor har ikke UlrikPILOT egen tråd her på KG? Hvorfor må den unge frue med pekefingen snakke for han når han blir konfrontert?

Ser og hører han ikke at hun snakker om han som et voksen barn? Hersketeknikk der også, mot guttemannen.

Skrevet
Hva sa de? skrev (26 minutter siden):

Tror jeg også. Og han må overbevise seg selv om at han er lang fra pensjonist 🙈😅.

Han må gjøre noe med innstillingen på setet i den porsha. Han sitter jo lutrygget og tygger tyggis og slenger drit om ups og gamle syke gunner som snyter seg i matsalen på charterhotellet økonomen som han er har bestilt til fammen. Sjekket booking. Og jaggu - det er ikke en resprt folket skryter av.

Han er vel lutrygget når han står oppreist også så ikke setet som er feil , han har iallfall ikke spess fin eller god holdning . Skjønner at de vil ha heis i palasset sitt , er redd han får bruk for den før han tror . 

• Liker 3
Gjest Hva sa de?
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Han er vel lutrygget når han står oppreist også så ikke setet som er feil , han har iallfall ikke spess fin eller god holdning . Skjønner at de vil ha heis i palasset sitt , er redd han får bruk for den før han tror . 

Han må bruke tiden bedre og bli med på PilotPilates 😍

fint å gjøre noe sammen - ikke bare spise og vise pekefinger til hverandre 

sånne 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Skrevet
Hva sa de? skrev (3 minutter siden):

Han må bruke tiden bedre og bli med på PilotPilates 😍

fint å gjøre noe sammen - ikke bare spise og vise pekefinger til hverandre 

sånne 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Piloten har ikke tid til pilates, han må henge på huse han, følge med at de gjør jobben og fortelle seere hva alle de merkelige duppedingsene de har i det huset, han er selv litt usikker men «tror» er bedre enn «vet ikke» 😆😆😆

• Liker 3
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (8 timer siden):

For meg ser det ikke ut som han har planta på noe 🙈😂ser ut som en 60-70 åring som ikke har gjort noe og har gener for høyt hårfeste 🙈😂( det får man jo ikke gjort noe med ! / men siden han eeeelsker å kjøpe , kjøpe , kjøpe så tenkte jeg han villig hadde kjøpt seg en kulere sveis også ) 😬 var litt lei pilot så ble pigalopp 🙈😂hun bai det vei burde kanskje begynne å fokusere på fukt på LEPPER og ikke annen hudpleie 😬😬😬 

JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Har han kjøpt alt dette i sånn jalla/kina butikk i Spanja/Ziiiiden da , frøktelig dårlig kvalitet og holdbarhet jaffal , å gaud og fader no glemte eg et øyeblikk at han liker å handle på Temu 🌴☀️🤩

Hva sa de? skrev (1 time siden):

Feil info 😅🙈👴🏼🙍🏼‍♂️

Hva sa de? skrev (38 minutter siden):

Bellabellee skrev (3 minutter siden):

Piloten har ikke tid til pilates, han må henge på huse han, følge med at de gjør jobben og fortelle seere hva alle de merkelige duppedingsene de har i det huset, han er selv litt usikker men «tror» er bedre enn «vet ikke» 😆😆😆

Jeg er sjelden forumpoliti men herregud, dere kakler og bedriver karakterdrap som småjenter på ungdomsskolen. Dere vet at dere er med på å finansiere disse folka ved å klikke dere inn på dem? 

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
  • Nyttig 9
Gjest Hva sa de?
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (7 minutter siden):

Jeg er sjelden forumpoliti men herregud, dere kakler og bedriver karakterdrap som småjenter på ungdomsskolen. Dere vet at dere er med på å finansiere disse folka ved å klikke dere inn på dem? 

Karakterdrap? Hva gjør de da?

Snilleste vann har dypest grunn… (vet stille vann. Men J er jo så snill…)

Dessuten er det fiffig å følge med på at de følger med her 🤭. Skjønner ikke hvorfor folk skal ha det så travelt at de ikke kan følge disse folkene sånn innimellom. Er jo derfor de er influensere, for at vi dumme skal følge og lønne dem.

Endret av Hva sa de?
Dypeste grunn
Skrevet (endret)

Flytter de inn til påske?🐣

Endret av Moongirl
Skrevet
Moongirl skrev (30 minutter siden):

Flytter de inn til påske?🐣

De har jo hotell ut denne uken. Så sikkert neste uke! 🤷‍♀️ huset må jo være vasket nå siden sengen er satt inn?

Skrevet

Han er jo besatt av det huset. Overvåker hver time.

Hva gjør han egentlig om dagene? Eller hva skal han gjøre når huset er ferdig? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ee jo ikke rart at han henger på huset. Etter 1 år på ferie og de bor alle fire pp et hotellrom, hva skal han ta seg til for å få dagene til å gå?

Syns dere overdriver bra ang. utseendet hans. Han ser ut som en vanlig mann i 40-årene. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Hva sa de? skrev (10 timer siden):

Vet. Men lapskaus og vafler i sjømannskirken er nært kirkegjengeri. Og vet også om tidligere pinsevennlighet.

Skinnhellige. 

Ja,sånn ja😅

• Liker 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Sol79 skrev (25 minutter siden):

Det ee jo ikke rart at han henger på huset. Etter 1 år på ferie og de bor alle fire pp et hotellrom, hva skal han ta seg til for å få dagene til å gå?

Syns dere overdriver bra ang. utseendet hans. Han ser ut som en vanlig mann i 40-årene. 

Han overdrover de eldre.

Skrevet
Hva sa de? skrev (Akkurat nå):

Han overdrover de eldre.

Skjønte ikke?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...