Mallisaen Skrevet 8. april #13421 Skrevet 8. april Bellabellee skrev (3 timer siden): Ålæææh! Eller Hålææh... Høres ut som han tar med h'en.... 🫣😅 1
Lajolla Skrevet 8. april #13422 Skrevet 8. april Mallisaen skrev (1 time siden): Eller Hålææh... Høres ut som han tar med h'en.... 🫣😅 😅🤣😆
Tough cookie Skrevet 8. april #13423 Skrevet 8. april Måtte de ut fra kåken i sentrum og tok inn på hotell i påvente av å få flytte inn i det nye huset? 🙉
J_1990 Skrevet 8. april #13424 Skrevet 8. april Tough cookie skrev (36 minutter siden): Måtte de ut fra kåken i sentrum og tok inn på hotell i påvente av å få flytte inn i det nye huset? 🙉 Jepp. Blir spennende hvor lenge de må bo på hotell 🤣 for de kunne faktisk flyttet inn i går hvis de ville sa Ulrik 🤥 4
Elvirra Skrevet 8. april #13425 Skrevet 8. april Fasadespill 24/7. Antar U prøver å kjøre en kjepphøy, autoritær, nedlatende «rikmanns»-stil mot utbygger og arbeidere. Han prøver å være kar, han er jo en pilot i porche, peker med hele armen, og har liksom FULL kontroll. Pinlig. Veldig rart å bevitne denne falske og merkelige (og stupide!) optimismen. Interessant når en løfter dette med «hva pokker skjer med influensere». Hvorgot ser jeg på nesebor og småkonger, vel vitende om at de får betalt for dette. (Og min beundring av piloter som yrkesgruppe er hegtig svekka, og flyskrekken forsterket etter å ha fulgt de fra i sommer.) Skaff meg et liv. 4 10
JojoMoyes Skrevet 8. april #13426 Skrevet 8. april Elvirra skrev (58 minutter siden): Fasadespill 24/7. Antar U prøver å kjøre en kjepphøy, autoritær, nedlatende «rikmanns»-stil mot utbygger og arbeidere. Han prøver å være kar, han er jo en pilot i porche, peker med hele armen, og har liksom FULL kontroll. Pinlig. Veldig rart å bevitne denne falske og merkelige (og stupide!) optimismen. Interessant når en løfter dette med «hva pokker skjer med influensere». Hvorgot ser jeg på nesebor og småkonger, vel vitende om at de får betalt for dette. (Og min beundring av piloter som yrkesgruppe er hegtig svekka, og flyskrekken forsterket etter å ha fulgt de fra i sommer.) Skaff meg et liv. Altså applaus til deg ! Var glad når min pilot ned hit til Hååååååla/Spanja/zyyyyden ikke snakket hans dialekt . Kjenner også på at den respekten for piloter jeg hadde en gang er helt borte . Men drar ikke alle under samme «lusekam» nå håper ikke jeg at han skal på jobb før over helgen så jeg slipper han hjem igjen fra denne ferien 🤞🏻👏🤓🤪☀️🌴🍺 1 1
Kønn Skrevet 8. april #13427 Skrevet 8. april (endret) Ramp er satt bort mens den lykkelige familien leker at de er på ferie… DERE SKJØNNER…🙈 Endret 8. april av Kønn 3 1
JojoMoyes Skrevet 8. april #13428 Skrevet 8. april Kønn skrev (1 time siden): Ramp er satt bort mens den lykkelige familien leker at de er på ferie… DERE SKJØNNER…🙈 Måtte inn bare for jeg leste dette ! Er vel greit for den lille stakkars hunden å slippe all denne fartingen og styret kanskje . Hvorfor er han aldri med på hennes turer til fyr eller tårn eller hva f .. hun kaller det ? Og er det bare meg som blir gal av den jæ… blinkingen hennes når hun svarer på spørsmål og deler ting fra følgere 🙈😂og Bai det vei Ulriksen toppet vel klesstilen i dag med den «flotte lange hvite t-skjorten « 😬🤪men herregud han har jo en hottttttt bil 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 4
Frublå Skrevet 8. april #13429 Skrevet 8. april Mallisaen skrev (9 timer siden): Eller Hålææh... Høres ut som han tar med h'en.... 🫣😅 AKKURAT det jeg tenkte også!! 😂😂 2
Really Skrevet 9. april #13430 Skrevet 9. april Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke leide en leilighet nå, istedenfor å ta inn på et trangt hotellrom. Det er flust av leiligheter i albir til leie. Men det er kanskje ikke godt nok for de? 3
Summerwinter Skrevet 9. april #13431 Skrevet 9. april Really skrev (9 timer siden): Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke leide en leilighet nå, istedenfor å ta inn på et trangt hotellrom. Det er flust av leiligheter i albir til leie. Men det er kanskje ikke godt nok for de? Har de ikke råd til suite?
Leoline Skrevet 9. april #13432 Skrevet 9. april Summerwinter skrev (27 minutter siden): Har de ikke råd til suite? Tror de trodde standarden var bedre enn det de fikk, men de har godt av å kjenne på hvordan vanlige folk bor på ferie. Bostedsløse, men fortsatt veldig lykkelige og uten bekymringer 🤣 4
JojoMoyes Skrevet 9. april #13433 Skrevet 9. april Velinda skrev (På 8.4.2025 den 11.27): 😂 Hadde øvd i dag så ble bare åååååålla .. 1 1
Moongirl Skrevet 9. april #13434 Skrevet 9. april Leoline skrev (1 time siden): Tror de trodde standarden var bedre enn det de fikk, men de har godt av å kjenne på hvordan vanlige folk bor på ferie. Bostedsløse, men fortsatt veldig lykkelige og uten bekymringer 🤣 Deilig å være på ferie, si!
Lajolla Skrevet 9. april #13435 Skrevet 9. april JojoMoyes skrev (52 minutter siden): Hadde øvd i dag så ble bare åååååålla .. Hehe…😂😂👍
Mallisaen Skrevet 9. april #13436 Skrevet 9. april Altså- jeg er så forbaska på meg sjøl... Anser meg selv som et oppegående menneske, voksen, utdanna og med et normalt sunt liv - så følger jeg allikevel med på disse fjasebukkene på snap... De irriterer meg altså så kraftig- med nesebor, blinking, skryting, falsk latter, juging, spill for galleriet ,knipsing og smatting at jeg nesten sprekker! ALLIKEVEL så glor jeg, dog "bare av og til" (men det er mer enn nok) .... Ærre mulig!? Og jeg blir så eitrende irritert og oppgitt over de som skriver til J at de er de fineste folka å følge, så ekte og naturlige 😖🫣😮💨😤..... Tenk at jeg vil meg selv så vondt! Sier til meg selv at jeg skal slutte å følge, når de har kommet seg i hus etc... Håper virkelig jeg holder mine ord! Note to my self: 🤢🤮🤢🤮🤢🤮😖 6 12
maryJane4 Skrevet 9. april #13437 Skrevet 9. april Mallisaen skrev (12 minutter siden): Altså- jeg er så forbaska på meg sjøl... Anser meg selv som et oppegående menneske, voksen, utdanna og med et normalt sunt liv - så følger jeg allikevel med på disse fjasebukkene på snap... De irriterer meg altså så kraftig- med nesebor, blinking, skryting, falsk latter, juging, spill for galleriet ,knipsing og smatting at jeg nesten sprekker! ALLIKEVEL så glor jeg, dog "bare av og til" (men det er mer enn nok) .... Ærre mulig!? Og jeg blir så eitrende irritert og oppgitt over de som skriver til J at de er de fineste folka å følge, så ekte og naturlige 😖🫣😮💨😤..... Tenk at jeg vil meg selv så vondt! Sier til meg selv at jeg skal slutte å følge, når de har kommet seg i hus etc... Håper virkelig jeg holder mine ord! Note to my self: 🤢🤮🤢🤮🤢🤮😖 Støtter den 100%! Jeg klikker meg inn enn så lenge jeg og... 🫥 Men fy farao... Jeg har så mye på hjertet når det gjelder de to der! 😆 Vet ikke hvor jeg skal begynne... Ekte og naturlig?! Følger vi de samme personene?! Hvordan kan vi se så ulikt på de samme situasjonene?! 🤨 Det må være slekt og familie som sender inn slikt, alt annet er ubegripelig. Og etter mer enn et halv år kan de ikke si hei og takk skikkelig på spansk en gang. Direkte pinlig! 😣 Det er helt klart meget enkle mennesker dette. Ingen tanke for barnas utvikling og oppvekst. Han eldste hadde sikkert digget å gå i "storegutt-klær", være seg selv nok, være en storebror. Lillebror har like mye rett til å være lillebror, ikke måtte strekke seg etter å være noe annet enn det han er. Og klemme de sammen på ett rom - riktignok med innebygd sklie - men hvor lenge er sklie kult da?! 🤷♀️ Og nei, selv om noen sier det minste lille kritiske til de, så er man misunnelig. Jeg og min familie har nok til både salt i grøten og utenlandsferier, det går ikke på det. Men en slik livsførsel; null verdisyn, rutiner og trygge rammer for barn i nytt land ser man sjelden. Og godt er det! 😣 9 4
Bellabellee Skrevet 9. april #13438 Skrevet 9. april Mallisaen skrev (37 minutter siden): Altså- jeg er så forbaska på meg sjøl... Anser meg selv som et oppegående menneske, voksen, utdanna og med et normalt sunt liv - så følger jeg allikevel med på disse fjasebukkene på snap... De irriterer meg altså så kraftig- med nesebor, blinking, skryting, falsk latter, juging, spill for galleriet ,knipsing og smatting at jeg nesten sprekker! ALLIKEVEL så glor jeg, dog "bare av og til" (men det er mer enn nok) .... Ærre mulig!? Og jeg blir så eitrende irritert og oppgitt over de som skriver til J at de er de fineste folka å følge, så ekte og naturlige 😖🫣😮💨😤..... Tenk at jeg vil meg selv så vondt! Sier til meg selv at jeg skal slutte å følge, når de har kommet seg i hus etc... Håper virkelig jeg holder mine ord! Note to my self: 🤢🤮🤢🤮🤢🤮😖 Livet dems e jo ikke noe spennende heller. Er jo bare det samme dag ut og dag inn! Se ho spise og hopper og danser i stolen som en unge når ho nyter maten. Er så mye kleint med de. Går ikke glipp av noe egentlig. At folk er intr i å se hva de spiser, hvor de spiser, hva hun shopper eller at ho vasker trynet sitt skjønner jeg ikke! Flyttingen var litt spennende, og er derfor jeg blar meg fort gjennom snappene hennes, ikke ellers! Denne uken har de jo bare filmet huset uten i fra par ganger. Viser ikke inne der i det heletatt! 4
Lajolla Skrevet 9. april #13439 Skrevet 9. april Mallisaen skrev (36 minutter siden): Altså- jeg er så forbaska på meg sjøl... Anser meg selv som et oppegående menneske, voksen, utdanna og med et normalt sunt liv - så følger jeg allikevel med på disse fjasebukkene på snap... De irriterer meg altså så kraftig- med nesebor, blinking, skryting, falsk latter, juging, spill for galleriet ,knipsing og smatting at jeg nesten sprekker! ALLIKEVEL så glor jeg, dog "bare av og til" (men det er mer enn nok) .... Ærre mulig!? Og jeg blir så eitrende irritert og oppgitt over de som skriver til J at de er de fineste folka å følge, så ekte og naturlige 😖🫣😮💨😤..... Tenk at jeg vil meg selv så vondt! Sier til meg selv at jeg skal slutte å følge, når de har kommet seg i hus etc... Håper virkelig jeg holder mine ord! Note to my self: 🤢🤮🤢🤮🤢🤮😖 Som jeg skulle skrevet det selv…falskere og ufyseligere enn det paret er vanskelig å finne…de har gjort seg kjent i Albir og da ikke med positivt fortegn…jeg blir flau på deres vegne…🙈 6 4
Tiara07 Skrevet 9. april #13440 Skrevet 9. april Hvorfor jobber ikke U lenger/på lenge? Han har jo jobbet 50 prosent siden de flyttet ned, men nå er det lenge siden sist han var på jobb. Er han sykmeldt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå