Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Møblene i butikken er lov å sitte i for de som legger igjen penger der, men ikke for de som vurderer om de skal kjøpe? Skal lure på om hun selv forstår hvor dumt det høres ut.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol79 skrev (5 timer siden):

Møblene i butikken er lov å sitte i for de som legger igjen penger der, men ikke for de som vurderer om de skal kjøpe? Skal lure på om hun selv forstår hvor dumt det høres ut.

100% ikke..... 🤯🤭😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

simba80 skrev (På 18.3.2025 den 23.08):

Hva skjedde med Christine? Ikke venner lenger?

Nei, men du kan følge henne på Christine Tufte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra.1 skrev (På 19.3.2025 den 6.28):

Ja, det lurer jeg på også. Savner historier med Christine. De var jo mye sammen, Christine viste henne gåturer, passet Ramp, de trente sammen, familiene var sammen. Og det var hyggelig å se innhold med andre personer enn J og U. Det ble litt mer variasjon. Håper det ikke er noe dramatikk rundt det at vi ikke ser eller hører om Christine lengre.

Jeg spurte Christine og hun å Juliane ikke var venner lenger. Da svarte hun : vi har gått hver vår vei. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (24 minutter siden):

Jeg spurte Christine og hun å Juliane ikke var venner lenger. Da svarte hun : vi har gått hver vår vei. 

Hvem er denne Christine? Finner jeg henne på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (2 timer siden):

What? Why? Hun skryter jo sånn av vennskapet dems for ikke så lenge siden! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellabellee skrev (1 time siden):

Blir ikke lite nysgjerrig av det da! :D

Tror Ulrik er værsjuk 🤪

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (20 timer siden):

Jeg spurte ikke hva grunnen var. Hun hadde nok ikke svart på det uansett. Men de er hvertfall ikke venner lengre.  De er jo ganske ulike,  helt forskjellig er verdier i livet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at smaken er som baken, men seriøst... Den kombinasjonen på guttenes bad!? 🫣 Lyst gulv, "nitrist-brun" på skuffene, grått/svart/hvitt på vegg og hvite fliser? 🤦‍♀️ Og så svarte vinduskarmer? Penger kan ikke kjøpe god smak, det er sikkert! 🤦‍♀️

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (6 timer siden):

Det sies at smaken er som baken, men seriøst... Den kombinasjonen på guttenes bad!? 🫣 Lyst gulv, "nitrist-brun" på skuffene, grått/svart/hvitt på vegg og hvite fliser? 🤦‍♀️ Og så svarte vinduskarmer? Penger kan ikke kjøpe god smak, det er sikkert! 🤦‍♀️

Altså, jeg er mye kritisk til dette paret, men at de ikke innreder et bad som «et barnerom» bare fordi det er forbeholdt barna, blir for dumt å ta dem på! Jeg synes det så fint ut! Tipper ungene ikke bryr seg ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (6 timer siden):

Altså, jeg er mye kritisk til dette paret, men at de ikke innreder et bad som «et barnerom» bare fordi det er forbeholdt barna, blir for dumt å ta dem på! Jeg synes det så fint ut! Tipper ungene ikke bryr seg ;) 

Noe usikker på hva du mener her, men mitt poeng var at det var mye hummer og kanari når det kommer til fargesammensetning og stil! 🤣 Og at selv om det helt sikkert har kostet skjorta, så det virkelig ikke bra ut! 🤣 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (9 timer siden):

Noe usikker på hva du mener her, men mitt poeng var at det var mye hummer og kanari når det kommer til fargesammensetning og stil! 🤣 Og at selv om det helt sikkert har kostet skjorta, så det virkelig ikke bra ut! 🤣 

Spesiell stil har de vel alltid hatt. Husker feks bare den grusomme tapeten de hadde i stua på Vollen. 😵‍💫

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (På 20.3.2025 den 8.26):

Syns det er trist at Julianne ikke ser at hun blir bleik og grå i trynet av beige klær! Huden stråler om hun bare velger å bruke farger!! Er så sykt stor forskjell….! 

Tror jeg heller hadde spydd ut noen kroner på en som kunne hjulpet med hva hun kler av farger og snitt ja for dette er ikke mye pent å se på . Hun forsvinner jo helt i disse fargene hun bruker og fasong på enkelte klær gjør henne null tjenester . Heller tvert i mot . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde jo hatt en assistent. Driver og setter opp mobilen for å filme seg selv. Dauer 🤪 Me, myself and I

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (31 minutter siden):

Burde jo hatt en assistent. Driver og setter opp mobilen for å filme seg selv. Dauer 🤪 Me, myself and I

Garantert at den tanken har slått henne - mange ganger!! 🤦‍♀️🤣🤦‍♀️ Det beste er "mobil-på-bakken-bakfra-snittet" - det ser så bra ut! 🤦‍♀️ 🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 21.3.2025 den 11.03):

Altså, whyyy?? Christine klager seriøst på ALT og alle hele tida. Jeg er i Alfas nå og hører masse rykter om at Christine har laga bråk i Albir 😵‍💫 Hun klager på alt… skole, foreldre, eiendommer — alt er galt! Men likevel bor de der og oppfører seg som de veit best om alt, bedrevitere deluxe 🙄 Jeg tror helt ærlig Julianne bare ble dritlei alt det negative. Og det er jo ikke første gang… folk i en annen  gruppe har sagt at hun lagde kvalme i Drammen også, og de var glade da hun flytta 😅

Nå har det gått så langt at folk poster i grupper for skolene at de er drittlei klaginga hennes. Vennene mine tror også det er henne de sikter til. Det sto i innlegget:
«Jeg sitter litt her på utsiden av alt drama med skoler, klubb og husbygging. Folk kommer ned fra Norge og etter 2 mnd skal de lære oss alt… ikke kom til Spania for å klage, dere har valgt å flytte. Respekter landet dere bor i.»

Altså, det passer jo sykt bra på Christine. Sikkert flere også, men det matcher henne helt.

Og hallo… bygging i Spania er ikke som i Norge! Ting tar tid, men Julianne sitt hus følger alle regler. Bedre å vente litt enn å få dårlig kvalitet. Alle som bygger nytt der nede sier det tar tid, det er bare sånn det er.

Jeg har jo blitt nyskjerrig og fulgt med på Christine sin snap,  hun bare klager på alt: huset de leier, byggekvalitet, meglere, foreldre, skole… alt og alle er feil. Husker hun snappet masse om foreldregruppa på skolen også, bare klaging der også 🙄

Jeg tror hun sammenligner seg med J og når hun ikke får til ting selv, så må hun dra ned alle andre istedenfor. Blir jo bare crash.

Vennene mine sa at før Christine kom var det skikkelig god stemning der nede. Nå er det bare rykter om henne overalt fra Albir til Alfas, og folk er lei. Når det havner i Facebook-innlegg… da sier det sitt! Folk er bare drittlei besserwisser-opplegget hennes.

Så ja… tror helt ærlig det er derfor det har blitt litt avstand mellom Julianne og Christine. Orker jo ikke sånt over tid…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SofiaH skrev (2 timer siden):

Nå har det gått så langt at folk poster i grupper for skolene at de er drittlei klaginga hennes. Vennene mine tror også det er henne de sikter til. Det sto i innlegget:
«Jeg sitter litt her på utsiden av alt drama med skoler, klubb og husbygging. Folk kommer ned fra Norge og etter 2 mnd skal de lære oss alt… ikke kom til Spania for å klage, dere har valgt å flytte. Respekter landet dere bor i.»

Altså, det passer jo sykt bra på Christine. Sikkert flere også, men det matcher henne helt.

Og hallo… bygging i Spania er ikke som i Norge! Ting tar tid, men Julianne sitt hus følger alle regler. Bedre å vente litt enn å få dårlig kvalitet. Alle som bygger nytt der nede sier det tar tid, det er bare sånn det er.

Jeg har jo blitt nyskjerrig og fulgt med på Christine sin snap,  hun bare klager på alt: huset de leier, byggekvalitet, meglere, foreldre, skole… alt og alle er feil. Husker hun snappet masse om foreldregruppa på skolen også, bare klaging der også 🙄

Jeg tror hun sammenligner seg med J og når hun ikke får til ting selv, så må hun dra ned alle andre istedenfor. Blir jo bare crash.

Vennene mine sa at før Christine kom var det skikkelig god stemning der nede. Nå er det bare rykter om henne overalt fra Albir til Alfas, og folk er lei. Når det havner i Facebook-innlegg… da sier det sitt! Folk er bare drittlei besserwisser-opplegget hennes.

Så ja… tror helt ærlig det er derfor det har blitt litt avstand mellom Julianne og Christine. Orker jo ikke sånt over tid…

Det er jo forståelig at man ikke orker sånn klaging hele tiden , men må nå si jeg hadde tenkt andre veien og . Greit at J selv skryter av å være positiv men Gud så lei jeg hadde blitt den fnisingen og glisingen mas om det huset og shopping og ikke minst den brifingen med penger osv osv . Så hver sin smak tenker jeg . 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (5 timer siden):

Er det fortsatt planlagt innflytning 5. april? Er det noe sjans for at huset er ferdig til da?

Aner ikke! 🤷‍♀️ han nevner aldri noe om det, bare at om par uker er alt klart!

i går ble det dårlig stemning der pga noen steiner som var lagt feil! De skulle ha kunstgress akkurat der og ikke steiner! Han sa selv han er der hver dag for å passe på at ting blir gjort riktig, ikke fordi han kan bedre enn alle andre! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4267.thumb.png.803c7d59261004e5d171aede94ab40f2.png
Gjestebad!

Bade til guttene har de valgt hvit 70 talls fliser over vasken. Samme farger på vaskinnredning som på gjestebadet. Hvit vask og gråe vegger, aner ikke om det er hvite og svarte blomster eller prikker på veggen. Samme gulv som gjestebad. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...