Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Guris skrev (17 minutter siden):

De har jo ikke stil sans i det hele tatt, hadde vært bedre om utbyggeren hadde kunne gjort ferdig huset uten at de hadde blandet seg inn. Selv ikke med fulltids interiør arkitekt ser det fint ut. Lorena burde sparkes snarest.

Tydeligvis viktigere at noe er dyrt, fremfor stilig og passende. Trump har gullsøyler i leiligheten i Trump tower, men han bor fortsatt i en blokk. 

JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Han mente sikkert struktur , men de er vel helt glatte 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Stukkatur er vel sånne rosetter i tak om jeg ikke husker feil . 

Ser ikke helt for meg de med gipsrosetter i taket nei! 😂

Endret av maryJane4
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (53 minutter siden):

Ulriksen mener at dette går veien han ja med huset . Sykt fine dører 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️godt vi har forskjellig smak . Og de hundene der skal de få det gøy med hver dag . Det var el bjeffos i dag og der .

Ja de henger over muren og bjeffer hele dagen. Jeg synes dørene ser veldig gammeldagse ut, sånn fra 60 tallet. Men det beste må jo være parets valg om å ikke kunne låse noen av baderoms dørene 🤦🏻 det er jo praktiskt med så mye folk de skal ha på besøk. Så når U skal på do så må soveroms døren låses, slik at J ikke kan gå til hverken soverom eller garderobe. Og når barna blir større å ønsker å låse døren når de går på do, så må det andre barnet ut av soverommet 🤷🏻🤦🏻 Det burde vært ulovelig for de å ta beslutninger.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Det gjerdet utenfor der noe er sort og noe beige, skal det være sånn totalt usymetriskt i farge settingene ? 

Endret av Guris
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Gjør alle folk det når de kjøper hus? Sjekker man om huset i nabolaget har hunder som bjeffer

Tror nok de fleste tar en kjøretur i nabolaget der de skal kjøpe hus til 23 millioner og bo 'resen av livet'

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Guris skrev (7 minutter siden):

Tror nok de fleste tar en kjøretur i nabolaget der de skal kjøpe hus til 23 millioner og bo 'resen av livet'

Ja jeg hadde sjekket ut nabolaget , men jeg hadde aldri ville bo så tett på folk som de skal uansett så for meg hadde hverken hundene eller naboer vært et problem 😂Og de hundene hadde vært et nei fra mei uansett . 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Gjør alle folk det når de kjøper hus? Sjekker man om huset i nabolaget har hunder som bjeffer

Jeg bare håper de ikke hopper ut noe det ser ut som de enkelt kan gjøre, og angriper lille Ramp. J vil ikke klare å holde unna 2 store hunder.

Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Ja jeg hadde sjekket ut nabolaget , men jeg hadde aldri ville jo så tett på folk som de skal uansett så for meg hadde hverken hundene eller naboer vært et problem 😂Og de hundene hadde vært et nei fra mei uansett . 

Ja det er ekstremt tett, Jeg ville heller hatt leilighet enn å ha hage Jeg ikke kunne brukt allikevel.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (34 minutter siden):

Slik konstant bjeffing blir ikke godtatt i Norge, men i Spania er det ganske vanlig å alltid høre hundebjeffing. Tenk når J skal gå på tur med Ramp forbi disse hundene, de kan lett hoppe ut og da kan de kanskje angripe lille Ramp. 

Har opplevd det her i Norge og jeg , hjalp ikke å sende klage til styret heller . 

• Liker 2
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Har opplevd det her i Norge og jeg , hjalp ikke å sende klage til styret heller . 

Er nok mange steder i Norge det bare må godtas bjeffing og annen støy ja, kommer an på folkene som har ansvaret.

Endret av Guris
Skrevet
Guris skrev (Akkurat nå):

Er nok mange steder i Norge man bare må godta bjeffing og annen støy ja, kommer an på folkene som har ansvaret.

Ja dessverre , og mange som aldri burde skaffet seg hund .

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Ja dessverre , og mange som aldri burde skaffet seg hund .

Ja det og, hvorfor la hundene sine stå ute å henge over gjerdet til naboen å bjeffe hele dagen? Helt utrolig at folk synes det er greit.

Skrevet
maryJane4 skrev (1 time siden):

"Deilig strukatur"... Hva betyr det? Struktur?! 🤣 Hva er det med disse to og uttale av de enkleste ord og begreper?! Og så valget av svarte karmer og brune dører da... 😬🤦‍♀️ 

😂 U er en etnisk Norsk mann på 45 år og har ansvar for fly som er fulle med folk: Så deilig 'strukatur' dørene mine har 🤦🏻😂 er det mulig !

Og farge kombinasjonene på vinduskarmer, gulvet og dørene med strukatur ser dere her 😂

IMG_20250316_000947.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (1 time siden):

Ja det og, hvorfor la hundene sine stå ute å henge over gjerdet til naboen å bjeffe hele dagen? Helt utrolig at folk synes det er greit.

Helt utrolig at de klarer å zooone ut lyden selv 😂Jeg er av den mening at har du hund så skal de luftes av deg som i tur ikke bare i en hage eller luftegård. 

• Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (Akkurat nå):

😂 U er en etnisk Norsk mann på 45 år og har ansvar for fly som er fulle med folk: Så deilig 'strukatur' dørene mine har 🤦🏻😂 er det mulig !

Og farge kombinasjonene på vinduskarmer, gulvet og dørene med strukatur ser dere her 😂

IMG_20250316_000947.jpg

Men han e skikkelig god på å smatte mellom hver setning det skal han ha 😬

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (29 minutter siden):

IMG_20250316_000947.jpg

Skulle de være fine?ligner på de mormor hadde

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (27 minutter siden):

Skulle de være fine?ligner på de mormor hadde

😂 Ja enig, ser ut som 60 tallet. Og farge kombinasjonene er helt krise, sort og 2 forskjellige brunfarger sammen. Til og med dør håndtakene er helt feil. Som sagt, de har 'trashet' hele huset.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (12 minutter siden):

😂 Ja enig, ser ut som 60 tallet. Og farge kombinasjonene er helt krise, sort og 2 forskjellige brunfarger sammen. Til og med dør håndtakene er helt feil. Som sagt, de har 'trashet' hele huset.

De prøver sikkert etter beste evne🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde vert interessant å visst hva de betaler interiørarkitekten,søt men spes stil

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (7 minutter siden):

De prøver sikkert etter beste evne🙈

😂 Ja virkelig, de jobber hardt. U mente de simple dørhåndtakene var inspirert av luksushoteller som bruker ekstra penger på håndtak 😆

Han sa nå at fortauet utenfor huset deres er privat gangveg for dem 🙃😂 han er altså helt delulu

Det er helt normalt at deler av private eiendommer blir brukt til både offentlige veger og fortau, sånt skjønner ikke de 🤦🏻

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Velinda skrev (12 timer siden):

Hadde vert interessant å visst hva de betaler interiørarkitekten,søt men spes stil

Sikkert dyrt, men hva i all verden er det hun driver med ?

Endret av Guris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...