Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Guris skrev (2 minutter siden):

Glassene som var kommet var mest til terrassene og de må sette inn rammene før vinduene, så de fikk satt inn noen rammer, men ikke vinduer. Så huset er fortsatt helt åpent og de kan vel ikke jobbe nå når folk er bedt om å holde seg hjemme pga. av fáre ?

Åh skjønner, takk! Der ser du, jeg hopper over mye innhold og ser på uten lyd 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kati skrev (1 minutt siden):

Åh skjønner, takk! Der ser du, jeg hopper over mye innhold og ser på uten lyd 😅

Like greit, du får jo med deg det som skjer allikevel.😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Glassene som var kommet var mest til terrassene og de må sette inn rammene før vinduene, så de fikk satt inn noen rammer, men ikke vinduer. Så huset er fortsatt helt åpent og de kan vel ikke jobbe nå når folk er bedt om å holde seg hjemme pga. av fáre ?

Fikk meg en god latter i går da j og u inspiserte huset…har de vasket gulvet her sa j glad og fornøyd… u også 😅 det var selvfølgelig regnet som hadde «vasket» gulvet, men det forstod de ikke…🙈

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (1 minutt siden):

Fikk meg en god latter i går da j og u inspiserte huset…har de vasket gulvet her sa j glad og fornøyd… u også 😅 det var selvfølgelig regnet som hadde «vasket» gulvet, men det forstod de ikke…🙈

Jeg og! 🤦‍♀️🤣 Og likefullt da hun foreslo å sette opp gasspeisen på selve heishuset! 🤣 Tomme tønner rumler mest som det heter... 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lajolla skrev (2 timer siden):

De to der,må jo være et under at U kan få et fly i luften😂🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er i fra Altea og områdene der er ikke så veldig fornøyd med alle som bygger og breier seg ut der. Pratet med noen som hadde nettopp vært der. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (22 minutter siden):

De to der,må jo være et under at U kan få et fly i luften😂🙈

Du kan så si, men da er det godt at det finnes auto-pilot 😛

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke med leker til ungene for det var ikke så viktig de har jo skjerm ! Men treningsutstyr til seg selv var tydeligvis viktig ..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (4 timer siden):

Og Co-pilot. Jeg tok faktisk et fly fra Oslo til Dubai i 2014 når U fortsatt var Co-pilot, og det gikk fint det, men U var mere inne i cabin for å stryke J på låret enn inne i cockpiten. 

Endret av Guris
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Tok ikke med leker til ungene for det var ikke så viktig de har jo skjerm ! Men treningsutstyr til seg selv var tydeligvis viktig ..

'Mamsen' må ha noe å vise på snappen vet du 😁

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 time siden):

Folk som er i fra Altea og områdene der er ikke så veldig fornøyd med alle som bygger og breier seg ut der. Pratet med noen som hadde nettopp vært der. 

Og flere år med byggestøy for 1 enebolig.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (4 timer siden):

Jeg og! 🤦‍♀️🤣 Og likefullt da hun foreslo å sette opp gasspeisen på selve heishuset! 🤣 Tomme tønner rumler mest som det heter... 🤦‍♀️

😁🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det byggeprosjektet til pilotparet som er lagt ut på finn eller nabohuset? Bare så det dukket opp via U på utforsk-siden min og orket ikke trykke meg inn å sjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (2 timer siden):

Og Co-pilot. Jeg tok faktisk et fly fra Oslo til Dubai i 2013 når U fortsatt var Co-pilot, og det gikk fint det, men U var mere inne i cabin for å stryke J på låret enn inne i cockpiten. 

Kanskje like greit og tryggest 😛

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Abrahima skrev (54 minutter siden):

Er det byggeprosjektet til pilotparet som er lagt ut på finn eller nabohuset? Bare så det dukket opp via U på utforsk-siden min og orket ikke trykke meg inn å sjekke. 

U prøver iherdig å få noen til å kjøpe nabohuset. Om det er fordi han vil ha Norske naboer eller en annen grunn 🤷🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...