Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (46 minutter siden):

Clickbait: se hvor mye vi brukte på svensk-norsk godteri 💸💸💸💸💸

Syns det tar helt av med dette paret. Ser de kun seg selv? Tenker de noen sinne på andre? Har de ingen meninger om noe utover seg og sitt? Ingen fanesaker, ingen saker de bryr seg om og kan bruke «makten» sin til å fronte? 

JEG BLIR KVALM 🤢 

De provoserer 🤭🙈

Sykt kristent 😇 🫶🏻🙏🏻🫵🏻😁💅🏻👨🏻‍✈️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (1 time siden):

Syns det tar helt av med dette paret. Ser de kun seg selv? Tenker de noen sinne på andre? Har de ingen meninger om noe utover seg og sitt? Ingen fanesaker, ingen saker de bryr seg om og kan bruke «makten» sin til å fronte? 

JEG BLIR KVALM 🤢 

Dere som følger disse, kanskje minne de på at de burde se på nyheter . Enn verden i spenning og disse er opptatt av bare skit og ræl.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

JEG BLIR KVALM 🤢 

Nei de bryr seg ikke om noen andre og de er ikke interessert i noen ting. Hører du noen gang J si noe av interesse til kameraet eller til venner og familie? Det er ingenting, helt tomt 🤷🏻 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å være så opptatt av negler, hår og hvilken farge hun skal ha på bilen sin burde hun begynne å lese litt artikler som for eksempel denne. Til og med når de er syke dytter de i seg dritt. Og om noen følgere prøver å gi gode råd så er det latterliggjøring og J sier de er sjalu og teite.

Ser jo på foreldrene til paret hvor 'tomme' de fremstår. Faren til J bare ler og humrer uansett og har ingen meninger om noen ting.

Screenshot_2025-03-03-14-30-42-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Endret av Guris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (11 minutter siden):

Istedenfor å være så opptatt av negler, hår og hvilken farge hun skal ha på bilen sin burde hun begynne å lese litt artikler som for eksempel denne. Til og med når de er syke dytter de i seg dritt. Og om noen følgere prøver å gi gode råd så er det latterliggjøring og J sier de er sjalu og teite.

Ser jo på foreldrene til paret hvor 'tomme' de fremstår. Faren til J bare ler og humrer uansett og har ingen meninger om noen ting.

Screenshot_2025-03-03-14-30-42-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Har du lest artikkelen? Selv om bildet er et clickbait-bilde av et barn som spiser godteri, så handler artikkelen om miljøgifter generelt. Dessuten var selve artikkelen ganske tynn. Selv om det nevnes barnedød er det ikke hovedpoenget. I tillegg er det Dagbladet - det burde ikke være sannhetsalibiet for noen. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu sier forresten på snap at de har en nødutgang i kjelleren som leder ut. + at trappa leder bare opp til takterrassen,  så gutta kommer ikke til å leke eller gå i den trappa..  (veit ikke om hu har lest det her inne jeg eller om hu får kommentarer på snap)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravidnr1 skrev (2 timer siden):

Hu sier forresten på snap at de har en nødutgang i kjelleren som leder ut. + at trappa leder bare opp til takterrassen,  så gutta kommer ikke til å leke eller gå i den trappa..  (veit ikke om hu har lest det her inne jeg eller om hu får kommentarer på snap)

Selvfølgelig leser de begge her inne, det er jo veldig klart når de svarer og kommenterer umiddelbart på hva som skrives her. Har du sett døren i kjelleren? Jeg har ikke sett den.

Selv om trappen kun fører til takterrasen så betyr vel ikke det at en 4 åring ikke vil gå i den !?

Når J sier at hun alltid vet hvor barna er i huset, så er U ute og hun oppe på loftet, og barna er hvor ? 🤔 Når paret ligger å sover, hvordan kan de vite at barna ikke vil gå opp på kjøkkenet??

Er vel ganske naturlig at barn på 4 og 6 år går til kjøkkenet alene !? Det er ikke noe dør til kjøkkenet heller.

Men men, nok om den trappen fra min side nå.

Endret av Guris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig leser de begge her inne, det er jo veldig klart når de svarer og kommenterer umiddelbart på hva som skrives her. Har du sett døren i kjelleren? Jeg har ikke sett den.

Selv om trappen kun fører til takterrasen så betyr vel ikke det at en 4 åring ikke vil gå i den !?

Når J sier at hun alltid vet hvor barna er i huset, så er U ute og hun oppe på loftet, og barna er hvor ? 🤔 Når paret ligger å sover, hvordan kan de vite at barna ikke vil gå opp på kjøkkenet??

Er vel ganske naturlig at barn på 4 og 6 år går til kjøkkenet alene !? Det er ikke noe dør til kjøkkenet heller.

Men men, nok om den trappen fra min side nå.

Barna likte ikke å være

på kjøkkenet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (1 minutt siden):

Barna likte ikke å være

på kjøkkenet…

Men hvis foreldrene sitter på takterrasen og barna vil til foreldrene sine så er det jo mulig at de vil gå dit 🤷🏻 men drit i det, hvis ingen skjønner at det er en farlig trapp så bare la det være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (6 minutter siden):

Men hvis foreldrene sitter på takterrasen og barna vil til foreldrene sine så er det jo mulig at de vil gå dit 🤷🏻 men drit i det, hvis ingen skjønner at det er en farlig trapp så bare la det være.

Enig, unger løper over alt! 😅 Hun var rimelig stresset i går kveld, tydelig at hun har vært innom her ja!  Maste i vei om at kritikk bare preller av, så ikke slik ut men! 😂 Han er innom han og. Begynte å kalle henne glad-kristen som bare smiler, da lo jeg høyt! 😬🤣 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (22 minutter siden):

Hvorfor er trappa farlig for barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Det var ironisk ment.

J sa jo det, at de uansett ikke likte å være på kjøkkenet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (12 minutter siden):

Det var ironisk ment.

J sa jo det, at de uansett ikke likte å være på kjøkkenet.

😁 Ja men da er det Jo helt sikkert at barna aldri vil gå opp den trappen da, J har jo hundre prosent kontroll på hvor barna er i  huset til enhver tid, sa hun 🤦🏻 selv om hun ikke visste hvor de var når hun sa akkurat dette! 🤷🏻

Endret av Guris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Hvorfor er trappa farlig for barn 

Har du sett den ? Den er ikke bare farlig for barn,  bratt, smal, glatt malt underlag og ikke noe rekkverk på siden.

Endret av Guris
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maryJane4 skrev (1 time siden):

Enig, unger løper over alt! 😅 Hun var rimelig stresset i går kveld, tydelig at hun har vært innom her ja!  Maste i vei om at kritikk bare preller av, så ikke slik ut men! 😂 Han er innom han og. Begynte å kalle henne glad-kristen som bare smiler, da lo jeg høyt! 😬🤣 

😂 Hundre prosent sikkert at de er her inne dagelig. De begge kommenterer alltid det som blir skrevet her umiddelbart. Og de kommer med veldig mye forklaring rundt det vi snakker om her 🤣 og selvfølgelig alltid påpeker at de ikke bryr seg om hva folk sier og at de IKKE bryr seg om det som blir sagt på 'Kvinneguiden'. 😁 🙃 De er underholdende da.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (5 minutter siden):

😁 🤦🏻

Hvilke barn liker ikke å være på kjøkkenet?? Har aldri hørt om noen barn som ikke liker det . Å være på kjøkkenet er jo noe med det mest spennende som fins allerede fra de begynner å krype. Å hjelpe til med matlaging , baking osv. 

At hun selv sier at de ikke liker det sier så mye om hvordan de guttene vokser opp 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guris skrev (8 minutter siden):

😁 🤦🏻

Rettelse. De g i d d e r ikke. Det var såvidt de fikk de til frokost. Så om de spiser alle måltid ene sine i bhg, skole eller i sengene sine er det jo ingen stress. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (Akkurat nå):

Rettelse. De g i d d e r ikke. Det var såvidt de fikk de til frokost. Så om de spiser alle måltid ene sine i bhg, skole eller i sengene sine er det jo ingen stress. 

🤣😂👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg og min gleder oss til å leie enheten en vakker dag. Det skal de ha. De reklamerer godt for objektet. 

Endret av pålandjorda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (3 minutter siden):

Men jeg og min gleder oss til å leie enheten en vakker dag. Det skal de ha. De reklamerer godt for objektet. 

Gå forsiktig i trappen da 😁😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...