gjest431 Skrevet 2. mars #12961 Skrevet 2. mars JojoMoyes skrev (1 minutt siden): 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Virker litt som begge har gått noen ganger i en sånn trapp og glemt å bøye seg 🤪 1
Guris Skrevet 2. mars #12962 Skrevet 2. mars JojoMoyes skrev (13 minutter siden): 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Virker litt som begge har gått noen ganger i en sånn trapp og glemt å bøye seg 🤪 😂🤣 1
Gravidnr1 Skrevet 2. mars #12963 Skrevet 2. mars Virker som det er god stemning dem i mellom, tross litt næg. Hadde vært gøy å sett litt diskusjoner mellom de 2 😅 2 2
Guris Skrevet 2. mars #12964 Skrevet 2. mars Gravidnr1 skrev (41 minutter siden): Virker som det er god stemning dem i mellom, tross litt næg. Hadde vært gøy å sett litt diskusjoner mellom de 2 😅 Det er vel det som skjer når det er stille fra begge på Snap. 1
Gravidnr1 Skrevet 2. mars #12965 Skrevet 2. mars Guris skrev (21 minutter siden): Det er vel det som skjer når det er stille fra begge på Snap. Ja det kan hende😅 1 1
Gjest pålandjorda Skrevet 2. mars #12966 Skrevet 2. mars Kunne godt tenkt med å leid huset en uke i sommer. To voksne. For det ser veldig koselig ut. Ser de har fått klappstoler på plass.
Kati Skrevet 2. mars #12967 Skrevet 2. mars Huset (absolutt ikke leilighet, ifølge Julianne selv. En byvilla, ikke leilighet. Jeg kan strekke ned til et townhus, evt kjedet enebolig 😆) i seg selv virker jo veldig hyggelig og fint, men kun som et feriehus i 1 ukes tid. Jeg kunne gjerne ha leid det i ferien min, men å bo der fast over lengere tid, leve et liv med skolebarn, lekser, aktiviteter, ikke parkering - det virker fryktelig upraktisk. Dette valget skjønner jeg ingenting av! 5 1
Tiara07 Skrevet 2. mars #12968 Skrevet 2. mars Kati skrev (29 minutter siden): Huset (absolutt ikke leilighet, ifølge Julianne selv. En byvilla, ikke leilighet. Jeg kan strekke ned til et townhus, evt kjedet enebolig 😆) i seg selv virker jo veldig hyggelig og fint, men kun som et feriehus i 1 ukes tid. Jeg kunne gjerne ha leid det i ferien min, men å bo der fast over lengere tid, leve et liv med skolebarn, lekser, aktiviteter, ikke parkering - det virker fryktelig upraktisk. Dette valget skjønner jeg ingenting av! Hvis det kun er snakk om 5 uker, så ser jeg ikke problemene her. Hvis det blir mer langvarig, hadde jeg forstått kritikken. Her synes jeg faktisk at folk blåser dette veldig negativt opp! Jeg er en av dem som hater at dette paret tjener penger på å ikke gjøre en jævla skit(!), men at de skal bo der noen uker, kan da vel ikke være så ille for barna?!? Upraktisk? JA! Forferdelig for barna? NEI! Men, men, vi er jo her inne for å ta folk for alt…. 6
Kati Skrevet 2. mars #12969 Skrevet 2. mars Tiara07 skrev (24 minutter siden): Hvis det kun er snakk om 5 uker, så ser jeg ikke problemene her. Hvis det blir mer langvarig, hadde jeg forstått kritikken. Her synes jeg faktisk at folk blåser dette veldig negativt opp! Jeg er en av dem som hater at dette paret tjener penger på å ikke gjøre en jævla skit(!), men at de skal bo der noen uker, kan da vel ikke være så ille for barna?!? Upraktisk? JA! Forferdelig for barna? NEI! Men, men, vi er jo her inne for å ta folk for alt…. Nei for all del, ingen krise. 5 uker går fort. Men personlig ville jeg ikke valgt det, og derfor synes jeg det er et merkelig valg. Men det går helt sikkert fint. De er jo veldig positive, sikkert mye mer enn meg, så dette går seg nok til 👍 3 1
Guris Skrevet 2. mars #12970 Skrevet 2. mars Tiara07 skrev (44 minutter siden): Hvis det kun er snakk om 5 uker, så ser jeg ikke problemene her. Hvis det blir mer langvarig, hadde jeg forstått kritikken. Her synes jeg faktisk at folk blåser dette veldig negativt opp! Jeg er en av dem som hater at dette paret tjener penger på å ikke gjøre en jævla skit(!), men at de skal bo der noen uker, kan da vel ikke være så ille for barna?!? Upraktisk? JA! Forferdelig for barna? NEI! Men, men, vi er jo her inne for å ta folk for alt…. Med en så farlig trapp er til og med et 'øyeblikk' for lenge. 3 6
Moongirl Skrevet 2. mars #12971 Skrevet 2. mars Har de betalt grisedyrt for det der??🤣🤣 Bra dumme. Trangt, farlig, ingen goder som basseng, parkering, god plass osv. Finnes mye annet mye flottere for en mye bedre pris! Høres ut som U ikke er fornøyd, ja!!😅 Og så skal de ha besøk i det trange huset. Et hus som passer best i et interiørblad det der. 4 2
JojoMoyes Skrevet 2. mars #12972 Skrevet 2. mars Men veldig viktig å si hva det koster !!! Må vise kalkulator og kvitteringer når de handler og spiser ute 🤮 Fysj for noen kvalme falske skrytete mennesker de der to . 5 5
Summerwinter Skrevet 2. mars #12973 Skrevet 2. mars Ulrik minner mer og mer utseendemessig på en gammel sirkusdirektør 😅 6 5
Tiara07 Skrevet 2. mars #12974 Skrevet 2. mars Guris skrev (2 timer siden): Med en så farlig trapp er til og med et 'øyeblikk' for lenge. Ja, men en farlig trapp kan man finne andre steder enn der man bor også. Farer finnes overalt.
Guris Skrevet 2. mars #12975 Skrevet 2. mars Tiara07 skrev (20 minutter siden): Ja, men en farlig trapp kan man finne andre steder enn der man bor også. Farer finnes overalt. Jo men man sikrer vel hjemmet sitt mot de største farene ? Man har vel ikke en bratt, smal og glatt trapp uten rekkverk i kjøkkenet med små barn i hus!? 6 4
Guris Skrevet 2. mars #12976 Skrevet 2. mars Summerwinter skrev (25 minutter siden): Ulrik minner mer og mer utseendemessig på en gammel sirkusdirektør 😅 🤣
Velinda Skrevet 2. mars #12977 Skrevet 2. mars Summerwinter skrev (46 minutter siden): Ulrik minner mer og mer utseendemessig på en gammel sirkusdirektør 😅 Faktisk😂 1
Gjest pålandjorda Skrevet 2. mars #12978 Skrevet 2. mars (endret) Summerwinter skrev (2 timer siden): Ulrik minner mer og mer utseendemessig på en gammel sirkusdirektør 😅 Han kunne med hell kuttet gele og bakoversveis i håret. Buste det til 😊 og fjerne skjegget. Og de blå brillene. Solbriller så slipper han å myse slik. Frokodtbordet så veldig hyggelig ut ❤️. Endret 2. mars av pålandjorda
Guris Skrevet 3. mars #12979 Skrevet 3. mars pålandjorda skrev (7 timer siden): Han kunne med hell kuttet gele og bakoversveis i håret. Buste det til 😊 og fjerne skjegget. Og de blå brillene. Solbriller så slipper han å myse slik. Frokodtbordet så veldig hyggelig ut ❤️. Et helt vanlig frokostbord på en søndag når man er en familie med barn, vel. Bortsett fra at bordet er veldig lite og at de ikke har stoler, og at de må passe på at barna ikke går rundt så de faller ned fra trappen. 3 2
Outandabout Skrevet 3. mars #12980 Skrevet 3. mars Clickbait: se hvor mye vi brukte på svensk-norsk godteri 💸💸💸💸💸 Syns det tar helt av med dette paret. Ser de kun seg selv? Tenker de noen sinne på andre? Har de ingen meninger om noe utover seg og sitt? Ingen fanesaker, ingen saker de bryr seg om og kan bruke «makten» sin til å fronte? JEG BLIR KVALM 🤢 2 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå