Moongirl Skrevet 27. februar #12881 Skrevet 27. februar Guris skrev (3 timer siden): U var sikker på at han ville komme tilbake til ferdig fortau, innstallerte vinduer, ferdigstilte bad, men hva fikk han se ? Jo, hele gaten er i ferd med å bli gravd opp utenfor huset, og ingenting annet er gjort. Men allikevel så er han sikker på at det er klart for kommunal inspeksjon om 2,5 uker og innflytting om 1 mnd. Hvordan?🤔 Skal ikke stå på optimismen i hvertfall!😅 Den trenger man i treeeeige Spania...manjana, manjana.... 5 1
Snoker45 Skrevet 27. februar #12882 Skrevet 27. februar Dette er så festlig å følge med på😂😂 De to har null peiling på hvor lang tid dette kommer til å ta😂 8 1
maryJane4 Skrevet 27. februar #12883 Skrevet 27. februar Snoker45 skrev (Akkurat nå): Dette er så festlig å følge med på😂😂 De to har null peiling på hvor lang tid dette kommer til å ta😂 Jeg sitter klar med popcornet og venter på "neste episode"! 🍿👀 6
Undrende123 Skrevet 27. februar #12884 Skrevet 27. februar maryJane4 skrev (Akkurat nå): Jeg sitter klar med popcornet og venter på "neste episode"! 🍿👀 ... Mens fruen og mannen bare blir rikere og rikere på grunn av alle dere som sitter der med popcornet deres og ser på. Det er ikke paret som fremstår som dumme her. 7 7
maryJane4 Skrevet 27. februar #12885 Skrevet 27. februar Undrende123 skrev (4 minutter siden): ... Mens fruen og mannen bare blir rikere og rikere på grunn av alle dere som sitter der med popcornet deres og ser på. Det er ikke paret som fremstår som dumme her. Men jeg koser meg likevel! 🤣 6
Moongirl Skrevet 27. februar #12886 Skrevet 27. februar Undrende123 skrev (13 minutter siden): ... Mens fruen og mannen bare blir rikere og rikere på grunn av alle dere som sitter der med popcornet deres og ser på. Det er ikke paret som fremstår som dumme her. Alle her inne følger ikke vettu..man snapper opp litt uansett fra andre diskusjonsforum osv...uansett, så er det ikke mindretallet her som holder liv i de..dessverre altfor mange andre utenom som følger de ukritisk!🙄 9 2
J_1990 Skrevet 27. februar #12887 Skrevet 27. februar De er virkelig definisjonen på happy go lucky. 4 1
Gjest pålandjorda Skrevet 28. februar #12888 Skrevet 28. februar Han Ulrik. Hvis jeg treffer han ved boarding på neste Norwegiantur… Skal jeg be om selfie da? 🙈 For en klein fyr. Myser bak blåfilterbriller. Og er viktigper. Og nå, klysefilter på snap. Bilen er babyen hans. Og «caching» iskaffe… Barnas forbilde.
Gjest pålandjorda Skrevet 28. februar #12889 Skrevet 28. februar Tips til Pilotfrue. Tenker du og Ulrik er innom her. Før du leverer en pose med is til skolen må du sjekke om det er elever med allergi der. Det er vondt å se alle får is, og stå utenfor fordi det fek ikke er glutenfri eller melkefri is.
Outandabout Skrevet 28. februar #12890 Skrevet 28. februar Trenger vel en flyttebil kun for matvarer og drikke fra kjøleskapet 1 1
Moongirl Skrevet 28. februar #12891 Skrevet 28. februar Outandabout skrev (3 minutter siden): Trenger vel en flyttebil kun for matvarer og drikke fra kjøleskapet Og de må sorteres alfabetisk i flyttekassene !🤣🤣 1 1
sikkerpådet Skrevet 28. februar #12892 Skrevet 28. februar Man ønsker liksom ikke noen noe vondt. Men disse her.... Det må være lov å si at de er veldig naive. For en farse. De legger opp til ALT dette selv med null bakkekontakt. 6 3
Villroses hage Skrevet 28. februar #12893 Skrevet 28. februar (endret) sikkerpådet skrev (1 time siden): Man ønsker liksom ikke noen noe vondt. Men disse her.... Det må være lov å si at de er veldig naive. For en farse. De legger opp til ALT dette selv med null bakkekontakt. Du kan jo si det - men samtidlig lager de jo innhold til sosiale medier, som de lever meget godt av. De vet nøyaktig hva som skal til for å få nysgjerrige folk til å klikke seg inn og følge med. Og ikke klare å slutte og følge med, selv om de må klikke seg gjennom uendelige mengder med innholdsløst pjatt. Og blir det for stille, kommer garantert noe saftig click-bite. Endret 28. februar av Villroses hage 2 1
sikkerpådet Skrevet 28. februar #12894 Skrevet 28. februar Villroses hage skrev (3 minutter siden): Du kan jo si det - men samtidlig lager de jo innhold til sosiale medier, som de lever meget godt av. De vet nøyaktig hva som skal til for å få nysgjerrige folk til å klikke seg inn og følge med. Og ikke klare å slutte og følge med, selv om de må klikke seg gjennom uendelige mengder med innholdsløst pjatt. Og blir det for stille, kommer garantert noe saftig click-bite. Helt enig, de må jo selge "sjela" si for å tjene penger. Men da kan verken de eller andre si at de får ufortjent kritikk og hat. Dette er kalkulert. 2 2
Guris Skrevet 28. februar #12895 Skrevet 28. februar (endret) pålandjorda skrev (3 timer siden): Tips til Pilotfrue. Tenker du og Ulrik er innom her. Før du leverer en pose med is til skolen må du sjekke om det er elever med allergi der. Det er vondt å se alle får is, og stå utenfor fordi det fek ikke er glutenfri eller melkefri is. Du tror vel ikke at J bryr seg om sånt, hvis hun i det hele tatt har evnen til å forstå hva det betyr ? For denne familien er is, godteri, vafler og sukker drikker m.m. dagelig kosthold og de skjønner ikke at andre familier kanskje lever sunt og ikke synes at barna skal ha for mye dritt. Samme med sukker, for noen kan sukker være farlig pga. for eksempel diabetes. Endret 28. februar av Guris 2 1
Guris Skrevet 28. februar #12896 Skrevet 28. februar pålandjorda skrev (2 timer siden): Han Ulrik. Hvis jeg treffer han ved boarding på neste Norwegiantur… Skal jeg be om selfie da? 🙈 For en klein fyr. Myser bak blåfilterbriller. Og er viktigper. Og nå, klysefilter på snap. Bilen er babyen hans. Og «caching» iskaffe… Barnas forbilde. Be om autografen hans også, for å 'booste' egoet hans skikkelig 😂 1
JojoMoyes Skrevet 28. februar #12897 Skrevet 28. februar Guris skrev (1 time siden): Be om autografen hans også, for å 'booste' egoet hans skikkelig 😂 Eg hadde sagt fløtt deg 😬 5 1
Guris Skrevet 28. februar #12898 Skrevet 28. februar JojoMoyes skrev (21 minutter siden): Eg hadde sagt fløtt deg 😬 😂
Summerwinter Skrevet 28. februar #12899 Skrevet 28. februar pålandjorda skrev (4 timer siden): Han Ulrik. Hvis jeg treffer han ved boarding på neste Norwegiantur… Skal jeg be om selfie da? 🙈 For en klein fyr. Myser bak blåfilterbriller. Og er viktigper. Og nå, klysefilter på snap. Bilen er babyen hans. Og «caching» iskaffe… Barnas forbilde. Filter?? Det verste er at filteret faktisk ligner på U😆😆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå