elskersommer Skrevet 20. februar #12801 Skrevet 20. februar Guris skrev (4 timer siden): Da opplyser U om lengden på penisen sin på snap nå, han sier han har 20 centimeter. Jeg tenker det er imformasjon Jeg skulle ønske han ikke delte 🥴 Men, de må vel holde på sånn for å få klikk og tjene penger. Hva f...🙄🙄 Hvem trenger å vite dette? 7 5
maryJane4 Skrevet 20. februar #12802 Skrevet 20. februar Kakafoni skrev (24 minutter siden): Om den en 5 eller 20 cm så er mannen brekkekkel. Stakkars fyr - lut som en fiskekrok er han og! For en gjeng! 🤣🤣🤣 6 1
Stjertmeis Skrevet 20. februar #12803 Skrevet 20. februar elskersommer skrev (10 minutter siden): Ok.. var derfor jeg skrev som jeg gjorde fordi jeg ikke visste om hun fortsatt hadde norsk firma.. Skjønner. Jeg vet jo ikke sikkert, men legger grunn at de fremdeles har driften gjennom norsk AS, siden jeg ser at Julianne Nygard AS fortsatt er registrert i Norge. Er ingen kunngjøringer om avvikling, fusjonsbeslutning el.l.
MacadamiaNut Skrevet 20. februar #12804 Skrevet 20. februar Guris skrev (5 timer siden): Da opplyser U om lengden på penisen sin på snap nå, han sier han har 20 centimeter. Jeg tenker det er imformasjon Jeg skulle ønske han ikke delte 🥴 Men, de må vel holde på sånn for å få klikk og tjene penger. 20cm my ass!😆 Kjenner ei han rota med og han er LANGT ifra 20cm🤣🤣 5 6
panzerpølsa Skrevet 21. februar #12805 Skrevet 21. februar MacadamiaNut skrev (8 timer siden): 20cm my ass!😆 Kjenner ei han rota med og han er LANGT ifra 20cm🤣🤣 Han lyser Small 🍆 energy med måten han er og fremstår. 9 2
Guris Skrevet 21. februar #12806 Skrevet 21. februar (endret) J og U blir aldri blakke uansett hvor mye de bruker og hvor lite de tjener, siden moren til J er sammen en veldig rik og raus mann, så de får millioner via moren. Dere kan se han mange ganger på videoene fra bryllups helgen. Er ute på snappen til J. Han store, høye og kraftige uten hår. Endret 21. februar av Guris 1 1
J_1990 Skrevet 21. februar #12807 Skrevet 21. februar Hvorfor filmer hun at hun trener i den maskinen? Hvem syns det er interessant å se henne løfte på bena og tøye på kroppen 🥲 alt skal deles…. 3 1
Guris Skrevet 21. februar #12808 Skrevet 21. februar J_1990 skrev (5 minutter siden): Hvorfor filmer hun at hun trener i den maskinen? Hvem syns det er interessant å se henne løfte på bena og tøye på kroppen 🥲 alt skal deles…. Hva annet er det hun legger ut som er interressant da ? Gå tur ? Rydde på kjøkkenet? Spise? Kjøre bil ? 🤷🏻 7 1
J_1990 Skrevet 21. februar #12809 Skrevet 21. februar Guris skrev (19 minutter siden): Hva annet er det hun legger ut som er interressant da ? Gå tur ? Rydde på kjøkkenet? Spise? Kjøre bil ? 🤷🏻 Nei det er vel dessverre svært lite interessant som deles, bare syns det tas til nye høyder titt og stadig, blir bare verre og verre de gangene jeg titter innom. 1 2
Summerwinter Skrevet 21. februar #12810 Skrevet 21. februar MacadamiaNut skrev (20 timer siden): 20cm my ass!😆 Kjenner ei han rota med og han er LANGT ifra 20cm🤣🤣 😂😂 Har ikke Ulrik søsken? Ser de aldri på snap eller bli omtalt der
maryJane4 Skrevet 21. februar #12811 Skrevet 21. februar (endret) Kan selvsagt kun snakke for meg selv, men følger disse to kun for underholdingen! Herlighet, jeg dauer!!! 🤣🤣🤣 Ikke kan de spansk selv etter 7 mnd, ikke viser de noen interesse for spansk kultur og historie, ikke utforsker de området og landet på noe måte! De kjøper så og si all mat via take away/restaurant. Ungene er aldri med å lage mat eller på tur - prøvde seg i dag med at de ikke var interessert - men herlighet. Det er jo opp til foreldrene å gjøre det spennende! 🤣 Og det jeg ler høyest av - misunnelse!! Hahaha... At alle som "sier noe kritisk" er misunnelige?! 🤣 Google narsissist så ser dere dere det selv! Endret 22. februar av maryJane4 11 3
Guris Skrevet 21. februar #12812 Skrevet 21. februar (endret) J_1990 skrev (1 time siden): Nei det er vel dessverre svært lite interessant som deles, bare syns det tas til nye høyder titt og stadig, blir bare verre og verre de gangene jeg titter innom. Ja enig at den maskinen var hakket værre enn at hun filmer at hun henter maten utenfor døren og tar opp persiennene. Endret 21. februar av Guris 3 2
Mallisaen Skrevet 21. februar #12813 Skrevet 21. februar Guris skrev (6 timer siden): Hva annet er det hun legger ut som er interressant da ? Gå tur ? Rydde på kjøkkenet? Spise? Kjøre bil ? 🤷🏻 De fleste av oss her inne- er vel jamt enig i , at vi har litt lyst å se hvordan huset blir og NÅR de får flytta inn... Så blir det takk og farvel fra meg ihvertfall....etter det. Fy, så klein jeg ble, av å se det bryllupet hun la ut om igår... #pute-tv 🫣🫣 4 1
Lajolla Skrevet 21. februar #12814 Skrevet 21. februar Mallisaen skrev (9 minutter siden): De fleste av oss her inne- er vel jamt enig i , at vi har litt lyst å se hvordan huset blir og NÅR de får flytta inn... Så blir det takk og farvel fra meg ihvertfall....etter det. Fy, så klein jeg ble, av å se det bryllupet hun la ut om igår... #pute-tv 🫣🫣 Akkurat som jeg skulle sagt det selv…du har nok mange med deg på det 😅😂 2 1
Gjest Kakafoni Skrevet 21. februar #12815 Skrevet 21. februar Mallisaen skrev (34 minutter siden): De fleste av oss her inne- er vel jamt enig i , at vi har litt lyst å se hvordan huset blir og NÅR de får flytta inn... Så blir det takk og farvel fra meg ihvertfall....etter det. Fy, så klein jeg ble, av å se det bryllupet hun la ut om igår... #pute-tv 🫣🫣 Piloten som gifta seg i stillongs.
Moongirl Skrevet 21. februar #12816 Skrevet 21. februar Kakafoni skrev (18 minutter siden): Piloten som gifta seg i stillongs. Det styggeste bryllupsantrekket eg har sett! Karneval....hun var flott, da. 3 1
Mallisaen Skrevet 21. februar #12817 Skrevet 21. februar Kakafoni skrev (50 minutter siden): Piloten som gifta seg i stillongs. 🤣🤣🤣🤣 3 1
Gjest pålandjorda Skrevet 22. februar #12818 Skrevet 22. februar Hvilken kirke/ menighet vokste J opp i?
Outandabout Skrevet 22. februar #12819 Skrevet 22. februar Tenk å fylle opp huset sånn som de har gjort, med alt mulig de har shoppet, når de visste de skulle ut etter noen mnd. Nærmest shoppingtur hver dag. 1 1
Guris Skrevet 22. februar #12820 Skrevet 22. februar Outandabout skrev (2 timer siden): Tenk å fylle opp huset sånn som de har gjort, med alt mulig de har shoppet, når de visste de skulle ut etter noen mnd. Nærmest shoppingtur hver dag. Og nå skal de lagre alt på kommersiell lagerplass og så begynner de å handle nytt igjen fordi tingene deres er på lager 🤦 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå