Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Milla1717
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Morsomt! Var innom snappen hennes idag. Og der var intet nytt gitt. 
1- lage omelett til frokost 

2- snakke seint og lenge til kamera 

3- gå tur 

4- trene ved bassenget 

5- filme seg selv spise ved bassenget 

6- en liten samtale med mann 

7- se nyehuset 

INGEN PLOT i dette innholdet gitt. Angrer på at jeg ga henne klikk. Forstår ikke at folk kan følge denne dama jevnt og trutt 

Så enig skjønner ikke jeg heller. Noen ganger lurer jeg på om de er med selv i tråden her. I håp å få klikk . 

Videoannonse
Annonse
Gjest pålandjorda
Skrevet

Tennene. Er det fasetter hun tar av og på? Og bare stubber under? 😬

Skrevet
Guris skrev (7 timer siden):

Jeg tror paret er farge blinde med de ekstremt stygge farge kombinasjonene på flisene. Brune gulv med sorte vegger, blant annet. Flisleggerene må jo virkelig lure på om det skal være sånn.

Og stilen til flisene passer heller ikke sammen.

De gulv flisene er ekstremt røffe og grove på overflaten så derfor veldig ubehagelig å gå barbent på, så virkelig ikke egnet på bad. De er også svært vanskelige å holde rene pga. røff overflate med masse sprekker. Jeg vet dette fordi det var slike gulvfliser i et hus Jeg kjøpte for noen år siden, men selvsagt ikke på badene, kun soverommene.

De burde droppet denne 'Lorena' og latt utbyggeren legge de flisene han opprinnelig hadde planlagt, samt den opprinnelige formen på bassenget. Nå ser bassenget ut som et trenings basseng og ikke et hage basseng. Den opprinnelige formen på bassenget var kjempefin. Som nevnt tidligere, de 'trasher' hele huset og hagen.

Hva om fruen og piloten liker det? Deres hus, deres valg 😊

• Liker 1
Skrevet
pålandjorda skrev (7 minutter siden):

Tennene. Er det fasetter hun tar av og på? Og bare stubber under? 😬

Aner ikke, men det var veldig i øyenfallende i hvertfall 😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan i all verden er det mulig å ikke vite at utbygger kan bruk tre mnd utover kontraktsfestet dato?? Det skal jo ikke gå an og ikke få det med seg? Ulrik som dro i møtet høy og mørk og skulle stå på sine rettigheter. Hvorpå han kom ut slukøret etterpå:-)

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Snoker45 skrev (1 time siden):

Hvordan i all verden er det mulig å ikke vite at utbygger kan bruk tre mnd utover kontraktsfestet dato?? Det skal jo ikke gå an og ikke få det med seg? Ulrik som dro i møtet høy og mørk og skulle stå på sine rettigheter. Hvorpå han kom ut slukøret etterpå:-)

Det er så flaut det 🙈 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Følger ingen av de, men innom U i går da han var på byggeplassen..og etterpå forklarte han at jo, de skulle flytte inn siste uken i mars. Så 10 år eldre ut med masse rynker i pannen og rundt øynene..om det er J eller huset som tynger han er vanskelig å si..kan selvfølgelig bare være mangel på botox om han bruker det jevnlig???

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke minst er det dårlig "reklame" for den norske eiendomsmegleren der nede, som de skryter av at har vært "helt uvurderlig for de i prosessen", og som de anbefaler alle om å bruke om man skal flytte ned eller bygge der.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (På 1.2.2025 den 14.08):

Det er jo helt sykt faktisk,hva ville hun oppnå,nå ser hun bare dust ut

Solstikk eller for mye vin på dagtid kanskje...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Guris skrev (På 4.2.2025 den 6.06):

Merkelig prioritering av utbyggeren å utføre beplantningen utendørs før han innstallerer vinduer, dører, toaletter, dusjer, kjøkken, stikk kontakter, belysning, trappe gelender o.s.v. er det for å skape en illusjon av at det snart er klart, siden planter gjerne er det siste som blir gjort 🤔

Ting må beplantes nå i vintersesongen, om kort tid vil det ikke egne seg å beplante utendørs.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Guris skrev (22 timer siden):

Jeg tror paret er farge blinde med de ekstremt stygge farge kombinasjonene på flisene. Brune gulv med sorte vegger, blant annet. Flisleggerene må jo virkelig lure på om det skal være sånn.

Og stilen til flisene passer heller ikke sammen.

De gulv flisene er ekstremt røffe og grove på overflaten så derfor veldig ubehagelig å gå barbent på, så virkelig ikke egnet på bad. De er også svært vanskelige å holde rene pga. røff overflate med masse sprekker. Jeg vet dette fordi det var slike gulvfliser i et hus Jeg kjøpte for noen år siden, men selvsagt ikke på badene, kun soverommene.

De burde droppet denne 'Lorena' og latt utbyggeren legge de flisene han opprinnelig hadde planlagt, samt den opprinnelige formen på bassenget. Nå ser bassenget ut som et trenings basseng og ikke et hage basseng. Den opprinnelige formen på bassenget var kjempefin. Som nevnt tidligere, de 'trasher' hele huset og hagen.

Hvordan var den opprinnelige basseng-formen?

Synes bassenget ser veldig fint, men litt langt og smalt. Flisene er kjempefine, men ikke akkurat vedlikeholdsfritt 😅 Huset blir super fint, men det kommer til å ta tid til alt er helt ferdig. Også ligger fryktelig tett inntil nabohuset. Så dyrt hus - da skulle jeg hatt myyye større, skjermet tomt!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kati skrev (1 time siden):

Hvordan var den opprinnelige basseng-formen?

Synes bassenget ser veldig fint, men litt langt og smalt. Flisene er kjempefine, men ikke akkurat vedlikeholdsfritt 😅 Huset blir super fint, men det kommer til å ta tid til alt er helt ferdig. Også ligger fryktelig tett inntil nabohuset. Så dyrt hus - da skulle jeg hatt myyye større, skjermet tomt!

Opprinnelig var bassenget mer vinkel aktig med en veldig fin og forseggjort design.

Nettopp, nå er det bare en lang smal stripe, kjempe kjedelig.

De forbereder seg på å flytte inn om 6 uker, så de har bestilt levering av møbler og avbestilt leiehuset for April måned.

Veldig mye innsyn fra andre hus og gaten ja, og paret som ikke liker at folk er for nærrme og finner det forstyrrende. U har allerede begynt å klage på at nabohuset burde bli klart snart så paret ikke blir forstyrret med bygge støy 🤷🏻🤦 etter at alle andre beboere har blitt forstyrret for hans hus i flere år. Men, det er jo akkurat den arrogansen paret er kjent for.

Endret av Guris
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal alt innvendig være ferdig om bare 6 uker? Hastverk er lastverk?!.....de har valgt å bo klin oppi naboene og klager på byggestøy? Og det kommer fra de som bygger selv..hahahahaha..

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Snoker45 skrev (6 timer siden):

Med tanke på att han har brukt advokater både i Norge og Spania til å se over alle papirer så er det flaut

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (6 minutter siden):

Med tanke på att han har brukt advokater både i Norge og Spania til å se over alle papirer så er det flaut

Flaut for deg da eller?

• Liker 1
Skrevet

Hva skjedde med venninnen Kristine? De var ofte i hverandres kanaler, nå synes de ikke sammen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinterland skrev (2 timer siden):

Flaut for deg da eller?

Nå har jeg heldigvis lært att jeg gidder ikke diskutere med brukere som er ute etter brukerdebatt.. i denne tråden og andre. 

Ha en fortryllende aften kjære deg❤️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (22 minutter siden):

Nå har jeg heldigvis lært att jeg gidder ikke diskutere med brukere som er ute etter brukerdebatt.. i denne tråden og andre. 

Ha en fortryllende aften kjære deg❤️

Ingen fare, er ikke ute etter noe «brukerdebatt». Du som skriver ordet flaut over noe andre har foretatt seg, som ikke har med deg å gjøre heller antar jeg 🙂 Da er det jo rart at du skulle bli flau over noe slikt. 

• Nyttig 2
Skrevet
Moongirl skrev (9 timer siden):

Skal alt innvendig være ferdig om bare 6 uker? Hastverk er lastverk?!.....de har valgt å bo klin oppi naboene og klager på byggestøy? Og det kommer fra de som bygger selv..hahahahaha..

Paret beregner at det skal være klart om kun 4 uker fordi de forventer å få en 'midlertidig' brukstillatelse og kriteriene for dette skal ifølge U være klart i midten av Mars og da skal bank og kommune komme på befaring, så skal tillatelsen bli utstedt 1-2 uker etter. Så får vi se om teorien deres holder. 

U kommer nok ikke til å godta at de jobber på nabohuset på kvelder og helger etter at paret flytter inn. 

• Liker 1
Skrevet
Cybergranny skrev (16 timer siden):

Følger ingen av de, men innom U i går da han var på byggeplassen..og etterpå forklarte han at jo, de skulle flytte inn siste uken i mars. Så 10 år eldre ut med masse rynker i pannen og rundt øynene..om det er J eller huset som tynger han er vanskelig å si..kan selvfølgelig bare være mangel på botox om han bruker det jevnlig???

Det med huset stresser nok noe veldig. Tipper kabalen på hvordan de skal finansiere dette er krevende. Mens Julianne lever i sin lykkelige verden og har intet ansvar for oppfølging av huset. Hennes ansvar er fiksing av negler og frisørbesøk.

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...