Tiara07 Skrevet søndag kl 21:32 #12701 Del Skrevet søndag kl 21:32 ragna-råkk skrev (19 minutter siden): U er på Tinder... Vel, da tenker jeg det det er noen som utgir seg for å være ham. Det regner jeg med alle forstår…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet søndag kl 23:14 #12702 Del Skrevet søndag kl 23:14 Det sies at dette paret gjør alt for å få opp klikk og få folk til å gå inn å se på. La dere ikke lure. Skjer det noe stort med de to der. Kan dere lese det i Se og hør😂 håper folk bruker tiden sin på bedre folk å følge . 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 02:27 #12703 Del Skrevet i går, 02:27 Tiara07 skrev (4 timer siden): Vel, da tenker jeg det det er noen som utgir seg for å være ham. Det regner jeg med alle forstår…. Kanskje paret er sammen om det ? Mange par som kjeder seg og søker etter en 3. person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet i går, 06:40 #12704 Del Skrevet i går, 06:40 Veldig interessant at Ulrik la ut 641 snapper av kjøreturen de var på. Herremin🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet i går, 07:48 #12705 Del Skrevet i går, 07:48 Hva har skjedd med tennene hennes? Filter på snap håper jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 23 timer siden #12706 Del Skrevet 23 timer siden Snoker45 skrev (4 timer siden): Veldig interessant at Ulrik la ut 641 snapper av kjøreturen de var på. Herremin🙈 Jeg fikk nesten epilepsi anfall så måtte logge ut fra snappen hans. Han er desperat nå når han får ekstra fakturaer fra utbyggeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 21 timer siden #12707 Del Skrevet 21 timer siden Guris skrev (1 time siden): Jeg fikk nesten epilepsi anfall så måtte logge ut fra snappen hans. Han er desperat nå når han får ekstra fakturaer fra utbyggeren. Hvorfor støtte i det hele tatt? 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21 timer siden #12708 Del Skrevet 21 timer siden Della skrev (36 minutter siden): Hvorfor støtte i det hele tatt? Det her. Hvis du finner inspirasjon og glede i det, selvfølgelig. Men å gi mer penger i kassa til noen som man ikke har interesse av, er grunnen til at slike holder det gående. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 19 timer siden #12709 Del Skrevet 19 timer siden Betale såå mye penger for å leie der i gamlebyen? Djiises....ville heller brukt de på fremtidige utgifter til huset som vil ta en evighet. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 19 timer siden #12710 Del Skrevet 19 timer siden Lineaaa skrev (6 timer siden): Hva har skjedd med tennene hennes? Filter på snap håper jeg? Hun har satt på fasetter. Det er så stygt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 17 timer siden #12711 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Piloten ble lang i masken i dag når han fant ut at en utbygger med loven på sin side kan være minimum 3 måneder forsinket fra avtalt ferdigstillelses dato. Og etter de ekstra 3 månedene så er det en del dokumenter som må ordnes, så rundt Juni/Juli bør de kunne flytte inn i det nye huset. De får testet mange fine hus i tiden fremover da. Endret 15 timer siden av Guris 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 17 timer siden #12712 Del Skrevet 17 timer siden hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Hun har satt på fasetter. Det er så stygt. Ojojoj!!! Huff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 16 timer siden #12713 Del Skrevet 16 timer siden Guris skrev (1 time siden): Piloten ble lang i masken i dag når han fant ut at en utbygger med loven på sin side kan være minimum 3 måneder forsinket fra avtalt ferdigstillelses dato. Og etter de ekstra 3 månedene så er det en del dokumenter som må ordnes, så rundt Juni/Juli bør de kunne flytte inn is det Nye huset. De får testet mange fine hus i tiden fremover da. Dette bare ventet jeg på. Jeg har selv kjøpt i utlandet og bodd der, da kunne jeg språket, hadde bodd der før og hadde gjort masse research. Likevel var det ting som kom overraskende på meg. At disse her bare skal flytte ned på noen måneder og forvente at det går lett og problemfritt er så utrolig naivt/dumt. Men de virker jo ikke veldig oppegående på sånt. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10 timer siden #12714 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Guris skrev (7 timer siden): Piloten ble lang i masken i dag når han fant ut at en utbygger med loven på sin side kan være minimum 3 måneder forsinket fra avtalt ferdigstillelses dato. Og etter de ekstra 3 månedene så er det en del dokumenter som må ordnes, så rundt Juni/Juli bør de kunne flytte inn i det nye huset. De får testet mange fine hus i tiden fremover da. Heldige hvis de får det til juni/juli føles det som...det skjer jo så lite, er jo myye som skal gjøres inne og ute!! Og Spania stenges jo nærmest ned ved påske og andre helligdager. Og ordne div.papirer på offentlige kontorer om sommeren der nede? Haha, lykke til! Endret 9 timer siden av Moongirl 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 8 timer siden #12715 Del Skrevet 8 timer siden (endret) De kan vel reise hjem til Norge i juli da? Beste mnd å ikke være i Spania! Men blir nok fort høst før huset er klart. Men det er nok for kjip (og dyr) tanke til å orke å tenke den. Endret 8 timer siden av Lineaaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6 timer siden #12716 Del Skrevet 6 timer siden Moongirl skrev (3 timer siden): Heldige hvis de får det til juni/juli føles det som...det skjer jo så lite, er jo myye som skal gjøres inne og ute!! Og Spania stenges jo nærmest ned ved påske og andre helligdager. Og ordne div.papirer på offentlige kontorer om sommeren der nede? Haha, lykke til! Nå sa U at de ble lovet på møtet i går at de kan flytte inn siste uken i mars, og at U tror på det og forholder seg til det. Jeg tviler på at det vil gå men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6 timer siden #12717 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Lineaaa skrev (1 time siden): De kan vel reise hjem til Norge i juli da? Beste mnd å ikke være i Spania! Men blir nok fort høst før huset er klart. Men det er nok for kjip (og dyr) tanke til å orke å tenke den. U sa utbygger lovet på møte i går at de kan flytte inn siste uken i mars. Men det er vel enkelt for utbygger å forskyve på den datoen senere ? Jeg tror J vil se på det som et nederlag å dra til Norge i sommer fordi huset fortsatt ikke er klart. Endret 6 timer siden av Guris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1 time siden #12718 Del Skrevet 1 time siden Slutten av mars? Er ikke huset fremdeles et skall med åpne løsninger? Håper de ikke holder pusten... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå