Kønn Skrevet 31. januar #12661 Del Skrevet 31. januar Livetskjer skrev (17 timer siden): Det er fort gjort å tro at det var f.eks. J hun snakket om siden hun sa det med å bruke kjendisstatusen sin osv. men mulig det er andre «kjendiser» i denne vennegjengen der nede også. Selvfølgelig var det blant andre J hun snakket om. Ref det J la ut på Insta i etterkant av rangen. Noe med koble på hjernen før du åpner kjeften. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 31. januar #12662 Del Skrevet 31. januar (endret) Det å legge på seg noen kilo, gå ned noen kilo, spise mye eller lite er ikke i seg selv nødvendigvis et problem, men når J til daglig snakker om hvor kvalm hun er, hvor dårlig hun føler seg, at hun ikke klarer å bevege seg o.s.v. fordi hun har spist for mye, ja da er det faktisk et problem og dette er ikke greit å fronte og normalisere, for det er ikke greit eller bra å ikke kunne stoppe å spise før man blir kvalm og uvel. Og all den 'driten' hun dytter i seg og ungene sine (og andres unger som er på besøk) hver eneste dag, er ekstremt kritikkverdig. J har nok arvet genet etter faren sin, han også klarer ikke å stoppe å spise. Endret lørdag kl 10:12 av Guris 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 31. januar #12663 Del Skrevet 31. januar Mio-lio skrev (3 timer siden): Christine sa nettopp at hun hadde skravlet en time med Julianne i dag. Så de er fortsatt venner. Å ranten hennes handler ikke om Julianne. Vil tippe at mye av drittsnakkingen hun nevner er fra andre damer der nede om Julianne. Er nok de hun har kutta ut å ikke Julianne. Mulig de har skværet opp den timen da, for jeg vet at det var blant andre J hun snakket om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 31. januar #12664 Del Skrevet 31. januar Sweet Caroline skrev (3 timer siden): Ok, en offentlig person skrev du i innlegget jeg svarte på. Har vel aldri hatt oppfatningen av at Pilotfrue flasher kropp eller har fokus på vekt. Og nei, man skal ikke kommentere vekt eller utseende til noen, selv om de slanker seg, spiser seg fyldige, har fregner, en dårlig hårdag eller lignende. Hva ønsker du å oppnå ved å skrive at Pilotfrue har lagt på seg? Og hvorfor føler du at det er greit? Eeeh det var IKKE jeg som skrev det, så det er umulig for meg å svare på. Jeg har sluttet å følge både henne og U for lenge siden, så jeg har heller ingen forutsetninger for å vite om det, med mindre jeg leser det her. Jeg kommenterer både vekt og utseende til de som legger opp til det selv, jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cybergranny Skrevet fredag kl 21:31 #12665 Del Skrevet fredag kl 21:31 Drama i Paradis…kan se ut som slangen er C som prøver alt hun kan for å sjarmere seg inn for selv å kunne leve av å være Influenser. Men, å bruke sin venninne for å fremheve seg selv er lavmål. Hva som har skjedd i dag vites ikke, men jeg vil tro og håpe at J og U holder henne på lang avstand etter dette. Jeg følger ingen av de, men er innom de forskjellige for å se hvordan hverdagen deres er i vakre Albir/ Althea området av ren nysgjerrighet. C bør sitte med en veeeeeldig dårlig smak i munnen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilami Skrevet lørdag kl 12:26 #12666 Del Skrevet lørdag kl 12:26 Guris skrev (På 30.1.2025 den 15.02): Er det bare Jeg som synes at farge kombinasjonen de har valgt på flisene i det nye i huset er 'drit stygt' ? Det styggeste Jeg har sett, det er så stygt at det tok tid før Jeg skjønte hva jeg så på. De 'trasher' hele huset med den smakløse stilen sin. De vet ikke hvilken farge inngangsdøren har engang, og de nitriste dørene til heisen. Så mye flotte heis dører på markedet, så velger de dører som brukes i offentlige kommunale bygg og garasjeanlegg, og som ikke er fint å ha i et hjem. Selv med en interiørarkitekt så blir huset veldig stygt, innvendig. Det er din smak og mening! Det er de som skal bo der, og har valgt en stil som de liker. Er ikke sikkert alle liker hvordan du har det hjemme hos deg, men om du trives i det er det jo bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilami Skrevet lørdag kl 12:33 #12667 Del Skrevet lørdag kl 12:33 Kristine79 skrev (21 timer siden): Ja, i tillegg har Pilotfrua avfulgt Christine. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anno1969 Skrevet lørdag kl 12:34 #12668 Del Skrevet lørdag kl 12:34 Cybergranny skrev (14 timer siden): Drama i Paradis…kan se ut som slangen er C som prøver alt hun kan for å sjarmere seg inn for selv å kunne leve av å være Influenser. Men, å bruke sin venninne for å fremheve seg selv er lavmål. Hva som har skjedd i dag vites ikke, men jeg vil tro og håpe at J og U holder henne på lang avstand etter dette. Jeg følger ingen av de, men er innom de forskjellige for å se hvordan hverdagen deres er i vakre Albir/ Althea området av ren nysgjerrighet. C bør sitte med en veeeeeldig dårlig smak i munnen. Virke som om C er heilt desperat nå. Det er som om ho ska legge skylden på følgerne sine på innleggene hun har lagt ut. At di lager sin egen teori og sprer rykter. Måtte gå inn her for å sjå hvilke rykter hun prata om, men ser ingen som laga rykte. Er jo ho sjøl som har fortalt hvor forferdelig disse såkalte venninna var. At ho ikke kunne va saman med dei, for di va giftige for henne. At di prata bak ryggen hennar og at ho entlegen hadde våkna frå Paradice Hotel og va no stemt ut. Ho sa mye meir, men nu virke det som ho angra og vil bli stemt inn igjen. Men det tror eg ikkje ho blir. Men å skylde på KG er jo heilt absurd. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet lørdag kl 12:37 #12669 Del Skrevet lørdag kl 12:37 Anno1969 skrev (1 minutt siden): Virke som om C er heilt desperat nå. Det er som om ho ska legge skylden på følgerne sine på innleggene hun har lagt ut. At di lager sin egen teori og sprer rykter. Måtte gå inn her for å sjå hvilke rykter hun prata om, men ser ingen som laga rykte. Er jo ho sjøl som har fortalt hvor forferdelig disse såkalte venninna var. At ho ikke kunne va saman med dei, for di va giftige for henne. At di prata bak ryggen hennar og at ho entlegen hadde våkna frå Paradice Hotel og va no stemt ut. Ho sa mye meir, men nu virke det som ho angra og vil bli stemt inn igjen. Men det tror eg ikkje ho blir. Men å skylde på KG er jo heilt absurd. Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet lørdag kl 13:07 #12670 Del Skrevet lørdag kl 13:07 Kilami skrev (34 minutter siden): Hvordan vet du det? Insta. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet lørdag kl 13:08 #12671 Del Skrevet lørdag kl 13:08 Anno1969 skrev (33 minutter siden): Virke som om C er heilt desperat nå. Det er som om ho ska legge skylden på følgerne sine på innleggene hun har lagt ut. At di lager sin egen teori og sprer rykter. Måtte gå inn her for å sjå hvilke rykter hun prata om, men ser ingen som laga rykte. Er jo ho sjøl som har fortalt hvor forferdelig disse såkalte venninna var. At ho ikke kunne va saman med dei, for di va giftige for henne. At di prata bak ryggen hennar og at ho entlegen hadde våkna frå Paradice Hotel og va no stemt ut. Ho sa mye meir, men nu virke det som ho angra og vil bli stemt inn igjen. Men det tror eg ikkje ho blir. Men å skylde på KG er jo heilt absurd. Det er jo helt sykt faktisk,hva ville hun oppnå,nå ser hun bare dust ut 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupiter123 Skrevet lørdag kl 13:26 #12672 Del Skrevet lørdag kl 13:26 (endret) 15 hours ago, Cybergranny said: Drama i Paradis…kan se ut som slangen er C som prøver alt hun kan for å sjarmere seg inn for selv å kunne leve av å være Influenser. Men, å bruke sin venninne for å fremheve seg selv er lavmål. Hva som har skjedd i dag vites ikke, men jeg vil tro og håpe at J og U holder henne på lang avstand etter dette. Jeg følger ingen av de, men er innom de forskjellige for å se hvordan hverdagen deres er i vakre Albir/ Althea området av ren nysgjerrighet. C bør sitte med en veeeeeldig dårlig smak i munnen. Helt enig. For meg fremstår det også som at C har "brukt" J for å skaffe seg følgere. Og når det passet seg sånn var hun like rask til å snu og snakke ned om J og andre for å skape engasjement/innhold for sin egen del. Endret lørdag kl 13:29 av Jupiter123 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet lørdag kl 20:07 #12673 Del Skrevet lørdag kl 20:07 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet lørdag kl 20:15 #12674 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Har denne C snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet tirsdag kl 05:06 #12675 Del Skrevet tirsdag kl 05:06 (endret) Merkelig prioritering av utbyggeren å utføre beplantningen utendørs før han innstallerer vinduer, dører, toaletter, dusjer, kjøkken, stikk kontakter, belysning, trappe gelender o.s.v. er det for å skape en illusjon av at det snart er klart, siden planter gjerne er det siste som blir gjort 🤔 Endret tirsdag kl 09:38 av Guris 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet i går, 14:04 #12676 Del Skrevet i går, 14:04 Ser ut som det blir ganske heftige forsinkelser, det kunne jo alle skjønne for lenge siden. Helt utrolig at de ikke har innsett det før nå:-) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet i går, 14:06 #12677 Del Skrevet i går, 14:06 (endret) Guris skrev (På 4.2.2025 den 6.06): Merkelig prioritering av utbyggeren å utføre beplantningen utendørs før han innstallerer vinduer, dører, toaletter, dusjer, kjøkken, stikk kontakter, belysning, trappe gelender o.s.v. er det for å skape en illusjon av at det snart er klart, siden planter gjerne er det siste som blir gjort 🤔 Velkommen til Spania🤣 Det meste er ikke forståelig eller sammenlignbart med norge. Når du bor her lærer du deg to ting imorgen og ha lange lunsjer uten bekymringer 😉 De ønsker også ofte at det skal se bebodd for å unngå husokupanter under bygging. Ett sant h... å få i hus. Men at Piloten og frua er blåøyde, det tror jeg . For det er ingen her nede som tror på første datoen en utbygger setter🙃 Endret i går, 14:07 av Notthatbad 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 14:41 #12678 Del Skrevet i går, 14:41 (endret) Utbyggeren vet veldig godt at han kan være forsinket nå fordi U har bestilt ekstra høytaler system, kameraer, ute dusj, ute trapp pluss noe mer, og dette er ikke kontraktfestet med hvor mye ekstra tid prosjektet vil ta. Så utbyggeren har absolutt loven på sin side med å bli noen måneder forsinket. U kan klage og styre så mye han vil til eiendomsmegleren, advokaten o.s.v. så vil utbyggeren svare med å vise til alle ekstra bestillinger. Paret må nok bare finne et sted å leie helt til sommeren. Endret i går, 15:28 av Guris 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cybergranny Skrevet i går, 16:25 #12679 Del Skrevet i går, 16:25 Outandabout skrev (På 1.2.2025 den 21.15): Har denne C snap? C har slettet snapkontoen hun hadde… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 21 timer siden #12680 Del Skrevet 21 timer siden Cybergranny skrev (4 timer siden): C har slettet snapkontoen hun hadde… Det har hun ikke. Heter Christine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå