Gravidnr1 Skrevet i går, 12:04 #12601 Del Skrevet i går, 12:04 Livetskjer skrev (1 time siden): Jeg syntes det er trist hvis ikke C og J er venner mer. De har jo gått så mange turer sammen og virket iallfall som de hadde blitt gode venner selv om de er forskjellige. Og J virker ikke på meg som en som snakker stygt om andre. Men jeg kan jo ta helt feil… kjenner ingen av dem. Enig. Nei ikke godt å si. Kan være et spill for galleriet. 🤔 får bare følge med og se om de er noe mer sammen framover 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet i går, 12:16 #12602 Del Skrevet i går, 12:16 Hufsetrollet skrev (23 minutter siden): Nå er det vel du som bør være flau - som kaller noen du ikke kjenner for sosialt tilbakestående. Jeg har aldri sagt at det er feil om hun har lagt på seg, tvert imot. Det viser jo bare at hun koser seg og nyter det nye livet de har i Spania og det er jo ikke annet enn positivt. Skjerp deg! Spar meg disse latterlige unnskyldningene om at "det viser jo bare at hun koser seg". Det er ALDRI innafor å kommentere andres vekt, uavhengig av om den går opp eller ned - og hvorfor i alle dager skulle man? Jeg tror ikke det spøtt på at du ville sagt noe slikt "som et kompliment" til mennesker i din omgangskrets. Bortsett fra her - og jo, det viser i aller høyeste grad lav sosial intelligens. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 13:08 #12603 Del Skrevet i går, 13:08 Undrende123 skrev (51 minutter siden): Spar meg disse latterlige unnskyldningene om at "det viser jo bare at hun koser seg". Det er ALDRI innafor å kommentere andres vekt, uavhengig av om den går opp eller ned - og hvorfor i alle dager skulle man? Jeg tror ikke det spøtt på at du ville sagt noe slikt "som et kompliment" til mennesker i din omgangskrets. Bortsett fra her - og jo, det viser i aller høyeste grad lav sosial intelligens. Det er faktisk HELT innafor å kommentere andres vekt, hvis de selv har et veldig fokus på kropp og eksponering av kropp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet i går, 13:13 #12604 Del Skrevet i går, 13:13 MacadamiaNut skrev (3 minutter siden): Det er faktisk HELT innafor å kommentere andres vekt, hvis de selv har et veldig fokus på kropp og eksponering av kropp. Selvsagt ikke. Pilotfruen gjør mye rart, men ikke en eneste gang har jeg sett henne be om at andre skal kommentere vekten hennes... Hva slags klær man har på seg (eller ikke har på seg) gir ikke andre mennesker fripass til å legge fra seg folkeskikken. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 13:17 #12605 Del Skrevet i går, 13:17 Undrende123 skrev (Akkurat nå): Selvsagt ikke. Pilotfruen gjør mye rart, men ikke en eneste gang har jeg sett henne be om at andre skal kommentere vekten hennes... Hva slags klær man har på seg (eller ikke har på seg) gir ikke andre mennesker fripass til å legge fra seg folkeskikken. Jeg mener at er man er offentlig person, så må man finne seg i at folk har en mening om deg - både hvordan du er som person og hvordan du ser ut. Hvis man ikke liker det, får man slutte å være en offentlig person. Med det sagt, så skal man ikke oppføre seg stygt. Men å kommentere kropp/vekt er i seg selv ikke stygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet i går, 13:24 #12606 Del Skrevet i går, 13:24 MacadamiaNut skrev (Akkurat nå): Jeg mener at er man er offentlig person, så må man finne seg i at folk har en mening om deg - både hvordan du er som person og hvordan du ser ut. Hvis man ikke liker det, får man slutte å være en offentlig person. Med det sagt, så skal man ikke oppføre seg stygt. Men å kommentere kropp/vekt er i seg selv ikke stygt. 😳 Dette kan du ikke for alvor mene? Vi har alle et ansvar for hvordan vi oppfører oss - både på nett og i "virkeligheten", både mot offentlige og private personer. Andres kropper kommenterer man bare ikke - det er helt basic folkeskikk. Helt frustrerende å forsøke å oppdra mine egne barn til å snakke pent om, og være god med andre, når det finnes voksne der ute som bokstavelig talt legitimerer mobbing av offentlige personer. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet i går, 13:41 #12607 Del Skrevet i går, 13:41 Undrende123 skrev (11 minutter siden): 😳 Dette kan du ikke for alvor mene? Vi har alle et ansvar for hvordan vi oppfører oss - både på nett og i "virkeligheten", både mot offentlige og private personer. Andres kropper kommenterer man bare ikke - det er helt basic folkeskikk. Helt frustrerende å forsøke å oppdra mine egne barn til å snakke pent om, og være god med andre, når det finnes voksne der ute som bokstavelig talt legitimerer mobbing av offentlige personer. Jeg må si jeg lurer litt på hvilke verdier du lærer barna dine når du selv kaller andre «sosialt tilbakestående og med lav sosial intelligens». Jeg har ALDRI snakket nedsettende om J. Jeg har dog lagt merke til at hun tidligere har vært veldig fokusert på egen kropp og trening, med masse nærbilder av egen kropp osv. Nå synes jeg hun virker mere avslappet og koser seg, noe som synes. Hvordan du klarer å få noe negativt ut av det må du selv stå ansvarlig for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet i går, 13:50 #12608 Del Skrevet i går, 13:50 Hufsetrollet skrev (17 timer siden): Ser ut som om hun har lagt på seg ganske mye og. Dette er kommentaren du skrev som jeg reagerer på. Man skal ha bra mye fantasi for å tro på at dette liksom er positivt ment... Og jepp - det ER sosialt tilbakestående å skrive slikt om andre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet i går, 13:54 #12609 Del Skrevet i går, 13:54 Undrende123 skrev (4 minutter siden): Dette er kommentaren du skrev som jeg reagerer på. Man skal ha bra mye fantasi for å tro på at dette liksom er positivt ment... Og jepp - det ER sosialt tilbakestående å skrive slikt om andre. Jaja …… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet i går, 14:07 #12610 Del Skrevet i går, 14:07 Undrende123 skrev (40 minutter siden): 😳 Dette kan du ikke for alvor mene? Vi har alle et ansvar for hvordan vi oppfører oss - både på nett og i "virkeligheten", både mot offentlige og private personer. Andres kropper kommenterer man bare ikke - det er helt basic folkeskikk. Helt frustrerende å forsøke å oppdra mine egne barn til å snakke pent om, og være god med andre, når det finnes voksne der ute som bokstavelig talt legitimerer mobbing av offentlige personer. Greit nok det du skriver, men jeg mener fremdeles at om du flasher kropp og snakker om vekt, så MÅ du tåle kommentarer på det. Jeg har heller ikke ment at mobbing er greit, for det er det ikke. Men jeg mener også at å snakke om vekt er ikke nødvendigvis mobbing, selv om folk gjerne liker å tro det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet i går, 14:07 #12611 Del Skrevet i går, 14:07 (endret) Gravidnr1 skrev (3 timer siden): De kan ikke leie videre, da noen andre skal ta over rett etter de hadde planer om å flytte inn i huset. Hun sa det I en snap for en stund siden 😃 Det er lenge siden hun sa dette, hun har mange ganger i det siste sagt at de kan fortsette å leie og at utleier stadig vekk spør om de vil, men at de ikke vil betale siden de synes det er for mye penger. Det er rundt 8 helt like utleie villaer der de leier nå, men de vil ikke fortsette å betale 60,000,- kroner i måneden. J sier de vil heller bo billigere på et hotell eller i en annen by, men det er fordi hun tror det bare er noen uker og ikke et halvt år, og U sier han skal presse på for å flytte inn i den nye boligen til 1. Mars, noe som selvsagt ikke er mulig. Så de har nok ikke helt bestemt seg for hvor de skal bo det neste halve året. Endret i går, 14:14 av Guris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet i går, 14:20 #12612 Del Skrevet i går, 14:20 Jeg tenker det er mye man kan «ta» Julianne på, men vekt ned eller opp er lavmål. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidnr1 Skrevet i går, 17:02 #12613 Del Skrevet i går, 17:02 Guris skrev (2 timer siden): Det er lenge siden hun sa dette, hun har mange ganger i det siste sagt at de kan fortsette å leie og at utleier stadig vekk spør om de vil, men at de ikke vil betale siden de synes det er for mye penger. Det er rundt 8 helt like utleie villaer der de leier nå, men de vil ikke fortsette å betale 60,000,- kroner i måneden. J sier de vil heller bo billigere på et hotell eller i en annen by, men det er fordi hun tror det bare er noen uker og ikke et halvt år, og U sier han skal presse på for å flytte inn i den nye boligen til 1. Mars, noe som selvsagt ikke er mulig. Så de har nok ikke helt bestemt seg for hvor de skal bo det neste halve året. Aha! Ja der kan du se, ikke fulgt med i timen jeg da😅 takk for update😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 22 timer siden #12614 Del Skrevet 22 timer siden Kristine79 skrev (4 timer siden): Jeg tenker det er mye man kan «ta» Julianne på, men vekt ned eller opp er lavmål. Er vel ikke akkurat det ute etter « å ta» Julianne her. Finner det positivt at hun ikke bryr seg om vekta går opp eller ned, og at hun er komfortabel med at den evn går opp. (I forhold til hva hun la ut på sosiale media om kroppsfiksering tidliger) . 100 sikker på at ingen hadde kommentert om jeg hadde nevnt ordene slanket seg eller blitt tynnere i innlegg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet 8 timer siden #12615 Del Skrevet 8 timer siden Jeg pleier ikke å fryde meg hvis det går galt for noen og jeg har fulgt pilotfrue fordi jeg likte henne. Men, nå i det siste syns jeg hun har blitt direkte ufyselig og jeg forstår godt at Christine har tatt avstand. Jeg må innrømme at det strider i mot alle verdier jeg har i livet hvordan J og U lever og jeg bare venter på at de skal gå på en skikkelig smell. De er tydeligvis uenige om pengebruken! U prøver å si noe om det, men J bare kjører på!! Det er verdt å følge med Christine tufte på snap. Hun er mer nede på jorda og er et genuint menneske som viser det virkelige livet som mange kan kjenne seg igjen i. Pilotfrue sier ingenting om hva som foregår, men ser hun er mer sliten enn vanlig. Klistrer på seg et falskt smil og kjører på videre. Smellen kommer nok en dag. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet 8 timer siden #12616 Del Skrevet 8 timer siden Livetskjer skrev (På 28.1.2025 den 20.55): Det var sånn hun ønsket å svare på den saken🥱🥱🥱🥱🥱 Jeg trodde de var gode venninner jeg…. Men det er de kanskje ikke allikevel…. Har ikke fått med meg at hun har svart på den saken på insta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet 8 timer siden #12617 Del Skrevet 8 timer siden Fikk meg en god latter når jeg så på snappen til U som er i Norge nå. Filmer fra butikken at han skal kjøpe makrell i tomat og så sier han: De er ikke så storforlangende de folka mine 🫣😂 Så sitter frua hans på sin snap og snakker om møbler som koster flere hundre tusen kroner 😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cybergranny Skrevet 3 timer siden #12618 Del Skrevet 3 timer siden Janina83 skrev (4 timer siden): Fikk meg en god latter når jeg så på snappen til U som er i Norge nå. Filmer fra butikken at han skal kjøpe makrell i tomat og så sier han: De er ikke så storforlangende de folka mine 🫣😂 Så sitter frua hans på sin snap og snakker om møbler som koster flere hundre tusen kroner 😂😂 Blir nok supert å sitte i flott hus og møbler til 2 mill som hun sa det ville koste, her for få dager siden…uten å ha noen til å shoppe og spise med døgnet rundt…fordi det er ikke hverdagen folk flest bruker dagen på uansett om de kan eller ikke. Men, de er jo enda på ferie da…😉🙃🌴☀️må vi huske på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 3 timer siden #12619 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Er det bare Jeg som synes at farge kombinasjonen de har valgt på flisene i det nye i huset er 'drit stygt' ? Det styggeste Jeg har sett, det er så stygt at det tok tid før Jeg skjønte hva jeg så på. De 'trasher' hele huset med den smakløse stilen sin. De vet ikke hvilken farge inngangsdøren har engang, og de nitriste dørene til heisen. Så mye flotte heis dører på markedet, så velger de dører som brukes i offentlige kommunale bygg og garasjeanlegg, og som ikke er fint å ha i et hjem. Selv med en interiørarkitekt så blir huset veldig stygt, innvendig. Endret 2 timer siden av Guris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1 time siden #12620 Del Skrevet 1 time siden Janina83 skrev (6 timer siden): Jeg pleier ikke å fryde meg hvis det går galt for noen og jeg har fulgt pilotfrue fordi jeg likte henne. Men, nå i det siste syns jeg hun har blitt direkte ufyselig og jeg forstår godt at Christine har tatt avstand. Jeg må innrømme at det strider i mot alle verdier jeg har i livet hvordan J og U lever og jeg bare venter på at de skal gå på en skikkelig smell. De er tydeligvis uenige om pengebruken! U prøver å si noe om det, men J bare kjører på!! Det er verdt å følge med Christine tufte på snap. Hun er mer nede på jorda og er et genuint menneske som viser det virkelige livet som mange kan kjenne seg igjen i. Pilotfrue sier ingenting om hva som foregår, men ser hun er mer sliten enn vanlig. Klistrer på seg et falskt smil og kjører på videre. Smellen kommer nok en dag. Hun er nok stresset og sliten over å ikke vite når de kan flytte inn i det nye huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå