Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Guris skrev (2 timer siden):

En 15 årig gutt i et land han ikke kan språket bør ikke til stadighet være alene med 2 små barn !! Det er ikke ansvarlig men nå har jo mor C konstatert at hun er å regne som en tenåring selv og tar beslutninger deretter !

Han kan sikkert ringe foreldrene hvis det skjer noe…. Og foreldrene kan jo ha avtalt noe med naboer etc…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiara07 skrev (1 time siden):

Han kan sikkert ringe foreldrene hvis det skjer noe…. Og foreldrene kan jo ha avtalt noe med naboer etc…

Ja til faren som er i  et annet land og moren som er en time unna, langt oppe i skogen ! Og hvorfor er det en 15 årings ansvar å passe små barn til daglig?

Endret av Guris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (4 timer siden):

De var helt alene når ungdommen var i England. Det sa hun selv på snap! Hun sa at hun stolte på barna sine og at de fint klarte seg alene en stund. Tenk om det kom noen når dem var borte eller at det ble brann. 

Stoler på at Christine har full kontroll, oppegående dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smattingen til Ulrik i hver setning🙈 Jeg hadde blitt gal skulle jeg ha bodd med han og hørt på det døgnet rundt🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (3 timer siden):

Ja til faren som er i  et annet land og moren som er en time unna, langt oppe i skogen ! Og hvorfor er det en 15 årings ansvar å passe små barn til daglig?

Du må seriøst roe ned. Barn som er 6 og 9 år er alene hjemme hver dag flere timer etter skolen å frem til foreldre kommer hjem fra jobb. Helt vanlig.  

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (6 timer siden):

Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer av tråder her?. Temmelig lei varsler om de her på e posten min. 

Du scroller nedover etter kommentarene,så står det " følger" så trøkker du på den.

Screenshot_20250118_175254_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (8 timer siden):

Herlighet, dette er enormt overdrevent av deg! Snakk om å lage katastrofe på forhånd! Hvis det mot alle odds skulle  oppstå en krise når mor er ute og jogger, så går det nok helt fint! En 15-åring burde ikke være hjelpesløs! Snakk om å overdrive! Blir litt skremt! 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidnr1 skrev (6 timer siden):

Du scroller nedover etter kommentarene,så står det " følger" så trøkker du på den.

Screenshot_20250118_175254_Chrome.jpg

Takk prøver🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (7 timer siden):

Herlighet, dette er enormt overdrevent av deg! Snakk om å lage katastrofe på forhånd! Hvis det mot alle odds skulle  oppstå en krise når mor er ute og jogger, så går det nok helt fint! En 15-åring burde ikke være hjelpesløs! Snakk om å overdrive! Blir litt skremt! 

Er du Christine !? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (9 timer siden):

Faren hennes drar på turer til Thailand og møter unge jenter... 

What??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (10 timer siden):

Er du Christine !? 🤣

Æh, nei…. Det hadde du fort sett hvis du ser mine andre svar opp gjennom årene 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (47 minutter siden):

Hvorfor prater Julianne så sakte, sier ofte mye feil osv? Virker som hun leter etter ordene?

Hun er rett og slett litt slow og enkel.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (11 minutter siden):

Hun er rett og slett litt slow og enkel.

Ja det kan virke slik. Litt vanskelig å se for meg henne som journalist😅 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Guris skrev (17 timer siden):

Er du Christine !? 🤣

15 år er den kriminelle lavalder i Norge. Man kan bli fengslet fra man er 15år Så ja de regnes som unge voksne… så denne broren på 15år klarer utmerket å være hjemme sammen med søstrene sine den timen moren er ute på trening

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Hvorfor prater Julianne så sakte, sier ofte mye feil osv? Virker som hun leter etter ordene?

Hun klarer ikke å både tenke og prate samtidig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker enkel rett og slett🫣. Happy go lucky😊 Hun legger om til baby stemme når hun snakker til mannen, andre og ofte på Snap😳 Kunne aldri fulgt henne, og bidratt til mere penger til shopping galskapen demmes.Tommel opp🤪

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...