Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Guris skrev (På 7.1.2025 den 9.50):

Jeg sjekket snapppen til C en del tidligere og hun snakket om J i annenhver setning, kritiserte det å spise mye ute, drikke alkohol, kjøpe dyre ting, ikke filme barna på snap etc. egentlig alt J gjør/ikke gjør! Samt at hun snakket om hvor mye J betydde for henne, at J er hennes klippe i livet, ville flytte til huset ovenfor J, ville flytte inn hos J etc. totalt oppslukt og alt for mye etter så kort tid.

Det høres jo ikke sunt ut😮

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (6 timer siden):

Det høres jo ikke sunt ut😮

Helt sykt ! Og det var vel det J begynte å se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer fra en skinnhellig familie av pinsevenner. Lyser lang vei at hun ikke er genuin eller bryr seg om andre enn sine egne. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (På 8.1.2025 den 22.02):

C passer ikke hunden mer nå, det er ikke noe kontakt mellom de lenger.

C passa da Ramp denne uka. At de ikke har kontakt lenger er bare tull og spekulasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (10 timer siden):

C passa da Ramp denne uka. At de ikke har kontakt lenger er bare tull og spekulasjoner. 

Og de spiser pinnekjøtt sammen i dag,hjemme hos J. Så nei de er nok venner ja 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å følge hu der for de som har misofoni! Herregud så mye smattelyder,tommel opp lyder,mmmm lyder og det som værre er 😂Og legg til den tørre kjipe overleppa... 😆Har jeg meldt meg ut for lenge sia 😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang C og hennes barn. Hvor gamle er dem egentlig? Er de ikke litt for små til å være alene i leiligheten mens foreldrene er på tur??? Hun snakket i går om at hun hadde vært på lunsj med ei venninne. Sier ikke j sitt navn lenger? Jeg tror de har snakket om at C ikke skal nevne J lenger. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (5 timer siden):

Ang C og hennes barn. Hvor gamle er dem egentlig? Er de ikke litt for små til å være alene i leiligheten mens foreldrene er på tur??? Hun snakket i går om at hun hadde vært på lunsj med ei venninne. Sier ikke j sitt navn lenger? Jeg tror de har snakket om at C ikke skal nevne J lenger. 

De barna er ikke alene, de har eldre søsken som passer de har Christine sagt. Du «tror» de har snakket om at C ikke skal nevne J, hvorfor det🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (På 15.1.2025 den 19.25):

De barna er ikke alene, de har eldre søsken som passer de har Christine sagt. Du «tror» de har snakket om at C ikke skal nevne J, hvorfor det🤔 

En 15 års gammel gutt bør ikke ha alene ansvaret for 2 små barn, så de er overlatt uten voksne. Men siden C trenger tid til å løpe rundt i skogen så blir det sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

En 15 års gammel gutt bør ikke ha alene ansvaret for 2 små barn, så de er overlatt uten voksne. Men siden C trenger tid til å løpe rundt i skogen så blir det sånn da.

Det går nok helt fint..... I min tid passet vi babyer (trilleturer da) fra vi var 8 år, og aktiv barnepass hjemme når foreldre var ute fra 10-års alder. Gikk helt fint, så en 15-åring bør klare dette helt fint! :) 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (11 timer siden):

En 15 åring kan fint se etter sine søsken... En på 15 år går jo siste året på ungdomsskolen 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 15 årig gutt i et land han ikke kan språket bør ikke til stadighet være alene med 2 små barn !! Det er ikke ansvarlig men nå har jo mor C konstatert at hun er å regne som en tenåring selv og tar beslutninger deretter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

En 15 åring kan fint se etter sine søsken... En på 15 år går jo siste året på ungdomsskolen 

De minste barna var alene når mor og far var ute på joggetur. Da var sønnen på 15 på reise til England. Tenk om det da skjedde noe med barna?? Er det også greit? Jeg har barn på samme alder (barneskole) og ville aldri gjort det! I Norge hadde ikke det vært greit? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (38 minutter siden):

De minste barna var alene når mor og far var ute på joggetur. Da var sønnen på 15 på reise til England. Tenk om det da skjedde noe med barna?? Er det også greit? Jeg har barn på samme alder (barneskole) og ville aldri gjort det! I Norge hadde ikke det vært greit? 

Å da er du 100% sikker på att i gen andre var i huset når foreldrene var på joggetur? Da mener jeg sikker som att du selv har sett att ingen andre var i huset?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Å da er du 100% sikker på att i gen andre var i huset når foreldrene var på joggetur? Da mener jeg sikker som att du selv har sett att ingen andre var i huset?

Ja, det er jeg sikker på fordi hun har sagt det selv på snappen sin når noen spurte hvem som passet barna når sønnen var borte. Jeg bare lurer på hva andre ville gjort og om det bare er jeg som syns det er litt skummelt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer av tråder her?. Temmelig lei varsler om de her på e posten min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leoline skrev (På 15.1.2025 den 16.25):

De var helt alene når ungdommen var i England. Det sa hun selv på snap! Hun sa at hun stolte på barna sine og at de fint klarte seg alene en stund. Tenk om det kom noen når dem var borte eller at det ble brann. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende, i Norge hadde de blitt hentet av barnevernet på akutt vedtak hvis en 6 åring og 9 åring var alene så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (34 minutter siden):

Sjokkerende, i Norge hadde de blitt hentet av barnevernet på akutt vedtak hvis en 6 åring og 9 åring var alene så mye.

Hentet av barnevernet?? Er mange som lar barna gå rett hjem fra skolen i første klasse. Og spesielt hvis di har eldre søsken som også går hjem. Kommer helt ant på barnet.. noen er moden for å være alene til foreldrene er kommer hjem, andre ikke. Nå tror jeg du lager styr bare for å gjøre det mot et oppegående menneske som fint klarer å passe barna sine uten din mening. Hilsen ei som har jobbet både på skole og SFO.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...