Milla1717 Skrevet 12. desember 2024 #12461 Del Skrevet 12. desember 2024 Outandabout skrev (1 time siden): Ser han har clickbait om sykehusbesøk. Desperat etter klikk? Det paret fortjener ikke et klikk. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. desember 2024 #12462 Del Skrevet 12. desember 2024 ForumMaria skrev (På 11.12.2024 den 15.20): Hvorfor sier han Spania på en sånn måte. Avfølger han bare for det jeg. Piloten altså. Fulgte han pga gøy å se når han flyr, men å se han spise agurk og pusse tenna, nei det skal ikke han tjene penger på fra meg nei Han sier "Spannja", men det tror jeg er dialekten hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 12. desember 2024 #12463 Del Skrevet 12. desember 2024 Tough cookie skrev (20 minutter siden): Han sier "Spannja", men det tror jeg er dialekten hans. Haha ja du sa det der, vanskelig å forklare hva jeg mente, men du fikk det ned. Uansett grusomt.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. desember 2024 #12464 Del Skrevet 13. desember 2024 Den smattingen til Ulrik🙈 Etter HVER setning. Jeg hadde blitt gal skulle jeg bodd sammen med han😅 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 13. desember 2024 #12465 Del Skrevet 13. desember 2024 Har avfulgt dette paret for en stund siden. Er det tur til fyret, kjøleskapgrøt og lunsj i sentrum hver dag slik som før, eller har hun tatt seg selv i nakken og forsøkt å gi følgerne en grunn til å følge? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 14. desember 2024 #12466 Del Skrevet 14. desember 2024 Tough cookie skrev (På 12.12.2024 den 23.33): Han sier "Spannja", men det tror jeg er dialekten hans. Er ganske sikker på at han sier "España", altså Spania på spansk. N-en uttales "nj". Men om han gjør seg til; ja! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 14. desember 2024 #12467 Del Skrevet 14. desember 2024 Kønn skrev (18 timer siden): Har avfulgt dette paret for en stund siden. Er det tur til fyret, kjøleskapgrøt og lunsj i sentrum hver dag slik som før, eller har hun tatt seg selv i nakken og forsøkt å gi følgerne en grunn til å følge? Ja, dette og fiksing av negler, sykling og hoppe tau. Hver dag er jo like, utrolig kjedelig. Så jeg avfulgte, orker ikke bruke tid på det 😊 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 14. desember 2024 #12468 Del Skrevet 14. desember 2024 Purple Diamond skrev (2 timer siden): Ja, dette og fiksing av negler, sykling og hoppe tau. Hver dag er jo like, utrolig kjedelig. Så jeg avfulgte, orker ikke bruke tid på det 😊 Takk for svar. Da har jeg tydeligvis ikke gått glipp av noe🤣 Jeg er ikke villig til å bidra til dette luksuslivet uten at dem skal gjøre et stykke arbeid. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. desember 2024 #12469 Del Skrevet 19. desember 2024 Når Ulrik har vært i Norge på jobb, så kommer han tilbake til fruen og guttene med norsk mat som feks Fjordland risgrøt. Er det ikke mer lettvint og økonomisk å kjøpe med seg et par pakker med Coop eller Ming grøtris, så kan de koke selv? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 19. desember 2024 #12470 Del Skrevet 19. desember 2024 Tough cookie skrev (3 timer siden): Når Ulrik har vært i Norge på jobb, så kommer han tilbake til fruen og guttene med norsk mat som feks Fjordland risgrøt. Er det ikke mer lettvint og økonomisk å kjøpe med seg et par pakker med Coop eller Ming grøtris, så kan de koke selv? Enig! Eller å kjøpe i Spania og lage selv. Men tror ikke hun gidder det 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 20. desember 2024 #12471 Del Skrevet 20. desember 2024 Ser hun jobber hardt med å få irriterte følgere og kanskje en avisoverskrift om alt de handler til barna i julegave i år, de lever og ånder for å skape blest om seg selv. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 20. desember 2024 #12472 Del Skrevet 20. desember 2024 Er superfornøyd med meg selv for å ikke ha gitt desse noen som helst klikk på lang tid. Jeg skal i alle fall ikke bidra til at de kan svinse og svanse rundt i Spania. 🇪🇸 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 20. desember 2024 #12473 Del Skrevet 20. desember 2024 Skjønner ikke at noen orker å følge de på some. Så kjedelig er ikke livet mitt 🤣 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. desember 2024 #12474 Del Skrevet 20. desember 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 21. desember 2024 #12475 Del Skrevet 21. desember 2024 Aldri jeg gir de et klikk🥵 holdet mere nok å følge denne tråden . Fatter ikke hva som er så spennende å se på den familien der. Arrogante så det holder. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 21. desember 2024 #12476 Del Skrevet 21. desember 2024 Gi dere selv en julegave: slutt å følg disse to harrytassene. Det hadde vært så fint om dere kunne gitt de mindre inntekter til jul. Ikke vært med på å sponse dette tullet! 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. desember 2024 #12477 Del Skrevet 21. desember 2024 Hummingbird2 skrev (2 timer siden): Gi dere selv en julegave: slutt å følg disse to harrytassene. Det hadde vært så fint om dere kunne gitt de mindre inntekter til jul. Ikke vært med på å sponse dette tullet! Enig! Det de driver med er totalt uinteressant. Det er en dagbok. Og den burde de holde for seg selv. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 21. desember 2024 #12478 Del Skrevet 21. desember 2024 Godt tegn at det generelt er lite liv her i tråden!😀 Mange har fått nok av de arrogante folkene med et tomt liv som de prøver å skryte av hele tiden! De snakker nedsettende om folk som kikker innom og...og tror alle er såå misunnelige på deres tomme innholdsløse liv. Og prøver å provosere, men de er gått ut på dato. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 21. desember 2024 #12479 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har avfulgt begge to, håper flere gjør det. Slik de lever, er ikke bra for dem, de må få beina ned på landjorda 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerwinter Skrevet 3. januar #12480 Del Skrevet 3. januar Noen som har fulgt med i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå