Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (1 time siden):

Ser han har clickbait om sykehusbesøk. Desperat etter klikk? 

Det paret fortjener ikke et klikk. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ForumMaria skrev (På 11.12.2024 den 15.20):

Hvorfor sier han Spania på en sånn måte. Avfølger han bare for det jeg. Piloten altså. Fulgte han pga gøy å se når han flyr, men å se han spise agurk og pusse tenna, nei det skal ikke han tjene penger på fra meg nei

Han sier "Spannja", men det tror jeg er dialekten hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (20 minutter siden):

Haha ja du sa det der, vanskelig å forklare hva jeg mente, men du fikk det ned. Uansett grusomt..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avfulgt dette paret for en stund siden. Er det tur til fyret, kjøleskapgrøt og lunsj i sentrum hver dag slik som før, eller har hun tatt seg selv i nakken og forsøkt å gi følgerne en grunn til å følge? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 12.12.2024 den 23.33):

Er ganske sikker på at han sier "España", altså Spania på spansk. N-en uttales "nj". Men om han gjør seg til; ja!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (18 timer siden):

Har avfulgt dette paret for en stund siden. Er det tur til fyret, kjøleskapgrøt og lunsj i sentrum hver dag slik som før, eller har hun tatt seg selv i nakken og forsøkt å gi følgerne en grunn til å følge? 

Ja, dette og fiksing av negler, sykling og hoppe tau. Hver dag er jo like, utrolig kjedelig. Så jeg avfulgte, orker ikke bruke tid på det 😊

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (2 timer siden):

Ja, dette og fiksing av negler, sykling og hoppe tau. Hver dag er jo like, utrolig kjedelig. Så jeg avfulgte, orker ikke bruke tid på det 😊

Takk for svar. Da har jeg tydeligvis ikke gått glipp av noe🤣 Jeg er ikke villig til å bidra til dette luksuslivet uten at dem skal gjøre et stykke arbeid. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Ulrik har vært i Norge på jobb, så kommer han tilbake til fruen og guttene med norsk mat som feks Fjordland risgrøt.

Er det ikke mer lettvint og økonomisk å kjøpe med seg et par pakker med Coop eller Ming grøtris, så kan de koke selv?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Når Ulrik har vært i Norge på jobb, så kommer han tilbake til fruen og guttene med norsk mat som feks Fjordland risgrøt.

Er det ikke mer lettvint og økonomisk å kjøpe med seg et par pakker med Coop eller Ming grøtris, så kan de koke selv?

Enig! Eller å kjøpe i Spania og lage selv. Men tror ikke hun gidder det 🙊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun jobber hardt med å få irriterte følgere og kanskje en avisoverskrift om alt de handler til barna i julegave i år, de lever og ånder for å skape blest om seg selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er superfornøyd med meg selv for å ikke ha gitt desse noen som helst klikk på lang tid. Jeg skal i alle fall ikke bidra til at de kan svinse og svanse rundt i Spania. 🇪🇸

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri jeg gir de et klikk🥵 holdet mere nok å følge denne tråden . Fatter ikke hva som er så spennende å se på den familien der. Arrogante så det holder. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dere selv en julegave: slutt å følg disse to harrytassene. Det hadde vært så fint om dere kunne gitt de mindre inntekter til jul. Ikke vært med på å sponse dette tullet!

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hummingbird2 skrev (2 timer siden):

Gi dere selv en julegave: slutt å følg disse to harrytassene. Det hadde vært så fint om dere kunne gitt de mindre inntekter til jul. Ikke vært med på å sponse dette tullet!

Enig! Det de driver med er totalt uinteressant.
Det er en dagbok. Og den burde de holde for seg selv.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tegn at det generelt er lite liv her i tråden!😀

Mange har fått nok av de arrogante folkene med et tomt liv som de prøver å skryte av hele tiden! De snakker nedsettende om folk som kikker innom og...og tror alle er såå misunnelige på deres tomme innholdsløse liv. Og prøver å provosere, men de er gått ut på dato.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...