Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Moongirl skrev (25 minutter siden):

Har de ikke sjekket været før de svidde over 20 mill? Og allerede nå i september synes det regner for mye?🤣 

Håper de har vinterisolert huset mer enn vanlig og har gode varmekabler. Og vintertøy trengs!! Venninnen min  brukte ull i flere måneder hver vinter.Og tøfler gikk alle med, nesten året rundt.

De burde virkelig ha hatt ett "prøveår" først for en realitetssjekk. Men, de dro ikke på ferie en gang!! 

Jeg som bor i Norge bruker ikke ull på vinteren en gang. 😅 Det var da veldig til svartmaling og "bekymring" på andres vegne. De finner nok ut av det selv, og da kjøper de seg klær da.

Endret av Sol79
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol79 skrev (24 minutter siden):

Jeg som bor i Norge bruker ikke ull på vinteren en gang. 😅 Det var da veldig til svartmaling og "bekymring" på andres vegne. De finner nok ut av det selv, og da kjøper de seg klær da.

Eg bruker sjelden ull og. Men, den kulden som oppstår i murhus med mye fliser i sydenland er noe helt spesielt sier alle!! 

Klart de må kjøpe seg vinterklær, men bare så lite smart å bare ta med seg sommerklær!😅 Temu har vel det og.

Her inne på et diskusjonsforum kan man diskutere influensernes liv som de deler selv, så mye man vil!😎

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er meget spesielt at de drikker alkohol når de skal kjører bil. Reglene er  sikkert annerledes i Spania iht Norge på akkurat dette.. og nei, de blir nok ikke påvirket av 1 enhet.. but still.

Jeg tror de valgte å snappe den delen for morroskyld. For å se hvor mye klikk det ville gi feks.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Har de ikke sjekket været før de svidde over 20 mill? Og allerede nå i september synes det regner for mye?🤣 

Håper de har vinterisolert huset mer enn vanlig og har gode varmekabler. Og vintertøy trengs!! Venninnen min  brukte ull i flere måneder hver vinter.Og tøfler gikk alle med, nesten året rundt.

De burde virkelig ha hatt ett "prøveår" først for en realitetssjekk. Men, de dro ikke på ferie en gang!! 

Ja det er helt utrolig, ikke en gang en ferie, eller noe så enkelt som å sjekke den årlige gjennomsnitts temperaturen og nedbør statistikker. 

J bare legger seg ved bassenget og tenker at hun kan ligge der i bikini hele året 😂 🤦🏻

De har valgt varme i bassenget, men ekstra isolering og varmekabler er ikke lagt i nyhuset enda ihvertfall. 

Men AC har de husket på da, det er jo fint.

De må vel ha planlagt varme anlegg i nyhuset !? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (20 timer siden):

Dette massive Temugreiene, de handler endel klær der både til seg selv og barna. Det har kommet ganske mye informasjon om kvaliteten på dette, kjemikalier og miljøstoffer. I dag viser fruen fram enda en haul med klær, og deretter kan fortelle at klær vasker hun ikke før bruk. Det gidder hun ikke, de har overlevd til nå som hun sier. Og kvaliteten er visst god basert på at de har overlevd klesvask når de først har blitt vasket.

Hva folk gjør er helt opp til hver enkelt men jeg skjønner ikke hvorfor man vil utsette seg selv, og spesielt egne barn, for denne påvirkningen det kan ha på hud, kropp og hormoner? Vi får i oss masse hormonforstyrrende stoffer skjult, og hva det kan føre til på kort- og lang sikt vet man aldri. Men fertilitet er en ting å ta hensyn til for egne barn. Kreft en annen. Enkelte ting kan man lett eliminere, vaske klær man VET inneholder skadelige kjemikalier er en av de.. 

Mildt sagt meget sært, særlig når man har råd til ordentlige klær laget av folk som får ordentlig lønn og arbeider under verdige forhold. "Det har gått fint hittil" er jo helt idiotisk å si. Hun aner ikke konsekvensene dette kan ha for barna hennes.

Magdaolga skrev (8 timer siden):

Syns det er meget spesielt at de drikker alkohol når de skal kjører bil. Reglene er  sikkert annerledes i Spania iht Norge på akkurat dette.. og nei, de blir nok ikke påvirket av 1 enhet.. but still.

Jeg tror de valgte å snappe den delen for morroskyld. For å se hvor mye klikk det ville gi feks.. 

Er blitt ganske vanlig i Norge også. Ser det på julebord feks, mange tar en enhet i starten og kjører hjem etter noen timer.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (17 timer siden):

Det er jo ikke så mye J orker da, se det livet hun lever ! Hun gjør jo egentlig ingenting. Og smart og opplyst vet jo alle at hun ikke er.

Enig! Hun sier hun jobber hardt og mannen skryter av at hun jobber så mye… Men - hva jobber hun egentlig med? 

Endret av Tiara07
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss, disse folkene er så kvalme. Ikke bare gjør de storhandel på Temu 😱 men hun skrøt også nettopp av hvor mange plastsugerør de hadde hamstret (5000 eller noe). De eier ikke moral eller tanke på miljøet og naturen. Nå har jeg omsider blokkert hele kontoen så jeg ikke skal dette inn i dette syke og selvopptatte universet igjen og dermed ikke finansiere deres Temu/plast shopping.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å alltid ta bilde av kvitteringene?

javel, 55 euro på lunsj! Ok..

Men, hvorfor? Jeg er ikke ofte innom snappen hennes, men det er jo alltid kvitteringer..😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (9 timer siden):

Hva er greia med å alltid ta bilde av kvitteringene?

javel, 55 euro på lunsj! Ok..

Men, hvorfor? Jeg er ikke ofte innom snappen hennes, men det er jo alltid kvitteringer..😂

Skryting av forbruk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at de flyttet til Spania har jeg lagt merke til at piloten ofte tafser litt på Julianne og sier at hun er sexy, tiltrekkende og flott.

Det kan jeg ikke huske at han sa på snap da de bodde i Norge, men kanskje det er fordi hun nå går mye rundt i bikini og små kjoler og viser mer kropp?

Det er flott at de viser at de er glade i hverandre, men han gir inntrykk av at han er litt småkåt når han er rundt Julianne.😛

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (16 minutter siden):

Skryting av forbruk. 

Hun sier selv at hun tar bilde, slik at andre følgere kan se litt på hva det koster å spise ut og handle matvarer og få et bilde av hvor dyrt/billig det er å leve i Spania. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker utrolig mye penger på resturanter. De spiser ute hver dag. Og nå har Ulrik også fått reklame på snap så nå har han også begynt å snappe om alt mulig fjas:-) Det er litt komisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (4 timer siden):

De bruker utrolig mye penger på resturanter. De spiser ute hver dag. Og nå har Ulrik også fått reklame på snap så nå har han også begynt å snappe om alt mulig fjas:-) Det er litt komisk.

Plutselig dukket han opp på snappen min… jeg følger ingen influensere, men der sto han å prøvde en Haug med klær, fra temu(?) ai ai.. det er jo både barnearbeid og miljøgiftig saker!

smakløst..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn at har du sett snappen hennes en dag så trenger du ikke se alle andre 364 dagene i året 🙈 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (7 timer siden):

Hun sier selv at hun tar bilde, slik at andre følgere kan se litt på hva det koster å spise ut og handle matvarer og få et bilde av hvor dyrt/billig det er å leve i Spania. 

Det er jo mulig . Og noe må man jo snappe om…

Jeg mistenker at de kan få dekket lunsjer som «jobblunsj» på bedriftsregnskapet også? Antar det er slik ting foregår, men har ikke satt meg inn i lovverket. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LinkinGarden skrev (21 minutter siden):

Det er jo mulig . Og noe må man jo snappe om…

Jeg mistenker at de kan få dekket lunsjer som «jobblunsj» på bedriftsregnskapet også? Antar det er slik ting foregår, men har ikke satt meg inn i lovverket. 

Akkurat det skal du ikke se bort fra! Bare å referere til «et forretningsmøte»/møtemat når de sender inn kvittering det! Kanskje de får skrevet av internett, strøm og deler av husleie som driftskostnader også! Vet slikt har skjedd før…. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" influensere tar bildet av kvitteringene for tiden. Jeg er en av de som finner det interessant å se hva ting koster utenfor Norge. Ikke fordi det interesserer meg hvor stort forbruk noen har, men fordi det generelt er interessant for meg å se hva en lunsj, en iskaffe, en massasje, et par joggesko, -alt mulig,  -koster i utlandet. Om det er i Sverige, Polen, Dubai eller Spania, samme det, jeg liker det og vi er mange som finner det underholdende hvor enn kjedelig andre synes det er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (46 minutter siden):

"Alle" influensere tar bildet av kvitteringene for tiden. Jeg er en av de som finner det interessant å se hva ting koster utenfor Norge. Ikke fordi det interesserer meg hvor stort forbruk noen har, men fordi det generelt er interessant for meg å se hva en lunsj, en iskaffe, en massasje, et par joggesko, -alt mulig,  -koster i utlandet. Om det er i Sverige, Polen, Dubai eller Spania, samme det, jeg liker det og vi er mange som finner det underholdende hvor enn kjedelig andre synes det er. 

Enig med det..men, bare av og til.... men hver eneste dag, som folk sier,  om typ det samme? 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...