Dojakitty Skrevet 15. september #12281 Del Skrevet 15. september hudorm1 skrev (22 timer siden): Det som gjør alt dette med snap så trist er at det sitter folk å følger med. Brenner 5-6 timer hver dag av livet sitt i å dagdrømme(?) om å være de som de ser på.. Det er så trist. Du tenker det er mindre trist å sitte her inne å skrive? 🤣 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 15. september #12282 Del Skrevet 15. september Dojakitty skrev (50 minutter siden): Du tenker det er mindre trist å sitte her inne å skrive? 🤣 Ett hundre tusen prosent. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julia-80 Skrevet 16. september #12283 Del Skrevet 16. september Forstår ikke at dere følger med når dere ikke liker henne. Så mye dumme folk! Og så mange dumme kommentarer hun får. Jeg følger fordi jeg liker henne og jeg syns det er koselig når andre har det godt og klarer å skape det livet de drømmer om. Jeg ler av kommentarene hennes på kritikk! Jeg digger henne!!! Kult at hun tjener så mye på folk som ikke liker henne 🤩❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 16. september #12284 Del Skrevet 16. september Jeg har ingen voldsomme meninger hverken for eller imot Pilotparet. Men til å dele så mye som de gjør om dagene sine synes jeg det er påfallende hvor lite de gjør på barnas premisser. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 17. september #12285 Del Skrevet 17. september Abrahima skrev (14 timer siden): Jeg har ingen voldsomme meninger hverken for eller imot Pilotparet. Men til å dele så mye som de gjør om dagene sine synes jeg det er påfallende hvor lite de gjør på barnas premisser. Det kan nok være de gjør mere på barnas premisser enn det som vises. De har jo omsider valgt å skjerme barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 17. september #12286 Del Skrevet 17. september J og U sykler og kjører forbi byggeplassen hver dag å nevner stadig at 'ingen jobber i dag' men allikevel tror de at de kan flytte inn i Januar/Februar, som kun er om 4 til 5 måneder nå 🤦🏻 J bør nok begynne å se etter et nytt leiehus fra mars siden det de bor i nå er utleid fra 1. Mars. Utrolig hvor lite beregnings kvalifikasjoner de har. Og huset i vollen har blitt pendler bolig for U, ingen som overtar der virker det som. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 18. september #12287 Del Skrevet 18. september Det er helt merkelig, alle forstår jo at det huset ikke vil bli ferdig innen avtalt tid:-) Og når overtar de nye eierne i Vollen? Merkelig at de ikke har overtatt ennå? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 18. september #12288 Del Skrevet 18. september (endret) Snoker45 skrev (12 timer siden): Det er helt merkelig, alle forstår jo at det huset ikke vil bli ferdig innen avtalt tid:-) Og når overtar de nye eierne i Vollen? Merkelig at de ikke har overtatt ennå? J sa for et par dager siden at de skulle begynne å bestille møbler og interiør nå, så det ikke ble levert etter overtakelse. Da bør hun også bestille lagerplass for å ha et sted å lagre alt, for det tar nok et år til før de kan flytte inn. Er det fornuftig å sette opp alle gipsveggene som de gjør nå før huset er tettet med yttervegger og vinduer ? Tenk når det regner, som det vi gjøre mye til vinteren, så vil alle gips veggene bli våte og trekke til seg vann, som vil gi varige skader og brist i styrken på platene. Yttervegger og vinduer bør settes opp først for å beskytte alle interne materialer. Har de ingen kyndige til å hjelpe seg med noen ting rundt dette huset ? Endret 18. september av Guris 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erd Skrevet 19. september #12289 Del Skrevet 19. september En liten, men viktig ting: seriøse, spanske entreprenører lar nybygg stå -uten innredning og vinduer - i minst 1, helst 2 år, for å få tørket mur-/støp skikkelig. Dette for å eliminere fuktproblemer i etterkant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19. september #12290 Del Skrevet 19. september Erd skrev (2 timer siden): En liten, men viktig ting: seriøse, spanske entreprenører lar nybygg stå -uten innredning og vinduer - i minst 1, helst 2 år, for å få tørket mur-/støp skikkelig. Dette for å eliminere fuktproblemer i etterkant. Men begynne med innredning med materialer som ikke tåler vann når hele huset er åpent, kan vel ikke være normalt, selv i Spania !? Gips plater som de bruker på alle interne vegger og tak blir jo rett og slett ødelagt av vann, og det vil regne mye der i vinter. Hvor er prosjektlederen liksom ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 21. september #12291 Del Skrevet 21. september (endret) J sier nå at det har regnet mye mer i Albir enn det hun trodde det skulle gjøre, så hun er skuffet og overrasket. Vent til vinteren, da blir det mye regn da. Kaldt blir det og, men det skjønner jo ikke J for hun ga bort alle varme klær fordi hun ikke trengte det i Spania, sa hun. J har ingen realistiske forventninger til Spania eller det nye huset. Hvis man vil ha sommer hele året så flytter man til Dubai, ikke Spania! Endret 22. september av Guris 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. september #12292 Del Skrevet 21. september (endret) Guris skrev (5 minutter siden): J sier nå at det har regnet mye mer i Albir enn det hun trodde det skulle gjøre, så hun er skuffet og ovverrasket. Vent til vinteren, da blir det mye regn da. Kaldt blir det og, men det skjønner jo ikke J for hun ga bort alle varme klær fordi hun ikke trengte det i Spania, så hun. J har ingen realistiske forventninger til Spania eller det nye huset. Hvis man vil ha det varmt hele året så flytter man til Dubai, ikke Spania Ja hun kommer til å gå på ett par smeller på veien. Jeg trodde også at det skulle være behagelig i Tyrkia hele året, men der tok jeg feil og klok av skade. Der var det ned til 0 grader på vinteren og regnet så og si hver dag. Opplevde snø i luften ett par ganger også. Så vintersko og dynejakke var nødvendig. Endret 21. september av sprettballen Rettet skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 21. september #12293 Del Skrevet 21. september sprettballen skrev (1 time siden): Ja hun kommer til å gå på ett par smeller på veien. Jeg trodde også at det skulle være behagelig i Tyrkia hele året, men der tok jeg feil og klok av skade. Der var det ned til 0 grader på vinteren og regnet så og si hver dag. Opplevde snø i luften ett par ganger også. Så vintersko og dynejakke var nødvendig. Blir nok mange smeller på dem etterhvert ja. Hvem kjøper et bolig byggeprosjekt til over 20 millioner et sted man aldri har vært før ?🤔 Jooo, pilotparet 😁 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Ja det er ingen land i Europa som er varme hele året, det er varme sommere men kalde vintere, med snø og mye regn. Det blir MYE regn i Albir i vinter. Tipper J ikke engang har sjekket årlig normal temperatur for Albir før de flyttet dit. Bare pakket og dro liksom 🤷🏻 for hver gang noen spør hva forventet temperatur blir i de forskjellige månedene så sier hun at hun ikke har peiling. Det nærmeste til Norge med sommer hele året er UAE. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 21. september #12294 Del Skrevet 21. september Jeg bor også i Alicante-regionen, og her blir det ordentlig kaldt på vinteren. Neida, det blir ikke snø og minusgrader, men fryse det gjør man, og varme klær må man ha. De kommer til å få seg en overraskelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 21. september #12295 Del Skrevet 21. september Dette massive Temugreiene, de handler endel klær der både til seg selv og barna. Det har kommet ganske mye informasjon om kvaliteten på dette, kjemikalier og miljøstoffer. I dag viser fruen fram enda en haul med klær, og deretter kan fortelle at klær vasker hun ikke før bruk. Det gidder hun ikke, de har overlevd til nå som hun sier. Og kvaliteten er visst god basert på at de har overlevd klesvask når de først har blitt vasket. Hva folk gjør er helt opp til hver enkelt men jeg skjønner ikke hvorfor man vil utsette seg selv, og spesielt egne barn, for denne påvirkningen det kan ha på hud, kropp og hormoner? Vi får i oss masse hormonforstyrrende stoffer skjult, og hva det kan føre til på kort- og lang sikt vet man aldri. Men fertilitet er en ting å ta hensyn til for egne barn. Kreft en annen. Enkelte ting kan man lett eliminere, vaske klær man VET inneholder skadelige kjemikalier er en av de.. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 21. september #12296 Del Skrevet 21. september Miss.Wildfox skrev (17 minutter siden): Dette massive Temugreiene, de handler endel klær der både til seg selv og barna. Det har kommet ganske mye informasjon om kvaliteten på dette, kjemikalier og miljøstoffer. I dag viser fruen fram enda en haul med klær, og deretter kan fortelle at klær vasker hun ikke før bruk. Det gidder hun ikke, de har overlevd til nå som hun sier. Og kvaliteten er visst god basert på at de har overlevd klesvask når de først har blitt vasket. Hva folk gjør er helt opp til hver enkelt men jeg skjønner ikke hvorfor man vil utsette seg selv, og spesielt egne barn, for denne påvirkningen det kan ha på hud, kropp og hormoner? Vi får i oss masse hormonforstyrrende stoffer skjult, og hva det kan føre til på kort- og lang sikt vet man aldri. Men fertilitet er en ting å ta hensyn til for egne barn. Kreft en annen. Enkelte ting kan man lett eliminere, vaske klær man VET inneholder skadelige kjemikalier er en av de.. Skulle akkurat til å skrive om dette selv! En ting er at de bør være opplyste nok til å ikke handle derfra, en annen ting jeg stusser på er at mennesker som tilsynelatende har så himla mye penger ser behovet for å handle på temu. De bør ha råd til å kjøpe samme utseende klær i trygge kvalitetsbutikker 🫢 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 22. september #12297 Del Skrevet 22. september Hollie skrev (5 timer siden): Jeg bor også i Alicante-regionen, og her blir det ordentlig kaldt på vinteren. Neida, det blir ikke snø og minusgrader, men fryse det gjør man, og varme klær må man ha. De kommer til å få seg en overraskelse. Mange negative overraskelser i vente på dette paret. Men de har jo bestilt varme i det nye passenger sitt så da kan de vel bade selv på vinteren ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 22. september #12298 Del Skrevet 22. september (endret) Miss.Wildfox skrev (3 timer siden): Dette massive Temugreiene, de handler endel klær der både til seg selv og barna. Det har kommet ganske mye informasjon om kvaliteten på dette, kjemikalier og miljøstoffer. I dag viser fruen fram enda en haul med klær, og deretter kan fortelle at klær vasker hun ikke før bruk. Det gidder hun ikke, de har overlevd til nå som hun sier. Og kvaliteten er visst god basert på at de har overlevd klesvask når de først har blitt vasket. Hva folk gjør er helt opp til hver enkelt men jeg skjønner ikke hvorfor man vil utsette seg selv, og spesielt egne barn, for denne påvirkningen det kan ha på hud, kropp og hormoner? Vi får i oss masse hormonforstyrrende stoffer skjult, og hva det kan føre til på kort- og lang sikt vet man aldri. Men fertilitet er en ting å ta hensyn til for egne barn. Kreft en annen. Enkelte ting kan man lett eliminere, vaske klær man VET inneholder skadelige kjemikalier er en av de.. Det er jo ikke så mye J orker da, se det livet hun lever ! Hun gjør jo egentlig ingenting. Og smart og opplyst vet jo alle at hun ikke er. Endret 22. september av Guris 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. september #12299 Del Skrevet 22. september Har de ikke sjekket været før de svidde over 20 mill? Og allerede nå i september synes det regner for mye?🤣 Håper de har vinterisolert huset mer enn vanlig og har gode varmekabler. Og vintertøy trengs!! Venninnen min brukte ull i flere måneder hver vinter.Og tøfler gikk alle med, nesten året rundt. De burde virkelig ha hatt ett "prøveår" først for en realitetssjekk. Men, de dro ikke på ferie en gang!! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 22. september #12300 Del Skrevet 22. september Klokt område å bosette seg med tanke på langsiktighet og barnas skolegang. I området er det jo norske privatskoler som mottar norsk statsstøtte og hjelp til elever som eventuelt trenger dette. Så kan vi sitter her i kalde nord og undres over hvorfor våre skattepenger går til norske privatskoler i utlandet, når det mangler kronasjer til skolesystemet her på bjerget? Skrives altfor lite om hvor mye dette utgjør i "bistandsmidler" eller "veldedighet" i våre hjemlige aviser. Og våre myndigheter lukker øyene til hele greia og følger ikke opp pengebruken. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå