Velinda Skrevet 5. september #12241 Del Skrevet 5. september VEGAN forever skrev (12 timer siden): 188,000,- på 12 dager ! en halv million i måneden! Ikke rart hun stråler og er så blid mot alle. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6. september #12242 Del Skrevet 6. september (endret) Ser de fortsatt tror huset er klart til innflytting om 5,5 måneder selv om det skjer svært lite fra måned til måned. Alt for få personer som jobber der for et så stort prosjekt. Nybygg krever en del dokumenter fra ferdigstillelse til det er lov å flytte inn, som sikkert vil ta noen uker/måneder, men ser ikke ut som de har tenkt på det! Realistisk innflytting blir ikke før om tidligst ett år, September 2025. Men nå tjener J så mye på snap at det ikke er noe problem å leie et luksus hus et år til. Endret 6. september av Guris 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 7. september #12243 Del Skrevet 7. september Gardin opp, kaffe, sykkel, skole/bhg, bading , sol, mat , gardin ned🙄 Livet i Spania er forhåpentligvis litt mer spennende for henne enn dette. Hadde jeg vært på besøk hos noen som stakk tlf opp i ansiktet mitt mens jeg tygde Pan con queso y ham hadde jeg tatt inn på hotell. Kanskje bare meg som synes hun virker desperat på å skape innhold, passe inn og gjør alt for å være den man skal beundre i en venninnegjeng. Begynte å følge henne pga byggeprosjekt i håp om litt inspirasjon fordi vi ser på tomter å vurderer å flytte fra leiligheten å bygge her på Costa d s. Men nå avfølger jeg frua, dette blir for kjedelig 🙄 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 7. september #12244 Del Skrevet 7. september 3 hours ago, Notthatbad said: Gardin opp, kaffe, sykkel, skole/bhg, bading , sol, mat , gardin ned🙄 Livet i Spania er forhåpentligvis litt mer spennende for henne enn dette. Hadde jeg vært på besøk hos noen som stakk tlf opp i ansiktet mitt mens jeg tygde Pan con queso y ham hadde jeg tatt inn på hotell. Kanskje bare meg som synes hun virker desperat på å skape innhold, passe inn og gjør alt for å være den man skal beundre i en venninnegjeng. Begynte å følge henne pga byggeprosjekt i håp om litt inspirasjon fordi vi ser på tomter å vurderer å flytte fra leiligheten å bygge her på Costa d s. Men nå avfølger jeg frua, dette blir for kjedelig 🙄 J filmer mye av det samme som I R gjør fordi hun ser det generer millioner av kroner på kort tid. Det å ikke gjøre noe om dagen passer J veldig godt. Ikke mye fremgang med huset så du kan titte innom neste år, da er det nok en liten utvikling. J gidder ikke følge opp byggeprosessen så de får seg nok et sjokk etterhvert når de ser hvor lang tid det vil ta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 7. september #12245 Del Skrevet 7. september Guris skrev (6 timer siden): J filmer mye av det samme som I R gjør fordi hun ser det generer millioner av kroner på kort tid. Det å ikke gjøre noe om dagen passer J veldig godt. Ikke mye fremgang med huset så du kan titte innom neste år, da er det nok en liten utvikling. J gidder ikke følge opp byggeprosessen så de får seg nok et sjokk etterhvert når de ser hvor lang tid det vil ta. Utpå våren engang;-) Sett det med IR, fanta rose osv. Men det blir aldri lønt seg å hoppe etter Wirkola. Hvis jeg skal ta en influenser som kommer til å holde på lenge tror jeg det er IR. Om man liker henne eller ei, hun er ett råskinn til å ligge ett hestehode foran oss alle. Har en mistanke at hun er ekstremt i å lese hva fanskare/markedet vil ha idag og om en uke. Tror nok fra nygård er en av de som detter av lasset etterhvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 8. september #12246 Del Skrevet 8. september Piloten er skikkelig fornøyd med fremdriften på huset å gleder seg til Januar så de kan begynne å flytte inn. Han har virkelig ikke begrep på byggeprosess. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. september #12247 Del Skrevet 8. september Guris skrev (5 timer siden): Piloten er skikkelig fornøyd med fremdriften på huset å gleder seg til Januar så de kan begynne å flytte inn. Han har virkelig ikke begrep på byggeprosess. Dream on 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9. september #12248 Del Skrevet 9. september Moongirl skrev (6 timer siden): Dream on 😅 Ja helt til Januar, da får de seg en vekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet 9. september #12249 Del Skrevet 9. september Guris skrev (18 timer siden): Piloten er skikkelig fornøyd med fremdriften på huset å gleder seg til Januar så de kan begynne å flytte inn. Han har virkelig ikke begrep på byggeprosess. Moongirl skrev (12 timer siden): Dream on 😅 Nå har ikke jeg vært inn og sett hvor lang de er i prosessen. Våre snekkere satt opp vårt hus for et år siden, og det var helt innflyttingsklart på 5 mnd. Et hus på ca 320m2, med mange ekslkusive løsninger, tre bad, basseng etc.. Så om de har begynt å bygge, så er det ikke så vanskelig å forstå at de kan bli ferdig til januar. Alt er jo avhengig av hvor mange som er i arbeid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9. september #12250 Del Skrevet 9. september (endret) Hermines skrev (4 timer siden): Nå har ikke jeg vært inn og sett hvor lang de er i prosessen. Våre snekkere satt opp vårt hus for et år siden, og det var helt innflyttingsklart på 5 mnd. Et hus på ca 320m2, med mange ekslkusive løsninger, tre bad, basseng etc.. Så om de har begynt å bygge, så er det ikke så vanskelig å forstå at de kan bli ferdig til januar. Alt er jo avhengig av hvor mange som er i arbeid. Ja det er mulig å sette opp en stor villa på 5 måneder, men da må det være mer enn 1-3 arbeidere hver dag. Hvis du har sett hvor lite som har skjedd med huset siden de først viste det for omtrent 7 - 8 måneder siden, så skjønner du at vi tviler på at det blir ferdig de neste 5 månedene. Mange ganger når de kjører forbi huset på dagtid så er det ingen som jobber der i det hele tatt og noen ganger kun 1 - 3 personer. De bor 5 minutter fra det nye huset og er kun å titter innom noen minutter i ny og ne eller bare kjører forbi. De gidder ikke være der å organisere og sørge for at folk jobber. Så Jeg tipper det er klart tidligst September 2025. Endret 9. september av Guris 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. september #12251 Del Skrevet 9. september Hermines skrev (2 timer siden): Nå har ikke jeg vært inn og sett hvor lang de er i prosessen. Våre snekkere satt opp vårt hus for et år siden, og det var helt innflyttingsklart på 5 mnd. Et hus på ca 320m2, med mange ekslkusive løsninger, tre bad, basseng etc.. Så om de har begynt å bygge, så er det ikke så vanskelig å forstå at de kan bli ferdig til januar. Alt er jo avhengig av hvor mange som er i arbeid. Det var kjapt gjort til å være i Spania!👏 Mange opplever jo store forsinkelser .. "manjana, manjana"..har ei venninne som måtte leie 3 boliger pga.treg bygging(viste seg bla.at arbeiderne byttet på å jobbe på flere hus) og brutte løfter. Og det selv med "norsk" byggherre. Vel, kan jo skje et under...men, da må de samle troppene ! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 9. september #12252 Del Skrevet 9. september Moongirl skrev (1 time siden): Det var kjapt gjort til å være i Spania!👏 Mange opplever jo store forsinkelser .. "manjana, manjana"..har ei venninne som måtte leie 3 boliger pga.treg bygging(viste seg bla.at arbeiderne byttet på å jobbe på flere hus) og brutte løfter. Og det selv med "norsk" byggherre. Vel, kan jo skje et under...men, da må de samle troppene ! Tror paret vil få masse dårlige opplevelser og sjokk med dette huset. Utbyggeren ser jo at de ikke følger opp og utnytter dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 9. september #12253 Del Skrevet 9. september Hva tjente hun i måneden på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 9. september #12254 Del Skrevet 9. september Axa skrev (59 minutter siden): Hva tjente hun i måneden på snap? Tror det var 229? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 10. september #12255 Del Skrevet 10. september Velinda skrev (9 timer siden): Tror det var 229? 😵💫 For å gjøre hva? En syk verden vi lever i. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 10. september #12256 Del Skrevet 10. september Eyr skrev (54 minutter siden): 😵💫 For å gjøre hva? En syk verden vi lever i. Helt sykt. Spør du henne så er nok jobben like slitsom som noen som jobber på sykehus eller har en viktig samfunnsnyttig jobb. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september #12257 Del Skrevet 10. september Eyr skrev (2 timer siden): 😵💫 For å gjøre hva? En syk verden vi lever i. Hun gjør like lite på snapchat som alle andre influencere gjør. Er det noen som gjør mye iløpet av en dag? Nå tenker jeg på jobb? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 10. september #12258 Del Skrevet 10. september Piloten ble overbevist av utbyggeren i dag at huset er ferdig om 4 - 4,5 måneder, som lovet. lurer på når de vil skjønne at det ikke blir klart til avtalt tid? Se på videoene fra huset i dag på Ulriks snap, og tenk at de kan flytte inn i Januar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 10. september #12259 Del Skrevet 10. september Hun skal ha for måten hun svarer kritikere. Jeg synes hun gjør en flott jobb der! Lar seg ikke vippe av pinnen. Kanskje på både godt og vondt😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 10. september #12260 Del Skrevet 10. september (endret) Eyr skrev (15 timer siden): 😵💫 For å gjøre hva? En syk verden vi lever i. Slik har verden blitt.. Hun selger jo alt som heter privatliv og hun er jo en levende reklameplakat. Endret 10. september av Jaytee 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå