yesmam Skrevet 23. august #12201 Del Skrevet 23. august Dojakitty skrev (På 16.8.2024 den 16.11): Brukte hun seriøst flaskevann til å spyle hundetisset med eller fikk jeg ikke Med meg at hun fylte på den? Det var noe med at det var påbudt der å skylle hundetiss med vann og eddik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 23. august #12202 Del Skrevet 23. august tregutter skrev (12 timer siden): Jeg titter innom på snap iblant. Nå er det en stund siden, så de hadde flyttet siden sist. Husker hun sa (før de flyttet) at det skulle bli lettere å lage mye spennende innhold å følge med på når de flyttet. Noen som vet hvilke spennende ting de skal drive med? Så vidt jeg har fått med meg skal de ikke holde på med så mye. Han jobber 50 prosent som pilot, men ellers skal de leve av å være influensere og dele fra hverdagen. De ønsker å leve ett rolig familieliv og være mye sammen som familie. Tror de tenker at vi syns det er spennende å følge med på livet deres i Spania, litt usikker på hvor spennende det blir i lengden, men der vil jo vise seg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 23. august #12203 Del Skrevet 23. august Sol79 skrev (12 timer siden): Syns hun er litt likandes jeg. Hun utgir seg ikke for å være noe hun ikke er, og hun svarer på kritiske spørsmål. Ja, det skal hun faktisk ha. De er litt kontroversielle men de står i det og svarer på kritikk. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. august #12204 Del Skrevet 23. august Tror neppe det blir så mye mer spennende å følge med på sydenlivet enn da de bodde i Norgen.....syden kjenner jo folk flest til og det er en kjedelig by de bor i. Blir vel basseng, sykkel, kaffi, smoothies og kleine selfies på repeat. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. august #12205 Del Skrevet 23. august Jeg fulgte henne ikke fast da de bodde i Norge, men nå som de er i Spania titter jeg innom mye oftere. Kanskje fordi jeg drømmer om Spania selv, eller jeg er litt misunnelig på hvorfor ikke jeg selv har gjort det samme. Og så er det gøy å se hvordan de har det der. Hun sa selv at hun legger ut 300 snaps for dagen, men det blir altfor mye for meg og veldig mye uinteressant. Ser at det er den nye trenden blant mange influencere nå om dagen, men det blir too much. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. august #12206 Del Skrevet 23. august Legger hun ut 300 snaps?😱 Pengene som rår, ja...mange man ikke orker å følge ofte ja..fordi det er så mye uinteressant snikksnakk for å tjene mye penger. Eg var nysgjerrig da de flyttet ned...og såg litt, men hun mangler kjemi og snapper for dårlig og med for lite innhold til å ha lyst til å se mer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 23. august #12207 Del Skrevet 23. august Det er ikke bare meg skjønner jeg. Synes også det hun leverer nå er kjedelig å se på så jeg har ikke vært innom snappen hennes på flere dager nå og savner det ikke. Men blir spennende å se det nye huset, men frem til det blir det nok ikke så mye titting. Hun sa de hadde ferie når faren og lillesøsteren var på besøk men de gjorde jo ikke annet enn å handle, bade, alle seg og spise mye ute, ingen opplevelser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23. august #12208 Del Skrevet 23. august sprettballen skrev (1 minutt siden): Det er ikke bare meg skjønner jeg. Synes også det hun leverer nå er kjedelig å se på så jeg har ikke vært innom snappen hennes på flere dager nå og savner det ikke. Men blir spennende å se det nye huset, men frem til det blir det nok ikke så mye titting. Hun sa de hadde ferie når faren og lillesøsteren var på besøk men de gjorde jo ikke annet enn å handle, bade, alle seg og spise mye ute, ingen opplevelser. Gjør ikke så mye annet jeg heller når jeg har ferie! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 23. august #12209 Del Skrevet 23. august Moongirl skrev (1 time siden): Legger hun ut 300 snaps?😱 Pengene som rår, ja...mange man ikke orker å følge ofte ja..fordi det er så mye uinteressant snikksnakk for å tjene mye penger. Eg var nysgjerrig da de flyttet ned...og såg litt, men hun mangler kjemi og snapper for dårlig og med for lite innhold til å ha lyst til å se mer. Helt enig. Dette blir for kjedelig i lengden merker jeg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 23. august #12210 Del Skrevet 23. august Tror ikke huset blir ferdig før om ett år fra nå av, det er alt for mye som gjenstår og det er aldri mer enn én person som jobber der hver gang de sjekker. Det burde være 6-8 personer som jobber hver dag skal de bli ferdig på 6 måneder. Tror det blir mye stress med huset med forsinkelser og ting som ikke fungerer o.s.v. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. august #12211 Del Skrevet 23. august VEGAN forever skrev (3 timer siden): Tror ikke huset blir ferdig før om ett år fra nå av, det er alt for mye som gjenstår og det er aldri mer enn én person som jobber der hver gang de sjekker. Det burde være 6-8 personer som jobber hver dag skal de bli ferdig på 6 måneder. Tror det blir mye stress med huset med forsinkelser og ting som ikke fungerer o.s.v. Det er min tanke og. Venninne av meg bygde hus i Albir og det tok mye lenger tid enn det skulle... ..manjana, manjana....tilslutt måtte hun møte opp hver dag og "piske" de for framgang! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 24. august #12212 Del Skrevet 24. august (endret) 10 hours ago, Moongirl said: Det er min tanke og. Venninne av meg bygde hus i Albir og det tok mye lenger tid enn det skulle... ..manjana, manjana....tilslutt måtte hun møte opp hver dag og "piske" de for framgang! Paret burde være på byggeplassen for tett oppfølging noen timer hver dag og ikke bare kjøre forbi huset noen ganger i uken for å se om noe har skjedd. Er alle interne vegger kun med gips plater, til og med til badene ? I så fall blir det problemer hvis de skulle ha vann lekkasje. De burde nok ha kjøpt er ferdigstilt hus. Endret 24. august av VEGAN forever 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 24. august #12213 Del Skrevet 24. august Tror ikke disse har noe som helst mangel på penger 😅 selv om man prøver å gå over Proff.no med lupe her. Hun tjener jo minst 10 000 kroner hver dag på Snapchat. Tror de har mer enn nok råd til det de driver med. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 24. august #12214 Del Skrevet 24. august I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 24. august #12215 Del Skrevet 24. august VEGAN forever skrev (21 timer siden): Tror ikke huset blir ferdig før om ett år fra nå av, det er alt for mye som gjenstår og det er aldri mer enn én person som jobber der hver gang de sjekker. Det burde være 6-8 personer som jobber hver dag skal de bli ferdig på 6 måneder. Tror det blir mye stress med huset med forsinkelser og ting som ikke fungerer o.s.v. Jeg har tenkt det samme, når jeg ser huset så blir jeg stresset på deres vegne, er jo sykt mye som gjenstår. Hadde jeg vært kjøper i den situasjonen, så ville jeg nok møtt opp hver dag i arbeidstid. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 24. august #12216 Del Skrevet 24. august snute skrev (8 minutter siden): I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! Helt sjukt mye penger 🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 24. august #12217 Del Skrevet 24. august snute skrev (1 time siden): I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! Ja, det er helt vilt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. august #12218 Del Skrevet 24. august Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. august #12219 Del Skrevet 24. august snute skrev (2 timer siden): I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! Jeg kan ikke forstå det kan gå ann å tjene så mye på å vise fram soling, bading, innkjøp og lage litt mat. Stort mer er det ikke, små glimt av det nye huset og ellers svært lite variert. Begynte å følge henne for 5 - 6 uker siden, men fortsetter det som nå med så lite variert innhold kutter jeg henne ut. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 24. august #12220 Del Skrevet 24. august Oppland skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke forstå det kan gå ann å tjene så mye på å vise fram soling, bading, innkjøp og lage litt mat. Stort mer er det ikke, små glimt av det nye huset og ellers svært lite variert. Begynte å følge henne for 5 - 6 uker siden, men fortsetter det som nå med så lite variert innhold kutter jeg henne ut. Hvorfor har du fulgt henne i snart halvannen måned (og dermed vært med på å finansiere livsstilen hennes) hvis innholdet er så kjedelig? Pilotfrue har vel aldri lagt ut noe annet enn repetitivt og intetsigende innhold? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå