Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

sprettballen skrev (31 minutter siden):

Kanskje de har veldig høy egenkapital? Isåfall så hjelper jo det en del. Men ja et voldsomt forbruk til den lønnen. 

Er vel ingen kanskje som vet hva de har i banken? De kan jo ha arvet noe fra hans familie 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Er vel ingen kanskje som vet hva de har i banken? De kan jo ha arvet noe fra hans familie 

Det er sant😊 Så mest sannsynlig har de nok en solid egenkapital. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, elskersommer said:

Det vil vel i så fall synes som formue på skatteoppgjøret. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Ulrik er fra en vanlig familie i Måløy, ikke noe mer penger der, en i en vanlig middelklasse ramilie

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (Akkurat nå):

Ulrik er fra en vanlig familie i Måløy, ikke noe mer penger der, en i en vanlig middelklasse ramilie

Ok.. men da får paret bare bruke det de vil med sine penger. Dette går ikke utover hverken deg eller meg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ok.. men da får paret bare bruke det de vil med sine penger. Dette går ikke utover hverken deg eller meg

Nei, for meg må de bruke hva de vil 😊 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/14/2024 at 3:43 PM, Villroses hage said:

Det vil vel i så fall synes som formue på skatteoppgjøret. 

Hadde jo mere i gjeld tinglyst på huset i Vollen en det de kjøpte det for, så mye som ikke henger helt sammen

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (4 timer siden):

Hadde jo mere i gjeld tinglyst på huset i Vollen en det de kjøpte det for, så mye som ikke henger helt sammen

Men det som er så fint er att det går ikke utover hverken deg eller meg om hele økonomien deres velter

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (41 minutter siden):

Men det som er så fint er att det går ikke utover hverken deg eller meg om hele økonomien deres velter

Nei, for hvis noen misligholder lånene sine, så går det bare ut over dem selv... Seriøst, går du rundt og tror det?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte hun seriøst flaskevann til å spyle hundetisset med eller fikk jeg ikke Med meg at hun fylte på den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Dojakitty said:

Brukte hun seriøst flaskevann til å spyle hundetisset med eller fikk jeg ikke Med meg at hun fylte på den?

Tipper hun har fullt på, men vet aldri...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får besøk for første gang, for å bli kjent med foreldre i klassen til barna, å du virker mer opptatt av telefonen.  Jeg hadde sagt, bye bye. Har spekulert i om frua nå jakter klikk og seere for å få mer penger på kpnto.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er synd på barna som har en mor som alltid har tlf oppe for å dokumentere dagen minutt for minutt. Samt all tid hun må bruke på å svare folk. Hun må oppleves så fraværende for dem. Og for hvilken pris? Betyr virkelig pengene mere enn å kunne nyte øyeblikkene med barna? Hvorfor ikke færre snapper med bedre og mere fornuftig innhold? 

Det virker også som at barna lever av kjeks og frysepizza 😓 Jeg har til gode å se at de spiser et sunt hjemmelaget måltid sammen. Når de bodde i Norge gikk det i Toro grøt, Fjordland og ferdig pannekaker 😵‍💫 latskapen lenge leve. Og med all den fritiden så har man vaskehjelp også 😅 forstår at det kan være digg, men selv hadde jeg følt meg unyttig og lat dersom jeg hadde så mye fritid som hun egentlig har. Og det verste er at jeg tror hun selv mener hun "jobber" hardt 😅😅 Dama virker veldig virkelighetsfjern. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Rettfralevra said:

Jeg syntes det er synd på barna som har en mor som alltid har tlf oppe for å dokumentere dagen minutt for minutt. Samt all tid hun må bruke på å svare folk. Hun må oppleves så fraværende for dem. Og for hvilken pris? Betyr virkelig pengene mere enn å kunne nyte øyeblikkene med barna? Hvorfor ikke færre snapper med bedre og mere fornuftig innhold? 

Det virker også som at barna lever av kjeks og frysepizza 😓 Jeg har til gode å se at de spiser et sunt hjemmelaget måltid sammen. Når de bodde i Norge gikk det i Toro grøt, Fjordland og ferdig pannekaker 😵‍💫 latskapen lenge leve. Og med all den fritiden så har man vaskehjelp også 😅 forstår at det kan være digg, men selv hadde jeg følt meg unyttig og lat dersom jeg hadde så mye fritid som hun egentlig har. Og det verste er at jeg tror hun selv mener hun "jobber" hardt 😅😅 Dama virker veldig virkelighetsfjern. 

Er så enig.  Virker litt desperat både hun og mannen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (9 timer siden):

Er så enig.  Virker litt desperat både hun og mannen. 

Han virker manisk! For en fyr….

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Julianne jeg! Er alltids noe å ta henne på, men alt-i-alt syns jeg hun er ei kul dame😍 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom på snap iblant. Nå er det en stund siden, så de hadde flyttet siden sist. Husker hun sa (før de flyttet) at det skulle bli lettere å lage mye spennende innhold å følge med på når de flyttet. Noen som vet hvilke spennende ting de skal drive med? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tregutter skrev (3 minutter siden):

Jeg titter innom på snap iblant. Nå er det en stund siden, så de hadde flyttet siden sist. Husker hun sa (før de flyttet) at det skulle bli lettere å lage mye spennende innhold å følge med på når de flyttet. Noen som vet hvilke spennende ting de skal drive med? 

Hun skal vel dele mye hus og interiør når de får huset sitt😃 og var vel først denne uka at hverdagen med skole begynte der, men ser hun er igang med litt trening og inspirasjon på den fronten med klær osv ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er litt likandes jeg. Hun utgir seg ikke for å være noe hun ikke er, og hun svarer på kritiske spørsmål.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...